Egy cimboramat meglepte egy kavics az elötte halado teherauto kerekeböl, oke, plexicsere, 14.000, nincs rajta a ket pinlock pöcök, csere, plusz maga a folia mintegy 4500, szoval maceras, de ketseg kivül jo dolog.
Viszont amaz meg egy harmincezres sisak es nincs vele "macera".
Hát nem semmi a mit csináltál a Jawa-ból! Gratulálok hozzá. Szép munka. Én a télen egy kevésbé veterán, de "leharcolt" kismotort újítgatok fel városi bevásárló motornak (Malaguti Fifty, 50 ccm, vízhűtés) magamnak - hiszen a "nagy vasat" erre nemigazán kellene használni. Most szereztem be még egy 125-ös Csepelt, ez lesz majd a következő.
Igazad van ha Te el tudod adni a Z-t biztosan jobb árat kapsz érte,mint ha beszámítanák.Hajrá-hajrá-hajrá!:-)) Karácsonykor majd jól irigykedek rád!:-D
Ezt próbáltam én is leírni: nekem nem tűnik nagyobbnak a váltáskor fellépő + erő/nyomaték, mint amikor egy 600-as megindul 6-7-8 ezernél.... mentem már VTEC vfr-rel mielőtt megvettem, de nem igazán emlékeztem rá, hogy "ránt-e"... aztán megvettem és rájöttem, hogy azért, mert nincs is mire, szerintem ezt csak a sajtó fújta föl. Tény, hogy ha valaki a váltás környékén "játszik", akkor érezni lehet, de egy rendes kigyorsításkor számomra egyátalán nem zavaró (sőt!). A hangja meg 7000 fölött maga a tökély, még gyári dobbal is...
Természetesen ez is felegyenesedik az első fék hatására valamennyire,én itt is csak hátsóval operálok kanyarban,de a cbs-végett nagyságrendekkel stabilabban reagál a fékezésre.
Nekem volt! Semmi rosszat nem tudok róla, dupla d gyűrűs csat, kicsit zajos (nem egy schubert) de nem vészes. A párásodást tényleg elfelejtheted, a plexi belseje valami cuccal van bevonva. Addig, mig a többiek a pinlock-al bajlódtak a százezres sisakon, addig én vígan nézelődtem. Az USA-ban a HJC piacvezető.
A másik fontos dolog, hogy a sisakzság, a bogárháló és az orrvédő benne van a sisakban. Az Araihoz példáúl nem adnak csak zsákot, az orrvédő 18.95 EURO, míg a bogárháló 14.99 volt. Hát ilyen ez...
Én is VFR-t vadászok és erre már én is tudom a választ.
Ha leveszed a gyújtást kikapcsolod :), amúgy ez mindíg megy. Olyan nincs, hogy állandó 8, vagy állandó 16 szelep dolgozzon.
Viszont ez a kombinált fékkel még nem volt dolgom. Ha kanyarban megfékezed az elsővel, akkor felegyenesedik? Vagy ezzel a kombi dologgal fékezve a hátsót is, marad a helyén, ahová raktad.
Azt szeretném megkérdezni, hogy van-e közületek valakinek HJC ZF-9-es bukósisakja? Ha van, mik a tapasztalatok vele (párásodás, szélzaj..). A válaszokat előre is köszönöm.
...és a vfr matrica nem "sík", hanem domború és szürke a felni a régi fekete helyett... és az okos újságírók szerint kevésbé "ránt" a motor a szelepváltásnál, tehát finomabb lett... na ennek ne higgyél....
>Ha viszont pályázol és fékhasználatod a profik közé emel Téged, akkor...
...akkor ne vegyél VFR-t. Arra ez nem való. :)
Nekem nincs ABS a gépen, de volt nálam ABS-es példány. Vagányabb üzemmódban sem pofázott bele, ergo feleslegesen nem "variál". Ha meg igen, akkor gondolom, jól jön.
Nekem 2002-es nem-ABS van. A sima CBS(elől-hátul egyszerre fog) fék nagyon jó, nem egy satu az RR-ről, de kiválóan adagolható, nekem még nem volt gondom vele (utassal sem). A fék többet tud, mint én. Én az ABS-t csak azért hiányolom, mert sokat túrázom sokféle körülmény között és a csúszós (poros, nagyon hideg, vizes, stb) aszfalton nagyobb biztonságban érezném magam vele. De itt is az első számú szabály, hogy ésszel. Ha 180-nál kikanyarodnak eléd, mindegy, hogy van, vagy nincs. Pl. ezért nem kell (mindenhol :) ) 180-nal menni.
Üdv.! 2006-os modelltől már fehér indexbúrával szerelték őket,és a fordulatszámmérő is fehér skálázást kapott az egyszínű fekete helyett,és nem 7000-nél hanem 6800-nál kezd el dolgozni a vtec rendszer.A fejidomon minden évjáratnál fekete a lámpák közti betét asszem.
Köszi Kornél! Az, átlagos tudású vagyok e még, azt nem tudom, mert 8 éve nem ültem motoron, amikoris meglovasították a '98-as VFR 800-asom. Akkor hátul slick gumit és keményre állított hátsó felfüggesztést használtam ( márcsak a 108 kg súlyom miatt is :o)) )