Az ő hozzászólásának a fejlécében jobb felül a vissza nyílra (válasz) kell kattintani és utána beírni a hozzászólásodat. Akkor a te beírásod alján megjelenik (előzmény), hogy neki válaszoltál.
Attól függ. 8 szelepes v. 16 szelepes a moci és milyen gyártmányokat tettek bele?! Az egyik végletnél össze lehet szedni olyan cuccokat, ami kijön ebből az árból, míg a másik végletnél meg bőven meghaladja.
azon gondolkodtam hogy a számlámon a vezérlés szett ami 47.300 Ft az elképzelhető hogy a vízpumpát is belefoglalja ? Vagy ez túlságosan olcsó lenne pumpával együtt? (rendes, nem bontott alkatrész persze)
sziasztok. az lenne a kérdésem hogy az 1.6-os xaránál a vízpumpát a hosszbordásszíj vagy a vezérműszíj hajta? ha az utóbbi akkor gondolom a vezérlés szett az automatikusan magába kell hogy foglalja a pumpát is, igaz?
Szép estét.
Tanácsra lenne szükségem.
Xsara 1.4 2001
Hütő problémám van,cseréltem gombát,termosztátot,légtelenitettem!
Viszont van egy kis baj,ha lámpánál sokat állok ( kb 10-15 percet )akkor(92-nél) bekapcsol a stop 2x-3x is!
Arra lennék kiváncsi hogy minek köszönhetem ezt a dolgot!
A másik,a benzinszivattyú búg inditáskor és csinál olyat is hogy egy jó darabig búg!
Előre is köszönöm a válaszokat!
A segítségeteket kérném. Van egy 17 éves 1,6-os Xsarám amivel az a gond, hogy hidegen ha beindítom a fordulat olyan 5-10 másodpercig felszalad kb.4000-4500-as fordulatra majd visszaesik és ingadozik,mig el nem éri a kb 65 Celsius fokot. Utána minden ok. Ötletek? A hőgombát cseréltem, az alapjárat szabályozó szelepet belepróbáltuk pár másodpercig,semmi. Esetleg meg kell várni míg beállítódik?
Lehet, hogy nem a kuplung, csak nagyon gyanús, hogy mindig akkor történik, hogyha a kuplung be van nyomva. akár induláskor, akár sebváltáskor menet közben vagyok.
Nekem ugyan ezt produkálta még év elején. Persze a kilométer ora is megbolondult de szerencsére nem akadt fel. Nem akaram elhinni hogy az aksi a gond mert semmi elöjel nem volt. Ráadásul bedobtam egy ismerösöm aksiát ami szintén nem segitett de egy uj aku csodát tett.
jönnek a hidegek ezért leírom a mai tapasztalatom, mert engem megleptek
mindenféle előjel nélkül egy 11 km-es utat követően lefullasztottam a kocsit és többet nem indult el
jelek: a kormány környékén valami viszonylag hangosan csipogott kb 1,5 mp-es időközönként fél percig
ebben a fél perceben itt ott a kocsiban több helyen mintha kattogtak volna relék meg ehhez hasonló dolgokat produkált
indítozáskor semmit még csak nem is kattant
néha ilyen olyan lámpája felvillant a műszerfalon majd elaludt
világítást ráadva hol felgyulladt hol nem, magától elindult az ablaktörlő de csak pár 10 cm-t ment
akksi terheletlen feszültsége 12,6V
viszont ha kapcsoltam rá lámpát, irányjelzőt stb akkor 10 alá esett
akksi csere után minden rendbe jött
nekem nagyon furcsa volt, hogy ennyire egyik mp-ről a másikra ment gallyra a dolog és nem vettem észre semmi gyengélkedést előtte
ha visszagondolok az elmúlt 2-3 hétben néha mintha menetközben hallottam volna relé kattanást vagy csippantást innen onnan, de nem tudom ezt már csak bemesélem-e magamnak.....
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem, hátha találkozott már valaki ezzel a problémával. Xsarám kb 2 hete nem világít a biztonsági öv visszajelzője. A visszajelzőbe tettem jó izzót, és úgy sem működik. Az ülés alatt a csatikat széthúztam wd40 összedugtam, és ugyan úgy nem világít a visszajelző. mi lehet a probléma?