Azt nem értem, hogy ki és miért gyárt ilyeneket. Ki rendeli meg, veszi át és fizeti ki?
Értem én, hogy vannak zavaros ügeyek, de ez kinek és miként éri meg?
(Mellesleg valki azt mondta, hogy 1975 előtt valami ilyesmi volt a sebességkorlátozó tábla. Nem tudom, hogy igaz-e akkor 3éves voltam -bár utána nézhetnék, ha annyira fontos volna ez nekem.
No, most a sünöknek adtál egy ötletet. Ki fognak állni a 60km-es tábla után mérni, és aki 60-nal megy, jol megbuntetik, mert ugye ez a tábla nem is tábla. De olvtárs szerint teljesen jogosan és normálisan....
Csak hogy nem magánterületen van, hanem a Váci út IV. kerületi szakaszán, nem is egy helyen. Tehát ha előbb van egy normáls (60)-as tábla, utána (50km), akkor nem büntethet a rend őre, ha 60-nal megyek. Köszi! Én is így gondoltam/gondolom.
Photoshopban 20 mp megfordítani, hogy ilyen legyen.
Utána meg úgyse jár senki, aki meg azt meri mondani, hogy ez nem manipulálatlan kép, arra rámodnják azonnal, hogy hazugnak nevezte azt, aki azt állítja, hogy ez akárcsak pár percig is így volt kint. Utána meg áll a bál...
Ez nagyon jó vicc, biztosan tudsz is rajta nevetni.
A baj, hogy sebességméréskor - amennyiben nem az alap sebességhatár hatályos - le KELL fotózni mérés előtt a mérés területére érvényes sebességkorlátozó táblát.
Ha csak a szabályokat nézzük, akkor szerintem igen. Rettenetesen nem életszerű, azt tény. De vonatkoztassunk el az életszerüségtől és CSAK a szabályokat nézzük!
Megfelel a KRESZ-ben tárgyalt sebességkorlátozó tábla (30-as ábra) feltételeinek? Igen.
Megfele a KRESZ 10§ 10bekezdésének? Igen.
Akkor miért ne lenne szabályos KRESZ tábla???
Az egy dolog, hogy ott 9-el, vagy 12-vel mennék-e tovább, de ha jogi halgató lennék, a házifeladatot látnám az esetben... :-)
A vonatkozó szabályok szerint ott most 9km/h a megengedett legnagyobb sebesség. :-)
Arra vagyok csak kiváncsi, hogy valami túlbuzgó jogász tanonc, nem akart még olyan módon plusz zsebpénzhez jutni, hogy az ilyen fatális hibákból kértérítési pert fabrikáljon. Úgy gondolom, hogy keresetnek sem volna elhanyagolható, gyakorolná is amit tanúl az egyetemen és késöbb referenciának sem kutya.
Viszon mét nem hallottam olyan hírt, hogy az út kezelő 1millió forintott kell fizessen K.S. -nek az ELTE jogikar végzős halgatójának, mert a hibásan kihelyezett táblával indokolatlanúl akadályozta őt az első randevújához való igyekezetben és a reményteli partner nem várta őt meg. Sőt, bizalmát is veszette K.S iránt a késés miatt. K.S. Szerelmi bánata a bíró szerint 1millió forinttal váltható ki, amit a közútkezelő 5 munkanapon belűl át kell utaljon K.S. számára.
Ha pénzhiány lenne, akkor nem tennének ki feleslegesen többször egymás után 50-es táblákat. Egyszer is elég, nem? :)
Egyébként mi a véleményetek arról a tábláról, amin az áll: 50km Sebességkorlátozó táblára gondolok. Én ilyet nem találtam a KRESZ-ben. Jól gondolom, hogy akkor nem is érvényes? (Sebességet egyébként is km/h-ban kellene megadni. Ha már odaírnak valamit, akkor nem km-t kellene.)
És akkor még humánusak voltak. Az elkopott tábla helyett kitették az újat, de fejjel lefelé, mint az a fényképen is látszik, szóval a 60-as tábla, az 09. Namost aki kilenc km/órás korlátozásnál (nem tudhatjuk ugye miért van... :) hetvennel megy, azt ott helyben tarkón kell lőni.