Ahogy a topik címe is írja, Opel Astra által produkált furcsa hibára szeretnék magyarázatot találni.
Egy 8 éves 1.4 Twinport G Astrám van. Ma töbször is mentem vele és délutánig semmi gond sem volt a klímával (manuális). Délután, amikor jöttem volna hazafelé, akkor nem tudtam bekapcsolni. A rádió alatti kapcsolók nem reagáltak semmire, még a ventillátort sem tudtam elindítani, a klíma kapcsolóját is hiába nyomkodtam, a narancssárga led sötét maradt. A műszerfalon semmi hibajelzés nem volt, hogy bármi gond lenne. Néhány km megtétele után leállítottam a motort, mert volt egy kis elintéznivalóm. Mikor újra elindultam, akkor pedig újra működött az összes kapcsoló a rádióegység alatt.
Amikor nem tudtam elindítani a klímát, akkor a kocsit csak második próbálkozásra tudtam elindítani, pedig előtte is és azóta is pöccre indul. Gondoltam leírom, hátha van valami köze ehhez a jelenséghez.
Akinek van tippje, hogy mi lehet/lehetett a gond, annak nagyon megköszönném, ha megosztaná velem!
Elnézést ha esetleg túl hétköznapian fogalmaztam, nem vagyok jártas az autós szakzsargonban.
sziasztok egy opel astra 1,4 -es , 99-es autom van , hoszab távon ha tartok egy bizonyos sebességet pl 80km/h idöközönként kigyullad a motorhiba jelzö lámpa 10másodpercre, de viszont ha nem tarom be hanem pl 80 és 90 közt gyorsulok meg lassulok akkor semmi ez van hoszab távon. Városban semmi. (nem rángat a mtor stb. csak a hiba jelzés villan fel 10 másodpercre)
szia egyszer a bátyámnak volt ez a problémája omegán és a rablásgátloja tiltotta le a kocsit elindulni elindult de pár másodpercig ö is vitte szervizbe is és nem tuttak vele csinálni semmit végül maga oldotta meg ugy hogy ami létezett biztositék az autoba mind kiszette és viszarakta és onnantol jo volt az autoja.van rablás gátlo a tiéden?nézd meg azt.üdv
Van egy 1995-ös A Vectra 52kw X16SZ motorkóddal és sajnos beindulás után kb 15-20 másodperccel állandóan le akar állni, -meg is teszi. Először úgy tünt megfullad, nagyon csöpögött a központi befecsk szelep, azt kicseréltük de megmaradt a probléma. Alapjárat léptetőmotor cserével sem javult a helyzet. 10 pólusu csatlakozója van, áthidaltam, de semmi hibakódja nincs sajnos.
Valakinek valamilyen tippje? -tapasztalata?
Tudom, hogy ez Astra és nem Vectra fórum de ott senki sem reagál és hátha van ilyen motor Vectrában is.
Köszönöm szépen a válaszodat opel mágus!!hétvégén megnézzük hátha az a hibája (mert mán egy kisebb vagyonobba van autó) ha mégse ez a hiba akkor van e még valami tiped? válaszodat előre is köszönöm üdv H.imre
Szia!valami benzinnyomásnál lesz vagy a tankban szokott a kis gumicső elrepedni a zárofedél és a szivttyút köti össze, és befarsol az üzemanyagrendszer egy ellenőrzést megér..........nállam már megfordult ilyen hiba azért javaslom.Tisz.:opel mágus
Szia!Én javaslom nézzétek meg a blokkban lévő fordulatszám jeladót.Ha kell tudok értéket leirni az autodatából.Elég menetzárlatosnak tűnik a dolog.Esetleg egy benzinnyomást nemárt ellenőrizni.alapjáraton 3-3.5 bar,fordulaton 3bar körül a jó,de nemhiszem hogy ez lenne a probléma.esetleg Ecu.
szia nekem is ugyan ez a bajom egy 99-es g astra 2.0 16v sport motor cseréltem már rajta alapjárati motort vezérmütengely jeladot és még mindig az a baja de hidegen semmi gond vele de ha 70 fok fölé megy a vizem és inditok elsönek lefullad és másodikra elindul de kiteszi a kisauto jelet és nem is huz ugy az autonés 4000 fordulaton ledadog.kérlek ha tudsz valami jot mondani válaszolj.köszönöm
sziasztok.olyan problémám lenne opel astra g 1999-es 2.0 16v sport benzines hogy hidegen nagyon jol indul de mihelytst 80 fok fölé megy a viz meleg a motor akkor inditáskor kétszer kell ráinditanom mert az elsöre lefullad és a második inditáskor elindul de kitesz egy motorjelet a müszerfalon középen egy villámszerü jellel.és nem ugy megy az auto ahogy kellene és 4000 fordulaton ledadog.hideg inditáskor nagyon jo mintha semmi baja nem lenne.opel szerviz se tud semmit mondani cseréltünk vezérmütengely jeladot alapjárati motort ujj gyári gyujtokábelokat gyertyát és még mindig az a hiba légtömegmérö aztmonták hogy jo a lambdaszonda is meg az egr szelep is jo.de viszint hibába bedobja a müszer,ha kitörlik a hibákat elalszik az a hibajelzö lámpa de inditáskor ugyan ugy viszajön ha meleg a motor de hideg motornál tökéletes az auto.kérem a véleményeteket.köszönöm
Üdv mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni :) Opel Astra G 2001-es 1.7 DTI váltó cserére szorul.Érdekelne,hogy megyezik-e az 1.7-es 1999-es DT váltó a 2001-es DTI-vel? A válaszokat előre is köszönöm!
Köszönöm Balázs a válaszodat! akkor a reggeli hideg motor beinditása beindul a motor ösze visza jár és pár másodperc mulva leáll!! de ha a pár másodperc közben gyors leálítom és megint indítok akkor már nem ösze visza jár a motor de a alapjáratom nem tökéletes ezért vittem beolvastatni a hibát és emlészék azt adta be hogy a levegő-menyiségmérő nincs jelen vagy valami ijesmit írt ki és a szerelők tanácstalanok de légtömegmérőt átraktuk egy másik autóba annál nem adot be hibát!! ezét vagyok tanácstalan mi lehet kábelhiba vezérlés vagy mi lehet még??? de remélem nem érted félre a trafót s.t.b megtartom pótalkatrésznek ja és nekem is még vagy 2 év nekem is minden ki lesz benne cserélve mint neked! Minden válaszolónak előre is köszönöm!!!!!!!!!!!
Szia. Én is M. berényi vagyok .. ugyanilyen asztrával kinlódok már évek óta csak ez 98-as .. nemtudom konkrétan milyen az indítás utáni dadogásod , de ha a gyomai úrta vittél hibát olvastatni a akkor kb adtál a szarnak egy pofont .. mert éppen semmi közük az egészhez.... mindegy is, csak pénz kidobás .. .. de ha légtömegmérőt adott be , próbáld meg hogy kitekerni a két csavarját és a csőbe elfordítani a vízszintestől valamelyik irányba persze nemkell sokat ha változik valami úgyis észrevevődik a motor hangján .. amúgy nekem akkor dadogott ha valami nem megszokott üzemanyag volt benne , vagy nem csinált elég nyomást a benzinpumpa .. elkoszolódott a szűrő stb, lambdaszonda is kinlódhat.. meg mondjuk mi nem..... az enyémen az indexen, meg a 4 dísztárcsán kívül már minden elromlott... úgy világít a műszerfal, mint egy karácsonyfa.. ( a régi gyujtótrafóra viszont vevő vagyok ha nem rossz!!)..
1 óriási problémám van opel astrám g 1.2 benzines 2000 évj z12xe motorkódú a problémája első reggeli beindítása dadog és van is hogy le is áll!! hát elvittem M.berénybe beolvasni a hibát légtömegmérőt adta be hibának megvettem a eredetit boscht!! azonos gyári számút és ugyan úgy van mint ennek előtte semmi se változott ja és ennek ellőte sortrafót vezérműtengey jeladó is cserélve lett és az is gyári kérem aki tud segíteni nagyon megköszönném mert nagyon tanácstalan vagyok nem tudom hogy merre keressem a hibát mert már egy kissebb vagyonomban van! mindekinek a válaszát köszönöm!!!!!!!!
Imádom a G astrám ami 2003-as évjárat, még nem volt 3 éves amikor vettem-Új szag volt benne :-), de most így 10 évesen furcsa bajai jönnek elő, kezdjük egymást meggyűlölni.
Idén áprilisban kezdődött az egész -fogta magát és teljesen spontán egy piros lámpához közeledve, motorfék üzemben fogta magát és leállt a motor elfeküdt az összes mutató, villantak a piros lámpák még a km óra is feküdt, persze mindezt kb 60-nál.AZóta rendszeresen produkálja ezt, rövid távon bemelegszik és utána újraindítom pl bevásárlás után, akkor biztos hogy a harmadik piros lámpánál leáll, persze jó technika mert újraindul , de ilyenkor nincs alapjárat és pörgetnem kell hogy biztosan el tudjak indulni.Ismerős szerelőnél hibakód:
-EGR szelep, és km jeladó. EGR ekkor cserélve mert én nem fogom tisztogatni havonta a szelepet.A hibát persze ugyanúgy dobja, mostmár kész vagyok teljesen- a lehető legváratlanabb pillanotkban áll le.Ugyanoda szerelőhöz már nem akarom vinni, mert találgatva nem lehet szerelni-SZERINTEM.VALÓBAN minden szerelő mást mond-egyébként az EGR-t valszeg nem is kellett volna cserélni, mivel ez annyira zárt rendszer, hogy a legkisebb hibánál is fő alaktrész hibát fog kiírni .
-TRAFÓSOR ?
-GYERTYA?
-km jeladó bezavar?
-maszekul bekötött riasztó és immobilser bezavar?
Ja még csak 96.000 km van benne.Akinek volt hasonló baja a G atsrával, várom az építő jellegű hozzászólásokat.
Sziasztok .. megint hiba, hiba hátán .. Az egr szelep nem gyógyult meg, hibát jelez, rálett dugva a gép, rendes opel diagnosztikára , ott már kimutatta rendesen hogy az egr szelep feszültség alacsony .. nem a szelep rossz .. nos,hogy miért alacsony a feszültség arra még 2 ember nem mondott ugyanolyan véleményt ... mindegy is, nem ez a lényeg :D ... tegnap hogy jöttem vele haza, a töltésjelző bevillant alacsony fordulatnál.. utána már csak 2000 felett töltött. utána már csak 3000 fölött, aztán már csak 4 ezernél, jelenleg csak 5ezernél alszik ki a lámpa .. volt-e már valakinek ilyen gondja, ha igen, hogyan orvosolták?? ez kb 40Km-en belül zajlott le ez az esemény... köszi
Vauxhall EGR szelep hűtő / cooler javítókészlet. Nem kell megvenni a teljes hűtőt feleslegesen.
Alkatrész GM kód: 851008
Amit tartalmaz a csomag: műanyag borítás (ez szokott elrepedni) és tömítések
Ez egy nagyon gyakori probléma, hogy a műanyag ház elreped, és ki kell cserélni. Minden szervízben csak komplett hűtővel együtt lehet cserélni (250ezer Ft), ez az ár amiért én kínálom, nagyon baráti.
Legutolsó diagnosztikai program frissitése után már nem gyujtáshibát hoz ki a műszer ,hanem égés kimaradást.Döntse el mindenki,hogy gyertya trafó befecskendezőszelep vagy kpompresszió baja van az autónak.
van egy 2010-es H ASTRA-m (Z14exp, 1.4 benzin) és rendszertelenül nem indul... Valós 14000 km van benne. Egyszer megy 2 napig ok, lerakom és reggel 30x-orra sem vagy néha igen... Önidntő okés, teker akksi okés nem értem... Elvittem szerelőhöz, ott persze indult..ráédukta a gépet és minden rendben volt... korábban 1xpályán meggyulladt a villáskulcs a mfalon de utána abbamradt.. mi lehet a baja?
tanácsatalan vagyok. Van amikor 8 óüraát áll a napon és p9ccre indul. Reggel meg nem.. várom ötleteiteket..