Sziasztok! Campoval ér? Remélhetőleg addigra végre be tudom üzemelni.
Kljr! Csatlakoztam a Ford Tranzitosok táborához. 1991. 2.5szívó billencs. Alapjárat nagyon alacsony. Alapjárato zetoros a hangja, s még a vissza töltés is leál.
Ez szuper! Szerintem igenis szükség van rá, én is hajlandó vagyok akár többet is áldozni rá, mert fontos, hogy legyen egy ilyen oldal!Egyébként át is lehetne irányítani sokakat a facebookról is.
Hála lelkes tagjainknak, a 2018-as évi honlapfenntartási díj kiegyenlítésre került, további hozzájárulásra nincsen szükség! A honlap jövőbeli működéséről a találkozókon döntünk.
Megérkezett a honlap fenntartási díj bekérője, erre az évre 7500.- Ft. Ki gondolja úgy, hogy szükség van az Asconaclub honlapra? Aki igen, az jelezze és készüljön fel rá, hogy legalább 750.-Ft-ot be kell fizetnie a költségekbe. Ez nyilván 10 emberre vonatkozik...
Ha úgy gondoljátok, hogy már nem kell a honlap, akkor sem fog teljesen elveszni. Ebben az esetben pár év alatt áttelepítem a google ingyenes blogjára, természetesen egy kicsit más arculattal, ugyanis pontosan ugyanazt nem lehet megcsinálni.
Aki szeretné a honlapot fenntartani, az erre a listára írja fel magát, és azt hogy mennyivel járul hozzá a fenntartási díjhoz:
tavaly is megért, idén is megér. csak valahogy kellene indok hogy "rálátogassunk" a oldalra néha. különben ez a zindexes topik is odalett, meglátásom szerint két okból. 1, a facebokk odatett neki, 2, egyes kommentelők egymásnak ugrottak és ez ... tehát ez ráreagált.
Nekem mindegy. Évi 750 Ft-ot rá tudok szánni, csak körülményes összeszedni a többit. Viszont ez már kész van. Ezért tettem fel a kérdést, hogy kinek ér meg 750 Ft-ot hogy maradjon meg a domain és az oldal, vagy tűnjön el és legyen helyette asconaclub.blogspot.hu
Megérkezett a honlap fenntartási díj bekérője, erre az évre 7500.- Ft. Ki gondolja úgy, hogy szükség van az Asconaclub honlapra? Aki igen, az jelezze és készüljön fel rá, hogy legalább 750.-Ft-ot be kell fizetnie a költségekbe. Ez nyilván 10 emberre vonatkozik...
Ha úgy gondoljátok, hogy már nem kell a honlap, akkor sem fog teljesen elveszni. Ebben az esetben pár év alatt áttelepítem a google ingyenes blogjára, természetesen egy kicsit más arculattal, ugyanis pontosan ugyanazt nem lehet megcsinálni.
Aki szeretné a honlapot fenntartani, az erre a listára írja fel magát, és azt hogy mennyivel járul hozzá a fenntartási díjhoz:
köszi! Nagyon stabil a hátulja, nehéz kihozni a sodrából. Meg az úthibákon nem üt fel annyira, és nem pattog el mint a nehéz merev híd. Meg brutál kigyorsításokat lehet csinálni, de azt gondolom a sper miatt.
A belső küszöb hátsó 30centije 3as lemezből lett megcsinálva, és ez a belsőküszöb darab és a hátsó nyúlvány közé került keresztben egy egy rövid zártszelvény. Ide fekszik fel az omega futóműkeret két szélső nagy szilentje. A futóműkeretből ki lett vágva oldalanként 3-3 centi, hogy beférjen, ill majd a kerekek se lógjanak ki ész nélkül az autó alól.
A többi sima csavarozás, felújítás :D
Nem remegett vészesen a kardán az előző konfigurációban sem. Az elején mikor összeraktam a 18E-vel Omega váltóval, akkor vibrált, de aztán mikor kicseréltem az Ascona hídban a féltengelyeket, akkor egész jó lett, szóval szerintem csak azok voltak görbék.
Lassan eladó sorba kerül a jó öreg Opel Asconám. Belül barna, világos olivazöld kívül, '86- os, 1.8i hengerenkénti befecskendezéses, katalizátoros, 74 Kw, 100LE, ötsebességes benzines, ötajtós ferdehátú járgány. Müszaki vizsgája lejár. Szeretném ha majd gondos gazdához kerülne!