Ha akkor ha jól sejtem akkro DG nem csak itt fejtegette a véleményét SOLARISról, de főleg a ganzról!
Ebből tán csak tanul, de csak a céget sajnálom!
Felelőtlen kijelentéseknek meg van mindíg az eredménye!
Megfőzte és megette ;-)) avagy ÍJ!
De pontosan a ganz mit vette meg? Csak a pályázati kiírást nem? (csak azt nem értem, hgyo ezzel, hgyo lehet tönkre tenni, de min1)
De a kiírásba SZVSZ be lehett volna kötni, s ezt szerintem mások is észrvettték .....
Mi a buszokat / kasznit tudtiommal nem VOLVOtól, hanem egy olyan cégtől vesszük aki VOLVO alvázra saját felépítményt épít s majdhgyonem ugyanzt!
De lehet, ghyo msot mással kavarom!
De asszem Alfa buisz (??????) nek hívják, de nem tudom én se pontoan!
De kívácnsi vagyok mi lesza 850-nek, mert tudtommal szeptember valameddig van építési engedélye s ketyeg az idő és a vizsgáztatással s vannak gondok ( remélem tévedek)!
Nem vagyok az építési módszertő elragadtatva, de azért örülnék, ha egy jó kocsi lenne s sikerülne levizsgáztatni, mert ha nem jöünne össze kár volt a karbantartásból valamint a szemlékből (!!!) milliókat kispróloni!
Tudni illik enek (is) a nyomait látjuk mostnakság a kocsikiadáson (elsősorban a csuklósokra gondolok)!
"Egyébként lesz T-801 is. Vesz a cég egy 21Tr kasznit és Cegelec hajtást rak bele. Egy újabb kocsiípus, de nekem mindegy. "
Van esély r, hgyo hasonlítani fog a 850-hez, neteántán ugyanazt szerelik bel és csak a kaszni más!
Így talán nem új típus, mert kasztni is és ilyen hajtás is van már, vagy tévedek??
Ha olcsón hozzádvágnak egy Skoda 21-es karosszériát, akkor azt mondanád, hogy á nem kell, mert egységes típust akarok kialakítani, és inkább 10* annyiért veszek egy volvó karosszériát!
Ez most egy jó vételi lehetőség! Ilyet kár lenne elszalasztani!
Ez nem bántás akart lenni, félre ne értsd amit írtam, csak ez most tényleg egy jó vétel lesz Ha összejön...
"Szerintem a tendert úgy lett volna érdemes kiírni, hogy csak a Volvo nyerhessen."
De ha a Volvo nem akar nyerni, akkor nem nyer. És voltak olyan pletykák, hogy a Volvo nem örül, hogy trolikat készítenek az ő kasznijából, mivel már Linzben befürdött vele. Ha ez igaz, akkor kénytelen megállapodni az SzKT egy másik gyártóban. És mondjuk ha valami baj lenne a Solaris kasznival, akkor van Magyarországon máshol is Solaris, nem teljesen egyedi az országban. Persze ehhez szükséges, hogy az SzKT-nak jó kapcsolatai legyenek a többi magyar közlekedési céggel, de szerintem ez megvan, vagy nem?
"GAM 502! Ne értetlenkedjél!!!!"
Miért ne? Szvsz egy közbeszerzési tendernek, annak eredményének, sikertelenségének, visszovonásának és ezek indoklásának nyílvánosnak kell lennie. A www.kozbeszerzes.hu-ra rendszeresen föl is pakolják ezeket, mostanában néhány hét késéssel.
"Egy újabb kocsiípus, de nekem mindegy."
Ha a kaszni és az elektronika is van már Szegeden, akkor miért új? Egyébként a T-800-at is jó volna átalakítani CEGELEC elektronikájúvá.
"A Skoda 21 Tr-re szvsz nincs szükség. Legyen Volvo (T-852) a Skodába szerelt Cegelec helyett! Nem újabb típusok kellenek, hanem több kell EGY típusból!"
De már van egy Skoda 21Tr, tehát annyira új típus nem lesz. Sokkal jobb 2 db ugyanabból a típusból, mint 1 db.
Amúgy régen a BKV-s hajók a Dunán igazi vízibuszok voltak. Buszülések, buszablakok, buszjeggyel való utazás (2 db volt, azt hiszem aszakaszjegy, de volt külön hajójegy is.) Viszont úgy rémlik, hogy fent a tertőn is lehetett utazni rajtuk. Így hajószerű volt az élmény.
Ez hülyeség. Szvsz azzal, hogy fokozatosan lecseréljük az Ikarus 280T-t Skoda 15 Tr-re, típusegíségesítést hajtunk végre.
A Skoda 21 Tr-re szvsz nincs szükség. Legyen Volvo (T-852) a Skodába szerelt Cegelec helyett! Nem újabb típusok kellenek, hanem több kell EGY típusból!
Én örülök, hogy lesz mégegy alacsonypadlós skoda troli szegeden! Való igaz, ha Cegelec hajtást kap, akkor egy újabb típus gyarapítja majd az állományt, de ennek ellenére a skoda 21-es karosszéria már ismerős a szegedieknek (utasoknak, szerelőknek egyaránt), a Cegelec hajtás pedig szintén jelen van kis városunkban (T-750, T-850, és majd a felújított Kt4-esek). Szóval ezzel a vétellel csak jól jár az Szkt szvsz!
Szerintem sem lett volna annak értelmé, hogx a Solaris nyerje meg, csak a kocsitipusokat szaporítottok volna, ami meg a lehető legnagyobb marhaság, amit egy cég elkövethet.
Az ISK-368-ból és egy másik Volvo buszból, ami 3 ajtós, troli lesz. A másik teneder azért van kiírva, hogx legyen pótlóbuszunk és a buszainkból, pedig lehessen troli.
Egyébként lesz T-801 is. Vesz a cég egy 21Tr kasznit és Cegelec hajtást rak bele. Egy újabb kocsiípus, de nekem mindegy.
Szerintem a tendert úgy lett volna érdemes kiírni, hogy csak a Volvo nyerhessen. Egy Cegelec-Solaris trolibusznak semmi értelme nem lenne, főleg, ha már van T-850!
A Volvo buszt mikor fogják átalakítani trolivá (T-851)? Vagy ő marad busz?
Nem akarom védeni a vízibuszokat, de pl.: Az Óbudának is nyitott volt a tatja, és jó volt vele hajózni. A hajó orránál lévő hullámokat pedig nem csak a vízibuszról nem lehet nézni, hanem álltalában az összesről. (Nekem itt inkább csak a balatoniak jelentenek mintát, mivel a Tiszán nem nagyon volt ilyen élményem)
Persze a régi hajók nyilván romantikusabbak, egy mejújult Szőke Tiszának nagyon örülnék. De nézd meg a tendenciát az 50 éves Balatont is selejtezték. Marad a katamarán.:-(
1szerűen arra, hogy a zárt utastér miatt nem lehet kiállni a tiszai szélbe, nem lehet khajolni és nézni a hajó orra alatt szétcsapódó hullámokat, nem lehet a korlátra könyökölve nézni a partot. Egyedül a Csege jelent némi hajós élményt, mivel annak félig nyitott a tatja.
Amszterdamban valszeg nem a váci vízibuzik vannak, és nem olyan motorokkal, mint az itthoniak, és ezekből kifolyólag nem lehet összehasonlítani őket.Ezekben a vízibuzikban az utastér zajszintje kb 80 Db-ami majdnem a fájdalomküszöb.
Ez megy itt is!
A régen -vagy 25 éve- megcsinálták a Kossuthot gumiágyas panelekkel, atz szétverték 15 év alatt a tuják, azután kidobták (évekig az algyői úti Shell mögött voltak bokrok közé kihordva!!!), fölújították, elhagyva a gumiágyat. Most nézd meg!
Csak vizibuszt ne! Volt idő, amikor ilyenből kettő is volt Szegeden. A vizibusz a hajózás élményének egy nagy részétől megfosztja az embert." Konkrétan mire gondolsz? Bár annakidején a Balatonon a vízibuszt is hajónak tekintettem.