a .com-on és a .uk-n lehet egyszerre hirdetni ugyanazt a terméket ez nem szabályellenes?
azt már tudom, hogy belehet jelölni ezt az opciót de ahhoz ezek kellenek:
Seller qualifications:
1. You’ll need a minimum feedback score of 10 positive. 2. Your account must be in good standing. 3. Have had your first successful sale more than 90 days ago.
ezek közül nekem csak a 2. pont van rendben
szóval külön párhuzamosan a com-on és a uk-n is megszeretném hirdetni mindkettőn fix áron tehát nem lenne gond a licitálásal
Gyakorlott ebay vásárló vagyok, de még soha nem adtam el semmit. Viszont most szeretnék eladni valamit ez ebayn, amiből van 9 darab. Viszonylag nagyobb cucc, kb, mint egy korpovit kekszes doboz. Nem tudom egyelőre, hogy csak az EU vagy Worldvwide legyen, mert ez ettől is függ. Nem tudom, hogy működik a szállítási költség megadása ilyen esetben. Az első kérdés az az, hogyha a szállítási költséget 1 darabra adom meg (nyilván), akkor az hatványozódik annak mértékében, hogy hányat vesz az illető? Ilyen esetekben egybe csomagolok mondjuk hármat, de a feltűntetett szállítási költség a háromszorosa lesz? Vagy külön küldöm 3 csomagban? Ez nyilván nem ésszerű.
A másik kérdés pedig az, hogy hogyan kalkulálok ki feltűntetett szállítási költséget, ami az egész EU-ra vagy akár a teljes világra érvényes?
A vamon nem veszed at megoldassal vigyazz, mert az a te hibadbol tortent meghiusulas (ha latszik a tracking-en). Ezt mar csak akkor csinalnam, ha arra a termekre IS nyitva a case...
A kártyák kapacitásának buherálása már nem menő üzlet, mert hamar kideríthető. A fake gyártásban a memória sebessége a menő, amióta sok HD fényképező/videó igényli a gyors memória írás/olvasás műveletvégzést.
Ahh, akkor már rutinosan nyomja el a fake szarjait...Én épp ilyenek miatt nem rendelk ebayról adathordozókat, stick, mem kártyát, ilyesmit, mert ez a terület is virágzik fake ügyben. Majd írd meg a reakcióját és a fejleményeket kíváncsi vagyok hogy zárul.
Ami a legfontosabb, ne fenyísd be a negatívval, mert akkor ő fog emiatt feljelenteni az ebaynál ês akkor bukhatod az igazad! Írj előbb az orosznak, tárgyilagosan, udvariasan, hogy mi a tényállás és hogy nem kell a fake terméke, mert te eredetit rendeltél és kéred vissza a pénzt. Várd meg a válaszát, h mit akar lépni és az után is nyithatod a caset. Amúgy biztosra veszed hogy fake a termék?
Ezt találtam egy másik fórumon a 180 napos dologról.
"
Már jött egy válasz, a 180. napot ők jogvesztő határidőnek tekintik és azt javasolják, hogy ha letelt egy normálisnak tekinthető szállítási idő (nem adnak napot meg) akkor a meg nem érkezett eljárást indítsuk el. A 40-45 nap az jó időkeret. 20 napig kommunikálhatunk az eladóval -dispute- (ha elérhető), de a 20. napon -claim- követeléssé kell tenni, mert elvesztjük a pénzt. A megjegyzésben alul.
After the dispute is opened, you have 20 days to communicate with the seller. If you can't resolve the problem, you can ask us to investigate by escalating your dispute to a claim in your Resolution Center. To escalate a dispute, follow the steps below: 1. Log in to your PayPal account at www.paypal.com. 2. Click 'Resolution Centre' near the top of the page. 3. Click 'View' next to the dispute you want to escalate. 4. Click 'Escalate this dispute to a PayPal claim' near the bottom of the page. 5. Follow the instructions. 6. Click 'Escalate to a Claim'. Note: • To learn more about PayPal Buyer Protection, click 'Legal Agreements' at the bottom of any PayPal page, then click 'PayPal User Agreement.' • If you do not escalate your dispute to a claim within 20 days, the case will be closed without a refund."
Éltetek már ilyet? Két terméket lőttem ki Rómába, egy időben, két vásárlónak, ajánlott levélként. Az egyik már egy hete sikeresen kézbesítve, a másik tegnap este változott "letétbe helyezve"-re "célországba megérkezett"-ről.
Mielött case-t nyitok írjak a ruszkinak az ebay-en keresztül vagy egyböl open dispute és a case-ben írjam le tárgyilagosan, hogy olcsó kínai szar és kész?
Az ebay vevők 1/4-e nem értékel, nem veszi a fáradságot.hozzá mert az ertekelés önkéntes. Ha hisztizel miatta, jogosan adhat erte negát is. Az usa vevők sokkal nagyobb arányban nem értékelnek, legalábbis az én tapasztalatom szefint.
Én is utálom őket mint a szart. A dispute escalálása után kevesebb mint 5 percre jött az email hogy lezárták az ügyet a vevő javára, mikor megkérdeztem őket hogy mégis milyen tényeket, bizonyítékokat vizsgáltak meg pár perc alatt, persze nem jött válasz. Pedig feltöltöttem feladó vevényt, posta trackinget, stb.
Más, 30 nap alatt nem kapta meg a vevő a cuccot nyitott PP case-t ok, de 2 napra rá megjelent a szaros USPS trackingen, írtam a vevőnek hogy lezárhatja a caset pár napon belül ott a cucc láthatja hogy én feladtam csak lassú a kézbesítés, nem zárta le, ma néztem ismét és már DELIVERED, írtam neki hogy most már zárja le mert már át is vette a cuccost, semmi. PP-nak is írtam semmi, továbbra is nyitott a case...
Valószínűleg a PP is másként kezel egy 45 nap után (főleg 60-80-100 vagy később) nyitott dispute-ot és alaposan megnézi a vevőt hogy hányszor játszotta el. Egyszer biztos el lehet játszani, de nem hinném hogy sokszor. Annyira várom már hogy legyen egy konkurenciája a PP-nak mert jelenleg nem tudsz mást használni, senki nem fog neked sima banki utalással fizetni. És ezért rohadt monopolhelyzetben van, hogy rohadnának el. (korábbi eseteim miatt megvan a véleményem róluk).