Ott tartok vele, hogy ha akar beindul rögtön, de ha rögtön nem indul, akkor hiába minden. Sajnos olyan kartergáza van, hogy simán lehet vele kereket pumpálni.
Hát a magas kartergáz valóban nem jó előjel . De ha esetenként elindul akkor nem a motorkopás miatt nem indul akkor amikor nem indul . Egyszer kopott , egyszer nem ...
Valami kóbor dugulás , kontakthiba (leállítószelep , izzítás ) vagy levegősödés .
Közvetlenül kéne betáplálni a motort : az üzemanyagot is külön átlátszó csővel az AC pumpára kötni , vagy ejtőtartállyal közvetlenül az adagolóra , a mágnesszelepet kiiktatni ( ilyenkor a gumicső elszorításával lehet leállítani ) vagy direktbe rákötni az aksit . Az izzítás azonmód .
Mechanikai hiba kevésbé valószínű . Ha a lenti képen kiemelt rugó el tudja húzni az adagolót a lendkerék felé akkor az adagolóelem a max. töltésen van , vagyis a kocsinak indulnia kell -- vagyis a regulátor és hasonlók nem akadhattak fönn és ehhez hasonlók .
a te eseted is jó példa lehet, mert lehet nem szakmád, de valószínű, mégis elsajátítottad valahol az életben, az alap autószerelői tudást, ami kellett a feladatok megoldásában? nem akarok és nem akartam bántani senkit, csak felhívni a figyelmet, hogy kell valamilyen szintű alaptudás a kisautókhoz,is, hogy szakszerűen lehessen megszerelni, nem elég, ha tud valaki bütykölgetni... sok olyan bütykölést láttam már életem folyamán, ahol bütyköltek, de messze nem szakszerűen és veszélyes dolgokat, mint fék, kormány, futómű stb...
Tisztelt Fórum Társak ! Mindenkinek KÖSZÖNÖM asegítő hozzászólásokat az indítási gondom egyelőre úgy tűnik meg oldódni látszik de hogy mi volt a gond azt egyelőre nem tudjuk Ki vettem a helyéről a le állító szelepet ami jónak tűnt nem szorult semít de azért be fújtam wd-40-el és elvittem egy autóvil. szerelőhöz hogy mérje ki a tekercset de mindent jónak talált ez után vissza raktam a helyére és most jónak találom índúl minden körűlmények között de akkor mi lehetett a gond ???? Hát majd ki derül Még egyszer Köszönöm mindenkinek a segítő hozzá szólását További szép napot mindenkinek !
A mopedauto.hu-ról rendeltem cuccokat, jött is automata válasz, hogy másnap feladják, de egy hete semmi. Írtam két emilt, de arra se jött válasz. Szerintetek?
Evel nemértek egyet nekemsincs szakmám és amint láttad a feltet kiskocsim anno én javitottam meg bele értve mindent és azota is gond nélkűl közlekedek vele.Az autó szerelő horibilis
De rég láttam:). Ott tartok vele, hogy ha akar beindul rögtön, de ha rögtön nem indul, akkor hiába minden. Sajnos olyan kartergáza van, hogy simán lehet vele kereket pumpálni.
és a szerelő tekintetében, az sem mindegy, hogy a szerelő aki esetleg javítaná a kis masinát, hajlamos e komprosmisszumokra és kreatívan szerel, behejettesítve ólcsóbb nagy autós alkatrészeket, vagy csak gyári cuccból javít. mert gyári cuccokból, drágán dolgozó szerelő, ha vállalja is a javítást kisebb vagyonokba fog kerűlni a kiskocsi. a magán javítás, azért nem mindenkinek gromek. azért bármennyire is egyszerű jószágok a kisautók, de szerintem kell autószerelői alap, a szakszerű javításukhoz. ezért nem minden részén ajánlott a sufni tunning, esetleg bütykölés. kormánymű, fék, futómű stb...
Először azt kell tisztázni, ki fogja rendben tartani a járgányt. A mopedautókkal nagyon kevés szerelő hajlandó foglalkozni, gyakorlatilag ha saját magad, vagy valami közeli barát, rokon nem tudja megszerelgetni, akkor hamar a pokolba kívánhatod ezt az egyébként hálás kis járművet. Típushibák vannak dögivel, de több hitvány gyári megoldást sikerült már sufnituniggal kijavítani. Egy tisztességesen rendbe rakott, megfelelően karbantartott mopedautóval amúgy sok baj nincs.
Nekem volt sok mopedautóm (most már csak 3 van), de az Aixam vált be a legjobban. A hirdetésekben sok más típust is Aixam-nek hirdetnek. A legjobb tulajdonostól venni rendszámos mopedautót, 400e körül kezdődik ezeknek az ára, de a szebbekért a dupláját is elkérik. Aki nem ismeri a mopedautókat, annak lutri egy külföldi papírost megvenni olcsóbban.
Sziasztok! A JDM-nél Janmar motor egyik híbája: A motor szépen megy. Csak egyre nehezebben lehet beindítani. Meleg motornál is igényli az izzítozást. Vagy már nem is indul be. A híba : Eltünt a szelep hézag.