Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Konvergencia Creative Commons License 2006.10.14 0 0 258

Leningrad cowboys menni Monte Carlo Casino with Zsiguli... :-))

 

 

Konvergencia Creative Commons License 2006.10.14 0 0 257

Bizony, jönnek a Moszkvicsok... :-))

 

 

Előzmény: poén (256)
poén Creative Commons License 2006.10.14 0 0 256
Jönnek a Moszkvicsok, jönnek a Moszkvicsok!
poén Creative Commons License 2006.10.14 0 0 255
Bezony!
Előzmény: d.a.v.i.d (253)
d.a.v.i.d Creative Commons License 2006.10.14 0 0 254
Na mindenkinek nyugodalmas jó éjszakát!
d.a.v.i.d Creative Commons License 2006.10.14 0 0 253

Szép autó a Csajka!

 

Előzmény: poén (251)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 252
100Jó éjszakát!
poén Creative Commons License 2006.10.14 0 0 251
Csajkák
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 250
200
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 249
Én 3-ról hallottam.
Előzmény: d.a.v.i.d (248)
d.a.v.i.d Creative Commons License 2006.10.14 0 0 248

Ez volt a 180/200 Rs! Ebből is csak ez az egy volt azt hiszem.

Ennek az autónak 1.8-as motorja volt kb. 163 lóerőt tudott, és mindössze 800kg volt!

Előzmény: d.a.v.i.d (246)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 247
Az átlagemberek számára elérhetetlennek tűnt a Volga,ezért volt olyan nagy a hírneve,misztikus autónak tartották.Hasmagassága is jóval meghaladta az átlagautókét,a motorháztetőn díszelgő szarvasnak pedig nem volt ellenfele a többi logó között.m21
Előzmény: poén (244)
d.a.v.i.d Creative Commons License 2006.10.14 0 0 246

AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 245
skodaNagyon szép kép ez is,sokat elárul az akkori ralimezőnyről.
poén Creative Commons License 2006.10.14 0 0 244

"Elkepeszto mennyi anyag van ezekben a regi Volgakban."

 

Ez egy közkeletű legenda, aminek azonban nincs túl sok alapja. Persze itthon minden autó évtizedek óta "nagy dög" / "országúti cirkáló" névvel van illetve, ami négy és fél méternél hosszabb, és két liternél nagyobb lökettérfogatú motor hajtja.

Nem mondom, masszív, erős építésű autók a Volgák, és kicsinek sem nevezhetőek, de nincs bennük lényegesen több anyag, mint ami egy 4,8 méter hosszú, 1,8 széles felső-középkategóriás szedánba okvetlenül kell. Nem is olyan nehezek: 14 mázsát nyomnak a Volgák, ez kb. annyi, mint a W123-as "Zöldséges" Mercedes súlya. A két autó méretei, arányai pedig nagyon közel állnak egymáshoz.

 

 

A Közlekedési Múzeumben nincs Volga, amire gondolsz, az egy Zisz-115, amely 110-es modell páncélozott kivitele. Na, igen, az már más tészta. A 115-ös Zisz agyon ritka, kb. harminc példányban készült kivitel.

Szúrtam be a típusról pár képet a volgás blokk után, most is nyomatok párat. Ez egy hat méteres reprezentatív limuzin nyolchengeres soros motorral, és sokkal régebbi a Volgánál, meg jó pár kategóriával felette is van. Az autó egy harmincas évek végi Packard modellen alapul -Sztálin nagyon szerette a Packardokat.

Alant találsz képet a páncélozott Zisz 115 üvegéről -na, azon tényleg lehet álmélkodni. (Az utolsó két kép nem archív, de nem tudtam őket kihagyni.)

Előzmény: invad3r (163)
faros1 Creative Commons License 2006.10.14 0 0 243
Mecsek rally! valoszinü 1983!
Előzmény: AUTOPETI (241)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 242
hungaroringképem is van róla!
Előzmény: tatrafan (237)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 241
mikori lehet ez a kép? gondolom egy versenyen készült.
Előzmény: faros1 (240)
faros1 Creative Commons License 2006.10.14 0 0 240
Egyre jobban tettszik ez a topic!!!
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 239
gyönyörű volt a coupé,naon kár hogy nem került gyártásba!t
Előzmény: tatrafan (223)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 238
Tatrafan:a te kocsidról nem készültek régebben képek?
tatrafan Creative Commons License 2006.10.14 0 0 237

Úgy voltak vele, ha nincs sérült, majd csinálnak!  :-) 

 

(a legénység egyik tagja orvos volt)

 

Hát ez nem volt valami fényes bemutatkozás... :)  Köszi, én már szerencsére ismertem, de mindenkinek a figyelmébe ajánlom, aki szereti a Forma 1-et vagy a tátrákat!

 

Előzmény: Törölt nick (226)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 236
cggfgffrWartburg limuzin,coupe,2 ajtós combi.
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.14 0 0 235
De a topikot igen!
Előzmény: AUTOPETI (230)
tatrafan Creative Commons License 2006.10.14 0 0 234
Nem semmi ez a Szamara!  Ha megnézed a képeidet, ott is egy műjégpályán van a gép. Lehet, hogy pont erről az akcióról tudósítottak az Autó-Motorban?
Előzmény: d.a.v.i.d (199)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 233
city
tatrafan Creative Commons License 2006.10.14 0 0 232
Köszönöm, mindjárt megvizsgálom :)
Előzmény: Törölt nick (226)
tatrafan Creative Commons License 2006.10.14 0 0 231

Húúú, nem tudom sajna!  Egy beszámoló egy Szovjetunióbeli versenyről.

 

A 130LR-ekkel egyébként előfordult, hogy abszolút 6. és 9. helyezést értek el az Akropolisz Rallyn! Ha szerencséd van, ezt a hírt is megtalálod...  Előttük csak összkerekes verdák végeztek.

 

Előzmény: d.a.v.i.d (225)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 230
roburDehogy felejtettem el.
Előzmény: Öngyölöm-Böngyölöm (229)
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.14 0 0 229
B. meg, szépen elfelejtetted a Robur topicot!
Előzmény: AUTOPETI (228)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!