Meg kell gyűrűzni! Csak az oldja meg. Ezeknél ez konstrukciós hiba, mert a hengerről lehúzott olajat nem jól vezetik vissza, ami ott marad a gyűrűnútokban és beleég. Amikor kiveszitek a dugókat, az olajáteresztő gyűrűk nútjába fúrjatok olajvisszavezető furatokat. Mint a legtöbb motornál van. Ennél ezt kihagyták, mert átvariálták. (eléggé primitíven) Utána nem lesz vele ilyen gond többé.
Nekem tízezer km megtétele után a 3/4 nívó esik le a félre.Ami azt jelenti, hogy olajcserétől olajcseréig nem kell rátölteni.
Tervezek vásárolni egy Zafira Tourer-t, 1.4T 140LE motorral, 2014/2015 évjárat körül. Mi a tapasztalat erről a motorról, esetleg akár 140-150ekm-el, szabad megvenni? Ha esetleg autópályás?
Szívó benzinest akartam, akár más márkában, de sajnos nem igazán vannak újabb autók szívó benzin motorral, ambe viszonylag nornálisan elfér 3 gyerekülés.
Köszönöm az eddigi ötleteléseket, megy szerelőhöz aztán kiderül. Kijelző téren kérdezném, hogy miből lehet megállapítani egy kijelzőről hogy GID vagy BID olyankor amikor már kivan szerelve? Illetve azt se lehet tudni,hogy leválasztották-e! Ha esetleg nem választottak le van rá mód, hogy az én kocsimba berakják? Válaszokat előre is köszönöm!
Nem ismerem annyira ezt az 1.8-as motort, de mintha ez a hibakód lehetne a változtatható szelepvezérlés hibája is. Szakértőbbek majd megnézik / mondják...
Katalizátornak utána néztem! Elvileg az 1 órás folyamatos autópálya megvolt mikor elhoztam (akkor már jelen volt a sárga lámpa)! Remélem törlés után nem jön vissza! Ha még is akkor találtam már olyan ceget aki takarást vállal rá garanciával! Viszont a másik hiba az meg vak folt! És nem is hangzik olyan bizalomgerjesztonek! 2017-ben vezérlés csere megvolt kompletten! Még angliába! Számla munkalap van róla!
Sziasztok ! 2 hibakodot olvastam ki a kocsiból pedál kombinációval! Letöltöttem opel appot, de így is kínai amit ír! Elfogom szerelőhöz vinni ,de jó lenne tudni mire panaszkodik
Tudom, hogy rendszeresen foglalkoztok vele, de nincs időm végigolvasni az összes hozzászólást. Van egy 2000' Zafira A-m 1,6 os, aminek a gépkönyvében benne van a 0,6 l/1000 km-es olaj csipegetés. De én már nagyon unom, segítsetek van-e megoldás arra (az eladáson kívül :-) ), hogy csökkentsem a szekér olajfogyasztási étvágyát. Jelenleg Shell HX7 10W-40 olajat használok. Talán 6 dl nem kajál meg 1000-en de akkor is. Sohasem volt ilyen autónk, hogy állandóan nézegessem az olajszintet. Az érzékelő állandóan visszadumál, a csomiban meg ott a vésztartalék 5 dl olaj.
Ötleteket várnék mások tapasztalatai alapján (az eladás nem opció).
Sziasztok! Újabb vak foltom van! Motorkod kellene viszont meg angol forgalmin van amiben nagyon fura a motorkod és egyáltalán nem szerepel sehol semmilyen zafiras oldalon
Nemrégiben vettem egy 2006-os évjáratú B Zafirát. 3 funkciós a kijelzőm, vagyis az időt, külső hőmérsékletet, dátumot ( rádióadót ) jelzi ki. Kaptam tippet hogyan lehet egyéb információkat megjelentetni még, de mint azt egyel lejjebb is írtam, a kijelzőn a - not found - felirat jelenik meg. Ez azért is fura, mert például nincs a műszerfalban motorhőfok-jelző, ami minden eddigi kocsimban benne volt, vagyis elméletileg elő kellene valahogy varázsolnom, de nem tudom. Esetleg van valakinek valami ötlete?
Kipróbáltam amit javasoltál a különféle alkalmazások elővarázslására, de nem jött össze. A settings gomb megnyomása után bejön a pittyegés, de a BC gombot megnyomva kiírja: " not found " Vagy valamit nem jól csinálok, vagy buta a gépem.
1.9DT Zafira M32 váltóval kicsit hangos az eleje , úgy 50kmh-tól felfelé . 90-100 között halkabb lesz , de 120 felett már erősebb a hangja . Ha üresben gurul , úgy is hangos . A téli gumik felrakása után figyeltem fel a jelenségre . Váltani símán vált , nem volt vele soha gond - Olajcsere után sem változott semmi . Felemelve a kerekeket megforgatva ( kézzel )semmi rágás , eltérés nem érezhető . Menet közben a kerékagyakon melegedés nem érezhető . Óra szerint 265eKm van a gépben .
A hozzáértőket kérdezném , kb. mi okozhatja a zajosságot ? - ( tudom , bármi , meg látatlanban diagnosztizálni , de hátha van jó ötlet , merre tovább )
Köszönöm előre is , ha válaszoltok , üdv mindenkinek , karcsi
Szekesfehérvár nincs messze! Most a többi cuccot szerzem be,de megfoglak keresni a modullal kapcsolatban! Nagy valószínűséggel az egész projekt most eltolódik egy kicsit,közbe jöttek egyéb más teendőm.
Köszönöm a választ! Kormány kapcsolóért februárban megyek, és tálaltam GID kijelzőt amit pont úgy hirdetnek,hogy letanitott,leválasztott állapotban. Van ahol úgy hirdetik hogy megtekintés után kiszerelik és resetelik! Gondolom a saját kocsim kódját valahogy kilehet olvasni, mert jómagam semmi kódot nem tudok! Rajta vagyok az ügyön :)
GID: letanított/leválasztott/szállítási módba legyen (ezeket az elnevezéseket ismerem). Mit jelent: az egyes eszközök össze vannak kódolva az autóval és egymással. Ha bármelyiket kiveszik az autóból, az másik autóban nem fog működni, nem lehet programozni. Ahhoz, hogy másik autóban használni lehessen, előbb le kell választani a donor autóról. Ezt Tech2-vel, vagy sok esetben opcom-mal lehet megtenni. Utána az új autóban programozni az új környezetéhez. A leválasztáshoz a donor autó kódja kell, a felprogramozáshoz az új autó kódja.
GID-ből létezik kettő illetve három soros: ez mindössze annyit jelent, hogy a főmenüben hány sor BC információt mutat. 2 sor: megtehető út+pillanatnyi fogyasztás, 3 sor: az előbbi+BC1 szerinti átlagfogyasztás. Csak a Zafira B/Astra H GID jó neked, és kell hozzá keret is (ha most BID van neked, egyébként a TID kerete megegyezik a GID kerettel).
A kormánykapcsoló nem ilyen, azt csak ki kell szerelni (a két kábellel együtt) és lehet átrakni a másik autóba. A programozáshoz szerzünk embert, Pesten legalább kettőt ismerek.
Kormány kapcsolós ötlet lesz a nyerő plusz GID kijelző!
Ha veszek kormány kapcsolót, pontosan hogyan magyarázzam el áthaladónak ,hogy milyen biztonságú kod kell nekem! Mert ha mondjuk egy összetört kocsit árulnak ki és úgy veszem meg az eladónál szerintem gőze se lesz miről beszélek!