"Egy kicsit el vagyok havazva munkailag, de azért megdobogtatta a szívemet a hattyasi troli gondolata...SZKT, hajrá...!!! "
Tőled ilyet hallani? Hajrá troli?!?! Még a végén beállok a Napfaló Kockás Krokodil Szerzetesrendbe... (méghogy trolit Hattyasra, ha Tavaszutca mondta volna ezt, akkor azt válaszoltam volna neki, hogy még a 74-es buszt is megszüntetni!!! :-)))
"Mikor kezdődik a Tisza L. krt. felújítása? "
Július 3-án lesz burkolatbontás, a villamos még pár napig járni fog ott.
Egy kicsit netközelbe keveredtem, így belekotyálok én is:
20Y: tudtommal ez egy félreértés, ez a járat ugyanis abból áll, hogy nem a Lugas u.-Gábor Á. u.-Csap u. felé éri el a Petőfitelepet, hanem a Kereszttöltés u.-Felső Tisza-part felé, ahogy (még most) a 22-es. Vagyis ennek köze sincs Móravároshoz, a szokásos sajtóhülyeség... Szvsz pedig az, hogy pl. minden második 20-as 20Y jelzéssel kerül egy jó nagyot, ostoba dolognak tartom (ugyanis ha jól tudom, a "rendes" huszasból irányítanak át kocsikat a 20Y-ra). Pont az (volt) a 22-es egyik rákfenéje, hogy az Etelka sor felé nincs nagyon utasa. Mivel konkurál, csak nem a 9-es troli 5-8 perces követési idejével és az ott futó csuklós kocsikkal? Röhej.
A 90-es busz nagyon jó lenne, de a 90H-t sajnálom.
A83-as busz félóránkénti járatása egy újabb sajtó-sületlenség. Nem egész napról volna szó, csak este 20h után. Nincs az a politikus, aki a 30 perces követést egész nap ezen a járaton fel merné vállalni... (ja, és valószínűleg a 83A is el fog menni ugyanúgy a Nagyáll.-ig, de a nyári tanszünetben nem jár majd).
74-74A pedig marad a Dugó tér felé.
Ahogy a vasutas fórumban mondják: de csak az a biztos, ami már legalább 3 napja megtörtént :-) A közgyűlés pedig holnap lesz.
Nem fölösleges a 6tyasi, de sokkal sürgetőbb végre a Tecso mellett végigvinni a trolisított 2-est Kakasostemplom-Dózsa u-Belvárosi híd... útvonalon!
Akkora baromság, ha valaki be akar jönni a belvárosba, vagy Újszegedre muszály körbebumliznia egész Újrókust.
Legalább 1-1 járat lenne a Kossuth Lajos, és Csongrádi között!
Mert tombol kisHUNunkban néminemű magyarproli ellenesség!
Nem láti a zúr, hogy szándékosan szétverték a hazai ipart? Csak az műxik mág, amit a bal@ok külföldiknek adtak el!
"Amúgy én azt szerettem a 83-asban, hogy télen nyáron, hóban sárban 20 percenként járt. "
Én is, és ezt eddig szerencsére minden eddigi hálózatátszervezésnél, teljesítménycsökkentésnél így is hagyták, sajnálni fogom, ha most megtörik a varázs:(
Annak örülök, hogy a móravárosiak - talán - mégsem lesznek annyira büntiben, hogy elveszítsék a belvárosi közvetlen buszkapcsolatot.
A 20Y-nál lehet, hogy arra gondoltak, hogy Petőfitelep-Etelka sor-Retek u.- József A.sgt-Tisza L.krt.-Kálvária sgt.- Gólya utca?
Egyébként ugyanis csak átszámozás lenne. Igaz, ez lenne az igazi huszárvágás egy esetleges felsőbb ukázra, hogy szűnjön meg a 22-es busz. OK. Megszűntetjük. És indítunk egy új járatot 20Y jelzéssel, ami pont arra megy, mint ahol a 22-es járt, de ez már nem 22-es, nem látják a táblát, ez 20Y, a 22-es megszűnt/szünetel:)
A 90-es busz Személy pu-ig hosszabbítása nagyon jó lenne. Így több összeköttetésnél lehetővé válik a Belváros elkerülése és a Személy pu. még több irányú kapcsolatot kap és majdnem teljes lesz a 3. körúti buszvonal, erősödik a hálózati jelleg.
Nagyon kíváncsi vagyok a "végleges" verzóra.
A 13A helyett nem járhatna hétvégén és este a 7-es troli? Miért is kell a működő kettős drót alatt a 7-es troli üzemszünetére trolipótlót indítani? Helyette inkább a 11-es busz járna sűrűbben,a 7-es troli pedig ilyenkor 20, vagy urambocsá 30 percenként.
A 83A az SZTK-t érintve az Ady tér környékén utcákon fordulhatna a Mars térig rövidítés helyett, ha már úgyis csak iskolaidőben jár az egyetemi épületekhez közelebb lehett volna vinni és így a Dugonics tér-Mars tér közötti kiszolgálási gyakoriság sem esne annyira vissza (76,76A,83A nem jön a tervek szerint erre, sőt ugye a rémhírek szerint a 74,74A sem). Igaz buszmániásoknak megközelíthető lesz a Mars tér innen Dorozsmán át az összevont 35-75,35Y-75Y járatokkal, csak ennek kissé nagy z időszükséglete:)
Bécsben viszont nincs egyforma jelzésű busz vagy villamos (a villamosok sima számok, a buszoknál a szám mögött van A, illetve az elővárosi buszok háromjegyűek).
7végét az t nem tudom! Szombaton kb. 8:20-ig 10-20 perc, de lehet hogy ez se, utána vasárnap üzemzárásig félóra szerintem.
Amúgy én azt szerettem a 83-asban, hogy télen nyáron, hóban sárban 20 percenként járt.
De 74A hétvégén is sztornó, azt marad a szombat-vasárnapi CJN-356, DUD-927, GOX-150, GOX-151, GOX-153, IDY-770, néha egy 412 közüli 3 db/nap kiadás...
A 83-as 30 percenként túlzás: rengeteg hallgató jár reggelenete a JGYTFK-ra (volt Kossuth laktanya, illetve "7-es troli"-val sem értek egyet: szatyrokkal megpakolva a TESCO-ból nem mindegy, hogy hányszor szállsz át, és mennyit gyalogolsz= a Széchenyi térről vagy a Dugonics térről.
2, Aki a 83-mal utazik tudja jól, hogy a tömeg a Szentháromság u. (SZTK) szokott leszállni, így legalább a Honvéd térig közlekedtetni kellene.
Örülök a permekerületek jobb ellátásának (74A, stb), de azért a Belvárost sem kellene lenullázni.
1992-ben volt rá precedens. Nem tudom mi volt az oka, de egy időben a 7:20-as 74H-t (akkor nem így hívták) IK266 csinálta, pontosan akkor, mikor a Pancsovai utca csatornázása miatt terelték a 74-est a sorompó - Kamarási utca megálló - kamarási utca - Zentai utca - iskolánál balkanyar Váltó utca - Rendező tér megálló innen változatlan;
visszairány: Rendező tér megálója a fagyissal szemben - Palics köz - Mozdony utca - Kundombi utca - Sínpár sor- megálló Leó háza helyén lévő üres telekkel szemben.
Szerződéses járat táblával, és egy picike 74-es viszonylattáblával járt. De ennél királyabb a 256-os volt a 266 után! Folytatás DrTr-től a 84-es vonal sztorijával...