Részletek a mai Délmadárból:
"A Vám tér rendezésére 28 millió forintot szán a város, itt egyfajta „városkapu" lesz, amely a terület méltó kialakítását jelenti. A 4-es villamosnak itt egy újabb kitérője készül majd el, ehhez kapcsolódnak a tervezett járda- és közműépítések, és a zöldterület megszépítése is."
"Teljesen átalakul a tarjáni villamos végállomás. A 4-es villamoson is megjelennek az egy vezetőállásos járművek, ezért itt hurokforduló épül. A városrészi programkeretből a pályaépítés után a zöldterületet szépítik meg 18 millió forintért. Díszburkolatú gyalogutat alakítanak ki, fákat telepítenek, padokat vesznek."
"A Hont Ferenc utcai szolgáltatóház és buszforduló terveinek elkészítésére 3 millió forintot szánnak idén, a kivitelezés jövőre kezdődhet. Kiskundorozsmán a Czékus utcába is bekanyarodnak majd a helyi buszok, és a végállomásuk az utca végére kerül. A buszmegállók építése közel ötmillió forintba kerül. Továbbá az egész város területén buszvárókat telepítenek összesen 8 millió forintért."
"Tudtommal volt egyeztetés az SZKT és a TV Rt. között a megállók/végállomások nevének egységesítéséről. Az egy más dolog, hogy a módosításokat első körben az SZKT lépte meg."
Ezen most jót msojogtam :-)))
a 613-on, hogy nem lehet átprogramozni ......... nem mondok semmit, de ha a 617 is ilyen jó lesz .........
az első képen lévő pályához képest a 3-as vonalunk vagy psten a Gubacsi út kitűnő állapotban van!
Csak egy kérdés: Ha eléggé sok mindenre cseh példát használunk akkor miért nem rrendszeresítjük a képn látható lehúzódobokat vagy azt ami volt gyárilag az IKARUS-okon tudtommal ha azokat karbantartják nicns baj vele (de egint ...... jah és azt a Ganz gyártja :-))))
A szerelők sem mindíg tökkéletesek, de mindenhez kell megfelelő műszaki háttér, de ez itt nicns mindíg meg ....!
De le a kalappal akik dolgoztak a kocsin, nekem nagyon tetszik, de a hossz irányú bilegése szerintem nagyobb mint a T6A2-nek, de nem akarok ünneprontó lenni!
Pénteken vadásznám a kocsit! Kb mikor szokott kint lenni?
"MŰSZAKI HOZZÁ NEM ÉRTÉSEDRŐL MÁR MEGINT TANUBIZONYSÁGOT TETTÉL! "
Nem kell osztani, de ha van egy kis időd nézzz után jó alaposan a troliknak.....!
"Amúgy ha nem tudnád az 500as alvázhibával lett leállítva. "
Ha akarnák biztos vagyok benne, hogy meg tudják csinálni no meg pénz ..... élő példa TV Rt ott még nem halottam totálkáros buszról .....
Nem szerettm volna Szegeden megérni addig míg itt lakom, hogy 5xx-t "leállítanak"!
"Miért ne? Ziuk még jó darabig lesznek Bp utcáin, egyelőre csak 5 GS fog jönni. Aztán mivel azoknak is megvannak a gyerekbetegségeik, azokat meg kell oldani! "
Ide csak annyit írnék, hgoy kérdezd Szelmajer Lászlót s megkapod a magadét :-)))
Szerintem se lenne értelme!
504- azárt még tavaj novemberben nem volt egy hű de katasztrófális állapotban!
"(de van Bkv+ ami rosszabb) kasztnijú. "
pl 82-es vobnali kocsik, nemsokára kezdik a lemezjavításukat + fényezés.... (97-98-as felújítás .....)
Mivel most az időm eléggé záros, ezért a hétvégéig végigolvaosm azt a 250 hozzászóklást amit termeltetek mult7 7fő óta s válaszlok rá!
A Lényeg: V42515 felírhatsz a listádta!
"Azért jó lett volna, ha az 502 aszinkron motorját mondjuk az 500, 501 is megkapja, és akkor nem ülnének a selejtsoron..."
Többibe is jó lenne, de most a SOKA olcsóbb (legalábis a beszerzése, de a beüzemelés is pénz .....)
A cikk szerint senki sem tudja, mert most folynak az egyeztetések!
Ha éjszaka is folytatják a munkát, mint tőlünk boldogabb helyeken, akkor csak az új pálya bekötése idejére: 1 éjelre áll le a forgalom!
Láttam, hogy megy ez Gent-ben!
:o)
Azokat direkt az Esztergomi vonalra gyártatták amiket a MÁV megvett!
Nem. Ezeket kifejezetten a DB igéányei alapján gyártották, még a színezésük is azonos. A Siemens nem ment bele semmilyen komolyabb átalakításba ilyen kis megrendelés mellett. A Desirot meg nem ICforgalomra tervezték, hanem elővárosira. Ne keressünk más funkciót neki. Bár tudom, a románok arra használják, de az legyen az ő bajuk.
A Szlovén vasutaknak gyártott Siemens elektro-Desiro!! Azokat direkt az Esztergomi vonalra gyártatták amiket a MÁV megvett! Lényeges a Dunakanyar turista-utaztatása szempontjából normális vonatok közlekedtetése! Ha akarná a MÁV vehetne IC-EC szerelvényeknek 4-6 kocsis E-Desirokat is!
Előbb lesz Amsterdam-London, Amsterdam-Párizs között EUROSTAR, mint Szeged-Bp között normális vonat!
Szögednek meög mit jár a szája, még égy normális vasútállomása sénincsen!
Nem is használt roncsokat kellene folyamatosan vásárolni, hanem végre HUNállami-EU-s projecttel föléleszteni a Magyar Mozdony-Vagon és Gépgyártást!
Csak ugatnak a munkahely teremtésről politikussaink!!!
No, jó, fölébredtem, mert vízbe ért a kezem.
De meg sem próbálni, mindig csak lepukkantakat venni-fölújítani, roncsokat tákolni, rozsdatemetői szökevényeket barkácsolni bűn!
Ki tudná megmondani, hogy a villamos mennyivel rövidebb időre szakad meg?
Középen végigépíthető a kétvágányú pálya, addig járhat a szélen tovább és csak a végek átépítésekor kell elvágni? Az elvágás gondolom a Dugonics térihez hasonló lesz, bár az Anna-kúti visszaforgatásnál a Tarján irányú megálló gondolom kimarad.
Meglepne, ha valah is sikerülne mindenkinet tetsző változtatás!
:o)
Első sorban az lenne a tökéletes, ha a megállókban kitennék az új menetrendeket, és nem (csak) a cetliken, hanem a megálló oszlop tábláján tüntetnék föl a megállóhely nevét!!!