Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Popsi Creative Commons License 2006.10.15 0 0 318
Egykét szösszenet:)
Asszem a skoda teherautókba volt felpumpálós kézifék:) úgy5-6 éve láttam ahogy egy soderes(full megpakolva) skoda elgurul a telepről a soför meg rohan utána:D












AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.15 0 0 317
50055trabi 500-as prospektus 1959-ből.mi volt a különb. az 500 és a 600 között?
Popsi Creative Commons License 2006.10.15 0 0 316
Két zasztava.Az egyik régi a másik meg :O



d.a.v.i.d Creative Commons License 2006.10.15 0 0 315
Kraz-ok260255
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.15 0 0 314
1113 tatra 111-es128tatra 128141tatra 1418148
d.a.v.i.d Creative Commons License 2006.10.15 0 0 313

A Szárnyas fifi!

Na az tényleg brutális autó volt, nem csak a külseje, de a teljesítménye is!

Előzmény: AUTOPETI (310)
d.a.v.i.d Creative Commons License 2006.10.15 0 0 312
Ezek a púposak amúgy full szériák voltak. Na ez már tényleg kész életveszély volt!
Előzmény: d.a.v.i.d (309)
KeMatyi Creative Commons License 2006.10.15 0 0 311
És jobban is kell etetni ;)
Előzmény: d.a.v.i.d (305)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.15 0 0 310
az utolsó naon brutál!
Előzmény: d.a.v.i.d (308)
d.a.v.i.d Creative Commons License 2006.10.15 0 0 309

Hát nem! :)

abban az időben még a bukócsovet sem ismerték

Előzmény: AUTOPETI (306)
d.a.v.i.d Creative Commons License 2006.10.15 0 0 308
Pár kép a 82-es pécsi hegyiversenyről!
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.15 0 0 307
f42 Syrena,a 104-es és 105-ös.
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.15 0 0 306
wawarta púpost sem kímélték.
Előzmény: d.a.v.i.d (303)
d.a.v.i.d Creative Commons License 2006.10.15 0 0 305
Hát persze, hogy másabb, mint a széria! Sokkal jobban kezelhetőbb, nem gondolkodik egy órát a kanyarodásnál, sokkal jobb a futóműve, és persze jobban húz:)
Előzmény: Popsi (301)
KeMatyi Creative Commons License 2006.10.15 0 0 304
Érdekes teherautók: IFA1120, és Robur. Alattuk: Oltcit, Skoda 110L, és Syrenka, a kispolski előtt gyártották az FSM-ben




d.a.v.i.d Creative Commons License 2006.10.15 0 0 303
Állítólag a rallyra épített wartburgokkal az elrajtolás volt a legnehezebb, egybként ma is látni ilyen wareszokat a magyar rallybajnokságban a historik csoportban, de ezeket ma már korszerűbben és elég pengén meg tudják építeni.
Előzmény: invad3r (298)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.15 0 0 302

2314

 

 

1-skoda 706 RTO lux

2-könyvtárbusz

3-Skoda 706 RO lux

4-Karosa csuklós kivitelben.

Popsi Creative Commons License 2006.10.15 0 0 301
Jó de azért vágod,hogy egy széria és egy verseny waresz között volt némi különbség:D
A kasztni kivételével szerintem minden más volt..akárcsak egy sokdán.
Előzmény: invad3r (298)
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.15 0 0 300
Kissé furcsa nekem a Robur eleje.mintha lenne rajta egy spoiler.
Előzmény: DEM992 (281)
hvik Creative Commons License 2006.10.15 0 0 299
De brutál a maléves!! A kétajtós 280-as távolsági volt??
Előzmény: DEM992 (280)
invad3r Creative Commons License 2006.10.15 0 0 298
Kb 2 hete vezettem papam 4utemu Wareszat, hat nem semmi elmeny volt!
A belter ergonomiaja vhol borzaszto es az iszonyatos kozott van. 10km utan megfajdult a hatam. Olyan az auto belseje, mintha beledobaltak volna az alkatreszeket es jol osszeraztak volna. Langaleta mivoltom (es a sik padlo) miatt a kormanyt 30 centire, a tetokarpit pedig -2 centire volt a fejemtol.
Felnyomtam vagy 3-at az idetlen kapcsolokbol a muszerfal mellett, de a tompitott fenyszorot igy sem sikerult bekapcsolni. Sztem egy csettegon (=homemade kistraktor trabant es szenasszeker keresztezesebol) jobban el vannak helyezve a kezeloszervek mint ebben.
Eleinte tobb idobe telt megtalalni egy fokozatot a sebvaltoban, mint ameddig magaban a fokozatban gyorsitottam. A pedalok kezelese pedig nem hasonlithato semmilyen autohoz amit eddig vezetem... legyen eleg annyi h felelmetes!
A kormanyzas sem volt egyszeru mutatvany. Vmiert olyan hulyen van elhelyezve, hogy meg a kanyarodas is kihivast jelent. Az ellenkormanyzas pedig sztem kivitelezhetetlen ebben az autoban!
Az mindenesetre meglepett, hogy milyen jol ment. Viszont ezt mar a nyugati technikanak koszonhetjuk, ugyh Off topic lenne :)))
Szoval le a kalappal azok elott akik ezzel el mertek indulni egy versenyen!

A Skodaban (bar az is kicsi) ellenben olyan erzese van az embernek, h sportautoban ul (persze amig el nem indul, vagy amig ra nem jon h 2006-ot irunk :)). Nagyon konnyen kezelheto auto, kezre all minden es meg a konstrukcioja is olyan mint egy Porsche-e' :)
Nemcsoda h annyi rallyauto epult belole!
Előzmény: d.a.v.i.d (295)
Popsi Creative Commons License 2006.10.15 0 0 297
1200 es zsiga:)













Popsi Creative Commons License 2006.10.15 0 0 296
Zil:)

A ZIL parked near the Red Square in Moscow. It weights over 3 tons and has a 7,7 litres V8 on 315 hp. Automatic 3 steps gearbox, max. speed 118 mph, acceleration 0 to 62 mph - 13 s. Brakes: disks, with hydraulic control.





AZért ez nem semmi:)
d.a.v.i.d Creative Commons License 2006.10.15 0 0 295

Szerintem sem néz ki rosszul :)

Ez 100 lovas volt!

Előzmény: tatrafan (292)
KeMatyi Creative Commons License 2006.10.15 0 0 294
Igen, ez egy teljesen gyári. (ezt etsztelték a totalcaban is,a kkor még grafitmetál színű volt). Amire Te gondolsz, a tetőmerevítéses, az a "pop 650".
Előzmény: Konvergencia (293)
Konvergencia Creative Commons License 2006.10.15 0 0 293

És ez a piros cabrio tutti, hogy gyári? Azért kérdezem, mert amit annak idején láttam a neten, azon 2 eltérés biztosan volt: egyrészt volt rajta bukókeret, másrészt a műszerfal is tök más volt, nem a "sima" kispolszkié. Volt benne fordulatszámmérő és vízhőfokmérő is. És mintha az ülései is "recaro-sabbak" lettek volna, de erre már nem esküszöm meg...

 

Előzmény: KeMatyi (286)
tatrafan Creative Commons License 2006.10.15 0 0 292
Lám lám, a kockawartburgot is le lehet ültetni. És milyen jól néz ki! :-)
Előzmény: d.a.v.i.d (274)
DEM992 Creative Commons License 2006.10.15 0 0 291
ZIL 130 - gyártósoron is :-)
zil130zil130_platos
Kevin Creative Commons License 2006.10.15 0 0 290
Szerintem O volt.
Előzmény: sompolyka (285)
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.15 0 0 289
Nézd meg az adatlapomat, a "Nyitott topikok" alatt megtalálod ezeket! Sajnos alig írnak ezekbe, ezért kétségbeesetten a képekre válaszolva megkértelek Téged, hátha téged érdekelnek ezek az autók!
Előzmény: DEM992 (288)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!