Keresés

Részletes keresés

horizsoo Creative Commons License 2009.11.20 0 0 42690
Szia Repics!

Tévedni emberi dolog,és tudod a kivétel erősíti a szabályt!!:-)))
Előzmény: Repics (42685)
soma74maj Creative Commons License 2009.11.20 0 0 42689

Na pont ennyi, hogy beteszed, felteszed...

Egy cimboramat meglepte egy kavics az elötte halado teherauto kerekeböl, oke, plexicsere, 14.000, nincs rajta a ket pinlock pöcök, csere, plusz maga a folia mintegy 4500, szoval maceras, de ketseg kivül jo dolog.

 

Viszont amaz meg egy harmincezres sisak es nincs vele "macera".

 

Előzmény: daVeFR (42678)
Robici 01 Creative Commons License 2009.11.20 0 0 42688
Nekem is voltak hasonló terveim,csak a költözés miatt el kellet adni a kis masinát.(Sajnos)
IsuVF Creative Commons License 2009.11.20 0 0 42687
Köszönöm a gyors választ!

Üdv IsuVF
Előzmény: soma74maj (42671)
Tybuka Creative Commons License 2009.11.20 0 0 42686

Szia Isti!

Hát nem semmi a mit csináltál a Jawa-ból! Gratulálok hozzá. Szép munka. Én a télen egy kevésbé veterán, de "leharcolt" kismotort újítgatok fel városi bevásárló motornak (Malaguti Fifty, 50 ccm, vízhűtés) magamnak - hiszen a "nagy vasat" erre nemigazán kellene használni. Most szereztem be még egy 125-ös Csepelt, ez lesz majd a következő.

Előzmény: Veteran.isti (42682)
Repics Creative Commons License 2009.11.20 0 0 42685
Az elsőként belinkelt hirdetést elnézve, még a fehér számlapos fordulatszámmérőre se tennék esküt...
Előzmény: Repics (42683)
Repics Creative Commons License 2009.11.20 0 0 42684

Gyönyörű lett a Perak!!!!

 

Gratulaaa!!!!

 

Van egy Trophym, 250-es. Nem vállalod?

Előzmény: Veteran.isti (42682)
Repics Creative Commons License 2009.11.20 0 0 42683

Hali horizsoo!

 

> A fejidomon minden évjáratnál fekete a lámpák közti betét asszem.<

 

És ezekről mi a véleményed? :)

 

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800-2977599

 

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800_3doboz__garmin_navi-1993988

 

 

Előzmény: horizsoo (42662)
Veteran.isti Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42682

 

 

 -és itt a vége:-))

 higgyétek el , nem rossz kis masina.

 -mégegyszer bocsánat a típushűtlenség miatt!!

Veteran.isti Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42681

Jól megférnek egymás mellett :-)))

Veteran.isti Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42680

 

 ---és íme az eredmény:

Veteran.isti Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42679

 

 Szia Urak!

 

 Mostanság kicsit el voltam tűnve!-

 

 Íme az oka!

 

 Remélem nem ostoroztok meg a típus miatt!

daVeFR Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42678

>Addig, mig a többiek a pinlock-al bajlódtak a százezres sisakon

 

Na, erre kíváncsi vagyok, hogy mit lehet "bajlódni" a pinlock-kal! :o

Ha létezik bajlódás mentes dolog a világon, az a pinlock. Egyszer beteszed és kész. Zseniális! Hatékony és nem kopik le.

Előzmény: soma74maj (42671)
horizsoo Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42677
Igazad van ha Te el tudod adni a Z-t biztosan jobb árat kapsz érte,mint ha beszámítanák.Hajrá-hajrá-hajrá!:-))
Karácsonykor majd jól irigykedek rád!:-D
Előzmény: soma74maj (42676)
soma74maj Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42676

Még nem. Nem akarok cédula nélkül alkudozni, bár ez beszámítás dolog is szóba jöhet, mondjuk jelentős mennyiségű pénz bukása mellett.

Hajlamos vagyok beleugrani sok marhaságba, de most megpróbálok higgadt maradni. Bár elég nehéz, ha VFR-ről van szó.

Előzmény: horizsoo (42675)
horizsoo Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42675
Beszéltél a győriekkel!?
Előzmény: soma74maj (42674)
soma74maj Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42674

Vágom!

Ketten érdeklődenke a zé után, az egyik elég komolnyak tűnik...

Ha elviszik, VFR lesz a fa alatt karácsonykor. Két fehér van bent az országban...:) Az egyik ABS és dobozszettel...

Előzmény: horizsoo (42672)
Lxxa Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42673
Ezt próbáltam én is leírni: nekem nem tűnik nagyobbnak a váltáskor fellépő + erő/nyomaték, mint amikor egy 600-as megindul 6-7-8 ezernél.... mentem már VTEC vfr-rel mielőtt megvettem, de nem igazán emlékeztem rá, hogy "ránt-e"... aztán megvettem és rájöttem, hogy azért, mert nincs is mire, szerintem ezt csak a sajtó fújta föl. Tény, hogy ha valaki a váltás környékén "játszik", akkor érezni lehet, de egy rendes kigyorsításkor számomra egyátalán nem zavaró (sőt!). A hangja meg 7000 fölött maga a tökély, még gyári dobbal is...
Előzmény: horizsoo (42668)
horizsoo Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42672
Természetesen ez is felegyenesedik az első fék hatására valamennyire,én itt is csak hátsóval operálok kanyarban,de a cbs-végett nagyságrendekkel stabilabban reagál a fékezésre.
Előzmény: soma74maj (42670)
soma74maj Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42671

Nekem volt! Semmi rosszat nem tudok róla, dupla d gyűrűs csat, kicsit zajos (nem egy schubert) de nem vészes. A párásodást tényleg elfelejtheted, a plexi belseje valami cuccal van bevonva. Addig, mig a többiek a pinlock-al bajlódtak a százezres sisakon, addig én vígan nézelődtem. Az USA-ban a HJC piacvezető.

A másik fontos dolog, hogy a sisakzság, a bogárháló és az orrvédő benne van a sisakban. Az Araihoz példáúl nem adnak csak zsákot, az orrvédő 18.95 EURO, míg a bogárháló 14.99 volt. Hát ilyen ez...

Előzmény: IsuVF (42669)
soma74maj Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42670

Hali!

Én is VFR-t vadászok és erre már én is tudom a választ.

Ha leveszed a gyújtást kikapcsolod :), amúgy ez mindíg megy. Olyan nincs, hogy állandó 8, vagy állandó 16 szelep dolgozzon.

Viszont ez a kombinált fékkel még nem volt dolgom. Ha kanyarban megfékezed az elsővel, akkor felegyenesedik? Vagy ezzel a kombi dologgal fékezve a hátsót is, marad a helyén, ahová raktad.

Előzmény: Café Racer (42667)
IsuVF Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42669
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy van-e közületek valakinek HJC ZF-9-es bukósisakja?
Ha van, mik a tapasztalatok vele (párásodás, szélzaj..).
A válaszokat előre is köszönöm.

Üdv IsuVF
horizsoo Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42668
A sokat vitatott "rántás",igaz nem mentem 2002-es évjáratúval,de az enyémen (2004)nem érzem durvának a váltást!
Előzmény: Lxxa (42666)
Café Racer Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42667
Köszi srácok, még egy kérdésem lenne: kikapcsolható vagy folyamatosan működik?
Lxxa Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42666
...és a vfr matrica nem "sík", hanem domború és szürke a felni a régi fekete helyett... és az okos újságírók szerint kevésbé "ránt" a motor a szelepváltásnál, tehát finomabb lett... na ennek ne higgyél....
Előzmény: horizsoo (42662)
daVeFR Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42665

>Ha viszont pályázol és fékhasználatod a profik közé emel Téged, akkor...

...akkor ne vegyél VFR-t. Arra ez nem való. :)

 

Nekem nincs ABS a gépen, de volt nálam ABS-es példány. Vagányabb üzemmódban sem pofázott bele, ergo feleslegesen nem "variál". Ha meg igen, akkor gondolom, jól jön.

Szerintem ABS.

Előzmény: Café Racer (42658)
Lxxa Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42664
Szia!

Nekem 2002-es nem-ABS van. A sima CBS(elől-hátul egyszerre fog) fék nagyon jó, nem egy satu az RR-ről, de kiválóan adagolható, nekem még nem volt gondom vele (utassal sem). A fék többet tud, mint én. Én az ABS-t csak azért hiányolom, mert sokat túrázom sokféle körülmény között és a csúszós (poros, nagyon hideg, vizes, stb) aszfalton nagyobb biztonságban érezném magam vele. De itt is az első számú szabály, hogy ésszel. Ha 180-nál kikanyarodnak eléd, mindegy, hogy van, vagy nincs. Pl. ezért nem kell (mindenhol :) ) 180-nal menni.

Jó keresgetést!
Üdv!
Előzmény: Café Racer (42661)
horizsoo Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42663
Mint mondtam az enyém 2004-es,de a lámpák köze ezen is fekete,egyébként egy az egyben ugyanolyan,mint a reálban 2006-os nak árult gép.
horizsoo Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42662
Üdv.!
2006-os modelltől már fehér indexbúrával szerelték őket,és a fordulatszámmérő is fehér skálázást kapott az egyszínű fekete helyett,és nem 7000-nél hanem 6800-nál kezd el dolgozni a vtec rendszer.A fejidomon minden évjáratnál fekete a lámpák közti betét asszem.
Előzmény: soma74maj (42659)
Café Racer Creative Commons License 2009.11.19 0 0 42661
Köszi Kornél!
Az, átlagos tudású vagyok e még, azt nem tudom, mert 8 éve nem ültem motoron, amikoris meglovasították a '98-as VFR 800-asom.
Akkor hátul slick gumit és keményre állított hátsó felfüggesztést használtam ( márcsak a 108 kg súlyom miatt is :o)) )
Előzmény: kornel72 (42660)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!