Keresés

Részletes keresés

joy Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9416
Már megbocsássál, de hol élsz Te, Angliában, vagy HUN, ahol képes okostoj még az olyan jólkialakított köröndbe is balrakanyarodni, mint a Csillagtér! Saját szememmel látva hitetlenkedtem, ahogy a terelőszigeten átdöccenve megy bele, szemben a böhöm busszal, pedig biztos jól látta hogyan keringőznek reggel 1/2 8-kor!
Amit itt írnak, tábláznek, festenek nagyívben le se ...ák a vezetők! Ha nem harapja el a nyelvét mindent figyelmen kívül hagy a magyarautós!
LSD: Rakparti fekvőrendőr! Addig törtek, zúztak, és mikor lefektették a bukkantót, mindjárt észre vették, hogyan kellene közlekedni ott!
:o)
A két említett körönd értelme, hogy a lükautóst lassításra, a jobbkézszabály betartására kényszerítse! Pölö a Kapcánál levő sarkon rendszeresen mentek neki a buszoknak, és egymásnak az autózók a körönd előtt. Épp azért alakították ki úgy azokat, hogy a böhömök kissebb döccenővel áthaladhassanak, de az szgk-snak kerülni kelljen.
Előzmény: Addamsx (9400)
v_peti Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9415
joy: Sokkal nagyobb szükség lenne az Aradinál történő 1-es kapcsolat létrehozására! Akkor a város jelentős területe kerülne közvetlen elérhetőségbe a Nagyállomással! Később akár a 3-ast is be lehetne ívelnifelé!
Igazad van! Jó ötlet lenne megvalósítani.

ifj. nagy Gábor: Szerintem igen, de a deltás visszafordítást az Anna-kúthoz tervezik, mert azzal nemcsak a 3-4-en, hanem az 1-esen is megoldják a problémát.
Igazad van, az jobb ötlet lenne. De elférne ott annyi vágány? (Igaz a cseheknél működik az ilyesmi...)

Előzmény: joy (9394)
joy Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9414
Osztán mire alapozza kend, gaz duram?
Előzmény: Blöky (9396)
division by zero Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9413
Barna!
Előzmény: NZA (9411)
joy Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9412
Jelen esetben nem az építési sorrend volt a fontos, hanem rájöjjünk, mi a francnak vágták el a 3-as átszállási lehetőségét a Kálváriásoknak az 1-esre?
:o)
Ja, Szegeden egyébként is katasztrofális a járatok egymáshoz csatlakozása!
1-2 kivétellel csak sok gyaloglással lehet átszállni, és ez nem szolgáltatófüggő! A Tiszapartról Dugonicsra haladva a 9-es troliról csak a Centrumskálánál lehet átszállni a 3-4-es tujára, , de nem biztos, hogy megéri álldigállni.
A Nagykörút-Kossuth L. sgt #-eződést ne is említsem...
Előzmény: peterr (9395)
NZA Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9411
Barna?

Ez nem piros?

Előzmény: Csüllög Imre (9406)
Addamsx Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9410
Miután átment egy csapat gyalogoson, már nem tűnik fel neki...
Előzmény: Addamsx (9408)
c4 Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9409
úthiba?

esetleg nem gondol semmit :-)

coepe

Előzmény: Atza (9407)
Addamsx Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9408
Szökőkút maradványa:-)

Az előző kamion túl gyors volt...

Előzmény: Atza (9407)
Atza Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9407
A színházi kör először - kísérletképpen - csak felfestve volt. De mivel honunkban csak a közlekedésben jártas szakemberek tudtak vele mit kezdeni, így járható kőlencse épült a közepibé. Hanem a magyar ajtósnak ez is kevés volt, hát ismét korrigáltak rajt', háthogyha maj mostan rájő a forgalmi rendre. De még mindig kevés: állandóan találkozok olyan - mostmár leginkább csak tapasztalatlan, és női - sofőrökkel, akik egyszerűen áthajtanak rajta a Stefánia irányában. És nem csak a Dózsa utca felé!!! (Vajh mit gondolhat az ilyen, minek van az a bucka az út közepén?)
Csüllög Imre Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9406
Az az oldalán egy reklám? Ezek szerint egy reklám miatt lett barna? (azt hittem, hogy valami régi társaság színe lehetett)
Előzmény: NZA (9399)
Csüllög Imre Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9405
A megszüntetésre ennyit mondott nagymamám:
"mert valamelyik ezt találta ki a fene a ... anyját!"
De arra nem emlékszik, hogy nagy zúgolódás lett volna a nép körében emiatt.
Előzmény: Csüllög Imre (9387)
Csüllög Imre Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9404
Én ezt azért nem hinném. Eléggé forgalmas az ahhoz, hogy egy ilyen ne keverje bajba.
Előzmény: Blöky (9396)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9403
Szerintem igen, de a deltás visszafordítást az Anna-kúthoz tervezik, mert azzal nemcsak a 3-4-en, hanem az 1-esen is megoldják a problémát.
Előzmény: v_peti (9393)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9402
“Mert jó dolog volna, ha azt is hozzávették volna, hogy ott buszok és trolik is járnak, és rendszeresen kénytelenek áthuppanni rajta...“

Szerintem hozzávették, ezért nem építették még magasabbra.

Mert ha csak fölfestették volna, akkor a faszacsávók átszáguldottak volna rajta.

Így meg a buszoknak is döcögni kell. A “kevés hülye miatt a sok normális is szív“ tipikus esete...

Előzmény: Addamsx (9400)
n-misi Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9401
Nekem hallomásbol ismerös ha jol tudom ez a mi nosztalgiánk egyik fövárosi kiruccanásárol készült. Erröl Nagy István oktatot kellene valakinek megkérdezni!
misi
Előzmény: NZA (9399)
Addamsx Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9400
A köröndösítés jó is lenne, de olyan apró helyekre, mint a Szentháromság u; és a színház előtt a Stefánián minek??? Angliában az ennél kicsivel szélesebb utakon is csak felfestik a kört fehérrel, és a busz egyszerűen kereszteülmegy rajta. Milyen hülyeség már ez, hogy úgy építik, meg, hogy a busznak is kerülnie kell???

Mert jó dolog volna, ha azt is hozzávették volna, hogy ott buszok és trolik is járnak, és rendszeresen kénytelenek áthuppanni rajta...

Előzmény: joy (9390)
NZA Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9399
Udv!

Tavaszutca, ismet "OFF" lesz, mert csunya, Budapesten keszult fotokat fogok ide belinkelni.

A datum 1988. aprilis.

(1), (2), (3), (4)

(c) Czeh Gyorgy

Nem ismeros ez a kocsi?

Tavaszutca Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9398
Vagy betétjáratoknak Tátrával Setleg...
Előzmény: v_peti (9393)
KIRCSI-SA Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9397
Sziasztok nem ide tartozik de hátha érdekel valakit!

Blöky Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9396
Én aggódom. Ez veszélybe sodorná a Petőfi sugárúti vonalat :(

bloky.veszmadar.hu

Előzmény: joy (9394)
peterr Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9395
"...én először a Csillagtér köröndösítési sikere után láttam a Dugonics makettjét, és a DM-ben a rajzát!
Legalább is úgy rémlik."

Az "után" Nálad hány évet jelent, mert valóban a Dugótér a Csillag után volt, de ha már a körök építési sorrendjét nézzük, a kettő között volt még a Szentháromság u-Mátyás téri, (gondolati szinten a Temesvári krt-Székely sor, ami nem valósult meg) Bakay N. u., Színházi minikör, Cora csp körei.
Mindezek után jött a kettös kör ötlete 2000-ben.
Én így tudom. Más variáció...?

Előzmény: joy (9390)
joy Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9394
Hát, a történelmi tapasztalatok nem támasztják alá!

Sokkal nagyobb szükség lenne az Aradinál történő 1-es kapcsolat létrehozására! Akkor a város jelentős területe kerülne közvetlen elérhetőségbe a Nagyállomással! Később akár a 3-ast is be lehetne ívelnifelé!

Előzmény: v_peti (9393)
v_peti Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9393
Dugonics tér: A körforgalom jelenlegi méretei lehetővé teszik a villamoselágazás esetleges deltásítását?
Remélem igen!
Ugyanis ha mindkét vonalon (3,4) bevezetik az egyirányú közlekedést, akkor itt célszerű lesz visszafordulási lehetőséget kialakítani forgalmi zavarok és útlezárások esetére.
v_peti Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9392
Kösz az infót! Annakidején mi volt a hivatalos indok?
Előzmény: Gábrisvitéz (9379)
joy Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9391
Pedig azt a nagyállomási átkötést szükséges lenne megépíteni, mert hiányzik!
A rendszerszemléleti gondolkodás teljesen ismeretlen a szegedi közlekedés szervezőkben!
Előzmény: ifj. Nagy Gábor (9388)
joy Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9390
Jó, de ennyivel?
Akkor is jellemző Szegedre, hogy valaki álmodik egy rosszat, és azonnal megvalósítja a rombolást, azután sokkkk év telik el, mire építeni kezdenek!

Ráadásul a koncepció nagyon egyirányú volt mindig is! Erre példa a 2-5-ös villamosvonalak megszüntetése, hogy alig tíz évvel később trolisítaniok kelljen! Azután megint tegnleng, sőt trolitlanítás is fölvetődik!, és most, hogy qdrága az olaj, újfent ráébrednek, az elektromos tömköz mindig tisztább, olcsóbb, stabilabb a büdös robbanósnál!

Nem hiszem, hogy a 90-es évek elején már nagyon gondolkoztak volna a köröndben, én először a Csillagtér köröndösítési sikere után láttam a Dugonics makettjét, és a DM-ben a rajzát!
Legalább is úgy rémlik.

Előzmény: MALWIN (9363)
Devosa_Ivan Creative Commons License 2004.06.02 0 0 9389
Természtesen a Taxisok lobbiznak...ez így van jól...de az utasokért ki lobbizik? (No presze az új finaszírozással sokminden megváltozhat az SZKT és TV éjszakai szolgáltaásában :)))

A felújítás után a kiskörúti buszjáratokkal mi lesz: konkrétan a 83-as vonalmódosítása érdekelne, tudtok vamait?

Előzmény: András80 (9384)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.06.01 0 0 9388
Valóban, egyszer valami hevenyészett számítást is írt az újság, hogy ez a párszáz méter egy évre vetítve mennyibe kerülne.

Viszont a Tátrák forgalomba állításakor még olyan tervről írtak, hogy a "4A"-t a kiskörúton a Hősök kapujáig viszik, ahonnan továbbmehet a Nagyállomásra. Nem tudom, ebben az esetben a 3-assal mi lett volna.

Gondolom azért (is) döntötek végül a mostani megoldás mellett, mert ehhez kevesebbet kellett építeni (és a 3-ast is megnyugtatóbban rendezte).

Előzmény: Csüllög Imre (9387)
Csüllög Imre Creative Commons License 2004.06.01 0 0 9387
Elképzelhető, viszont akkor hibázik az a 12 év. Ha jól emlékszem volt szó az újravezetékeléséről és beindításáról a 90-es évek 2. felétől is, de aztán nem lett belőle semmi. Így, hogy kiépült minden, a 3-as meghosszabbult és beindult a hurkosítás, sok előzménye lehetett a dolognak, bár nem tudom, hogy 14 éve mit lehetett tudni mindezekről.
Előzmény: MALWIN (9363)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!