Szia! Szerintem jelentkezz be a BG-fit re, és próbáld ki azt a beállítást, hidd el sokkal közelebb lesz a tökéleteshez, mint amit egyedül el tudsz érni… Van ott egy olyan stucni amit feltesz a bringádra, aki csinálja a vizsgálatot, és nagyon sokféle beállítást le tud vele modellezni, mint hosszban mind szögben, nekem nagyon bejött, és akkor lehet, csak egyféle + stucnit kell majd venned, láttam már olyat, hogy valaki megvett 4-5 féle stucnit és egyik sem volt jó… Ha megvan a jól beállított bringa, akkor érdemes a helyes testtartást és hajtásmódot elkezdeni gyakorolni. (Persze mindezt csak szerintem ;-)
Na, most kilazítottam a stucnit és a kupakot és újra jól meghúztam őket. Úgy tűnik, hogy a kattogás eltűnt, viszont érezhető lett a csapágyazás, vagyis enyhén súrlódik, "darabos" a kormányzás. Próbáltam olyan köztes megoldást találni, ahol nincs kattogás, nem mozog a csapágy, de nem is lesz darabos a mozgás. Nehéz...
A fékkarok feljebb húzásához le kell gondolom tekerni a bandázst, csináltam már a batavuson még régen elég macerás volt hogy szép legyen és korrekt is, lehet hogy burzsuj leszek most és ha úgy is viszem a szervízbe hétfőn megkérem őket hogy tegyenek rá egy vastagabb puhább bandázst és hozzák feljebb a karokat ha már áttekerik.
Bár elég demoralizáló volt, mert azt a cirka 1,3km -es kört nyomtam a közlekedési múzem előtt elhaladva, és ment előttem egy trekkinges ugyanezt a kört nyomta akit nem tudtam megelőzni, bár a csávó nagyon ki volt gyúrva akkoar volt a vádlija mint nekem a combom és nem egy auchan -os bringán ment.
El kell dönteni, hogy izotóniás italt szeretnél, vagy csak ízesített vizet. Az izotóniás ital lényege, hogy az ital ozmózisos nyomása megegyezik a sejtek belső ozmózisos nyomásával, ezáltal jobb a felszívódás, és a folyadékban oldott anyagok sokkal hamarabb hasznosulnak. Ezért adják meg a gyártók, hogy mennyi vízhez mennyi por kell. Természetesen lehet sokkal hígabbra csinálni, de ezzel gyakorlatilag az egész ital értelmét veszti, mert nem fog úgy működni ahogy kellene, de legalább jó drága lesz.
Ha csak ízt akarsz adni a víznek, akkor önts össze 12%-os narancslevet és vizet fele-fele arányban. Kellemes íze lesz, és olcsón kijössz. Én ugyanezt almával csinálom, most ez a kedvencem. Versenyre viszont kikeverem a megfelelő arányú izotóniás italt, ott nem spórolok a porral.
Igazad van, biztosan a Királykúti nyergen át megy a verseny. Rosszul van jelölve.
A Fagyoskatona amúgy teljesen jó minőségű, csak hideg…
Az alján, a Kis-Rigótól jövő út becsatlakozásánál volt tavaly rossz az út (nem értettem, hogy rontási vagy javítási szándékkal nyúltak hozzá), de már nincs rajta annyi kavics.
Szerintem a kormányt inkább lefelé billentsd, az alsó szár legyen közel vízszintes. A fékváltókart meg kicsit feljebb kéne hozni, nagyon kinnt van a kormány csúcsán. A fékkar alsó csücske kb. a kormény alsó szárának meghosszabbításába essen.
Most biztosan lejáratom magam, de Szentlászló és Szentkereszt között csak a Királykúti nyergen át vezet aszfaltút szerintem. Ami be van jelölve a térképen az szerintem földút. Én csináltam már olyan túrát, hogy egyszerre minden aszfaltos emelkedőt megmásztam a Pilisben, de ennek a jelölt útnak se a kezdetét se a végét idáig még nem láttam, pedig akkor kerestem mindent erősen.
Most már, hogy ennyien mondjátok izgat a kérdés ezért ezt is csekkolni fogom, de az a hang, amit én hallok egy fémes "nyekkenés", ami máshogy hangzik, mint ahogy a szelep és a felni találkozását elképzelem.
Először arra gondoltam, hogy a kormánycsapágy nincs jól összeillesztve, de ezt többféle módon is ellenőriztem, és ezt kizárhatom. Lehet, hogy igazából a hézagolók és a kormányszár illesztései szólhatnak egy-egy nagyobb ütésnél, ami csak ekkor jön ki, a sima mozgatásnál nem.
Ti mit isztok izotóniás italként bringázás közben? Melyik az a termék amelyik ár/érték arányban a legjobb? Ha esetleg valakinek lenne valami jó eladó terméke, az privátban is kereshet!
Ennélfogva az ülés a pedáltengelytől most 68 centire állítva a 0,89 -es szorzót használva.
Ülésmagassaág a földtől: 94cm
Kormánymagasság: 90cm
Az ülésem eddig úgy 6-7 cm magasabban volt mert így volt kényelmes tekerni, ma kipróbáltam a fent linkelt itiner szerint, háát nemtom alacsonynak tűnik az ülés.
Én mindig azt gondoltam, hogy úgy jó tekerni hogy alsó pedálhelyzetben már kicsit lábújjhegyen vagyok, de most szint ki sem nyújtom a térdemet még alsó helyzetben sem, jó ez így ?
Viszont tény hogy az alacsonyabb ülés miatt a kezem kevésbé fájt ma gondolom mivel a testhelyzet miatt nem támaszkodtam annyira a kormányra.
Első fékről fotó miután kimatekoltam még egy kis rést, de a puklinál nagyon kevés van már, épphogy elmegy.
nekem is sima felületű a szelep és bizony zörög ha huplis az ut vagy ha "leejtem" az elejét. Akarom is cserélni menetesre mert az agyamra megy a hangja.