Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lotte212 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 22570

Sajna a vezetőoldali ablakemelő programozás ügyében nem sikerült eredményt elérni...

 

Kérdés:

Valakinek van esetleg gyári DVD-s navigációja? Hogyan lehet bele olcsón lemezt frissíteni?

Egyébként a waze-t használom, úgysem lesz olyan soha a gyárija, csak ha lehet akkor megfrissíteném a 2007 évi német kiadásút...

 

Köszi előre is a tippeket!

Előzmény: arpadszo (22548)
Lotte212 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 22569

A szakszerviz szerint a gyári mazda olaj egyébként Total termék.

Előzmény: arpadszo (22561)
Lotte212 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 22568

Egy nyíregyi mazdát kérdeztem (automery), 50 eft a szűrő mosás, egy nap alatt megcsinálják...

Ha nem muszáj én egyelőre kihagyom

Előzmény: imrecs1985 (22565)
Lotte212 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 22567

Meg is rendeltem az olajat hozzá, mot épp akciós 9,8 eft / 5 liter :)

http://www.formula3000.hu/shop/mazda-5w30-mazda-original-ultra-p-5592.html

 

Vetetm hozzá olajszűrőt is, 1,5eft-ért.

Ma kellene megjönni neki. Futárral mindennel 12,3eft.

 

Köszönöm!

Előzmény: Johnny015 (22555)
imrecs1985 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 22566

Hali

 

Főtengely szimering csere nagybontással jár? Esetleg valaki csinált már ilyet? nem vészes az olajfojás, de szeretném időben orvosolni.

imrecs1985 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 22565

Hali

 

A nyíregyházi, elérhetőséget megtudod adni?

Előzmény: Johnny015 (22557)
Johnny015 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 22564

Igazad van! Én csak a DPF-et kerestem a szövegben. Ami ott volt a szemem előtt azt nem figyeltem.

Előzmény: GEBRIEL323 (22563)
GEBRIEL323 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 22563

Írja és még a nevében is benne van

 

ACEA C1 ez a DPF minősítés jelölése.

Előzmény: Johnny015 (22562)
Johnny015 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 22562

Szia!

 

Nem tudom. De nem írja az adatlapon a DPF-et.

Van saját olaja! Olcsó és jó. Szerintem nincs szükség a drága olajokra.

A DPF regenerációnál nagy jelentőséggel bír a megfelelő olaj.

Én a sajátját rakom bele. Picit visszaolvasol akkor be is linkeltem egy megbízható forrást! A 143 lóerősbe is ez kell gyárilag.

Előzmény: arpadszo (22561)
arpadszo Creative Commons License 2017.06.13 0 0 22561

Sziasztok!

1 hónapja vettem az autómat. 2006 2.0D 110Le (rigotech chiptuning 143le).

A szerelőm Castrol Edge Professional Titanium C1 5W-30 olajjal töltötte fel. Tényleg ez volt a legjobb választás?

rederiet Creative Commons License 2017.06.13 0 0 22560

Sziasztok!

Pénteken nekem is hasonló probléma jelentkezett, csak DPF visszajelzés nélkül. Parkolóból indulva nem aludt ki a Check engine+ESP lámpák. Valakinek volt hasonló problémája.

Péntekre kaptam a szervízben időpontot, akkor többet tudok majd mondani.

imrecs1985 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 22559

Hali

 

Köszönöm a segítségeket. Gondoltam, hogy nem tesz neki jót a sok városi közlekedés, ahol 2000-nél elvátok mindig, és szinte a 4. a legnagyobb fokozat.

 

Jövőhéten megyek Pestre (Tiszaújvárosból) kb 175km pálya, meglátjuk segít e neki, ha nem akkor valószínű márka szervíz lesz belőle.

Előzmény: imrecs1985 (22546)
Lotte212 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 22558

Köszönöm a tippeket!

Szétnézek majd, hogy megy a szűrőmosás árban mostanság..

 

A motorolaj-vásárlási tipp tényleg jónak tűnik - köszi ezért is, lehet, hogy meg is rendelem tőlük - csakhogy meg legyen ha szükség lesz rá

Olajszűrőt is innen veszed? Kérdés, milyet kellene rendelnem hozzá - ui még nem vettem bele. 

üdv

 

Előzmény: Johnny015 (22557)
Johnny015 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 22557

Én 120.000-nél mosattam ki Nyíregyházán. Ha vissza olvasol a hozzászólásaimban akkor le is írtam. Azt hiszem valami Protech-es löttyivel csinálták nekem egy húszasba fájt akkor. 

Budapesten nem vagyok ismerős, de ami ajánlatot találtam az tényleg 40 körül mozgott. ( http://www.reszecske-szuro.hu/reszecskeszuro-tisztitas-arak/ ) Én megnézném, hogy milyenek. Így korrekteknek tűnnek.

 

Abból gondolom, hogy részben még el van tömődve, hogy néha villog a DPF lámpád ami később elalszik. Ez szerintem azt jelenti, hogy nem tudja 100%-ig végigvinni a regenerációt.

 

200.000-es szervíznél az órám 200.016-ot mutatott. Azóta 400 km-enként törvényszerűen regenerál. Tök vegyesen használom az autót és szinte sosem pályázok! (max évente 1-2 alkalom) Semmi gondom sincs a DPF-el. Csak arra vigyázok, hogy a fordulat 2100 felett legyen. Néha 15-20 km-t is megyek 4-ben. Nem erőltetem a magasabb fokozatokat. 6.-ba szinte nem is rakom, vagy csak 130 felett. Olajszintem szinte nem is nő. Olajcserekor talán, ha 1 cm-el van az F felett. Jelenleg csak kagylós üzit használok, de abból sem a prémiumot. Télen pedig a zöld-kék prémiummal megy. Elejétől fogva szakszervizbe hordom, mert találtam ott egy jó szerelőt aki lelkiismeretesen végignézi és mindent megcsinál rajta az előírások szerint. Már kezd büszke lenni rá, hogy 9 éve ő szervizeli! :) Előtte 1 évig Miskolcra hordtam, de ők bezártak.

Előzmény: Lotte212 (22556)
Lotte212 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 22556

Köszönöm a visszajelzést! 

Kérdés : tudsz esetleg bp-en helyet ajánlani, ahol kimossák? 

Ui én 40eft körül hallottam az árát. 

 

Ui2: honnan tudni,  hogy nem vol elég a kényszer regenárálás és szükség van vegyszeres tisztításra? 

 

Előre is köszi! 

Előzmény: Johnny015 (22555)
Johnny015 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 22555

Szia!

 

Én innen szerzem be már 8 éve:

http://www.formula3000.hu/shop/advanced_search_result.php?keywords=dexelia&osCsid=bd0ceaf66e5c57b8d43dac00c825d985&x=0&y=0

 

A szűrőd még mindig el van dugulva! Mosasd ki! kb 20.000,- Ft

 

Bocsi  a rövid válaszért, de rohanok dolgozni.

 

Üdv!

Előzmény: Lotte212 (22554)
Lotte212 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 22554

Szia! 

Egy hónapja sincs hogy megvan az amúgy nagyon is szerethető Mazda5-öm. (2.0 diesel, 143 LE, 2007.02 havi. Kiadású) 

Vétel után kb 300 km után előjött nekem is ez a probléma. 

 

Autópályás használat után hazaérve Városi használat, rövid távok, ráadásul hegymenetben, magasabb sebességfokozatban hagyva.. (dehát ugye ez nem benzines) 

Úgyhogy DPF jel villogni lezdett, majd, folyamatosan világított mellette a check engine + esp konroll lámpák. 

Első körben "kiütötték" laptoppal a hibakódot, dr már a szerelőtől hazafelé visszajöttek a hibakódok. 

Ezután a szerelő azt ajánlotta, hogy 2000-2500 as fordulaton 5. sebességben menjek az autóval  fél órát. Megvolt, fel a pályára, mondván hátha regenerál magától a részecske szűrő. De nem. 

Utána mentem vele egy oda vissza Miskolc - bp távot az említett fordulaton, ez sem hozott megoldást. (emelkedőn a teljesítmény nem volt az igazi, mintha fulladozott volna az autó, egyáltalán nem tetszett neki az M3-as Gödöllői partja. 

 

Utána elvittem mazda szervizbe és kényszer regenárálták a szűrőt.:

12g volt a korom mennyisége a szűrőn, állítólag 4-5g-ig tudja magát regenerálni. 

Sokadszorra, de végül is sikerült a kényszer regenárálás a szervizben. (kb fél órán át üres járatban 2000-es fordulatszámon kiégették belőle a kormot). Ennek ára: 15eft.

Utána mintha kicserélték volna az autót: M3-as Gödöllői part, 5 személy + csomagokkal, tempomattal 140el hatodikban: sima ügy volt :) 

A kényszer regenárálás előtt volt friss olajcsere, rá kb 1ekmt ha mentem. A kényszer regenárálás megemeli az olajszintet, ui gázolaj kerül a motorolajba. Előrébb kerül majd ezáltal a következő olajcsere...

Most kb 2,5 ekmt mentem az olajcsere óta, kb 1,5 ekmt a kényszer regenárálás óta. Azóta hosszabb út utáni Városi használatban 2x kezdett el világítani a DPF jel, de kb 10km után eltűnt. A szerelő szerint ez ha állandósul +  az olajszint közelít z x-hez a nívópálcán, akkor nem halogatható az olajcsere. 

Úgyhogy ki is néztem már az olajat a cseréhez, lassan meg kellene venni :

http://www.motorolajbolt.hu/webbolt/motorolaj/mazda-motorolaj/mazda-original-oil-dexelia-dpf-5w-30-5l-motorolaj.htm

 

A kényszer regenárálás ui megemeli az olajszintet, hígul, romlik a motorolaj minősége... 

Az enyémben most 172 ekm van, hogy meddig bírja a részecske szűrő, nem tudom. 

Mazda fórumon olvastam hogy Békéscsabai szervizben összesen 2x volt ezidáig szükség rá hogy cseréljék a szűrőt, mindig sikerült kitisztulni neki. 

 

Bár egy mazda 5 sorstárs kivetette a DPF szűrőt, elmondása szerint azóta minden baja megszűnt, városban kevés távokat menve használja az autót... 

 

Most tegyetek igazságot... 

 

Úgyhogy mielőtt nekiugrottam volna kihereltetni a szűrőt a kényszer regenárálás nekem segitett... 

 

Hogy hogyan tovább azt majd csak idővel tudom meg... 

De részecske szűrőt nem szeretnék venni 150 eft-ért az bizti... 

 

Mindenesetre az autó szereti a hosszú távokat, a várost annál kevésbé... 

 

Sok sikert, kíváncsi vagyok mi lesz a megoldás! 

Előzmény: imrecs1985 (22546)
Lotte212 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 22553

Köszönöm szépen a visszajelzésed, holnap a barátommal megpróbáljuk oda-vissza az ablakokat.. 

Az itt kapott könyvleírásnak megfelelően 

 

Előzmény: fazakasf (22544)
Lotte212 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 22552

Sajnos nem vezetett eredményre...

Hogy mi lehet vele, nem tudom.

:(

Előzmény: arpadszo (22548)
Lotte212 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 22551

Köszönöm a választ! 

A második részt is kipróbálom, azt ui még nem nem próbáltuk. hátha az segít... Majd megírom lett e eredménye. 

Ui. Mazda szerelő sem tudta feltanítani... 

Még egyszer köszönöm! 

 

 

Előzmény: arpadszo (22548)
Qubo Creative Commons License 2017.06.12 0 0 22550

Sziasztok!

 

M5 CW 1.8 benzinem van. Állandóan terhelten járok. Ezért gondoltam a légrugóra, de lehet, hogy egy erősebb hátsó rugó páros jobb lenne. Van-e valamilyen tapasztalatotok, illetve tudtok-e erősebb gyári rugónak a cikkszámáról valamit.

Előre is köszönöm: István

rooad Creative Commons License 2017.06.12 0 0 22549

Hali

Nekem is volt ilyen problémám. Nincs turbó nyomásod ha jól hiszem. Nézd végig a turbó vákum csöveket. Nekem az egyik le volt csúszva. Olyan volt az autó mint ha sima szívó lenne. Nem árt megnézni a turbó változó geometria szabályzóját sem. Ha szorul vagy be állt akkor tele vágja a DPF szűrőt is, és hasonló tüneteket produkál.

Előzmény: imrecs1985 (22546)
arpadszo Creative Commons License 2017.06.12 0 0 22548

Előzmény: Lotte212 (22543)
zozinko Creative Commons License 2017.06.12 0 0 22547

Szia!

Nem tudom, mit jelent, hogy nagyjából tudod, mi a probléma....

Ha szerencséd van, olajcsere és BC nullázás után megszűnik a probléma, ha nincs szerencséd, a DPF szarakszik-->tisztítás vagy csere. Én túl vagyok ezen.

Szóval az okos megoldás vagy trükk: irány a szervíz, nem érdemes sufnituningban gondolkodni.

Az erővesztés is ide vezethető vissza, szervízállásba kapcsol a BC, nem engedi a fordulatot 2000 fölé.

 

Üdv.

Z.

 

 

Előzmény: imrecs1985 (22546)
imrecs1985 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 22546

Hali

 

Következő problémám van, sima normális ment közben a következő villant fel és azóta is bent van a műszerfalon, a DPF felirat villog a többi folyamatosan világít.

 

Nagyjából tudom mi a probléma, esetleg valaki tud e valami okos megoldást, esetleg valami trükköt? A kocsi sajna elvesztette erejét is, fogyasztásban minden másban ugyan úgy tökéletes mint eddig.

 

Mazad5 2007 jan. 2.0crd gta dvd 143LE. Előre is köszönöm a szekértelmet, éljenek a fórumok.

 

imrecs1985 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 22545

Hali

 

Nekem is volt ez a jelenség, saru le 4-5 percre, vissza, újra beállítottam a rádióállomásokat, azóta rendben van.

Előzmény: regdan (22541)
fazakasf Creative Commons License 2017.06.12 0 0 22544

Lotte212! Hasonló gondom volt és én is hasonló okokra gyanakodtam. Aztán elvittem (más ügy miatt) egy szervízbe az autót és néhány perc alatt újraprogramozták (tanították) a gombokat. Olyasmire emlékszem, hogy a vezetői vezérlővel egy időben kapcsolod az éppen aktuális ablakmozgatást és megfelelő ablaknál - egyszer le, aztán fel (kattanásig tartva a gombot). Kétemberes feladat :) Ez dereng, hogy így csinálták, remélem, működni fog - de egy próbát megér :)

Előzmény: Lotte212 (22543)
Lotte212 Creative Commons License 2017.06.12 0 0 22543

Sziasztok! 

Májusban vásároltam egy MAZDA Mazda 5 2.0 CDH GT DVD típusú, 2007.02 havi évjáratú autót.

Az elektromos ablakokat csak a saját oldali gombjaik kezelik, a vezető oldali kapcsoló is csak a sajátját, illetve a rajta lévő nyomógobbal a többit le tudja még tiltatni, ill. feloldani a tiltást. Próbáltuk feltanítani, de nem sikerült, majd egy másik hasonló autó kapcsolója, amit kipróbáltunk sem működött az autómban, viszont az enyém a másik autóban igen, így a kapcsolópanel hiba amire először gyanakodtunk kizárva. (A vezetőoldali kapcsoló gomjaihoz is valósíznű jut áram, mert van kontrollfényük.) Mi lehet a hiba?    A) vezetékszakadás – de világít a kontroll fénye..    B) Biztosítprobléma lehet e, ha a sajátját mindegyik kezeli és a tiltást/feloldást is tudja a többi ajtóra nézve?   C) Vagy a computernek lehet ehhez köze?  

 

Ha házilag nem lehet belőni a hiba megoldást, úgy Bp-en tudna valaki ajánlani egy megbízható villamossági szerelőt? 

 

Válaszotokat előre is köszönöm!

Tibola Creative Commons License 2017.06.09 0 2 22542

Szia!

 

Nekem is van pár ilyen apró gondom a szintén 12 éves kocsival. Mivel sokáig szeretném még megtartani én egy spec szakembert kerestem aki egy kicsit drágább mint egy átlagos fényező, viszont garantált a végeredmény. Egy autó restaurátorhoz viszem el a hó végén aki komplett alvázvédelmet és egyéb javításokat fog rajta végezni. Sajnos hallottam roham tempóban elnagyolt munkákról bőven, így biztosra akartam menni.

Előzmény: mufater (22535)
regdan Creative Commons License 2017.06.08 0 0 22541

Sziasztok.

Van egy olyan jelenségem hogy a gyári rádio (2005) ma reggel elkezdte azt csinálni, hogy kb 3 4 percenként elkezdett magától keresni, ami 5-10 mp-ig tartott majd megint beadta az elötte hallgatott frekvenciát.

Volt valakinek ilyen? Lehet le kéne vennem az akksisarut majd vissza, hátha?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!