A januárban elküldött elkeveredett majd a vevő cases miatt visszafizetett tárgyak a múlt héten rendben megérkeztek. Mit javasoltok, hogy tudom azt elérni, hogy a pénzemhez újra hozzájussak. Jelen állás szerint se pénz se posztó.
Ha import charge-al vásárolsz az ebayen de tegyük fel hamisítványt kapsz és visszaküldöd akkor az import charges-t is visszakapod vagy azt buktad? Gondolom utóbbi.
Mindegy mikor és hol mennyi volt a szállítás, ha ő azt feltüntette listázáskor, akkor utólag nem érdemes reklamálni. Akkor sem, ha licitálással vetted és nem volt beírva konkrét szállítás, de oda írta, hogy érdeklődj nála licit előtt.
Az eladó ad RMA-t (általában olyanok adnak akiknek sok return-jük van így könnyen azonosítják) amit jól láthatóan a csomira írjál rá, + nem árt ha az ebay azonosítót is ráírod, jó vastag filccel.
Rendszeresen olvasom a topikot, szerencsére eddig nem kellett kérdéssel fordulnom a hozzáértőkhöz, de sajnos eljött ez az idő is:
Orosz eladótól vásároltam egy tűzoltóautó-modellt, ami meg is érkezett, precízen csomagolva, gyári fóliával. Azonban az egyik fényszóró hiányzik, ami elég feltűnő hiba. A visszaküldéssel kapcsolatban kérdezném:
- A Magyar Posta mely szolgáltatását kell igénybe vennem a megfelelő követéshez? Magyarán mit mondjak a postán?
- "The seller provided RMA", ez az utolsó üzenet a "Return details"-ben. Ha jól értem, valami számot kellene a csomagra ragasztanom, de sehol se találom. Valaki esetleg?
sziasztok , vettem 2 gép alkatrészt a németen privát eladótól 23 euroért ( egy csomagban kb a 10 dkg) a szállitásért elkért mivel 2 darab 2x7 eurot a DHl-es szállításért . Egybeküldte nem is jött meg és sima levélként küldte.
nagyon régen csináltam már disputét de nem emlékszem . Csak azt szeretném kérdezni hogy hol is kell nyitni a disputét címszavakkal elég és melyik gombokkal kell intézni . Köszönöm További szép napot .
Miért ne lenne egyszerű? Bemész a PP fiókodba, megkeresed a tranzakciót és nyomsz egy "issue refund" gombot, majd beírod mennyit akarsz visszautalni. Ennyi.
Az egyik vevőm hasonló termékből 2 ütött le, így duplán számolta a postaköltséget. Kért, hogy az egyik postáját refundoljam, de ez nem egyszerű. Egyébként gyufásdoboz méretű cuccról van szó, tehát levélben küldöm. Ha beteszek 5 eurot a levélbe, megkapja? Valamivel átvilágítják, figyelik, hogy van-e benne pénz? Nem szoktam pénzt beletenni levélbe, de 5 euro nem nagy tétel, ez lenne a legegyszerűbb.
Csak az gondom, hogy nem biztos, hogy tudni fogja kitől és miért megy a pénz. A biztonság kedvéért Írok az email címére is -ha már a PP-ből megvan- google "haver" segítségével.