Keresés

Részletes keresés

rally forever Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8731
Én úgy tudom, hogy ezt a típusszámot utólag vezették be, kimondottan a GYROSokat takarja.

Rally

Előzmény: Törölt nick (8729)
rally forever Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8730
Naszóval.

E hsz-odtól egy kicsit megijedtem. :o)
És nagy ijedtségemben kültem gyorsan egy mélt a Ganzosoknak, hogy lesz-e látogatás, vagy nem.

Ha megjött a válasz, szólok!

TÖBBIEKTŐL:
Ha nincs rá lehetőség, hogy megnézzük a buszt, mi legyen?

Rally

Előzmény: tupolev (8717)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8729
A volánbuszos C80-asok, C80.30M, illetve C80.30A típusúak. A C80.40 típus négyajtós kivitelt takar...
A 280.40, mint a gyorsok típusa honnan ered? Én 280.49-ről hallotttam.
Előzmény: Norboy (8712)
rally forever Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8728
Én kérdeztem.

Köszönöm a részletes választ.

Rally

Előzmény: Törölt nick (8715)
rally forever Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8727
Üdv!

Naugye, megmondtam, hogy 152-es :o)

Rally

Előzmény: Norboy (8712)
Gianmarco Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8726
Én meg tegnap a fekete 85-ösön a 17-00-t, a 44-esen meg a 17-08-at láttam.
HáBé-tól most kapott infó szerint knorrozás lehet a dolog mögött.
Előzmény: GABORBP (8606)
GABORBP Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8725
Ma mentem reggel a 02-11-gyel. Érdekessége, hogy belül a vezetőfülke hátfalán a 02-11 alatt fel van tüntetve a régi rendszáma is.
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8724
GAT-378, talált.

Ezen kívül még egy rakat rendszámuk van.

Előzmény: P.stephenson (8721)
Tector Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8723

"GAT-nemtommennyi, német kivitel:..."

Nem 378?

Gyógyulás: Köszi, de kissé súlyosabb a helyzet... A dokinéni antibiotikumot írt fel. :o(
Azért nyugi, megmaradok.
(Pláne hogy ma volt kardiológia, vérvétel, EKG, röggöny, meg miazmás is...)

T.

Előzmény: P.stephenson (8721)
P.stephenson Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8722
:(((
Jobbulást.
Addigra nem gyógyulsz meg?
Tudom jalvasolni a coldrexet, ami pillanatok alatt kivonja az emberbűl a lázt, és akkor csak 300.000 ... 30.000 vagy 30 fok lesz a hőmérsékleted. :)

Egyebet nem tudok...

P.s

Előzmény: Tector (8645)
P.stephenson Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8721
És még? :)
GAT-nemtommennyi, német kivitel: osztatlan szélvédő, 2-0-2-0 ajtóelrendezés, MAN motor, magasított ülések.

További Volánbusz rendszámok:
ELK-xxx (zömmel 260-asok), GXW-xxx (C80-asok)valamint DUD-xxx (ez utóbbi jellemző a többi volánra is: 96-97-es gyártás, D10-es motor)

P.s

Előzmény: Törölt nick (8620)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8720
"98-ban mind uj motort kaptak"

96 lesz az, nem?

Előzmény: Norboy (8712)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8719
fasza.
akkor viszont én inkább aludni fogok.
Előzmény: tupolev (8717)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8718
"Ere már nem válaszoltatok."

Válaszoltam.
"A cég gondjai miatt".
Összefoglaltam, az kétségtelen:)

Előzmény: Törölt nick (8715)
tupolev Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8717
Srácok!

Utánaérdeklődtem egy ganzos dolgozónál a szombati bemutatónak, ezt a választ kaptam:

"En errol a Solaris bemutatorol nem tudok. Az jarmugyarunkban sajat
dolgozoinknak szerveznek tudtommal szombatra egy latogatast. Gyanitom, hogy
a szajhagyomany ezt a hirt ferditette el."

Tehát javaslom, hogy a topictali valami más helyszínen legyen.

Törölt nick Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8716
"Úgy emlékszem , ugyanezt már megkérdezted úgy két éve"

Sok mindent kérdeztem...
Attól függ, mi az, hogy "ugyanezt". :)
Mert most mindösszesen a kezdésre lettem volna kíváncsi, de azért elolvastam a többit is :) (köszi)

Előzmény: Törölt nick (8714)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8715
Többen kérdezték gyártanak e még RÁBA buszt?
Jól írtátok a Választ : nem.
Mások vissza kérdeztek miért nem ?
Ere már nem válaszoltatok.
Válaszlok én :

Minden buszon 1,2-1,5 millió forintot bukott a RÁBA üzemi szinten, csak gyártásilag, ha a licensz vásárlás és telepítés költségét is beleszámítod akkor kocsinként 3,0-3,2 millió forintot butak holding szinten.

Szorozd be az elkészült 227 busz számával.
S az egész lefutott 3 év alatt.
De munkát adtunk vagy 100 főnek.

Törölt nick Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8714
NOLAN (8524) :

erről jut eszembe, mondjuk a Volánbusznál hogy megy ez, hogy hova rakják az embert? ahova kell? amihez közel(ebb) lakik? (najó, konkrétan rólam van szó)

traficc :
Úgy emlékszem , ugyanezt már megkérdezted úgy két éve.
Vagy nem Te ?

a Volánbusznál Magyarország területére vesznek fel autóbusz vezetőnek.
A kisebb , megyei Volánoknál vagy a megye területére vagy a cég által kiszolgált hálózatra vesznek fel.
( ez lényeges mert jó fegyelmező eszköz)

Típusok.:
Az üzemegységben rendszeresített összes típussal jársz.
Csak idő kérdése.
általában a nullkilóméteres vezető egyszerűbb feladatokat kap.
Pl.: 256-al szerződéses járat, Bp-Budaörs Westel.
Azután komolyabbakat.
Elengedik egy Bp-Dunaiujvárosba is.
Vagy másodrészezik péntekenként távolságiba.

A harmadik lépcső ha bekerl egy távolsági fordába.
Pl.: Bp-Pápa

A negyedik lépcső ha különjáratozik, itthon pl. V.C.oszt.tanulóival Bp-Eger-Aggteleg-Lillafüred-Bp. vagy csoporttal Bp-Paralia-Bp vagy Spanyol körút.

A csúcs ha valaki menetrendszerinti nemzetközis lsz.

Ez egy Andor utcai karrier.
igaz Andor utca csak egy van.

Üzemegységi (sárga) karrierek.
Az első lépcső hasonló.
A második egy sárga fix. járat megcsípése. Pl.: Rétalap-Győr vagy Pilisszentlászló-szentendre.
Itt már lényeges, hogy hol lakik a sofőr.
Harmadik lépcső üzemegységben is - ha egyáltalán van - távolságin dolgozni.
Sok üzemegységnek nincs is távolsági járata.

A negyedik és ötödik lépcső azért esik egybe üzemegységekben, mert ilyen helyeken általában ésszerűségi okokból nincs külön különjárati és nincs külön menetrendszerinti nemzetközi flotta.

A kisebb cégeknél e kettő feladatot ugyanaz a 5-8 busz látja el.
Így üzemegység szinten erre az 5-8 kocsira kerülni jelenti a csúcsot.

Törölt nick Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8713
Tector (8548) :
Lehet hogy marhaságot kérdezek:

Az az illető nem kerülhet szinte azonnal csuklósra, aki az előző munkahelye által igazoltan több éven át pótos vagy nyerges szerelvényt vezetett?

traficc :
attól függ mit kérdezel ?

Ha a kérdésed szerinti illető a KókadtKalász Kft-nél dolgozik akkor másnaptól vezetheti a csuklós buszt.
Ez a jog.

Ha a kérdésedben szereplő illető KÖZFORGALMÚ cégnél akar csuklós buszt vezetni akkor kicsi az esélye, hogy ásnaptól a csuklós volánját tekergetheti.

A közforgalmú cégekre szigorúbb szabályok vonatkoznak.
E szabályok néha jogszabályok ( pl.: 1964-1989 között) néha belső szabályok.

Előzmény: Tector (8590)
Norboy Creative Commons License 2003.11.12 0 0 8712
én ugy tudom a volános C80-asok totál egyeznek a gyrosokkal. valaki irta itt hogy 98-ban mind uj motort kaptak. Egyébként ha jol tudom ezek C80.40 tipusuak, a gyrosok meg 280.40, gondolom nem véletelen. Megerősithetem az érdiek mind automaták. A 93-as BKV-soktól (azok is nagyon zsirak!!!!!) abban különböznek h van a jobb oldalán az első kerék után valamivel egy rács, ami alatt sztem vagy intercooler vagy olajhűtő van. (A Transmanos 263-asokon is van ilyen).

A tuningkipuffos 260 152 volt, telitalálat.

AKD-snak meg tényleg simán megvolt 20 fok a kilengése!!!! Tudom h ez nem normális jelenség, de ez van.

Törölt nick Creative Commons License 2003.11.11 0 0 8711
OK.
nem cserélni akarom amúgy, mert csak két-három éves, hanem nagyobb kéne.
Előzmény: tupolev (8710)
tupolev Creative Commons License 2003.11.11 0 0 8710
OFF
Nem akarod lecserélni? Csak mert ha egyszer igen, szólj, lehet, hogy érdekel.
Előzmény: Törölt nick (8709)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.11 0 0 8709
nekem meg 10 gigás.....
Előzmény: tupolev (8708)
tupolev Creative Commons License 2003.11.11 0 0 8708
"120Gb-s vinyó stb... "

Az jó, nekem olyan van, már 44 GB be is telt :-)

Előzmény: rally forever (8707)
rally forever Creative Commons License 2003.11.11 0 0 8707
Na, Joccakát.

Holnap lehet hogy nem jövök netre, mert bővítést hajtok végre a gépen.

Új alaplap, 120Gb-s vinyó stb... Kell a hely a képeknek.

Joccak!
Rally

rally forever Creative Commons License 2003.11.11 0 0 8706
Hát akkor mégis megvan a busz elveszett adatai.

És Nolannak volt igaza.

Rally

Előzmény: Törölt nick (8703)
rally forever Creative Commons License 2003.11.11 0 0 8705
Dejó, nem is tudtam.

türürü-rümtütümm... Az Ikarus tér következik, átszállhatnak az összes Ikarus típusra, és a Solarisokra. Csak egy kicsit sokat kell rájuk várni :o)))

Rally

Előzmény: GABORBP (8701)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.11 0 0 8704
köszi
akkor mégicscsak jól emlékeztem
Előzmény: Törölt nick (8703)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.11 0 0 8703
A GRZ-230 papíron C80.30M, vagyis botváltós.
Előzmény: Törölt nick (8636)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.11 0 0 8702
aha, biztos az lehetett.
Előzmény: GABORBP (8701)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!