Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 228
tat
Előzmény: tatrafan (221)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 227
stop
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.14 0 0 226

Tatrafan,felraktam neked ide egy kisvideót!

 http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=5638645431992F5A .

Előzmény: tatrafan (223)
d.a.v.i.d Creative Commons License 2006.10.14 0 0 225

Igen ez az! Ezt nem is tudtam, hogy a Skoda elverte! Habár akkor még fejlesztés alatt állt! Azt hiszem hogy ezzel az autóval indultak a Finn Rallyn előfutóként valamikor a 80-as évek közepében az akkori B csoportos rallyvilágbalynokságban!

Egyébként az első kiadásban még 1600-as szívómotor volt, meg Niva hajtás!

Nekem az autó-motorból elég sok példány megvan itthon, főleg a 70-es és 80-as évekből, és azt szeretném tőled megkérdezni, hogy melyik példányban van!

Előzmény: tatrafan (210)
DEM992 Creative Commons License 2006.10.14 0 0 224
Ja igen, a többi angliai exportos típusnál is voltak olyan extrák és típusjelölések, mint a Škodánál? Gondolok a fekete bevonatú tetőre, aze LSE és egyéb ritka típusokra, esetleg (alu)felnikre? (ha jól sejtem az összes Škoda alufelni Made in England feliratú - ha mégsem, majd ó-vodás kijavít) :-)
tatrafan Creative Commons License 2006.10.14 0 0 223
DEM992 Creative Commons License 2006.10.14 0 0 222
tatrafan Creative Commons License 2006.10.14 0 0 221

Tessék:

 

Előzmény: AUTOPETI (208)
tatrafan Creative Commons License 2006.10.14 0 0 220
Kockalámpás S100-as?  :-)))   Kicsit hajaz a Renault 10-esre. (később Dacia 10)
Előzmény: AUTOPETI (217)
tatrafan Creative Commons License 2006.10.14 0 0 219
Ez jó volt. Senki ne fogja vissza magát, akinek elsőkézből van sztorija! Meg beszéljenek a képek is :)
Előzmény: Nincs01 (218)
Nincs01 Creative Commons License 2006.10.14 0 0 218

Daciat mi is vettünk át a győri merkur telepről. Nem volt egy sima mutatvány, úgy, hogy volt csókunk és válogathattunk igy is sikerült egy olyan példányt kifogni amivel haza úton ami 40 km volt 3x kellett megpihenni, mert a kerékcsapágyakban csak mutatóban volt zsir és tojást lehetett volna sütni a felniken. Hazaérvén egy ismerős szerelővel 2 napig szedtük szét az autót és raktuk össze amit ugye a gyárban kellett volna:DDD Kerültek elő érdekességek is a hátsó ülés alatt volt bedobva 3 !!! db biztositéktábla fedél és még a helyén is volt. A vezetőülésből kb 8 db 6-os anya potyogott ki 1 hét alatt. A legnagyobb dologra az alvázvédelem során találtunk rá a jobb hátsó ajtóban az ajtókárpit mögött egy fél literes malako-s (tejes) zacskó volt benne kb 1 dl alud tejjel :DDD

Kicsit lehet hosszú volt, de idevágó. Keresek képeket majd teszek fel párat.

 

Előzmény: Konvergencia (172)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 217
1000figyeljétek csak a hátteret!!!!!
tatrafan Creative Commons License 2006.10.14 0 0 216
Húú, de a Niva az egy korszakos alapvetés! Nemzetközi értelemben is, az első önhordó karosszériás terepjáró, és az állandó öszkerékhajtás három differenciálművel szintén nem gyakori még ma sem. Állati nagy telitalálat volt!
Előzmény: Konvergencia (211)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 215

990990-1962MB-előd 1962-ből:Skoda 990.

Az első képen az Aerable verzió ponyvatetővel.

törp33 Creative Commons License 2006.10.14 0 0 214
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 213
németországban Niva-club is van.niva
Előzmény: Konvergencia (211)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 212
613-5tatra 613-5
Konvergencia Creative Commons License 2006.10.14 0 0 211

Műszakilag persze hogy kaki volt a Polonéz, viszont a kaszni lényegesen csinosabb volt az akkori szoci átlagnál, lásd pl. a kocka ladákat. Ami a nyugati exportot illetti, az olcsó árcédula csodákra képes, lásd a Yugo hajdani amerikai exportsikerét. Sőt, a mai napig százszámra adnak el nyugatra Lada Niva terepjárókat is! Igaz, hogy kicsit jobban felszereltek, és kötelezően el vannak látva szabályozott katalizátorral is, de azért az űrtechnológiától kicsit messze vannak...

 

Előzmény: Törölt nick (207)
tatrafan Creative Commons License 2006.10.14 0 0 210
Ez az összkerekes, középmotoros, 16 szelepes, turbós? Részt vettek vele hazai versenyeken, de a Skoda 130LR megverte őket. Az Autó-Motor írta anno. Pedig műjégpályán is kellett menni. Szó szerint úgy írták, hogy a Skodák úgy rajtoltak a jégen, mintha beton lett volna. Na persze alu kasztni meg plexi üvegek, biztos spéci gumi is jutott...
Előzmény: d.a.v.i.d (199)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 209

f10gfKorablei tatra reklámok.

"Der 8 Zylinder !!!"

AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 208
nagyon jó képek,kérünk még!
Előzmény: tatrafan (160)
tatrafan Creative Commons License 2006.10.14 0 0 206
A Skoda és a Wartburg egy időben kooperácioban fejlesztettek. Innen jött a Waresz négydugattyús tárcsafékje, ami eredetileg Skoda, és a Rapidban is szerepel. De a frontos 120-as Skodából nem lett semmi. A Waresz innen kapott volna négyütemű motort. Én láttam élőben frontos Rapidot, egy pozsonyi tátrás garázsában lapul. Ahogy frontos 120-ast is, de ezek valójában prototípusok.
Előzmény: Ep128 (194)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 204
mbg1202Skoda-sport,az utolsó képen egy 4 ajtós 1202-es.
Előzmény: invad3r (147)
tatrafan Creative Commons License 2006.10.14 0 0 203
Szerintem csak '94-'95 körül volt befecsis 613. Gratula a GLi-hez! :-)
Előzmény: ó-vodás5407070 (191)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 202
600d601Kicsivel alkottak nagyon nagyot! a Trabi 3 arca.
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 201
dskoda coupé tanulmányautó.Sorozatgyártásba kicsit másképp került.
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 200
Aztaaaaaaaaa,komolyan beindultatok!tatrat
d.a.v.i.d Creative Commons License 2006.10.14 0 0 199

Ez a Gr Lada!

Ebből is csak egy van! A turbóval szerelt verzió kb. 300 lóerőt tudott! Ezt annak idején a B csoportos rallyra építették.

skodalover Creative Commons License 2006.10.14 0 0 198
Ez a #194 -re volt válasz bocs:-)
Előzmény: skodalover (196)
skodalover Creative Commons License 2006.10.14 0 0 197

Ja, 1982-es évjárat.

Előzmény: skodalover (196)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!