Ez lerobbant? Nem hiszem el, hogy nem tudtad? A Bokor utcánál halt meg a tuja, majd az utána jövő 906 mint forgalmi kocsi tolta végig a városon, kvázi csatolt üzem KT4-T6A2
"Busz és furgon ütközött Kiskunfélegyházánál
2004. június 10, csütörtök - [13:07]
Egy volánbusz és egy furgon ütközött össze frontálisan csütörtökön kora reggel az 5-ös főúton Kiskunfélegyháza közelében. A 117-es kilométer közelében a Tisza Volán távolsági járatú autóbusza ütközött össze frontálisan egy Opel furgonnal. A furgon - amely egy mosonmagyaróvári mosoda járműve – Kiskunfélegyháza felől érkezve feltehetően nagy sebességgel előzésbe kezdett, ekkor ütközött össze a szemből érkező busszal. A furgon vezetője a roncsokban rekedt, őt a tűzoltók szabadították ki, majd a mentők életveszélyes állapotban szállították kórházba. A busz a reggeli csúcsforgalomban zsúfolásig volt, többnyire iskolába tartó diákokkal. Az ütközés után a sofőr félig az árokba hajtott, de a jármű nem borult fel, csak az oldalára dőlt, az utasok közül hárman könnyebben – köztük a buszsofőr is – és egy ember pedig súlyosan sérült meg. (Objektív Hírügynökség)"
Volt szerencsém látni az eredményt 9 óra magasságában, a busz rendesen összetört... Valamelyik DUD-89x 256.44-es volt, de nem a 896.
Más:
Eddigi segítség:
1047 005-2
1047 005-2 barátja
KZsoci
illesf
Tavaszutca
Kmet
v805
Csüllög Imre
Egyébként azt hiszem, kölcsönösen tudnánk segíteni egymáson:
"Elképzeléseink szerint, a speciális szakismeretet és/vagy szerszámozottságot nem igénylő munkákat szervezett társadalmi munkában fogjuk végezni. "
Az az igazság, hogy (mivel a tram Budapesten tartózkodik) ide már bátrabban (de továbbra sem 100%-os biztonsággal (olvastam anno a Pályaőrben a "Ti is vasútbarátok vagytok?!..." című cikket, és teljesen egyetértek)) tudom a segítségemet felajánlani.
Gondolom már sokan tudjátok, idén április közepén az SzKT 602-es pszú. 3 ajtós, egyirányú villamosa Szegedről Budapestre, az Istvántelki Járműjavítóba került.
Elérkezettnek látjuk az időt, hogy nyilvánosan is bemutatkozzunk, ezért az egyesület nevében írok pár sort rólunk:
Mi is, mint sokan mások, szeretjük a villamosokat és régóta álmunk volt, hogy külföldi példákat látva/követve szert tegyünk egy régi kocsira, amelynek fennmaradását biztosítjuk. Amikor 2003 nyár végén a 602 várható selejtezéséről hallottunk, gyűjtöttünk magunk köré pár lelkes embert, mert összesen hárman voltunk, majd elkezdtünk szervezni. A közel 6 hónapos munka eredményét már láthatjátok, de természetesen itt nem állunk meg, hiszen a villamos még nem üzemképes.
Azért esett a választásunk egy 3 ajtós Bengálira, mert ezek közül összesen 3 db sorsa volt biztos korábban; az FVV 1100-as, amely évek óta Miskolcon van, és áll a felújítása; az SzKT 609-es, ex. FVV 1124; és a MVK 100-as kocsija. Mivel az 1100-as várhatóan a szentendrei múzeumba kerül majd felújítása után, ahonnan körülményes behozni a városba, ráadásul múzeumi védettséget élvező jármű, ezért nem áll rendelkezésre nincs "elérhető közelségben" Budapesten a villamosbarátok és érdeklődők számára használható példány ebből a típusból.
Mint fentebb is írtam, a villamos felújítását tervezzük, de konkrét tervek még nincsenek, ezért most még semmilyen konkrétumot nem tudok, de legjobb esetben is alább 1,5-2 év mire kész lesz (hacsak valaki(k) támogatásként vállalják egy főműhelyi javítás költségét, mert akkor 3-4 hónap alatt elkészülhet). Elképzeléseink szerint, a speciális szakismeretet és/vagy szerszámozottságot nem igénylő munkákat szervezett társadalmi munkában fogjuk végezni.
V42 515 és többiek!
Ezúton felajánlom a segítségünket: amennyiben szeretnétek a 656-ot megmenteni, az egyesület vagy alapítvány létrehozásához tudnánk segítséget nyújtani a tapasztalataink alapján. Ez nem túl sok, de mást, most így látatlanban nem tudok ígérni.
Ez a (Hamster által bemutatott) alacsonypadlós pótkocsi szerintem nemcsak elölről vagy hátulról lehet rettenetes, hanem oldalról is az. Nem látom, hogy egy más kivitelű homlokfal vagy hátfal sokat lendíthetne rajta... :-o
Tegnap egy NABI 700SE-t láttam a Mars téren! Valamiféle bemutató busz lehet. Alapszíne a fehér, de az ablak alatt egy bordó, illetve egy szürke csík található. Az ablakaira pedig rá volt írva nagy betűkkel: NABI 700SE.
Oltári jól néz ki! Sajnos éppen nem volt nálam a fényképezőgép, pedig más érdekeset is fényképezhettem volna e kis tüneményes buszon kívül. Pontosabban: 9-148 kiugrott a Nagykörút-Kossuth kereszteződésben a Mars tér irányába. Csak onnan vettem észre, hogy várom a hetes trolit a vásárnál lévő megállóban, és hirtelen az új kereszteződés el kezdett fel-alá himbálózni legalább 30-30 cm-t, vagy többet. Borzalmas látvány volt. Majd ezután bekukantottam a Mikszáth Kálmán utcába, hogy nem-e ott alakított valaki, de nem. És tök véletlenül néztem a Kossuth sgt felé. Sem a vezeték, sem a troli szedője nem sérült sztem.
Ja NABI 700SE-t később a Bakay-n a volán telepen láttam.
Tesztelésre gyütt a Tv-hez? Valaki tud valami infót?