Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Polonic Creative Commons License 2016.03.11 0 0 19763

Úgy vettem észre, hogy 2 ezres fordulat felett elhallgat.

Előzmény: lanolinos (19762)
lanolinos Creative Commons License 2016.03.10 0 0 19762

Ciripel ok. Fordulattal arányosan erősödik vagy ugyanolyan marad vagy akkor elhallgat? Lehet csak berezonál valami. Csapágyak általában búgnak nem ciripelnek.

Előzmény: Polonic (19760)
lanolinos Creative Commons License 2016.03.10 0 0 19761

2009 Fiestán a tompított egyfajta nappali menetfényként világít amint indítom az autót. Észrevettem azonban ha felkapcsolom rendesen a kapcsolóval a tompítottat akkor kicsit erősebben világít. Normális ez így vagy ne foglalkozzak vele?

Polonic Creative Commons License 2016.03.08 0 0 19760

Sziasztok!

 

Van egy Fiesta MK6, 2006-os, 1,3-as, 51 kw-os autónk. Az utóbbi időben ciripelő hang hallatszik a motortérből. Megnézettük, azaz én nem voltam ott, mikor megvizsgálták, úgyhogy csak átadott információt tudok írni. Szóval azt mondták, nem a vezérlésnél van gond. Hanem a generátor és a klíma kompresszornál. Azt már nem tudom, hogy csapágyat mondtak vagy mit. De annyit mondtak, hogy lehet még járni vele nem eget rengetően sürgős a javítás. Nyáron elég.

 

Nem tudom, hogy ez az információ elég-e így nektek bármi is írni. De gondoltam kérdezek egyet, mert pont mennék egy 600 km-es külföldi útra hamarosan és azért aggaszt, nehogy ott hagyjon a járgány.

Így ezek alapján mi a véleményetek?

ploragrum Creative Commons License 2016.03.06 0 0 19759

Megoldódott

Előzmény: ploragrum (19747)
ploragrum Creative Commons License 2016.03.06 0 0 19758

Nálam az alapjárat 750, és ha mozgás közben teszem üresbe akkor 1000 fordulat/percen pörög a motor.

Előzmény: vénkecsi (19757)
vénkecsi Creative Commons License 2016.03.06 0 0 19757

Most hazafelé megnéztem, 2000 körül tartja a fordulatot amíg gurul... Ha jól emlékszem 8-900 körül lenne az alapjárat.

Előzmény: vénkecsi (19756)
vénkecsi Creative Commons License 2016.03.06 0 0 19756

Mondjuk lehet ám hogy ez mindig is így volt enyémben is - csak mióta asszony egy Fiat pandát vett, és nála ez a rész fapadosabb, ő hívta fel a figyelmem a jelenségre. Pedig sokat vezette a Fiestát is.

Előzmény: ploragrum (19755)
ploragrum Creative Commons License 2016.03.06 0 0 19755

1.25, 2007-es ugyanezt csinálja :)

Előzmény: vénkecsi (19754)
vénkecsi Creative Commons License 2016.03.06 0 0 19754

Sziasztok!

Ford Fiesta zetec 1.25 '99 , lassan 10 éve jól szolgál. 

Eddig csak nekem nem tűnt fel, vagy most feltűnőbben csinálja nem tudom, de kicsit 

furcsállom .

Azt csinálja, hogy ha gurulok elvett gázzal mondjuk piros lámpához, amíg az autó meg nem áll ,

a motor alapjárata nem esik vissza 1200-1500-ról nyugalmira. Abban a pillanatban mikor megáll a kocsi mozgása, gyorsan visszaesik alapjáratra.

Valamit olvastam, hogy van valami mozgásérzékelő, és hogy sebválásnál ne essen vissza a fordulat ezt egy mozgás (forgás?)érzékelővel vezérlik. De mintha kicsit mostanában túlzásba vinné.

Van erre valami megoldás? Elöregedett, kiszáradt, beporosodott érzékelő?

trafo2000 Creative Commons License 2016.03.06 0 0 19753

Alapjárati motor hiba viszonylag sűrűn van ezeknél,jellemző hogy hidegen csak úgy indul illetve jár a motor ha tartod a pedált.

Egy jó tanács sok tünet elkerülésére: Le kell szedni a gyertyapipákat,azokba belenyomni szilikonzsírt.Van gyári ford szilikon erre.lilás színű cucc,jó drága.Én sima szilorettet használok erre a célra.

Előzmény: Meriva 1,6 (19751)
trafo2000 Creative Commons License 2016.03.06 0 1 19752

Szinkrongyűrű hibánál nehéz a váltás és kidobálja a sebességet.

Előzmény: Alexander6969 (19750)
Meriva 1,6 Creative Commons License 2016.03.06 0 0 19751

Gáz nélkül szoktam indítani. De most minden okés. (Nehogy elszóljam magam!) Pöci röfi megint! És most boldog vagyok. Kíváncsi vagyok, ha a feleségem elindul vele melóba, neki fog e hisztizni. :D Ui.: Baden Württembergben, nincs valaki sorstárs Fiesta-s?

Előzmény: trafo2000 (19749)
Alexander6969 Creative Commons License 2016.03.06 0 0 19750

Gumiharangot mindenképpen kicseréltetem, s  valószínűleg a kardáncsuklót is. Remélem ettől megoldódik a  történet. Váltónál a szinkrongyűrű , ami tönkremehetett?

Előzmény: trafo2000 (19748)
trafo2000 Creative Commons License 2016.03.05 0 0 19749

Ha tartod a gázpedált akkor mit csinál?

Egyébként hőfokjeladó,kopott injektor fej,koszos üza szűrő,gyenge ac is tud ilyet.

Előzmény: Meriva 1,6 (19746)
trafo2000 Creative Commons License 2016.03.05 0 1 19748

Rezonálni bármi tud,azt látni kellene.100 as benzint rakhatsz bele,csak nincs értelme.Gumiharangokat cserélni kell,különben tönkre megy a csukló.Kormánynál a kardánkereszt tud ropogni ha kezd meghalni.A kormánymű és a kormányoszlop között van.

Előzmény: Alexander6969 (19744)
ploragrum Creative Commons License 2016.03.05 0 0 19747

2007-es Fiesta Ford emblémás hűtőrácsát hogy tudom levenni? Nem szeretném feszegetni, vagy eltörni a lökhárítót. Thx!

Meriva 1,6 Creative Commons License 2016.03.05 0 0 19746

Sziasztok! Egy éve vagyok, eddig még boldog tulaja egy 99-es 1,25 ZETEC motoros Fiestának. Ma és tegnap egy kicsit boldogtalan lettem. Ugyanis pár órás állás után 7-8 öra, csak hosszan köszörölve indul. Van, hogy pöfen egyet-kettőt első indításra, de leáll. Ha már beindult utána indul rendesen. Megy mint a szél, nem füstöl. Csak hisztizve indul. Valakinek hasonló tapasztalat: Gyertya, olaj, szűrők cserélve. Segítséget előre is köszi.

 

mantec Creative Commons License 2016.03.05 0 1 19745

T Alexander6969!

 

"... A.Z. ..."
A Unix sajátmárkás motorolajai közül a A.Z. Meisterteile MT-8F 5W-30 rendelkezik a Ford WSS-M2C913-C követelménnyel.

Előzmény: Alexander6969 (19744)
Alexander6969 Creative Commons License 2016.03.05 0 0 19744

 Sziasztok!

 

2001.07 havi, 1.3-as benzines, Endura-e motoros a járgány. Következő "hibákat" produkálja: Felváltáskor 2-esben mintha akadna, fém a fémen csúszna, váltóolaj 11000km-el ezelőtt lett  visszatöltve, kuplungtárcsacserekor. Visszaváltáskor nincs probléma, bár akkor is óvatosabban kell váltanom. Padlólemezen enyhe rezonanciát érzek,illetve a gázpedál is érezhetően cicereg, rezonál./talppal érezhető/ A futómű felől, de lehet a motortérből állandó morgó, forgó, ütemes hang jön,álló helyzetben semmi. Motor eddig sem volt hangos, s mióta Max Motiont tankolok állandóan ,950 kilométer után megfeleződött a motortérből bejövő hanghatás. Kérdés 'öreg" rókákhoz: 100-as benzint szabad e tankoljak bele? Kutas annyit mondott , biztosan jobban ért hozzá,mint én, hogy NEM! Ennyi éves kocsiba már nem! Féltengelyeken a gumiharang olajos,érdemes-e cseréljem? Motorolaj  A.Z. Meisterteile.Nem eszi, 11000 km óta,akkor lett cserélve, feketedik szépen. Télen, hidegben ,mintha recsegett volna a kormány, ropogó hang jött ki belőle,kiálláskor főleg,mikor ki kellett tekrjem, a melegebb idővel ez is majdnem megszünt. Hozzászólásokat szívesen fogadok bármelyik kérdéshez, de csak kulturáltan, ahogy én is válaszolok bárkinek!  Előre is köszönöm!

bandi36 Creative Commons License 2016.03.03 0 0 19743

Köszönöm szépen a segítséget.

trafo2000 Creative Commons License 2016.03.02 0 0 19742

Akna nélkül szívás.Jó magasra felemel,kerék le,műanyag doblemez ki,a motorvédő burkolaton a kötegelőket elvágni,ezek tartják a kormányszervó gumicsövét,ezután csavarok ki,lejön a lemez.Gumicső klasszul útban lesz.

Az egyik kerék a feszítő,egy aluminium kar tartja,15 vagy 16 os csillagkulccsal,elnyomod,szíj fellazul,tartod végig amíg kifűzöd a szíjat.

Vissza ugyan így.

Előzmény: bandi36 (19741)
bandi36 Creative Commons License 2016.03.02 0 0 19741

Üdv!Van egy 1.4 tdci fiestám.2003-as.Hosszbordás szíjat kellene cserélnem benne.Felül nincs feszítője.Amit látok lámpával,hogy két görgő van a motor közepén kb.Cserénél hogy érdemes nekiálni,mert aknám az nincs.Kerék gondolom és műanyagokat le kell szedni?Esetleg videót tud valaki erről?Köszönöm!

bandi36 Creative Commons License 2016.03.02 0 0 19740

Üdv!Van egy 1.4 tdci fiestám.2003-as.Hosszbordás szíjat kellene cserélnem benne.Felül nincs feszítője.Amit látok lámpával,hogy két görgő van a motor közepén kb.Cserénél hogy érdemes nekiálni,mert aknám az nincs.Kerék gondolom és műanyagokat le kell szedni?Esetleg videót tud valaki erről?Köszönöm!

trafo2000 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 19739

Lehet hogy nincs leeresztő.A ford hülyesége hogy sok váltóra nem rak,az én Fiestámon sincs.

Előzmény: tzoltán17 (19738)
tzoltán17 Creative Commons License 2016.03.01 0 0 19738

Sziasztok!Meg tudná valaki mutatni hol található az 1,4tdci motorral szerelt mechanikus váltóba az olajleeresztő csavar?Csak a nívót találom!

lanolinos Creative Commons License 2016.03.01 0 0 19737

Már csak volt..

Előzmény: lanolinos (19736)
lanolinos Creative Commons License 2016.02.29 0 0 19736

Lesz egy 2009 Fiesta első rugóm ha valakit érdekel.

k.of Creative Commons License 2016.02.28 0 0 19735

Köszönöm szépen a kódot,stimmel a rádióhoz.

Előzmény: trafo2000 (19734)
trafo2000 Creative Commons License 2016.02.28 0 0 19734

próbáld ki a 8504 et

Előzmény: k.of (19733)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!