A volánbuszos C80-asok, C80.30M, illetve C80.30A típusúak. A C80.40 típus négyajtós kivitelt takar...
A 280.40, mint a gyorsok típusa honnan ered? Én 280.49-ről hallotttam.
Gyógyulás: Köszi, de kissé súlyosabb a helyzet... A dokinéni antibiotikumot írt fel. :o(
Azért nyugi, megmaradok.
(Pláne hogy ma volt kardiológia, vérvétel, EKG, röggöny, meg miazmás is...)
:(((
Jobbulást.
Addigra nem gyógyulsz meg?
Tudom jalvasolni a coldrexet, ami pillanatok alatt kivonja az emberbűl a lázt, és akkor csak 300.000 ... 30.000 vagy 30 fok lesz a hőmérsékleted. :)
És még? :) GAT-nemtommennyi, német kivitel: osztatlan szélvédő, 2-0-2-0 ajtóelrendezés, MAN motor, magasított ülések.
További Volánbusz rendszámok:
ELK-xxx (zömmel 260-asok), GXW-xxx (C80-asok)valamint DUD-xxx (ez utóbbi jellemző a többi volánra is: 96-97-es gyártás, D10-es motor)
Utánaérdeklődtem egy ganzos dolgozónál a szombati bemutatónak, ezt a választ kaptam:
"En errol a Solaris bemutatorol nem tudok. Az jarmugyarunkban sajat
dolgozoinknak szerveznek tudtommal szombatra egy latogatast. Gyanitom, hogy
a szajhagyomany ezt a hirt ferditette el."
Tehát javaslom, hogy a topictali valami más helyszínen legyen.
"Úgy emlékszem , ugyanezt már megkérdezted úgy két éve"
Sok mindent kérdeztem...
Attól függ, mi az, hogy "ugyanezt". :)
Mert most mindösszesen a kezdésre lettem volna kíváncsi, de azért elolvastam a többit is :) (köszi)
Többen kérdezték gyártanak e még RÁBA buszt?
Jól írtátok a Választ : nem.
Mások vissza kérdeztek miért nem ?
Ere már nem válaszoltatok.
Válaszlok én :
Minden buszon 1,2-1,5 millió forintot bukott a RÁBA üzemi szinten, csak gyártásilag, ha a licensz vásárlás és telepítés költségét is beleszámítod akkor kocsinként 3,0-3,2 millió forintot butak holding szinten.
Szorozd be az elkészült 227 busz számával.
S az egész lefutott 3 év alatt.
De munkát adtunk vagy 100 főnek.
erről jut eszembe, mondjuk a Volánbusznál hogy megy ez, hogy hova rakják az embert? ahova kell? amihez közel(ebb) lakik? (najó, konkrétan rólam van szó)
traficc :
Úgy emlékszem , ugyanezt már megkérdezted úgy két éve.
Vagy nem Te ?
a Volánbusznál Magyarország területére vesznek fel autóbusz vezetőnek.
A kisebb , megyei Volánoknál vagy a megye területére vagy a cég által kiszolgált hálózatra vesznek fel.
( ez lényeges mert jó fegyelmező eszköz)
Típusok.:
Az üzemegységben rendszeresített összes típussal jársz.
Csak idő kérdése.
általában a nullkilóméteres vezető egyszerűbb feladatokat kap.
Pl.: 256-al szerződéses járat, Bp-Budaörs Westel.
Azután komolyabbakat.
Elengedik egy Bp-Dunaiujvárosba is.
Vagy másodrészezik péntekenként távolságiba.
A harmadik lépcső ha bekerl egy távolsági fordába.
Pl.: Bp-Pápa
A negyedik lépcső ha különjáratozik, itthon pl. V.C.oszt.tanulóival Bp-Eger-Aggteleg-Lillafüred-Bp. vagy csoporttal Bp-Paralia-Bp vagy Spanyol körút.
A csúcs ha valaki menetrendszerinti nemzetközis lsz.
Ez egy Andor utcai karrier.
igaz Andor utca csak egy van.
Üzemegységi (sárga) karrierek.
Az első lépcső hasonló.
A második egy sárga fix. járat megcsípése. Pl.: Rétalap-Győr vagy Pilisszentlászló-szentendre.
Itt már lényeges, hogy hol lakik a sofőr.
Harmadik lépcső üzemegységben is - ha egyáltalán van - távolságin dolgozni.
Sok üzemegységnek nincs is távolsági járata.
A negyedik és ötödik lépcső azért esik egybe üzemegységekben, mert ilyen helyeken általában ésszerűségi okokból nincs külön különjárati és nincs külön menetrendszerinti nemzetközi flotta.
A kisebb cégeknél e kettő feladatot ugyanaz a 5-8 busz látja el.
Így üzemegység szinten erre az 5-8 kocsira kerülni jelenti a csúcsot.
én ugy tudom a volános C80-asok totál egyeznek a gyrosokkal. valaki irta itt hogy 98-ban mind uj motort kaptak. Egyébként ha jol tudom ezek C80.40 tipusuak, a gyrosok meg 280.40, gondolom nem véletelen. Megerősithetem az érdiek mind automaták. A 93-as BKV-soktól (azok is nagyon zsirak!!!!!) abban különböznek h van a jobb oldalán az első kerék után valamivel egy rács, ami alatt sztem vagy intercooler vagy olajhűtő van. (A Transmanos 263-asokon is van ilyen).
A tuningkipuffos 260 152 volt, telitalálat.
AKD-snak meg tényleg simán megvolt 20 fok a kilengése!!!! Tudom h ez nem normális jelenség, de ez van.