Keresés

Részletes keresés

Honnandejo Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55860

12 nap alatt tranzitban van a cucc (USA) mert tértivel adtam fel. A többi ami anélkül ment sehol 50 nap után!!!! Grrrrr... :(

sjohn Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55859

Ezt találtam egy másik fórumon a 180 napos dologról.

 

"

Már jött egy válasz, a 180. napot ők jogvesztő határidőnek tekintik és azt javasolják, hogy ha letelt egy normálisnak tekinthető szállítási idő (nem adnak napot meg) akkor a meg nem érkezett eljárást indítsuk el.
A 40-45 nap az jó időkeret.
20 napig kommunikálhatunk az eladóval -dispute- (ha elérhető), de a 20. napon -claim- követeléssé kell tenni, mert elvesztjük a pénzt. A megjegyzésben alul.

After the dispute is opened, you have 20 days to communicate with the seller. If you can't resolve the problem, you can ask us to investigate by escalating your dispute to a claim in your Resolution Center.
To escalate a dispute, follow the steps below:
1. Log in to your PayPal account at www.paypal.com.
2. Click 'Resolution Centre' near the top of the page.
3. Click 'View' next to the dispute you want to escalate.
4. Click 'Escalate this dispute to a PayPal claim' near the bottom of the page.
5. Follow the instructions.
6. Click 'Escalate to a Claim'.
Note:
• To learn more about PayPal Buyer Protection, click 'Legal Agreements' at the bottom of any PayPal page, then click 'PayPal User Agreement.'
• If you do not escalate your dispute to a claim within 20 days, the case will be closed without a refund."

radikál Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55858

Előzmény: radikál (55857)
radikál Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55857

A Russia-ba küldött csomagom.

Felbukkant.

Hihetetlen.

In Lak'ech Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55856

Éltetek már ilyet? Két terméket lőttem ki Rómába, egy időben, két vásárlónak, ajánlott levélként. Az egyik már egy hete sikeresen kézbesítve, a másik tegnap este változott "letétbe helyezve"-re "célországba megérkezett"-ről.

radikál Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55855

És mégvalami.

Ilyenkor a levélben kilátásba helyeztike a negatívot vagy egy egyszerü tényközlés az egész és hogy vissza akarod kapni a pénzed?

 

Ha valakinek van esetleg bevállt sablonja erre szívesen megnézném.

Előzmény: radikál (55854)
radikál Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55854

Ugyanezt gondoltam de kellett a megerösítés.

Köszi.

 

Mielött case-t nyitok írjak a ruszkinak az ebay-en keresztül vagy egyböl open dispute és a case-ben írjam le tárgyilagosan, hogy olcsó kínai szar és kész?

Előzmény: Törölt nick (55853)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55853

Amit átvettél, talán a legegyszerűbb a "Item not as description" elvén kezelni. A másikat pedig nem venném át.

Előzmény: radikál (55852)
radikál Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55852

Fake terméket kaptam az Orosztól.

Profi csomagolásban lévö kínai szar.

Ára 60 font volt.

Ráadásul a száll. idö alatt vettem töle mégegyet ami még nem érte el M.o.-ot.

Mit tennétek?

A másik fake szart már nem is akarom átvenni.

Ha megfogja a vám akkor nyilatkozzak, hogy nem vállalom a költségeket és akkor visszaküldik az ebay meg látja, hogy nem kaptam meg és refund-ol?

Ha átmegy a vámon akkor  a lakásomon ne vegyem át és szintén refund?

SeftelEde Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55851

Az ebay vevők 1/4-e nem értékel, nem veszi a fáradságot.hozzá mert az ertekelés önkéntes. Ha hisztizel miatta, jogosan adhat erte negát is. Az usa vevők sokkal nagyobb arányban nem értékelnek, legalábbis az én tapasztalatom szefint.

Előzmény: In Lak'ech (55831)
Honnandejo Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55850

Nyilván, nem is azért írtam. Hanem hogy a PP és a vevő is leszarja hogy mit írok, mi a tény... Addig az összeget persze blokkolják.

Előzmény: Ati73 (55847)
Irgum76 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55849

az mért van, hogy az asztalomnál mindenre lehet szűrni

Material, Color, Condition

kivéve Style-ra nem ami nekem fontos lenne

azt szeretném, hogy French Country-ra adja ki találatnak

de a beállításoknál két fajta French Country van de egyikkel sem működik French Country, Provincial ; French, French Country

mit tehetnék, hogy működjön?

radikál Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55848

Már sehányat.

Törölték.

Előzmény: Ati73 (55847)
Ati73 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 55847

Ha kézbesített a cucc, akkor a javadra fognak dönteni!

 

Ez az aukció szerintem egyértelmű csalás. Kíváncsi vagyok hány darabot fog eladni belőle :)

 

Előzmény: Honnandejo (55846)
Honnandejo Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55846

Én is utálom őket mint a szart. A dispute escalálása után kevesebb mint 5 percre jött az email hogy lezárták az ügyet a vevő javára, mikor megkérdeztem őket hogy mégis milyen tényeket, bizonyítékokat vizsgáltak meg pár perc alatt, persze nem jött válasz. Pedig feltöltöttem feladó vevényt, posta trackinget, stb.

Más, 30 nap alatt nem kapta meg a vevő a cuccot nyitott PP case-t ok, de 2 napra rá megjelent a szaros USPS trackingen, írtam a vevőnek hogy lezárhatja a caset pár napon belül ott a cucc láthatja hogy én feladtam csak lassú a kézbesítés, nem zárta le, ma néztem ismét és már DELIVERED, írtam neki hogy most már zárja le mert már át is vette a cuccost, semmi. PP-nak is írtam semmi, továbbra is nyitott a case...

Előzmény: radikál (55845)
radikál Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55845

Elmesélek egy 3 évvel ezelötti sztorit a mélyen tisztelt Paypalról.

Rendeltem Angliából 5db nagyon ritka akkut.

Kb. 12rugó volt.

Megkaptam, mind defektes volt a túltárolás miatt.

Áru visszaküld azonnal, refund nyemá.

Nyitom a case-t -- escalálom -- investigation és lezárják az ELADÓ javára!!!

Ugyanis a paypal nem fogadta el a magyar posta trackingjét kizárólag a USPS-ét vagy Fedex-ét ahogyan azt zárólevelükben kifejtették.

(ja majd biztos Fedex-el kóldöm vissza ami a termék árának 2x-ese lett volna kb.)

Buktam a cucc árát postaköltségestöl és még a visszaküldést is.

A rohadék eladó meg 1 árva szót nem szólva laposkúszásban megnyerte az ügyet és zsebrerakta a lóvét.

Előzmény: Honnandejo (55844)
Honnandejo Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55844

Valószínűleg a PP is másként kezel egy 45 nap után (főleg 60-80-100 vagy később) nyitott dispute-ot és alaposan megnézi a vevőt hogy hányszor játszotta el. Egyszer biztos el lehet játszani, de nem hinném hogy sokszor. Annyira várom már hogy legyen egy konkurenciája a PP-nak mert jelenleg nem tudsz mást használni, senki nem fog neked sima banki utalással fizetni. És ezért rohadt monopolhelyzetben van, hogy rohadnának el. (korábbi eseteim miatt megvan a véleményem róluk).

Előzmény: radikál (55841)
radikál Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55843

Ez gusztustalan.

De akkor mi van a case-el amit a 30.naptól a 45.-ég lehet nyitni?

Valami nem kerek.

Előzmény: sjohn (55842)
sjohn Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55842

Ma a vásárlás után küldte a PP. a levelét és abban is benne van.

 

You have 180 days from the date of the transaction to open a dispute in the Resolution Center.

 

Előzmény: radikál (55841)
radikál Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55841

Illetve ha valóban igaz ez a 180 nap akkor mi a helyzet a 30-45 napos case nyitással?

Mert akkor az csak parasztvakítás.

Előzmény: radikál (55840)
radikál Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55840

Ezek kajak nem normálisak.

Egyvalaki csinálná ezt meg velem leszedném az összes lóvém a PP-ról aztán hajtsák be ahogy tudják.

A hülyék a túloldalon vannak.

Nehogy már a vakolat verje le a kömüvest.

Előzmény: sjohn (55839)
sjohn Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55839

Having problems with this transaction? Please talk directly to the seller and try to resolve the issue with them.

You can still report the problem in the Resolution Centre within 180 days.

Előzmény: radikál (55838)
radikál Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55838

Mármint mire?

Átveszi a vevö a dvd lejátszót használja 150 napig - 5 hónap! - majd szól a PP-nak, hogy elromlott?

Na neeeee...

Előzmény: sjohn (55837)
sjohn Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55837

A PP-n ennyi ideig lehet reklamálni.

Előzmény: radikál (55836)
radikál Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55836

Mármint mi 180 nap?

Előzmény: sjohn (55834)
radikál Creative Commons License 2015.03.12 0 1 55835

Ezt az 5 perces f*szságot aki kitalálta a vaterán azonnal tarkónlöttem volna :)

Az ebay-en ha ezt bevezetnék a rolót le is húzhtanák azonnal.

Ez a vaterának egy orbitális baromsága amit hálistennek sehol máshol nem láttam.

 

 

Előzmény: In Lak'ech (55833)
sjohn Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55834

180 nap az a 45.

Előzmény: Honnandejo (55828)
In Lak'ech Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55833

A profit növelésére eltanulhatnák a vaterától az 5 perces hosszabbítás funkciót. Kicsit gondolkodtam azon, hogy az a vevőnek, vagy az eladónak pozitív-e, vagy hátrányos. De azt kell mondanom, hogy vevőként ennek a funkciónak köszönhetek egy bomba üzletet a vaterán. És az eladónak is jó, mert tovább tudják tornászni az árat.

Gyanítom, hogy az eBay-n vevőként rossz volna.

Amúgy tényleg érdekes a Bay világa. Figyelem, monitorozom, tanulom. Gyakorta látok olyat, hogy ugyanaz a termék 120 eurós fix áron a kutyának nem kell, licittel viszont 217 euró volt a vége. és nem egy ilyet tapasztaltam. A vadászat ösztöne...

Előzmény: radikál (55832)
radikál Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55832

Ez nem vatera.

Az ebay-t nem érdekli az értékelés - csak a profit - itt ugyanis nem feltétele az eladó pozitív értékelése az értékesítési jutalék levonásához.

Más rendszer.

 

Megértem, hogy nullásként bosszant a dolog.

Nálam 10-böl 6-7 vevö értékel a többi nem és nem is válaszol ha esetleg írok neki.

Meg kell szokni még ha boszantó is.

Előzmény: In Lak'ech (55831)
In Lak'ech Creative Commons License 2015.03.12 0 0 55831

Elég szar, hogy nem kötelező az értékelés. Jómagam friss regisztrálóként, küzdök, hogy legyen pár pozitív értékelésem, mielőtt a komolyabb értékű dolgaimat felteszem, hogy legyen vásárlói bizalom. Erreföl van egy német mókus, akii megkapta a küldeményt, egy 15 ezer forintos optikát megvett licittel 2 ezer forintért, kedves, udvarias levélben kértem, hogy legyen szíves értékelést küldeni nekem, ha elégedett a termékkel.....még válaszra sem méltatott.

Előzmény: radikál (55829)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!