Nekem van egy G500 owners manualom (csak G500 nincs ;-) )abban: 265/60 R18 110V az all season gumiméret. ALU felnire pedig: 7 1/2 J x 18 H2.
Engem az érdekelne, hogy milyen gumit vennétek a G szokásos ALU R15 felnijére ami télen is jó. Most egy ilyen van rajta:
De ez télire nem az igazi és elég kemény... azon gondolkodom, hogy vagy veszek egy all-season gumit erre a felnire, vagy lemezfelnit és téligumit veszek...
Ata az előbb Balázs barátunk megérkezett a cuccokkal:)!Bár sötétbe nem is nagyon láttam,hogy mik vannak bent,de pár hasznos dolgot felfedeztem:D! Köszönjük szépen!
Okkéjó:D! Közben már megbeszéltük Piciapámmal:)!Kár a hűtőért,az sincs még,bár elvileg jár a verdához,csak még nem hoztam el,mert akkor épp nem volt ótómata:)!De mindenre jelentkező vagyok,továbbra is:)!Még egyszer kösz! Már közben egyébként tegnap megnéztem a beszámolódat a hétvégéről! A sört meg majd megoldjuk triálon,bár mostanában nem lesz:S!
Hi! Balázs,ha kérhetném,minden kis szar rugót,pöcköt,kart hozz el,mert az enyém nincs összerakva,és azt sem tudom,megvan-e mindene!Fékdobra is jelentkező lennék,ha lehet!Azt sem tom,hogy milyen állapotba van!Majd Ata-val iszunk rá egy sört:D! Hétvége,hogy sikerült? Üdv!
Te Piciapám! Van egy sanda gyanúm,hogy az a 300 szívódöbbenet a Simex-ből sem fogja kiszórni a sarat,mert ahhoz meg kéne pörgetni!Ha megpörgeted a Goodrich is kiszórja! Egyébként dőlésszögmérővel tényleg nem lehet autózni!Az csak dísznek jó!Erre nincs idő sem,meg ha mondjuk garantál a gyár 28 fokot,és 27-nél alákerül a keréknek egy kő.amit nem látsz vége! A legjobb,ha 28 percen autózol,azzal biztos nem fog felborulni:D:D:D!Azt én is tudom garantálni:D!
Itt eddig még nem nagyon hülyézett le itt senki senkit, én is azt írtam, hülyék a kérdések.Fogd egy kicsit vissza a lendületet, mert hű mardsz a nicked-hez.
Itt mindenki tudja , hogy ki vagyok, és miért írtam azt és úgy amit írtam.
Senki nem a G- ben született ezt tudom(sajnos) de azért kell némi idő , meg tapasztalat ezt azt hiszem megbeszélhetjük.
Ja és mindenkitől bocs ha nagyképünek tünt a beírásom.
UI.:nekem nincs is G-m ?!!mi a f@szt keresek én itt:))))))))
Az oldaldőlés nagyon terhelésfüggő. Teljesen más, ha valaki egyedül ül az üres kocsijában, mint ha három haverja is vele van, meg egy kis cucc. S akkor még nem is beszéltünk az emelésről, nagy kerékről. Ezenkívűl a statikus oldaldőlés gyakorlatilag elméleti, egy sík rámpán érhető el minden manőverezés nélkül. Egy kis bukkanó, vagy egy enyhe kormánymozdulat már fekteti is a kasztnit. Minden egyes kocsinak, minden egyes helyzetben más lesz a borulási szöge.