Bécsben viszont nincs egyforma jelzésű busz vagy villamos (a villamosok sima számok, a buszoknál a szám mögött van A, illetve az elővárosi buszok háromjegyűek).
7végét az t nem tudom! Szombaton kb. 8:20-ig 10-20 perc, de lehet hogy ez se, utána vasárnap üzemzárásig félóra szerintem.
Amúgy én azt szerettem a 83-asban, hogy télen nyáron, hóban sárban 20 percenként járt.
De 74A hétvégén is sztornó, azt marad a szombat-vasárnapi CJN-356, DUD-927, GOX-150, GOX-151, GOX-153, IDY-770, néha egy 412 közüli 3 db/nap kiadás...
A 83-as 30 percenként túlzás: rengeteg hallgató jár reggelenete a JGYTFK-ra (volt Kossuth laktanya, illetve "7-es troli"-val sem értek egyet: szatyrokkal megpakolva a TESCO-ból nem mindegy, hogy hányszor szállsz át, és mennyit gyalogolsz= a Széchenyi térről vagy a Dugonics térről.
2, Aki a 83-mal utazik tudja jól, hogy a tömeg a Szentháromság u. (SZTK) szokott leszállni, így legalább a Honvéd térig közlekedtetni kellene.
Örülök a permekerületek jobb ellátásának (74A, stb), de azért a Belvárost sem kellene lenullázni.
1992-ben volt rá precedens. Nem tudom mi volt az oka, de egy időben a 7:20-as 74H-t (akkor nem így hívták) IK266 csinálta, pontosan akkor, mikor a Pancsovai utca csatornázása miatt terelték a 74-est a sorompó - Kamarási utca megálló - kamarási utca - Zentai utca - iskolánál balkanyar Váltó utca - Rendező tér megálló innen változatlan;
visszairány: Rendező tér megálója a fagyissal szemben - Palics köz - Mozdony utca - Kundombi utca - Sínpár sor- megálló Leó háza helyén lévő üres telekkel szemben.
Szerződéses járat táblával, és egy picike 74-es viszonylattáblával járt. De ennél királyabb a 256-os volt a 266 után! Folytatás DrTr-től a 84-es vonal sztorijával...
Nem, Kétajtós, egysoros üléskiosztású és csomagtartó nélküli. Ilyenek voltak a GC 75-80, 81, 87, 89, 90, 91, GC 90-88, GC 91-31, GF 04-64. Ezeknek a rendszáma maradt meg felírva, de volt még. A GC 90-88, GC 91-31, GF 04-64 utólag lett átalakítva, ez a padlójukról később is jól látszott.
A megmaradt példány az ANS-674, ez ráadásul a fülkés 266-osok közül való.
"Csak a tényeket.A VOLVO szerintem egy szép,nagyszerű jármű.Nem hallottam,hogy tolt volna vontatót a telepre.Elkészülte után alapos nyüstölésnek volt kitéve."
Nem akarom (mégjobban) támadni azt a kocsit, de tervezésénél (ha volt ilyen ?) már ott voltak kissebb nagyobb hibák s még most is vannak!
És az építése (amiket csak a szerelőktől halottam, nagyon kókányszervítre emlékztet).
S isteni sugallat, hogy pár darabnál nem lesz belőle több 2-3 darabnál (legalább ezek legyenek egyformák)! S így van megint egy újabb tpus (igen kis darabszámban, amit a kutyának sem tudunk eladni Magyarországon, de a CEGELC-nek csináltunk megrendelést!
Tudtommal az IKARUSOKAT is típus egységesítés (?) címen hajigálják kifelé, de helyette van mége gy újab típus!
504 őszintén remélem, hgyo még megmenekül, mert az viszont ne mondja senki, hgoy a 3-ból 1 db működt nem lehet összehozni, mert ezt meg én nem hiszem el!
"De amúgy engem is meghatnak ezek a gondolatok, pláne, ha körjáratban vezetnék hattyason: sorompó - Kamarási utca - Rendező tér - Mozdony utca - Kundombi utca - Sínpár sor vissza a sorompóhoz "
Legyen a Lugas utca a végállomás és én is támogatom az ötletet.
"Én nem értem, hogy valaki nekiáll itt sufnitunning trolit gyártani és rögtön az a szent és sérthetetlen valami, holott eddig még csak vezteséget hozott."
Énmeg azt nem,hogy valaki ennyire elvakult legyen.A VOLVO egy prototipus!!
"Felhívnám a figyelmet, hogy a Ganz amióta létezik ezzel foglalkozik és nem a 25 éves tapasztalatot használja fel,"
Mivel foglalkozik?Mi lett a metrójukkal?Ha olyan nagyok,akkor miért nem szorították ki a konkurenciát már régen?
"Ja és 502 mikor kész lett nem állt ennyit, mint a VOLVO."
Csak a tényeket.A VOLVO szerintem egy szép,nagyszerű jármű.Nem hallottam,hogy tolt volna vontatót a telepre.Elkészülte után alapos nyüstölésnek volt kitéve.
Ezt is holnap tárgyalják? "A Közgyűlés felkéri a Szegedi Közlekedési Kft. ügyvezető igazgatóját, hogy vizsgálja
meg a Szeged helyi autóbusz-közlekedési szolgáltatás részbeni vagy teljes ellátásának lehetőségét a Kft. keretein belül.
Határidő: a Kft. 2004. évi üzleti tervének benyújtásakor"
Pl. 11 - Gyálarét-Vár utca
Ez stipistopi foglalt viszonylatszám!
Talán 91?
Amúgy elég lenne hattyasig, vagy akár a Vadkerti térig is, mert akkor nem kell bajlódni a 25kV-tal...
De amúgy engem is meghatnak ezek a gondolatok, pláne, ha körjáratban vezetnék hattyason: sorompó - Kamarási utca - Rendező tér - Mozdony utca - Kundombi utca - Sínpár sor vissza a sorompóhoz (megálló Leó előtt, de a füvet neki kell továbra is nyírnia:)))
Igaz évekkel ezelőtt még Valaki a 74-es megszüntetésével ijesztgetett:))!
Szeva Leo,
A körút felújítása, ha minden igaz, a jövő héten vagy utána kezdődik.
Az a körforgalom igen jó minőségű lehet, ha az átdás után nem sokkal ilyesmi van ott.
Na szeva, megyek vitatkozni a cégeddel.
Egy kicsit el vagyok havazva munkailag, de azért megdobogtatta a szívemet a hattyasi troli gondolata...SZKT, hajrá...!!!
Mikor kezdődik a Tisza L. krt. felújítása?
A nemrégiben átadott Nagykörút-Szentháromság u-i körforgalomban az egyik csatonalefolyó igen nagy mértékben megsüllyedt, egy nagy vaslemezzel van letakarva. Mielőtt ezt megtették, én hétfőn reggel gyanútlanul belementem, majdnem tengelytörés lett a vége...
Más: Ma 660 az 1-esen forgalmi kocsiként. Reggel (fél 6 körül) 801 ledöglött, a Kálvária sgt-n elakadásjelzővel és "Kocsiszínbe" táblával ment a Dugó tér felé.
Gyk: 15 év Ziu annyit jelent, hogy 90-ig főleg ZIU-k voltak!
Volt még T4, T76-1, T6-2, T7-1!
De nagyon az egyikhetz sem értettek, nemhogy tzroli építéshez!
És a 25év tapasztalat :-)))))
Megjegyzem a BKV 76.003.000HUF-ért veszi a GS12T-t!
Mi nullszériés VOLVON-k már 80millánál van!
Biztos megéri, csak a KARBANTARTÁS hol marad? Mégéri ilyen áron?