Nekem köze sincs a műhelynek a fényezésre alkalmas helyhez mert autószerelésre lett beállítva inkáb ezelőtt 20 éve már. De ahoz képest nem szoktam szégyelni a végeredményt.
Akkor csak én vagyok hülye hozzá? Én neki sem állnál még az 1500-asnak sem hogy polírozzam. Milyen papírt használtál? És meddig políroztad? Ha 1 napig polírozok pl: egy sárvédőt akkor lehet ki jönne nekem is az 1200-1500-as. :D
Hígítás nélkül is tökéletesen terült 28 fokban, másnap 1200-assal csiszolva majd Menzerna 500-as polírral mintha tükör lenne, és egy darab karc nem maradt benne.
Igazán elég fontos, hogy tiszta rendszeresen karbantartott műhelyben dolgozzák,hogy tényleg igényes munkát tudjál átadni.Egy műhely sosincs kész,mindig lenne mit fejleszteni.
Egy két helyen megfolyt a lakk sajnos, nem túl látható helyen de zavar:) Az egyik hátul a rendszámtábla mögött, azzal nem is lenne bajom csak kicsit a rendszám mellett is, így azt nem takarja majd el, szóval én azt p2000-el elcsiszoltam és kézzel políroztam meg egyenlőre, mert a polírgépre várnom kell még, jónak tűnik, próbáltam mosószeres vízzel átmosni kézzel, nem volt gond száradás után, szépen futott a szín, viszont szilikonmentesítővel áttöröltem egyből matt lett megint. Kérdésem, hogy jó lesz-e vagy fújjam újra, bár annak nem örülnék, mert elég rossz helyen van, így lehet az egész csomagtartó ajtót újra kellene lakkozni(Corsa b), mert ha elragasztom nem lesz túl szép. A másik meg az ajtó falcok felül, de az nem látszik zárt ajtónál:D Amúgy Dynacoast karcálló lakkot használtam és 10%-ba higítottam, nem lett nagyon narancsos, ahhoz képest, hogy első bázisos fújásom volt és ezüst metál persze.
Sata pisztolyokat a servind kft-n kívül hol lehet még vásárolni jó áron?Tudom google az én barátom és nyilván néztem is,de lehet,hogy elkerülte valamelyik bolt a figyelmem.
Megjött a besa lakk az van a piktogrammon hogy 20 fokon 3óra a száradási idő az eléggé jónak hangzik. A hígítás 5-8% de nekem nincs meg a hozzávaló hígító valaki próbálta már más fajta hígítóval?