A vevőben, felmerülhet a kérdés, hogy azért vette meg a jelenlegi eladó, hogy haszonnal tovább adja. De akkor, nem biztos, hogy megveszem tőle, mert rajtam ne kereskedjen. De a rosszabb oldala is felmerülhet, hogy megvette és olyan problémát talált rajta, ami miatt, gyorsan meg is akar szabadulni tőle. Na akkor meg azért nem veszem meg, mert nem akarok az a hiba végett szopni. A harmadik példa, mikor az eladó arra hivatkozik, hogy alkalmi vétel volt, de ezt-azt meg kellett rajta csinálni és most már tökéletes a masina. Ezért egy kis felárral adom tovább, mert hát az alkatrész se nincs ingyen, na meg az én munkadíjam is hozzá adódik az árhoz. Azért kerül ennyibe. Ez az egész üzlet a vevő hiszékenységén és az eladó rábeszélő képességén is múlik, hogy kinek mennyire lesz üzlet, ha egyáltalán megköttetik.
ugyan az az autó, mint amit korábban láttál meghirdetve.
Á , dehogy csak véletlenül hasonlít rá ... Ki lenne olyan merész , hogy egy mopedautón szinte munka nélkül 200 ezret szakítson .
Az igazán érdekes persze meghallgatni lenne az illetőt . Kérdés átírta-e a kocsit -- mert akkor friss dátum van a forgalmin -- vagy közvetlenül adásvételi láncolattal adja tovább ; ami egyébként kivitelezhető és legális ( mi is csináltunk már ilyet) , akkor kimarad az eredetiségvizsga és az okmánykiállítás költsége ; de a köztes tulajt arra a pár napra bejegyzik a járműnyilvántartásba . Ha lenne átírási ( vagyonszerzési ) illeték akkor azt utólag be kéne fizetni -- mivel a mopedautón nincs ezért ez egy járható út .
Viszont akkor magyarázkodni kell a vevő előtt , akiről több mint félmillát le akarnak húzni egy Ambráért , hogy miféle papírokkal kell intéznie az átírást . Mivel a legtöbb vevő húzza ilyesmire a száját ezért megy a ködösítés és a győzködés .
Mindenesetre szórakoztató lenne meghallgatni és megnézni az eladó előadását ezekről a dolgokról . Mert azt ami leginkább kézenfekvő biztos nem tenné : átíratja a kocsit ( 18.800 Ft) és megmondja a vevőnek , hogy olcsóbban , eleve üzleti célból vette . Amit a vevő vagy elhisz , vagy nem -- mert szeretnek a néhány nap alatt felfedezett javíthatatlan hibák miatt továbbadott járműveket vizionálni a reménybeli vevők . Szó köztünk maradjon : amilyen állapotok uralkodnak a használtjármű -- pláne a mopedautó -- piacon meg is értek mindenféle bizalmatlankodást .
Ez valóban ugyan az az autó, mint amit korábban láttál meghirdetve. Nem csak, hogy a 40-es matrica ugyan oda van téve, hanem a bal hátsó sárvédőn is ugyan az a sérülés látszik.
Ma megkérdeztem azokat az alkatrészeket amik hiányoznak róla. A motorháztető , lökhárító, sárvédő, alul az a műanyag rács, 1400 euró áfával. És még nem kérdeztem a többit ami kell hozzá ebben még nincs fényezés. Valószínű, hogy a motortartó keret is kapott. És még ki tudja mi kell???????????????????,,,
Szóval ismét feltétetett a Jófogásra egy mopedautó hirdetés . Ligier Ambra , 555-ér , hát kissé sok érte , de hiány van , aki kocsit akar a robogó helyett így a Katalin-napi zimankóban az esetleg megveszi .
Az egyik képen ekképp mutat a járgány -- kitakart rendszámmal :
Ezzel egyáltalán nem függ össze , csak véletlenül bukkantam rá , de EGY HÉTTEL EZELŐTT (nov. 18-án ) egy hasonló kocsit árult Érden egy magánszemély ennél barátságosabb 310 ezer forintért . Mondtam is a nálam járó barátomnak ( őt támadták le a rendőrök 2011 Karácsonyán mert a 3 kerekű Sulkymal , mint segédmotorral utast merészelt szállítani ) hogy annyiért nem sokáig lesz ott -- hát másnapra el is tűnt a hirdetés .
Ha nagyon megnézem a jobb első kerékcsavarok látható részét mint ha egyenesen állna a kerékagy. Bent a kormány mégis enyhén jobbra áll. A sérülésből is azt gondolnám, kapott a bal első kerék. Látni kell ezt, mert írni bár mit lehet, és a hibát bagatelizálni érdekében áll a hirdetőnek. (mint ahogy ez általános tendencia mindegy miről van szó)
Az előző típusú MGO-hoz számolva is legolcsóbban 1100 euro + szállításra jönne ki , ha itthon rendeled akkor jóval drágább.
Az hogy mit ír a hirdetésben nem érdekes , a szélvédőt se írta pedig az alja már be van törve , korábbi hirdetéseit ismerve ez is egy hazugláda , ezekben nem lehet megbízni. Gondolom a két első kerék sincs meg.
A motortérről 3 kép is van , 2 ugyan abból a szögből teljesen feleslegesen , de a lényegről a bal elejéről még véletlenül se tett fel képet , a többi képen is direkt nem látszik.
Piaci áron több mint 10.000 eurós kocsi , ha csak 1.000 eurót kéne rákölteni nem tudta volna megvenni 3 - 4.000 euróért.
ok! de azt írja, hogy kell egy motorfödő, meg első sárvédő, meg homlokfal, meg lámpa+ a fényezés, azt megcsinálnám magam, saccolva, benne lenne 200 000-be max, ha minden pótlandóra 50 000ft/db-ot számolok... vagy el vagyok tévejedve? és alászámoltam? a mi kiskocsijainkhoz, 10-30 000 körűli áron látok idomokat, ez aranyár, de az újabb típusokhoz, akkor gyémánt árban van a cucc?
Amikor utoljára kérdeztem, 140e Ft körül volt egy új gyári hűtő az Aixamhoz. A Maruti hűtő csábítóan olcsó, de jóval magasabb, kínlódni kell a felfogatásával, és az átcsövezéssel is.
Pár éve, amikor szétrohadt az alumínium hűtőm, 20e Ft-ért cserélték ki a középrészt. Aixamhoz nem volt raktáron, de másnapra tudtak rendelni, így összesen 3 nap alatt csináltak nekem egy gyakorlatilag új hűtőt. Ami még tartósabb is mint egy gyári alumínium hűtő, mert az utángyártott középrész rézből készült.
Ha nem töröttek a műanyag fedelek, akkor pár ezer Ft-ért én nem nézegetnék a motortérben egy típusidegen hűtőt. De még a törött műanyag kupakok is hegeszthetők elvileg, bár abban azért már annyira nem bíznék.
Nem probléma de az árától dobsz egy hátast. Amennyi minden tönkre ment akár 500000 és 1000000 forint körül lehet a javítása első ránézésre. Horror drágák az alkatrészek hozzá.
Van, amikor éppen nagy melegben indul nehezen. Az sem jelent jót. Érezni kell a dolgot, sok szempontból, nem ilyen egyszerű ezt eldönteni, hogy elindul-e hidegben.