Ciripel ok. Fordulattal arányosan erősödik vagy ugyanolyan marad vagy akkor elhallgat? Lehet csak berezonál valami. Csapágyak általában búgnak nem ciripelnek.
2009 Fiestán a tompított egyfajta nappali menetfényként világít amint indítom az autót. Észrevettem azonban ha felkapcsolom rendesen a kapcsolóval a tompítottat akkor kicsit erősebben világít. Normális ez így vagy ne foglalkozzak vele?
Van egy Fiesta MK6, 2006-os, 1,3-as, 51 kw-os autónk. Az utóbbi időben ciripelő hang hallatszik a motortérből. Megnézettük, azaz én nem voltam ott, mikor megvizsgálták, úgyhogy csak átadott információt tudok írni. Szóval azt mondták, nem a vezérlésnél van gond. Hanem a generátor és a klíma kompresszornál. Azt már nem tudom, hogy csapágyat mondtak vagy mit. De annyit mondtak, hogy lehet még járni vele nem eget rengetően sürgős a javítás. Nyáron elég.
Nem tudom, hogy ez az információ elég-e így nektek bármi is írni. De gondoltam kérdezek egyet, mert pont mennék egy 600 km-es külföldi útra hamarosan és azért aggaszt, nehogy ott hagyjon a járgány.
Mondjuk lehet ám hogy ez mindig is így volt enyémben is - csak mióta asszony egy Fiat pandát vett, és nála ez a rész fapadosabb, ő hívta fel a figyelmem a jelenségre. Pedig sokat vezette a Fiestát is.
Ford Fiesta zetec 1.25 '99 , lassan 10 éve jól szolgál.
Eddig csak nekem nem tűnt fel, vagy most feltűnőbben csinálja nem tudom, de kicsit
furcsállom .
Azt csinálja, hogy ha gurulok elvett gázzal mondjuk piros lámpához, amíg az autó meg nem áll ,
a motor alapjárata nem esik vissza 1200-1500-ról nyugalmira. Abban a pillanatban mikor megáll a kocsi mozgása, gyorsan visszaesik alapjáratra.
Valamit olvastam, hogy van valami mozgásérzékelő, és hogy sebválásnál ne essen vissza a fordulat ezt egy mozgás (forgás?)érzékelővel vezérlik. De mintha kicsit mostanában túlzásba vinné.
Van erre valami megoldás? Elöregedett, kiszáradt, beporosodott érzékelő?
Alapjárati motor hiba viszonylag sűrűn van ezeknél,jellemző hogy hidegen csak úgy indul illetve jár a motor ha tartod a pedált.
Egy jó tanács sok tünet elkerülésére: Le kell szedni a gyertyapipákat,azokba belenyomni szilikonzsírt.Van gyári ford szilikon erre.lilás színű cucc,jó drága.Én sima szilorettet használok erre a célra.
Gáz nélkül szoktam indítani. De most minden okés. (Nehogy elszóljam magam!) Pöci röfi megint! És most boldog vagyok. Kíváncsi vagyok, ha a feleségem elindul vele melóba, neki fog e hisztizni. :D Ui.: Baden Württembergben, nincs valaki sorstárs Fiesta-s?
Gumiharangot mindenképpen kicseréltetem, s valószínűleg a kardáncsuklót is. Remélem ettől megoldódik a történet. Váltónál a szinkrongyűrű , ami tönkremehetett?
Rezonálni bármi tud,azt látni kellene.100 as benzint rakhatsz bele,csak nincs értelme.Gumiharangokat cserélni kell,különben tönkre megy a csukló.Kormánynál a kardánkereszt tud ropogni ha kezd meghalni.A kormánymű és a kormányoszlop között van.
Sziasztok! Egy éve vagyok, eddig még boldog tulaja egy 99-es 1,25 ZETEC motoros Fiestának. Ma és tegnap egy kicsit boldogtalan lettem. Ugyanis pár órás állás után 7-8 öra, csak hosszan köszörölve indul. Van, hogy pöfen egyet-kettőt első indításra, de leáll. Ha már beindult utána indul rendesen. Megy mint a szél, nem füstöl. Csak hisztizve indul. Valakinek hasonló tapasztalat: Gyertya, olaj, szűrők cserélve. Segítséget előre is köszi.
2001.07 havi, 1.3-as benzines, Endura-e motoros a járgány. Következő "hibákat" produkálja: Felváltáskor 2-esben mintha akadna, fém a fémen csúszna, váltóolaj 11000km-el ezelőtt lett visszatöltve, kuplungtárcsacserekor. Visszaváltáskor nincs probléma, bár akkor is óvatosabban kell váltanom. Padlólemezen enyhe rezonanciát érzek,illetve a gázpedál is érezhetően cicereg, rezonál./talppal érezhető/ A futómű felől, de lehet a motortérből állandó morgó, forgó, ütemes hang jön,álló helyzetben semmi. Motor eddig sem volt hangos, s mióta Max Motiont tankolok állandóan ,950 kilométer után megfeleződött a motortérből bejövő hanghatás. Kérdés 'öreg" rókákhoz: 100-as benzint szabad e tankoljak bele? Kutas annyit mondott , biztosan jobban ért hozzá,mint én, hogy NEM! Ennyi éves kocsiba már nem! Féltengelyeken a gumiharang olajos,érdemes-e cseréljem? Motorolaj A.Z. Meisterteile.Nem eszi, 11000 km óta,akkor lett cserélve, feketedik szépen. Télen, hidegben ,mintha recsegett volna a kormány, ropogó hang jött ki belőle,kiálláskor főleg,mikor ki kellett tekrjem, a melegebb idővel ez is majdnem megszünt. Hozzászólásokat szívesen fogadok bármelyik kérdéshez, de csak kulturáltan, ahogy én is válaszolok bárkinek! Előre is köszönöm!
Akna nélkül szívás.Jó magasra felemel,kerék le,műanyag doblemez ki,a motorvédő burkolaton a kötegelőket elvágni,ezek tartják a kormányszervó gumicsövét,ezután csavarok ki,lejön a lemez.Gumicső klasszul útban lesz.
Az egyik kerék a feszítő,egy aluminium kar tartja,15 vagy 16 os csillagkulccsal,elnyomod,szíj fellazul,tartod végig amíg kifűzöd a szíjat.
Üdv!Van egy 1.4 tdci fiestám.2003-as.Hosszbordás szíjat kellene cserélnem benne.Felül nincs feszítője.Amit látok lámpával,hogy két görgő van a motor közepén kb.Cserénél hogy érdemes nekiálni,mert aknám az nincs.Kerék gondolom és műanyagokat le kell szedni?Esetleg videót tud valaki erről?Köszönöm!
Üdv!Van egy 1.4 tdci fiestám.2003-as.Hosszbordás szíjat kellene cserélnem benne.Felül nincs feszítője.Amit látok lámpával,hogy két görgő van a motor közepén kb.Cserénél hogy érdemes nekiálni,mert aknám az nincs.Kerék gondolom és műanyagokat le kell szedni?Esetleg videót tud valaki erről?Köszönöm!