üdv! w124 95 évj 5 gangos automata! az elöző gazda valamit bubucolt a kulisszába az elmondása szerint és a 4 meg a dirket funkció nem működik! hol keressem a problémát?
Itt az teljes lista, az 1 dolláros TRICO ablaktörlő is elég fasza, persze shippinggel együtt az már nem éri meg, csak ha más cuccokkal együtt rendeled, vagy összeálltok többen...
Sziasztok!W211 riasztója álandóan riaszt hiába kapcsolom ki fent a visszapillantónál,tudja valaki mi lehet az oka?nem lehetne valahogy teljesen kikapcsolni?Köszi ha tud valaki valami tanácsot!
Köszi, majd otthon szétkapom, most nyaralás van. Netes videón láttam, hogy is néz ki belülről. Maga a teljes szelep 80rugó az unixnál, ahhoz nincs kedvem. :-) németeknél használtban 15 euró.
Az a csap, amit kocogtattál 1 mágnesszelep tul.képpen, az meg tud halni, de valahogy javítható is. Ha kicsit jó lett a kocogtatásra,-igazából megszorul a szára, azon van 1 pici "tányér", ami nyit-zár-akkor azt kell kicserélni. Nem a világ pénze, cseréld ki. :-)
Mercedes W211 vásárlása előtt állok. Dízelmotorral és manuális váltóval szeretném az autót. Különös szempont, hogy 7 személyes változatra van szükségem. Ebben szeretném a segítségeteket kérni: megoldható-e az, hogy egy gyárilag 5 személyes 211-es kombit 7 személyessé alakítsak (alakíttassak)?
Természetesen bármilyen tanácsot szívesen fogadok a vásárláshoz. Jelenlegi autóm egy W203 220 CDI szintén manuális váltóval. Nagyon meg vagyok vele elégedve. Ez a kocsi eladó (277.000 km az óra szerint - egy éve van nálam -, bézsszínű bőrbelső van benne, szóval szép és jó autó, csak kicsi lett a családnak.
A klíma működik. Ott, ahol csak hideget tud fújni (középen, a műszerfal közepén), ott hideget, hűtött levegőt fúj. Klímaventilátor is bekapcsol a hűtő előtt, semmi gond.
A baj az, h ahol fűtött levegőt is be tud fújni, ott rohadt forrót fúj. Német fórumokon utánaolvasva a Duoventil-t írják. Ez egy kettős szelep, ami a a két oldalra engedi, vagy nem engedi a meleg vizet, elektromosan szabályozott. Azt csinálja, h kapcsol a szelep (hallani, ha odahajolok hozzá, csati le-feltételekor) akkor, ha hidegre tekerem a tekerőt az utastérben (mindkét oldal külön-külön), de nekem furcsa (és sztem ez a baj), h utána újra kapcsolgat folyamatosan, 3-4másodpercenként. Valszeg ez a szelep nem zár el.
A hűtőventilátorom elég gyenge, néha kicsit melegszik a motor. Lehet, h a kissé melegebb víz miatt biztonsági okból rányitja a fűtőradiátort??? Lehet ilyen intelligens egy 23 éves autó?
A csap, amit írsz, annak a szerepét tölti be ez a szelep, nem? Vagy kéne máshol csapot keresnem?
Ezt a szelepet egyébként kocogtattam, jó is lett 3 percre, aztán újra elárasztott a hőség. Aztán meghallgattam, s hallom, h folyamatosan kapcsolgat a szelep? Vagy látja, h nem tud elzárni és folyamatosan próbálkozik és ezért kapcsolgat? 23 éve gondoltak volna ilyenre a mercinél?
Nagy gond nyomja a vállamat. Keresek egy 290TD Avangard Mercit 1996 évjáratot, karosszéria elemek, első lökhárító, hűtők (klíma és folyadék illetve olajütő( automata váltó)) , intercooler és még sok apró műanyag, légzsák, övfeszitő pótlására.
A nejem a múlt télen karambolozott vele, és most nagyon meg kellene csinálni.
Motor és váltóra nincs szükségem. Aki tud segítsen,megköszönöm, nem sok pénzem van rá.
Xenon fényszórós kivitel. nem az a lényeg hanem a sok többi apróság ami menet közben majd elő fog jönni, hogy törött.
Először kocogtasd meg a csapokat-a motortérben-, kapcsold be a klímát, és mozgasd meg újra a tekerőket.
Ha ez nem segít, akkor ellenőriztesd le klímással, hogy mennyi gáz van a rendszerben. Ha jól tudom, 550gr-nál már nem engedi bekapcsolni a kompresszort, nehogy károsodjon, így nem is hűt.
Az enyém is ilyen mostanában kb. egy hónapja, egyik pillanatról a másikra, de mondjuk nem csinálja állandóan. Amint elkezdem nyomni a gázt 1000nél elmúlik és kisimul.
van a flexi rész a kipufogón, (most hirtelen jobb képet nem találtam, ez egy hasonló). Ez a fém háló minek van rajt pluszban? Mi a szerepe? Egyfajta plusz védelem a flexi résznek? Amit eddig láttam, azok nem így néztek ki.
Vmi zörög az autón egy bizonyos fordulatnál, az egyértelmű volt, hogy a kipufogóból jön. Levettük, mert a hang olyan volt, mintha kb lenne benne valami a közepe táján (mondjuk egy marék alátét egy fémdobozban). Akkor jöttünk rá, hogy ez a szar zörög, mindkét oldalon...
W202, C180, 1994-es, kétzónás klímás mercim elkezdett fűteni akkor is, amikor a tekerők hidegre vannak állítva.
Tudtok tippet adni, kihez menjek ezzel Bp-n (Dél-Buda, vagy Bp. ésszerű környékén)? Vki autóklímást ajánlott, más villamosságist. Gondolom, lehet szimplán fűtéscsap, de vki olyat emlegetett, h valamilyen vákumos vezérlése van ennek, s lehet, h le kell hozzá bontani a műszerfalat (ezért javasolta a villamosságist).
Szóval bármilyen tippet, okos gondolatot, telefonszámot köszönettel veszek.
Kettőstömegü lendkerék okozhatja ezt? Hidegen és melegen más? Befolyásoljatja, hogy csak melegen mozgatja a motort?
Üresben állva csak néha, attól függ milyen kedve van, és hogy járt a motor mielőtt megálltam.
Hirtelen elindulás, majd azonnal satufékre is csinálja, de nem a megállás pillanatában, hanem a megállás után már 2-3mp-el. Bár ez lehet azért is, mert az alapjárat, addigra érkezik le 1000 és 750 közé, a normál alapjárati fordulathoz.
A tünet egyébként talán úgy tünik, eleinte gyengébb volt, majd egyre erősebben jelentkezett ez.
A lendkerék lenne 250, ami húzós költés, a többi talán olcsóbb, de nagyon sok a hibalehetőség. Valamit statisztikáznék, hogy merre érdemes elindulni. Lendkerék sose volt cserélve viszont...
Ha a motor rezeg akkor motortartó bak lesz szerintem! Ha fékezésnél hangos, kerepel, üresben semmi akkor váltótartóbak. Ha egyiksem akkor valami (szívócső, motorral közvetlen kapcsolatban lévő dolog) hozzáér a vázhoz.
Hidegen sose, de ha felmegy 80fokra az üzemi hő, akkor elkezd remegni a motor. Olyan szinten hogy a kasztniba is érezhető, és a motoron is látszódik hogy táncol jobbra-balra, fel-le.
750 az alapjárat, csak 1000 és 750 között csinálja, felette nem, ott szép sima.
Ki szerint mi lehet a tünet baja? 400 felett van az autóban. Néha néha csinálja, csak alapjárat körül.
Régen gyengébb volt, mára már egyre erősebb a remegés.
Nem kifejezetten Mercedes téma, de biztosan találkoztatok már vele:
Óracsoport csere lesz holnap a 170 CDI-mben. Új óracsoport kerül bele, nyilván nulla kilométerrel, a régiben 225 ezer kilométer van. Az autó 23-án megy a két évenként esedékes műszaki vizsgára. Mi a teendő ilyenkor? Kell igazolás a cseréről?