Mindegy mikor és hol mennyi volt a szállítás, ha ő azt feltüntette listázáskor, akkor utólag nem érdemes reklamálni. Akkor sem, ha licitálással vetted és nem volt beírva konkrét szállítás, de oda írta, hogy érdeklődj nála licit előtt.
Az eladó ad RMA-t (általában olyanok adnak akiknek sok return-jük van így könnyen azonosítják) amit jól láthatóan a csomira írjál rá, + nem árt ha az ebay azonosítót is ráírod, jó vastag filccel.
Rendszeresen olvasom a topikot, szerencsére eddig nem kellett kérdéssel fordulnom a hozzáértőkhöz, de sajnos eljött ez az idő is:
Orosz eladótól vásároltam egy tűzoltóautó-modellt, ami meg is érkezett, precízen csomagolva, gyári fóliával. Azonban az egyik fényszóró hiányzik, ami elég feltűnő hiba. A visszaküldéssel kapcsolatban kérdezném:
- A Magyar Posta mely szolgáltatását kell igénybe vennem a megfelelő követéshez? Magyarán mit mondjak a postán?
- "The seller provided RMA", ez az utolsó üzenet a "Return details"-ben. Ha jól értem, valami számot kellene a csomagra ragasztanom, de sehol se találom. Valaki esetleg?
sziasztok , vettem 2 gép alkatrészt a németen privát eladótól 23 euroért ( egy csomagban kb a 10 dkg) a szállitásért elkért mivel 2 darab 2x7 eurot a DHl-es szállításért . Egybeküldte nem is jött meg és sima levélként küldte.
nagyon régen csináltam már disputét de nem emlékszem . Csak azt szeretném kérdezni hogy hol is kell nyitni a disputét címszavakkal elég és melyik gombokkal kell intézni . Köszönöm További szép napot .
Miért ne lenne egyszerű? Bemész a PP fiókodba, megkeresed a tranzakciót és nyomsz egy "issue refund" gombot, majd beírod mennyit akarsz visszautalni. Ennyi.
Az egyik vevőm hasonló termékből 2 ütött le, így duplán számolta a postaköltséget. Kért, hogy az egyik postáját refundoljam, de ez nem egyszerű. Egyébként gyufásdoboz méretű cuccról van szó, tehát levélben küldöm. Ha beteszek 5 eurot a levélbe, megkapja? Valamivel átvilágítják, figyelik, hogy van-e benne pénz? Nem szoktam pénzt beletenni levélbe, de 5 euro nem nagy tétel, ez lenne a legegyszerűbb.
Csak az gondom, hogy nem biztos, hogy tudni fogja kitől és miért megy a pénz. A biztonság kedvéért Írok az email címére is -ha már a PP-ből megvan- google "haver" segítségével.
Köszi, de az eBay-en pontosan hova írjak, tippem az ügyfélszolgálat (Customer Service) Contact eBay fülön a Buying, de megnyíló listából nem igazán találtam meg hova írhatnék. Bár most ahogy nézegetem, itt sem jelezhetem, mert listázza a vásárol tételeimet, de ez nincs közte. Szóval az lenne a kérdésem, hogy hol jelezzem az eBay-nek, hogy mégis megjött az árú és fizetek/fizettem.
USA-ba küldött (vámmentes, ajánlott elsőbbségi) csomira értettem ami általában 2 max 3 hét, nem Mo-ra bejövő vámkötelesre, de a 162 nap szép teljesítmény.
en ilyenkor a visszajelzessel nem szoktam foglalkozni,
hanem megkeresem a paypalos "email cimét" az eladónak es elkuldom neki a penyat (es egy uzenetet is az ebayen hogy megerkezett es elkuldtem a panyat...)
Lenne egy problémám, tanácsot kérnék mitévő legyek.
2014.12.16-án rendeltem egy terméket 700 Ft-ért z eladó által becsült szállítási határidő 2015 jan 5-26 közöttre volt várható....( Estimated delivery: Mon. 5 Jan. - Mon. 26 Jan.)
A megadott időpontig nem kaptam az árut, ezért Jan 27-én ránéztem az eladó oldalára, de ott semmi nem volt a listáján, nem értettem a dolgot, de gondoltam valami komolyabb gond jöhetett közbe. A biztonság kedvéért írtam az eBay-nek.
Jan 28-án jelezte az eBay, hogy a vételár visszatérítésre kerül, ellenőriztem és valóban ott volt a számlán a pénz. Érdekes módon a termék eltűnt a saját eBay oldalamról, ezért feedback -et sem tudtam/tudok írni.
Erre ma megkaptam a decemberben rendel terméket, a csomagon lévő pecsét szerint 2015.01.02-kor adták postára „By Air Mail”
Hogy tudnék feedback -et írni és hogy tudnám kifizetni az árút? Sajnos az angol tudásom elég gyér, ezért valami egyszerű megoldás kellene.
Bocsi, de már másodjára üti a fülemet ez, de miért nem voipon telefonálgattok? Csak mert Mari néni szomszédomat én drágábban hívom mobilon mint az USA vagy EU-s nagyimat!