A jó öreg 50-est csak hallomásból ismerem, de csak is jót hallottam még róla...
Volt két 80-asunk is, de az egyiket már eladtuk, abba ritka szar váltó volt az tény, mert 7/4, 9, 6/3 nem kellett neki, mert állandóan kihajigálta sebességből, így rá kellett tartani kézzel, lábbal hogy haldadjunk....sőt még dróttal is kikötöttem :))))
Nekünk van 80-as is meg egy ilyen "új" 920-as unk is (merev híd, turbó)! Imádom! :)
Másfél éves, és komolyabb dolog nem volt még vele....a váltójával mondjuk nem vagyok 100%-ig kibékűlve, mert ha 9 be akarom felrakni, és le van felezve, akárhogy taktikázok, dupla kuplungozok, akkor is reccen egy kicsit...meg viszzaváltásnál is, mondjuk 8 ba...
A sárvédő (műanyag, ez az üvegszálas izé) is igen sok helyen már el van törve, meg van repedve...pedig nem kapott még közel sem annyiót, mint a 80-as...pedig az többet szenvedett már mint Jézus Krisztus....
Kiváló, mint minden orosz technika: lehet ütni-vágni, bírja. Ha elromlik valami : aki szeret és tud egy kicsit szerelni, az a mai alkatrészárakhoz képest nevetséges összegből , akár saját maga is meg tudja javítani, felújítani. Még az újabb (merevhidas, turbós, szinkronizált sebváltós, stb) tipusokat is. A régebbi tipusoknál tartósabb volt a motor, és a lemezborítás sem volt olyan sérülékeny, mint a maiaknál a műanyag.