Köszi, de az eBay-en pontosan hova írjak, tippem az ügyfélszolgálat (Customer Service) Contact eBay fülön a Buying, de megnyíló listából nem igazán találtam meg hova írhatnék. Bár most ahogy nézegetem, itt sem jelezhetem, mert listázza a vásárol tételeimet, de ez nincs közte. Szóval az lenne a kérdésem, hogy hol jelezzem az eBay-nek, hogy mégis megjött az árú és fizetek/fizettem.
USA-ba küldött (vámmentes, ajánlott elsőbbségi) csomira értettem ami általában 2 max 3 hét, nem Mo-ra bejövő vámkötelesre, de a 162 nap szép teljesítmény.
en ilyenkor a visszajelzessel nem szoktam foglalkozni,
hanem megkeresem a paypalos "email cimét" az eladónak es elkuldom neki a penyat (es egy uzenetet is az ebayen hogy megerkezett es elkuldtem a panyat...)
Lenne egy problémám, tanácsot kérnék mitévő legyek.
2014.12.16-án rendeltem egy terméket 700 Ft-ért z eladó által becsült szállítási határidő 2015 jan 5-26 közöttre volt várható....( Estimated delivery: Mon. 5 Jan. - Mon. 26 Jan.)
A megadott időpontig nem kaptam az árut, ezért Jan 27-én ránéztem az eladó oldalára, de ott semmi nem volt a listáján, nem értettem a dolgot, de gondoltam valami komolyabb gond jöhetett közbe. A biztonság kedvéért írtam az eBay-nek.
Jan 28-án jelezte az eBay, hogy a vételár visszatérítésre kerül, ellenőriztem és valóban ott volt a számlán a pénz. Érdekes módon a termék eltűnt a saját eBay oldalamról, ezért feedback -et sem tudtam/tudok írni.
Erre ma megkaptam a decemberben rendel terméket, a csomagon lévő pecsét szerint 2015.01.02-kor adták postára „By Air Mail”
Hogy tudnék feedback -et írni és hogy tudnám kifizetni az árút? Sajnos az angol tudásom elég gyér, ezért valami egyszerű megoldás kellene.
Bocsi, de már másodjára üti a fülemet ez, de miért nem voipon telefonálgattok? Csak mert Mari néni szomszédomat én drágábban hívom mobilon mint az USA vagy EU-s nagyimat!
Fél, egy óra eltelhet, amíg megjelenik. Nekem az első öt listázásomkor történt az, hogy keresőbe beírva még a konkrét terméknevet beírva sem hozta fel találatnak. Közel két napig nem látszott. Telefonálnom kellett, de irgalmatlan nehéz, mert a német brünhilda, légyen bármilyen segítőkész is, mire kibetűztük neki a felhasználónevemet (német tulajdonnevekkel kellett volna, magyar neveket nem érti :-))) ) , a gatyám ráment. De végül megoldották. Magyarázat, hogy mi volt a hiba, nem volt.
Felraktam dolgokat az ebayre, a My Ebay-en mutatja, hogy van két aktiv listingem, de a nevem alatt nem mutatja, hogy lennének eladó cuccaim. Searchben sincs. Ennek van valami átfutási ideje?
Nekem erre van egy ilyen "default UK courier" címem elmentve.
A neve valami olyan "For invoicing ONLY - DO NOT SHIP THERE" és a HUB Coventry HUB címét írtam be. Én ha magam küldök courier-t és az eladó nem küld rendes számlát ezzel fizetem ki a terméket , előre jelezve, hogy így lesz és a futárt meg küldöm én a megbeszéltek szerint.
Igen, csak opció. Fizetős szolgáltatás. Csak nagy értékű cuccoknál szokták bepipálni. Én ennek köszönhetem, hogy meg tudtam venni egy horror összegű optikai hagyatékot. Szétakadt licitálás közben az internetem, de öt percen belül helyre tudtam állítani, és tudtam folytatni a licitet.