Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

VT motor Creative Commons License 2016.05.28 -1 0 410

Pontosítanék. A kérdés arra vonatkozott hogy, tudomásom szerint az elsők között az R32-es golf kapott dsg váltót. Ennek a blokkja szoros rokonságban van a régi vr6-osokkal. Ebből gondoltam hogy a régebbi blokkra is fel lehet rakni a váltót. Valaki találkozott hasonlóval?

mica-r Creative Commons License 2016.05.28 0 0 409

Inkább keress egy Golf4 6 hengerest, az volt 2004 körül DSG-vel

Előzmény: VT motor (408)
VT motor Creative Commons License 2016.05.28 0 0 408

Sziasztok! szerintetek az első kiadású 2.8 vr6-os blokkot összelehet-e kombinálni egy 6-os olajos dsg váltóval? Mechanikailag ill az elektromos rendszert? Csinált már valaki ilyesmit? Mindenképpen automatát szeretnék de ha lehet nem egy 4-es hidrósat...

Ferenc1234 Creative Commons License 2016.05.27 0 0 407

Rólam tavaly szeptemberben 85ezret akart lehúzni egy mezei szervíz a váltó olajcseréért. :-)

Előzmény: bylow80 (404)
Ferenc1234 Creative Commons License 2016.05.27 0 0 406

Ismered amúgy az autód előéletét? Olaj volt a váltóban időben cserélve? Mert lehet hogy az impulzuskerekek vagy a hall szenzorok mágnesei tele vannak fémreszelékkel. Így hamis jelet adhat a vezérlésnek. Azt mondod hogy ha kézzel váltasz, minden rendben. Ez azért lehet, mert olyankor elsődlegesen a váltókar hall szenzorait figyeli az elektronika. (Akkor vált, amikor te mondod neki) . Ha "D" ben van, akkor többek között a váltóban lévő fordulatszám jeladókat és a fokozatok mágneseit figyeli. Elképzelhető hogy 3as fokozatban rossz jelet kap (összemosódnak a fémreszelék miatt az impulzuskerék észak-déli pólusai).

Előzmény: boly81 (388)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.27 0 0 405

Nincs ilyen,hogy ez a gyari meg az a gyari sztem,plane nem a febi.igy nez ki egy gyari vw olaj

Előzmény: bylow80 (404)
bylow80 Creative Commons License 2016.05.27 0 0 404

Személyesen voltam bent, Osztrák szervízbe, és kérdeztem meg, hozott olajjal meg csinálják-e... Igen volt a válasz, főleg mivel már nem garanciás a kocsi. (jelzem 150€ lenne csak az olaj Ausztriába)

A Febi-t találom talán a gyári -nak....

Előzmény: mica-r (400)
bylow80 Creative Commons License 2016.05.27 0 0 403

Na jóó, de pont ez a kérdés !

 

Mert ugye olyan nincs hogy Skoda, vagy Volkswagen gyártmányú olaj.

Valaki külső gyártójuk van, de ez a kérdésem hogy ki az.... :)

Előzmény: Törölt nick (402)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.27 0 0 402

Csak pontosan belevaló gyari vw és olajat rakjál bele mert én most szívtam meg manualisba nem rossz minóségű és belevaló de nem gyári olajokkal annyira,hogy sebességbe nem tudtam rakni hidegen,

difibe is égett irtó büdös szúrós szagú lett 2-3e km után.(öblögetésre elmennek))

Előzmény: bylow80 (398)
mikro10 Creative Commons License 2016.05.26 0 0 401

Vagy mindegyikkel vagy egyikkel se.

Előzmény: mica-r (400)
mica-r Creative Commons License 2016.05.26 0 0 400

Jó lehet, ha nem zavarják el a márkaszervizből vele!

Előzmény: mikro10 (399)
mikro10 Creative Commons License 2016.05.26 0 0 399

Swag,Febi biztos jó.

Előzmény: bylow80 (398)
bylow80 Creative Commons License 2016.05.26 0 0 398

Ott is csak ezt az infót kaptam... G  052182A2

Előzmény: mica-r (397)
mica-r Creative Commons License 2016.05.26 0 0 397

Melyikre mond áment a szerviz?

Előzmény: bylow80 (395)
Varshi Creative Commons License 2016.05.26 0 0 396

> de azért ez nem olyan egyértelmű, mint egy lemerült akkumlátor:)

 

Látod, vágod a lényeget. Na most akkor mi alapján legyünk mi itt okosak? :)

Előzmény: Törölt nick (392)
bylow80 Creative Commons License 2016.05.26 0 0 395

Igen, eddig nekem is meg volt, de több gyártónak is találtam a termékei között olyan olajat ami ezzel a jelzéssel van ellátva.

Vagy az már mindegy? Melyik gyártótól veszem?

Előzmény: mica-r (394)
mica-r Creative Commons License 2016.05.25 0 0 394

G  052182A2

Előzmény: bylow80 (393)
bylow80 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 393

Megtudnátok mondani, a Skodának gyárilag ill. márka szervizekben milyen márkájú "DSG váltó olajjal" szerelik/szervizelik?

Magam szeretném megvenni, és bevinni a szervízbe, mert "kicsit" olcsóbban megveszem mint ott adnák.

Superb 2010 CR TDI 2.0 170LE DSG... amiről szó van.

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.05.25 0 0 392

Egy hét múlva fogad a szervíz, de azért ez nem olyan egyértelmű, mint egy lemerült akkumlátor:)

Előzmény: Varshi (390)
mica-r Creative Commons License 2016.05.25 0 0 391

Megállást :)

Előzmény: Varshi (390)
Varshi Creative Commons License 2016.05.25 0 0 390

Mit kell produkáljon szegény váltó, hogy elvidd szerelőhöz?

Előzmény: Törölt nick (389)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.25 0 0 389

Sziasztok!

 

VW Jetta 2010-es 7 sebességes DSG váltóm pár napja furcsán viselkedik. A kijelzőn a sebességi fokozat kezdetben csak villogott pár percig, de működött, majd két napja egy indulásnál nem váltott csak 1-esbe és ott pörgött. Leállítottam és újra indítottam a motort, utána is villogott, de váltott, majd megszünt 1 km után. Nem tudom mi lehet, talán  a szintetikus olaj?

boly81 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 388

Olyankor a felváltás kb.60-nál történik meg. Manuális váltásnál nincs ilyen, ott simán pakolja rendesen.

Előzmény: Ferenc1234 (386)
tomikt1990 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 387

Ezt a hibát írta ki a diagnosztika:

 

2. tengelykapcsoló
Elért tűrésmező-határérték

06012. P177C 003

Előzmény: mica-r (383)
Ferenc1234 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 386

Ha nem vált fel, akkor mit csinálsz hogy tovább tudj haladni? Olyankor semmilyen fordulatnál nem vált? Manuális váltáskor is van hogy megmakacsolja magát? ...mechatronika gyanús. Bár ha nincs hibakód, akkor nehéz lesz megtalálni a hibát.

Előzmény: boly81 (384)
kdavidajk Creative Commons License 2016.05.24 0 0 385

Pár hozzászólással korábban meséltem arról az autóról amit kinéztem.

 

Mit gondoltok, a 150ezer km-es 7 sebességes száraz dsg váltó inkább tántorítson el? akkor is, ha a mechatronikát (illetve azon dolgokat, amiket a részletesebb bejegyzéseimben írtam) cserélték?

 

boly81 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 384

Sziasztok!

 

Egy 2008-as B6 Passat DSG váltója időközönként nem akar felváltani 3-as fokozatból 4-be. A diagnosztika nem jelezz semmi hibát és ráadásul nem állandóan csinálja, csak néha.

Mi lehet a gond?

 

mica-r Creative Commons License 2016.05.23 0 0 383

"2. tengelykapcsolónál van valami"

Ez így nem sok infó, elképzelhető hogy végét járja a kuplung. Nem ez lenne az első. 

Előzmény: tomikt1990 (382)
tomikt1990 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 382

üdv

VW Golf VI 1.4 TSI 7-es DSG 160LE, 2009/6 kiadás, 100.000km van benne

 

 

 

Indítás után mikor D-be vagy R-be rakom a kocsit ránt egy picit az autó. Nem vészes, de ránt. Elvittem szervizbe kidobta a hibát a diagnosztika, hogy 2. tengelykapcsolónál van valami. Minden más sebesség szépen vált, de ez nem hagy nyugodni.
Mi lehet vele?
Olyan összegeket mondtak a szervizben, hogy dobtam egy hátast.

Valaki látott már ilyet?

mikro10 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 381

Nekem is csinalja a zakatolást, de pár perc után elmúlik. A kettőstömegű enyhe jelensége megvan, de már 150-200e km óta. Azt mondták ne foglalkozzak vele. Ezek szerint ne is.

Előzmény: rakoz92 (374)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!