Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

As Itil Creative Commons License 2015.12.18 0 0 32744

hol is van az a levegő terelő lap? A csövek okésak,a termosztát frankó.

Előzmény: occseb (32742)
batarizsolt Creative Commons License 2015.12.16 0 0 32743

Csak az angoloknál volt kombi változata az Asconának, én baloldali kormánnyal nem tudok.

 

Előzmény: As Itil (32741)
occseb Creative Commons License 2015.12.16 0 0 32742

Termosztátod oké? Nézd meg a két gumicsövet ami a fűtőradiátorba mennek hogy melegek-e. Nézd meg még hogy a levegőterelő lap mozog-e ha mozgatod a kart. Nekem le volt törve a műanyag csap róla. 

Előzmény: As Itil (32741)
As Itil Creative Commons License 2015.12.16 0 0 32741

Üdv! Mivel nem vagyok Ascona guru,segítsetek:

hol van a visszajelző kábele? Ugyanis hasonló tünetek vannak az enyémben is!

2:nehezen fűt be a kicsike. Mi lehet a gond?

3:csak mellékesen,létezik asconából kombi?

Előzmény: occseb (32722)
Peti251 Creative Commons License 2015.12.11 0 0 32740

A hátsókat pikk-pakk leveszem, az elsőkhöz csak a sárvédő levétele után férek oda.

 

De hiszen tudod milyen szerszámom van  hozzá...

Előzmény: BTHegy (32739)
BTHegy Creative Commons License 2015.12.11 0 0 32739

Ajto levetel.

 

 

Előzmény: Peti251 (32738)
Peti251 Creative Commons License 2015.12.11 0 0 32738

"Hogy egy auto levetel ne egy remalom legyen" ez mit akar jelenteni?

 

Szerintem pedig egyáltalán nem rémálom rajta szerelni semmit. Az 13S-ről sokkal szopóbb levenni az önindítót mint az 16D-ről.

 

Te beszoptad vele, nekem sose volt vele nagy bajom. pedig szakadt el szíj is. Ha összeszámolnám, akkor tuti nagy szám jönne ki, de ahányszor visszagondolok, nem tudok olyan számot mondani, ami nagyon fájt volna. A legnagyobb egyösszegű ráköltésem a fehérre volt, egyszer 40.000 forint, amiből 15 volt a nyúlvány, meg 25 a cseréje. (akkor még nem tudtam volna megcsinálni) 

Adagoló javítás volt egyszer 10.000. 

 

Ez a kék ami most van, ez kb 250-ben van. Tokkal vonóval rendesen kilakatolva, 2k epoxyval alapozva, rendes 2k gitt, 2k ipari festék. Egy falubeli cigány fújta le, két napért fizettem 20.000 forintot neki. 

 

Vettünk az asszonynak egy vw polot, 2003-mas, 1.2 6V. Nem tudtam hogy hengerfej beteg, valószínűleg három szelep+három vezetőt cserélni kell. kb 50. 

 

Az asconán megint állítottam az előtöltésen, szebben jár, könnyebben indul, és óra szerint 165-öt húztam ki belőle. 390.000 km van a motorban.

Előzmény: BTHegy (32728)
Peti251 Creative Commons License 2015.12.11 0 0 32737

Ennek én örülök a legjobban! bújik valahol elő rozsda?

Előzmény: melorex. (32729)
occseb Creative Commons License 2015.12.11 0 0 32736

Kiszedtem, kiganyéztam és bekentem szilikonzsírral. Mozognak rendesen.

Előzmény: manta-z (32734)
manta-z Creative Commons License 2015.12.11 0 0 32735

lehet más gond is csak egy ötlet....

Előzmény: manta-z (32734)
manta-z Creative Commons License 2015.12.11 0 0 32734

Esetleg a nyergek csuszkái berohadtak és nem mozog rajta rendesen a nyereg.

Előzmény: occseb (32733)
occseb Creative Commons License 2015.12.11 0 0 32733

Nagyjából 1000km.rel ezelőtt cseréltem féktárcsákat és betétet is. A tárcsa Brembo Max, a betét Textar. Egy ideje az a jelenség hogy melegen üt a jobboldali tárcsám. Amikor elkezdek rálépni a fékre hangos ütemes surrogó, ciripelő hangot hallok és amikor leveszem a lábam akkor is olyan mintha hozzá-hozzá érne a tárcsa a betéthez. A fékpedál nem üt vissza, azon nem lehet érezni semmit. A fékhatás jó. Mit gondoltok mi lehet a probléma? Féktárcsa vagy inkább a nyereg? 

BTHegy Creative Commons License 2015.12.11 0 0 32732

1982-es renault 9, 1.4 benzines volt az elso autom. Sajnos tk-ra tortek. Kenyelmileg ezerszer jobb volt mint az ascona. (Ulesek, rugozas).

 

86-os a golfom, amivel jarok. 1.8k-jet. Kenyelmileg.. calibra uleseket raktam bele. Rugozasa viszont sokkal jobb. Elol hatul lengokaros. Jobban dol, mint a merev hidas, de jobban is veszi az ivet.

robi toyotaja 82'es volt. Kicsit szerelgettuk, de nem kellett tulzasba vinni.

 

Előzmény: manta-z (32730)
manta-z Creative Commons License 2015.12.11 0 0 32731

"Ez subjektiv."

A műszaki tények nem szubjektív dolgok.

Előzmény: BTHegy (32727)
manta-z Creative Commons License 2015.12.11 0 0 32730

"Tudod furcsa, hogy a kortars autoknal jopar gyarto meg tudta oldani a szerelhetoseg kerdeset (nagyreszt)."

Például?

 

Szerintem az a bajod, hogy nem volt vagy nem láttál korosztályos Japán meg Francia autókat és nem is vezetted/szerelted őket. Ülj be egy golfba vagy egy Japánba nézz szét az utastérben aztán meg egy Opelbe gyakorlatilag ég és föld a kettő (legalábbis a 80-as években) Nézd meg a műszaki tartalmat a VW a 16 szelepes motorját sem csinálta meg keresztáramlásúra és K-Jettel hozta ki amikor az Opel már Motronicozott. A Opel dízel tényleg szar. Nem sikerült a hengerfeje, de ezen kívül kb. szerintem mindenben verte a kortárs hasonló vackokat. A másik meg az, hogy 30 éves autót napi szinten használni elég hard core hobbi és ez márkafüggetlen, de nehogy azt, hidd, hogy egy most 15 éves autóval jobb a helyzet elmondom sokkal nagyobb szopás mert 6 szor komplexebb mint a régi opeled és sokszor annyiba kerül a fenntartása. Ha nem tudsz venni keveset futott 5-7 éves kocsit akkor kb garantáltan szopni fogsz. Sajnos az autózás drága vagy kevés hozzá a  fizetés, honnan nézzük....de ez sajnos tény. Ezért mondom add el a francba vegyél egy másikat csak éppen nem lesz jobb és kezdheted az egészet előről...

Előzmény: BTHegy (32728)
melorex. Creative Commons License 2015.12.11 0 0 32729

Sziasztok!

feltámadt az Asconám (C20NE): tegnap le lett vizsgáztatva!

 

Nincs valakinek egy alapjárati motorja?

BTHegy Creative Commons License 2015.12.11 0 0 32728

Tudod furcsa, hogy a kortars autoknal jopar gyarto meg tudta oldani a szerelhetoseg kerdeset (nagyreszt). Hogy egy auto levetel ne egy remalom legyen, hanem 3db csavar, amit 30ev utan is ki lehet tekerni. 

Hogy a generatorhoz, vagy az oninditohoz hozza lehessen ferni konnyen. S ezek "rendszeresen" cseresek. Egy esetleges motor kivetelhez csak levalasztod a feltengelyeket, s nem folyik ki az olaj, nem kell golyalabat kibontani. Kiveszed a zarhidat, s johet is ki elore a motor. Nem ez a felemelem a motort, vagy leengedem s a karosszeriat fel. Mareknyi csavar kerdese, s gondolkodas a jovore. Technika adott volt minden gyartonak. Csak a szerszam kialakitasat kellett kitalalniuk.

kar ezen vitatkozni.

te ugy latod, en igy.

pont.

Előzmény: BTHegy (32727)
BTHegy Creative Commons License 2015.12.11 0 0 32727

Szerinted hulyeseg. Szerintem meg ilyen az ohc dizel. S ilyen az ascona. 

Ez subjektiv. Ki milyen szemszogbol nezi.

En ebbol. 10ev alatt kicsit belefaradtam.

 

Előzmény: manta-z (32726)
manta-z Creative Commons License 2015.12.10 0 0 32726
Előzmény: BTHegy (32725)
BTHegy Creative Commons License 2015.12.10 0 0 32725

Egy ful eredeti ascona c se kepvisel valami nagy eszmei erteket. Elvegre ugyanolyan proletar vas, mint a golf. Nepauto a 80-nas evekbol. 

Szerintem. Inkabb nem adom ossze mennyit koltottem a dezsomre.. de abbol a penzbol normalis autom is lehetne, nen csak egy 88-as dizel oskovulet. Egy konstrukcio hibas gazolajtemeto. Es az 17td ugyan ez. Egy szar. Akarmennyire rancfelvarott. 

Előzmény: batarizsolt (32724)
batarizsolt Creative Commons License 2015.12.10 0 0 32724

Én annak vagyok a híve, hogy eredeti is legyen és működjön is!!  :)

Előzmény: BTHegy (32720)
batarizsolt Creative Commons License 2015.12.10 0 0 32723

Egy próbát persze a tisztítás is megér!!  Pláne ha megoldja a problémát!

Előzmény: A.G.S. (32721)
occseb Creative Commons License 2015.12.10 0 0 32722

Igen én is azon gondolkodtam hogy a saru tisztítással fogom kezdeni. Elég rossz helyen van, mindig éri a mocsok. Lehet hogy tisztítás után egy kis szilikonzsírral bekenem.

Előzmény: A.G.S. (32721)
A.G.S. Creative Commons License 2015.12.10 0 0 32721

Nekem is ilyen volt, de nem a szintjelző volt a rossz, hanem a saruk voltak eloxidálódva. Javítás után pár évvel újból rosszul működött, akkor a vezeték volt megtörve a sarutól kb. 10 cm-re. Sajnos nem egy jó konstrukció, hogy csak úgy lógnak a vezetékek...

Előzmény: batarizsolt (32716)
BTHegy Creative Commons License 2015.12.10 0 0 32720

Bajonettes, meg csavaros. E kadett dizel tankja mint ascona. A szintjelzo is.

te az eredetiseg hive vagy, en meg hogy mukodjon :)

Előzmény: batarizsolt (32719)
batarizsolt Creative Commons License 2015.12.09 0 0 32719

Nem ugyanaz. Még Asconákon belül sem. De szerintem ezt te is tudod.   Ráadásul ez nem bajonettes, hanem 5 csavaros. Én nem tennék más típus tankját alá. szeretem, hogy ami csak lehet eredet legyen, majdcsak felbukkan egyszer egy nekem való, s akkor lecsapok rá.

Előzmény: BTHegy (32717)
BTHegy Creative Commons License 2015.12.09 0 0 32718

Vagy.. belso ac-s tankot asconatok ala. B vectra ranezesre ugyan az. Belso ac perforalasa ott a hatso ules alatt asconaba.

Előzmény: BTHegy (32717)
BTHegy Creative Commons License 2015.12.09 0 0 32717

E kadett? Astra f, calibra? Mindegyikben volt kulso ac-s. Szerintem ugyan az a szintjelzo van mindegyikben. opel nem vitte tulzasba a fejlesztest 30ev alatt.

Előzmény: batarizsolt (32716)
batarizsolt Creative Commons License 2015.12.09 0 0 32716

Az enyém pontosan ugyanígy viselkedik. Sajnos cserélni kellene, de nincs mire. Egyszerűen nem kapható az enyémhez (injektoroshoz), a sima karbis benzinesekhez időnként felbukkan egy-egy az Ebay-n, de itthon az is esélytelen.

 

Előzmény: occseb (32715)
occseb Creative Commons License 2015.12.08 0 0 32715

Van akinek pontosan mutat a benzinszintjelzője? Nekem kábé már félnél teljesen üreset mutat, amikor tele van akkor sincs teljesen a maxon, csak kábé a háromnegyedénél. Nem műszarfalhiba mert az előző műszerfallal is ezt mutatta. Oxidos lehet a tankban lévő szintjelző csatlakozója vagy maga a szintjelző szar?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!