Azt szeretném megkérdezni, hogy van-e közületek valakinek HJC ZF-9-es bukósisakja? Ha van, mik a tapasztalatok vele (párásodás, szélzaj..). A válaszokat előre is köszönöm.
...és a vfr matrica nem "sík", hanem domború és szürke a felni a régi fekete helyett... és az okos újságírók szerint kevésbé "ránt" a motor a szelepváltásnál, tehát finomabb lett... na ennek ne higgyél....
>Ha viszont pályázol és fékhasználatod a profik közé emel Téged, akkor...
...akkor ne vegyél VFR-t. Arra ez nem való. :)
Nekem nincs ABS a gépen, de volt nálam ABS-es példány. Vagányabb üzemmódban sem pofázott bele, ergo feleslegesen nem "variál". Ha meg igen, akkor gondolom, jól jön.
Nekem 2002-es nem-ABS van. A sima CBS(elől-hátul egyszerre fog) fék nagyon jó, nem egy satu az RR-ről, de kiválóan adagolható, nekem még nem volt gondom vele (utassal sem). A fék többet tud, mint én. Én az ABS-t csak azért hiányolom, mert sokat túrázom sokféle körülmény között és a csúszós (poros, nagyon hideg, vizes, stb) aszfalton nagyobb biztonságban érezném magam vele. De itt is az első számú szabály, hogy ésszel. Ha 180-nál kikanyarodnak eléd, mindegy, hogy van, vagy nincs. Pl. ezért nem kell (mindenhol :) ) 180-nal menni.
Üdv.! 2006-os modelltől már fehér indexbúrával szerelték őket,és a fordulatszámmérő is fehér skálázást kapott az egyszínű fekete helyett,és nem 7000-nél hanem 6800-nál kezd el dolgozni a vtec rendszer.A fejidomon minden évjáratnál fekete a lámpák közti betét asszem.
Köszi Kornél! Az, átlagos tudású vagyok e még, azt nem tudom, mert 8 éve nem ültem motoron, amikoris meglovasították a '98-as VFR 800-asom. Akkor hátul slick gumit és keményre állított hátsó felfüggesztést használtam ( márcsak a 108 kg súlyom miatt is :o)) )
Most nézem, hogy a 2009-es fehérnek is fekete a borítás a két szeme között, modjuk ez a fényezéssel függ ebben az esetben össze, nem pedig az évjárattal. Amúgy van más különbség a 2009-es és a korábbia modellek között?
Ja elfelejtettem....sztem személyesen nem találkoztunk a ringen,én csak spotmotoros z-s fórumos hozzászólásaidból ismerlek.A Z-egy próbálkozás volt,de nekem megmarad a VFR-örök szerelemnek :-))),sokkal-sokkal kényelmeseb olyan igazi "mindenes gép" Üdv.:Zsoo
Igen láttam a gépet,utána vitték be mikor én megvettem az enyémet,2005-ös gyártású,2006-os forgalomba helyezéssel egy apró karc van a hátsó idomon,új gumikkal árulják tényleges 24000-es teljes szervízzel(gyári fékbetétek elöl-hátul),első teleszkóp szimmering csere+telóolajcsere.Sztem a gazdája 1.5-be odaadná megvannak hozzá a gyári dobok is,nagyjábol ennyit tudok róla.
jah :) meg egy fesszabot is vettem tőlük, annyiért odaadták mint a Mecseki, meg utána 2 héttel még egy láncfeszítő körmöskulcsot is kaptam, szal korrekt volt a csóka. De most januárban már én megyek ki olaszba és magamnak intézek valamit, csak olcsóbb lesz.....
A zés oldalom olvasgatom, hát nem semmi, amit néhány márkakaerekedő is csinál...
Jó lenne minél hamarabb kiszálni a kawából, ha valami véletlen esetén el tudnám adni idén, szerintem én lennék az a hülye, aki motort vesz télre. Biztos nyakon vágnám a fehéret.
Volt egy srác odaát, aki kérdezte, hogy miért váltottál vissza VFR-re. Szerintem nem igen ment még 200 km-t egyhúzamba a zével. Mondjuk elég soknak nem sikerült még a fórumról. Nézd csak meg a nyári oldalakat: hétvégi túra Szigetszentmiklós Shell kút-Velencei tó. Nem egy mocorgós brigád. Én még 2008-ben voltam 2 napig Ausztriában egy fórumos zés kollégával, a többiek elég lagymatag banda.
Létezik, hogy mi találkoztunk a ringen, esti motorozás, vagy Lime party?
Győrben van a kereskedés Realmotor-a nevűk jelenleg is van egy fehérük...( a francba elszóltam magam,még megveszed előlem :-))) ),mindíg náluk vásárolok gyári cuccokat sztem jó fejek egy alkupróbát megér,pláne hogy most náluk sem tobzódnak a VFR-t vásárolni vágyók!! Most sztem komoly alkukat lehet megejteni,aki új mocit vesz. Nekem kb 1.5-misiben van papírozva,itthon is lett volna ebben az árban,de amikor kerestem siralmas volt a hazai választék ezért hoztam olaszoktól.
Szia! Az enyém 2004-es szüre olaszból hoztam,szervízkönyves kinti Honda szalonban vettem 25000-km van benne,egy láncfeszítő patront kellett cserélni rajta idáig.