Nekem az Ikarusz kasznik jobban teccnek.
Valahogy a Skodák nagyon kókány-doboz formájúak, mint a Legóik is!
Meg csörömpölnek, csattognak...
Mint a pléhbüxék álltalában!ű
:o)
Igen, pláne most, hogy lezárják a Kiskörutat, pedig egy jó járat lenne a lezárt szakasz elkerülésére. Ugyanezért szamárságnak tartom a 83A lerövidítését és a 83H megszűntetését is, legalább is a terelés idejére. (Sőt, hogy a 83A pont arra a szakaszra rövidül, amelyet a 2-es is le fog fedni)
Ejnye! A Verseci utcát kihagyod? Akkor már mér ne menjen nagyobb hurkot érintve a telep nagyobb objektumait Pl.: Szolgáltatóház, sportpálya, Hársfa "vendéglő" , vagy az épülő Hattyas pláza? :-)) Bár ez így együtt sehogy sem jön ki. Meg amúgy sem.
Szóval ez a Hattyastroli utó pia.
És mi lenne, ha a 4-est meghoszabbítanák, lene egy megállója Ságvári telepen, aztán pedig átjönne Hattyasra? A hurok pedig lehetne Leóék háza előtti terepen, külön kiágazással a nosztalgiabengálik tárolóhelyéhez? :-))
Csak annyit mondanék, hogy a jelenlegi városvezetés baloldali, és mégsem az ő idejük alatt ment tönkre 9 szegedi nagyvállalat...
Tehát maradjunk annyiban, hogy ez nem pártfüggő, hanem hozzáértéstől és személyektől függő dolog, itt is ott is vannak jó és rossz dolgok, nem lehet egy kalap alá vanni!
Szerintem a Szvese pályát át kellene rakni egy szebb kevésbé füstös helyre, a helyén egy a budapesti Népliget pályaudvarhoz hasonló buszpályaudvart kialakítani, aluljáróval a plaza éa a Károlyi/Újrókus felé. Mivel egyébként is a plaza helyére akarták volna építeni az új pályaudvart eredetileg, és amúgy is akarnak aluljárót a Károlyi kolesz elé.
"Egy kicsit el vagyok havazva munkailag, de azért megdobogtatta a szívemet a hattyasi troli gondolata...SZKT, hajrá...!!! "
Tőled ilyet hallani? Hajrá troli?!?! Még a végén beállok a Napfaló Kockás Krokodil Szerzetesrendbe... (méghogy trolit Hattyasra, ha Tavaszutca mondta volna ezt, akkor azt válaszoltam volna neki, hogy még a 74-es buszt is megszüntetni!!! :-)))
"Mikor kezdődik a Tisza L. krt. felújítása? "
Július 3-án lesz burkolatbontás, a villamos még pár napig járni fog ott.
Egy kicsit netközelbe keveredtem, így belekotyálok én is:
20Y: tudtommal ez egy félreértés, ez a járat ugyanis abból áll, hogy nem a Lugas u.-Gábor Á. u.-Csap u. felé éri el a Petőfitelepet, hanem a Kereszttöltés u.-Felső Tisza-part felé, ahogy (még most) a 22-es. Vagyis ennek köze sincs Móravároshoz, a szokásos sajtóhülyeség... Szvsz pedig az, hogy pl. minden második 20-as 20Y jelzéssel kerül egy jó nagyot, ostoba dolognak tartom (ugyanis ha jól tudom, a "rendes" huszasból irányítanak át kocsikat a 20Y-ra). Pont az (volt) a 22-es egyik rákfenéje, hogy az Etelka sor felé nincs nagyon utasa. Mivel konkurál, csak nem a 9-es troli 5-8 perces követési idejével és az ott futó csuklós kocsikkal? Röhej.
A 90-es busz nagyon jó lenne, de a 90H-t sajnálom.
A83-as busz félóránkénti járatása egy újabb sajtó-sületlenség. Nem egész napról volna szó, csak este 20h után. Nincs az a politikus, aki a 30 perces követést egész nap ezen a járaton fel merné vállalni... (ja, és valószínűleg a 83A is el fog menni ugyanúgy a Nagyáll.-ig, de a nyári tanszünetben nem jár majd).
74-74A pedig marad a Dugó tér felé.
Ahogy a vasutas fórumban mondják: de csak az a biztos, ami már legalább 3 napja megtörtént :-) A közgyűlés pedig holnap lesz.
Nem fölösleges a 6tyasi, de sokkal sürgetőbb végre a Tecso mellett végigvinni a trolisított 2-est Kakasostemplom-Dózsa u-Belvárosi híd... útvonalon!
Akkora baromság, ha valaki be akar jönni a belvárosba, vagy Újszegedre muszály körbebumliznia egész Újrókust.
Legalább 1-1 járat lenne a Kossuth Lajos, és Csongrádi között!
Mert tombol kisHUNunkban néminemű magyarproli ellenesség!
Nem láti a zúr, hogy szándékosan szétverték a hazai ipart? Csak az műxik mág, amit a bal@ok külföldiknek adtak el!