-most,hogy írtátok kiszaladtam megnézni a Trabó bal első kerekét.-lekopogom nem találtam semmi elkószálásra utalót./legfeljebb a szomszéd vihoghatott,hogy miért akarom kitépni a kereket/-azért az 500-as Fiat sem pite,régen és most is nagyon jónak tartom.Azért azt ne hagyd,hogy beálljanak a hengerek.
a Trabantom bal első kereke engem is otthagyott egyszer, (előző nap egy autóstárs segített a feleségemnek defektet cserélni ). A régi 70-esen befelé a kanyarból kijőve elgurult a kerék, én kapaszkodtam a kormányba, mint az őrült, a fékdob szántotta az aszfaltot, de megúsztam baj nélkül. A legbosszantóbb volt az egészben, hogy a kerék vagy hatvannal menve átment keresztbe az úttesten, és begurult a baloldali kutyafuttató dzsindzsásba, ahol vagy 20 percig kerestem a szakadó esőben, szúrós bokrok között, térdig érő fűben bóklászva :)
Nekem is volt Trabim, de egyszer megelőzött a bal első kerekem fékdobostól , nem tűrhettem el , hogy csak úgy lehagyjon ENGEM! Így eladtam. Most van egy 1969-es 500 Fiatom a garázsban jobbidőkre , felújításra várva. Még a saját lábán állt be .....
Akkor itt én leszek az ellenálló! Nekem nincs trabantom. Én az ellentáborhoz tartozom, így egy kispókkal szoktam néha garázdálkodni. Anno én meg ilyenen tanultam vezetni. Később hirtelen kellett egy autó, az ismerős pont árulta, így hozzánk került. Aztán itt ragadt. Még nincs benne 100.000 km. A motor tankja sajna már rozsdás. Amikor letettem, nem öt év szünet volt tervezve, hanem csak három hónap.
Sajnos lusta vagyok és nincs egy fotóm se a trabiról -és most jut eszembe a Pt-ről sem.Klassz!!Az enyém ugyanilyen,de van rajta egy öreg csomagtartó.A kocsit/genossen Trabantra gondoltam/most vettem októberben egy 73éves bácsitól.Végig nála volt és amikor átadta a kulcsokat megnedvesedett a szeme.47 ezer km volt benne.Azóta 800-al több van,beletettem egy eredeti ruhla ébresztőórát a cigitartó mellé,szereztem plussz gumikat,felniket.Most egy eredeti kormánykerék után koslatok.A régi össze-vissza volt repedezve és lecseréltem egy sportosra.Ez viszont lapos, nem olyan kúpos ,mint a régi és sebváltásnál mindíg bele akadok
Gratula szívből!!Nagyon baró!!Honda mellé most egy 1972-es Mz 150-es Trophyval,szemezgetek.Ilyennel kezdtem a nagymotorozást vagy negyven éve.Tudom,hogy öregszem,de ez a nosztalgiázás fiatalít.Mindegyik gépemen nyálas nekem is a fülem, a széles mosolytól.Mert mi a különbség a kissrác és a felnőtt között?-semmi,csak a felnőttnek drágábbak a játékai!!Nagyon jó a robogód mégegyszer és a sisak-szemüveg is ajser.
Trabim-90-es szintén és 15km után ez sem füstöl.Leghosszabb út Pécsről amikor hoztam.Legelső indulásnál az első ülésben gubbasztva úgy éreztem,szikrázik a hátsó felem az aszfalton,rezeg,mozog a világ és minden kicsi kátyú csak azért van,hogy tesztelje együtt mozgok-e a géppel.Nagy élmény volt újra.
én is húzom a gázt, már vagy 30 éve, jelenleg egy BMW 1150 GS Adventure-m van. Meg mellé egy 125 cm3-es Aprilia robogóm is van, amit legalább annyira imádok, mint a PöTikémet :) és azzal is csak füligérő szájjal közlekedek :)
Hali! Nekem nincs mocim ,de sokra csinálok egyedi ülést meg sok a haver motoros igy adódik alkalom. Trabim viszont van egy 90-es kombi az utolsó szériás kétütemű ,párszor meg van mozgatva de a hosszú út már ritka, igaz a nyáron volt egy Zalaegerszeg veterán tali túra de már ezt is nagyon meg nézik az úton és kb. 15km után már nem volt nyomjelzés.Motorba egy bmw oldalkocsist eltudnák tisztogatni....
Hali! A Zolival 3-rom éve találkoztam először, a talikon is ott vannak jó arc csapatuk van nekik is, mondjuk idén Komáromba elég zsúfolt volt keveset tudtunk dumálni meg hát eléggé fáradt is a "szervezet" az estébe nyúlva. Igazad van a pt nem nagy vízfüggönyt húz maga után esőben más típusokhoz képest.
A műszaki ráér később is,csak rozsdásodni ne hagyd!!Az embernek van motoros korszaka,később autós korszaka-és most,hogy mind a kettő/nekem/ ez nagyon jó érzés.Egy Vt750c4 shadow-al szoktam néha dübörögni,amikor olyanom van.Viszont most vettem egy trabant 601spec combi universalt,-és tudjátok jó érzés trabantolni is.Bele kell ülni néha a rozogába és utána a Pt a paradicsomot idézi.Sokan mulatnak ezen,de trabival kezdtem a vezetést-1971-ben.Van valami filingje annak,amikor az üzemanyagot bekevered és nyomjelzős startot veszel.
De, az a Pt bizony ő volt. Van vele tapasztalatod? A pt-nél a hátsó ablak koszolódása nagyon baráti, néha kell csak törölni rajta egyet-egyet. A hazai "ő autóikkal" (cégautó, tehát szinte minden típusban ültem) a tapasztalat, hogy esőben kb. 50 méter alatt koszos lesz a hátsó ablak.
Wabard biztosításom 2009-re szól,nem tudom,hogy újat köthetnek-e.Motorozáshoz sok sikert.Én is hasonlóan kezdtem 40évvel ezelőtt és 4 éve 30 év kihagyással újrakezdtem-sohasem késő jeligével!!
Wabard? Én úgy tudtam, idén nem köthetnek új szerződést...
Én idén kezdtem robogózni, most csinálom az A.korl. jogsit. Tavasszal, ha lesz pénzecske, veszek valami rendesebb kétkerekűt. Mondjuk én csak munkábajárásra használnám.
Előzőleg elfelejtettem/mint Mézga séf az ablakot/ megkérdezni:van itt olyan emberke, aki esetleg a Pt-szerelmet fokozza még motorozással is,mint én??Csak kiváncsiság semmi más!!
Örülök,hogy valaki ,e sorok író-olvasói közül elment a Lurdyba.Magam is mennék,de 120 km-re délnyugatra élek Budapesttől.Jó tudni,hogy van valaki aki kapcsolatokat építget más amerikai autók szerelmeseivel.Később biztosan nagyobb rálátásod lesz,olcsóbban beszerezhető alkatrészekre,megbízható-nem legombolós szerelőkre,nagyobb országos összejövetelekre ,stb-re.Remélem ezeken az oldalakon/úgy mint eddig/leírod tapasztalataidat.Részemről érdeklődve várom és kívánom,hogy minél többször ott legyél.Nekem a 2010es kötelezőm 7995ft/n.év az UNIQA-nál.2009-ben a Wabardnál voltam,ott 12.360ft/n.év volt.Számomra ez már több mint klassz,valamint megbízhatónak tartom és nincs hozzá semmi egyéb/tagsági,szövetkezeti/sallang sem.
Kezdjük az ablaktörlővel meg a homokkal. Nem lehet, hogy néha le kéne mosni a kocsit? :D Voltam a Lurdy-ban. Sikerült negyed hétre odaérnem. Én voltam a harmadik. Aztán elkezdtek jönni sorban. A végén annyian lettünk, hogy az autók alig tudtak átmenni a beszélgető emberek között. Volt ott pár érdekes jószág. Ami mást is érdekelhet, ajánlottak kötelezöt évi 10-14000 Ft-ért. Persze ACCH (8000 Ft) tagsággal együtt. Most próbálom kideríteni, hogy hogyan lehet ennyire olcsó. Később jött még egy Pt. Pár szót sikerült vele váltanom, nála alkatrészeket érdemes keresgélni. Mondtam neki pár holmit ami kéne, majd kiderül, hogy olyan olcsó-e mint mondják. Végül nyolc előtt eljöttünk, mert volt még dolgom, de a v8cars fórumon láttam, hogy még később is jöttek. Időnként biztos elő fogok fordulni ott. Szerintem ki kéne találni egy csütörtöki napot (pl.: hónap első csütörtöke) amikor a Pt fórumon lévők összefutnak ott minél nagyobb létszámmal.
A hátsó ablak-törlő és mosó kapcsolóm nekem is ott van,ahol a tiéd és hasonlóan működik.Nekem az általam leírt ok-okozat így jött be,szerelő barátom Kőröshegyen az általam elmondottakból, már tudta is,hogy hol keresse a hibátAut.vill.szerelő,meg tudja csinálni,leghosszabb ideig a kapcsolóház újra összerakása tart.Kívánom,hogy neked acélosabb legyen az a kis lemez és sohase legyen vele problémád