Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BallyS16 Creative Commons License 2015.10.03 0 0 61581

Tiedben egy vagy két hőgomba van?

Előzmény: silver wolf (61580)
silver wolf Creative Commons License 2015.10.03 0 0 61580
A vízpumpának nincs ehez köze?
Előzmény: silver wolf (61567)
FeZ_ Creative Commons License 2015.10.03 0 0 61579

Az ő hozzászólásának a fejlécében jobb felül a vissza nyílra (válasz) kell kattintani és utána beírni a hozzászólásodat.  Akkor a te beírásod alján megjelenik (előzmény), hogy neki válaszoltál. 

 

Előzmény: Janek71 (61578)
Janek71 Creative Commons License 2015.10.03 0 0 61578

Az előző válaszomat francecoupe-nak küldtem, hogy lehet megjelölni,hogy kinek írok?

Janek71 Creative Commons License 2015.10.03 0 0 61577

Köszi!

Reménykedem,akkor megoldódik a problémám is.

Előzmény: Janek71 (61565)
FeZ_ Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61576

Össze lehet rakni ahhoz is komplett szettet annyiból.

 

Előzmény: memberX (61575)
memberX Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61575

16 szelepes egyébként

Előzmény: FeZ_ (61574)
FeZ_ Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61574

Attól függ.  8 szelepes v. 16 szelepes a moci és milyen gyártmányokat tettek bele?! Az egyik végletnél össze lehet szedni olyan cuccokat, ami kijön ebből az árból, míg a másik végletnél meg bőven meghaladja.

 

Előzmény: memberX (61573)
memberX Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61573

azon gondolkodtam hogy a számlámon a vezérlés szett ami 47.300 Ft az elképzelhető hogy a vízpumpát is belefoglalja ? Vagy ez túlságosan olcsó lenne pumpával együtt? (rendes, nem bontott alkatrész persze)

Előzmény: FeZ_ (61571)
silver wolf Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61572
Azt nem tudom hogy mennyifokozat van,mert elindul lehüti és a hangja úgyan olyan végig mig hűti a vizet!
Előzmény: francecoupe (61568)
FeZ_ Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61571

"a vízpumpát a hosszbordásszíj vagy a vezérműszíj hajta?"

 

A vezérműszíj.

 

"gondolom a vezérlés szett az automatikusan magába kell hogy foglalja a pumpát is, igaz?"

 

Nem, de van olyan készlet is, amiben benne van.

 

Előzmény: memberX (61569)
silver wolf Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61570
Igen ,megy a venti.
Előzmény: francecoupe (61568)
memberX Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61569

sziasztok. az lenne a kérdésem hogy az 1.6-os xaránál a vízpumpát a hosszbordásszíj vagy a vezérműszíj hajta? ha az utóbbi akkor gondolom a vezérlés szett az automatikusan magába kell hogy foglalja a pumpát is, igaz?

francecoupe Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61568

Ventillátorod elindul? Mindkét fokozat?

Nyomásszabályzó tisztítással orvosolható a szivattyú búgás.

Előzmény: silver wolf (61567)
silver wolf Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61567
Szép estét.
Tanácsra lenne szükségem.
Xsara 1.4 2001
Hütő problémám van,cseréltem gombát,termosztátot,légtelenitettem!
Viszont van egy kis baj,ha lámpánál sokat állok ( kb 10-15 percet )akkor(92-nél) bekapcsol a stop 2x-3x is!
Arra lennék kiváncsi hogy minek köszönhetem ezt a dolgot!
A másik,a benzinszivattyú búg inditáskor és csinál olyat is hogy egy jó darabig búg!
Előre is köszönöm a válaszokat!
francecoupe Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61566

Az alapjárati léptetőmotor betanítása: gyújtáson padlógáz kb 10 másodpercig.

Előzmény: Janek71 (61565)
Janek71 Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61565

Sziasztok

A segítségeteket kérném. Van egy 17 éves 1,6-os Xsarám amivel az a gond, hogy hidegen ha beindítom a fordulat olyan 5-10 másodpercig felszalad kb.4000-4500-as fordulatra majd visszaesik és ingadozik,mig el nem éri a kb 65 Celsius fokot. Utána minden ok. Ötletek? A hőgombát cseréltem, az alapjárat szabályozó szelepet belepróbáltuk pár másodpercig,semmi. Esetleg meg kell várni míg beállítódik?

BallyS16 Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61564

Néha van mosoly is, na. Néha. :-)

Előzmény: BXtwelve (61559)
BallyS16 Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61563

A fordulattal van inkább összefüggésben... ami pedig az alapjáratért felelős dolgok felé mutat.

Előzmény: muzsa (61562)
muzsa Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61562

Lehet, hogy nem a kuplung, csak nagyon gyanús, hogy mindig akkor történik, hogyha a kuplung be van nyomva. akár induláskor, akár sebváltáskor menet közben vagyok.

Előzmény: FeZ_ (61540)
baka38 Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61561

Köszönöm !!

Előzmény: FeZ_ (61549)
baka38 Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61560

Sziasztok !

 

Nekem ugyan ezt produkálta még év elején. Persze a kilométer ora is megbolondult de szerencsére nem akadt fel. Nem akaram elhinni hogy az aksi a gond mert semmi elöjel nem volt. Ráadásul bedobtam egy ismerösöm aksiát ami szintén nem segitett de egy uj aku csodát tett.

Előzmény: vakrepulo2 (61555)
BXtwelve Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61559

Ezt így tudnám kifejezni: :-(  :-/  :-(  :-/

 

:-)

Előzmény: BallyS16 (61556)
BallyS16 Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61558

4G 1.6 iVT 3 dr

5G 1.6 ESi Coupe

6G 1.6 VTi 4 dr

Megbánás? Sok tekintetben igen (menetteljesítmény, költségek (ohne benzin), megbízhatóság, közösség),  de sokban meg nem (fogyasztás, pakolhatóság, fényerő (vicces, igaz? :-)), lopásbiztosság, korróziómentesség, alkatrész árak (nem ebay)....).

A következő kocsim megint Honda lesz (jó eséllyel). És benzines. 

(vagy dízel Alfa 159 SW, de ez más téma)

De míg ez tart, addig nem nagyon csinálok semmit. És nem nagyon akar még letérdelni. Vannak megrogyások, de felkel....

Előzmény: francecoupe (61557)
francecoupe Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61557

De még nem bántad meg a cserét a civic-kel, nem? Melyik gen. volt?

Előzmény: BallyS16 (61556)
BallyS16 Creative Commons License 2015.10.02 0 0 61556

Boldogság Xsará-s mértékkel ;-)

 

Előzmény: francecoupe (61554)
vakrepulo2 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 61555

jönnek a hidegek ezért leírom a mai tapasztalatom, mert engem megleptek

mindenféle előjel nélkül egy 11 km-es utat követően lefullasztottam a kocsit és többet nem indult el

jelek: a kormány környékén valami viszonylag hangosan csipogott kb 1,5 mp-es időközönként fél percig

ebben a fél perceben itt ott a kocsiban több helyen mintha kattogtak volna relék meg ehhez hasonló dolgokat produkált

indítozáskor semmit még csak nem is kattant

néha ilyen olyan lámpája felvillant a műszerfalon majd elaludt

világítást ráadva hol felgyulladt hol nem, magától elindult az ablaktörlő de csak pár 10 cm-t ment

akksi terheletlen feszültsége 12,6V

viszont ha kapcsoltam rá lámpát, irányjelzőt stb akkor 10 alá esett

akksi csere után minden rendbe jött

nekem nagyon furcsa volt, hogy ennyire egyik mp-ről a másikra ment gallyra a dolog és nem vettem észre semmi gyengélkedést előtte

 

ha visszagondolok az elmúlt 2-3 hétben néha mintha menetközben hallottam volna relé kattanást vagy csippantást innen onnan, de nem tudom ezt már csak bemesélem-e magamnak.....

 

francecoupe Creative Commons License 2015.10.01 0 0 61554

Akkor öröm és bódottá :) Most már ezt is tudjuk, ha jönnek a tünetek.

Előzmény: BallyS16 (61543)
zimurgy Creative Commons License 2015.10.01 0 0 61553

a csat

Előzmény: xsara99 (61552)
xsara99 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 61552

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, hátha találkozott már valaki ezzel a problémával.
Xsarám kb 2 hete nem világít a biztonsági öv visszajelzője. A visszajelzőbe tettem jó izzót, és úgy sem működik.
Az ülés alatt a csatikat széthúztam wd40 összedugtam, és ugyan úgy nem világít a visszajelző. mi lehet a probléma?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!