Segítségre lenne szükségem. Van egy 2011-es H-s Astrám. Az ablaktörlő csak szaggatottan töröl folyamatosan nem és a gyors folyamatosan sem. Az Opel szervízben azt mondták hogy az ablaktörlő motor végálláskapcsolója ment tönkre. Új motort kell vennem -mondták ami 60.000 ft. Szereztem egy bontottat de ugyan azt csinálja.
Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a baj? Köszi
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2001-es évjáratú 1.6os 16v-s benzines G Astrám. Olyan gondom van vele, hogy az utóbbi 1-2 hónapban olyat csinált, hogy egyszerűen nem indul be. Tehát kulcsot fordítok, gyújtás van és mikor ráindítanék nem csinál semmit. Ha betoljuk azonnal indul, vagy lehet várok vele 10-15 percet és beindul. de ezt kb egy hónapban kb1-2x csinálta. Van valami ötletetek, hogy mi lehet a probléma? Előre is köszönöm.
Eladó a képen látható 4db GYÁRI OPEL 15"-os alufelni gumival 4x100 mindegyiknek megvan a közepe ! GOOD YEAR EAGLE NCT 5 gumival, 195/60 R 15 méretben ! Egy ügyfelem hozta be hogy segítsek neki eladni mert összetörte a G-Astráját és ezek megmaradtak! Ő kicentíroztatta /látom a súlyok újak rajta /......ránézésre nagyon jó állapotúak ! Az ár IRÁNYÁR mond meg mennyit adnál érte megmondom neki és már viheted is!
2007-ben vettem ujonnan egy h astrát 1.7cdti-t. 150000km raktam bele,és olyan hibajelenségem van,ha kocsi bemelegszik akkor nem indul.kb20-25p-et kell várni,és akkor egyböl beindul.kötöttünk rá számitógépet,de semmi hibakódot nem ir ki ,minden tökéletes
Érdeklődni szeretnék Nálatok. Nekem egy 2002-es évjáratú Opel Astra G 1.4i 16V, Z14XE-m van. A klímája digtális. Ha nagyon meleg van elég furcsa hang jön ki a motortérből, ami tavaly óta jelentkezett. Ha feljebb van állítva (27C fok), akkor talán nincs ez a hang ilyen durván. A hangja a motornak kicsit egy telizsákos porszívójéra emlékeztet, de kicsit olyan, mint egy soros 6 hengeres motorhang. Ezt a hangot 2500 f/p, vagy felette produkálja. Engem kimondott zavar. A klíma egyébként jól üzemel, 23 foknál majdnem fázik az ember, de még kellemes. A fogyasztás sem változott, hozza a 6,4 litert továbbra is vegyes használatban.
Tudnátok tippet mondani, hogy mi lehet a baj, illetve, hogy nagy lehet-e a gond?
Szia a hétvégén megnéztük a üzemanyag rendszert de semmi baj nincs! hanem a légtömegmérőhöz nem megy ell a áram na a kábelhibán kívül mi lehet még? ha valaki tud valami jót és okosat nagyon megköszöném!! üdv mindenkinek
Ahogy a topik címe is írja, Opel Astra által produkált furcsa hibára szeretnék magyarázatot találni.
Egy 8 éves 1.4 Twinport G Astrám van. Ma töbször is mentem vele és délutánig semmi gond sem volt a klímával (manuális). Délután, amikor jöttem volna hazafelé, akkor nem tudtam bekapcsolni. A rádió alatti kapcsolók nem reagáltak semmire, még a ventillátort sem tudtam elindítani, a klíma kapcsolóját is hiába nyomkodtam, a narancssárga led sötét maradt. A műszerfalon semmi hibajelzés nem volt, hogy bármi gond lenne. Néhány km megtétele után leállítottam a motort, mert volt egy kis elintéznivalóm. Mikor újra elindultam, akkor pedig újra működött az összes kapcsoló a rádióegység alatt.
Amikor nem tudtam elindítani a klímát, akkor a kocsit csak második próbálkozásra tudtam elindítani, pedig előtte is és azóta is pöccre indul. Gondoltam leírom, hátha van valami köze ehhez a jelenséghez.
Akinek van tippje, hogy mi lehet/lehetett a gond, annak nagyon megköszönném, ha megosztaná velem!
Elnézést ha esetleg túl hétköznapian fogalmaztam, nem vagyok jártas az autós szakzsargonban.
sziasztok egy opel astra 1,4 -es , 99-es autom van , hoszab távon ha tartok egy bizonyos sebességet pl 80km/h idöközönként kigyullad a motorhiba jelzö lámpa 10másodpercre, de viszont ha nem tarom be hanem pl 80 és 90 közt gyorsulok meg lassulok akkor semmi ez van hoszab távon. Városban semmi. (nem rángat a mtor stb. csak a hiba jelzés villan fel 10 másodpercre)
szia egyszer a bátyámnak volt ez a problémája omegán és a rablásgátloja tiltotta le a kocsit elindulni elindult de pár másodpercig ö is vitte szervizbe is és nem tuttak vele csinálni semmit végül maga oldotta meg ugy hogy ami létezett biztositék az autoba mind kiszette és viszarakta és onnantol jo volt az autoja.van rablás gátlo a tiéden?nézd meg azt.üdv
Van egy 1995-ös A Vectra 52kw X16SZ motorkóddal és sajnos beindulás után kb 15-20 másodperccel állandóan le akar állni, -meg is teszi. Először úgy tünt megfullad, nagyon csöpögött a központi befecsk szelep, azt kicseréltük de megmaradt a probléma. Alapjárat léptetőmotor cserével sem javult a helyzet. 10 pólusu csatlakozója van, áthidaltam, de semmi hibakódja nincs sajnos.
Valakinek valamilyen tippje? -tapasztalata?
Tudom, hogy ez Astra és nem Vectra fórum de ott senki sem reagál és hátha van ilyen motor Vectrában is.
Köszönöm szépen a válaszodat opel mágus!!hétvégén megnézzük hátha az a hibája (mert mán egy kisebb vagyonobba van autó) ha mégse ez a hiba akkor van e még valami tiped? válaszodat előre is köszönöm üdv H.imre
Szia!valami benzinnyomásnál lesz vagy a tankban szokott a kis gumicső elrepedni a zárofedél és a szivttyút köti össze, és befarsol az üzemanyagrendszer egy ellenőrzést megér..........nállam már megfordult ilyen hiba azért javaslom.Tisz.:opel mágus
Szia!Én javaslom nézzétek meg a blokkban lévő fordulatszám jeladót.Ha kell tudok értéket leirni az autodatából.Elég menetzárlatosnak tűnik a dolog.Esetleg egy benzinnyomást nemárt ellenőrizni.alapjáraton 3-3.5 bar,fordulaton 3bar körül a jó,de nemhiszem hogy ez lenne a probléma.esetleg Ecu.
szia nekem is ugyan ez a bajom egy 99-es g astra 2.0 16v sport motor cseréltem már rajta alapjárati motort vezérmütengely jeladot és még mindig az a baja de hidegen semmi gond vele de ha 70 fok fölé megy a vizem és inditok elsönek lefullad és másodikra elindul de kiteszi a kisauto jelet és nem is huz ugy az autonés 4000 fordulaton ledadog.kérlek ha tudsz valami jot mondani válaszolj.köszönöm
sziasztok.olyan problémám lenne opel astra g 1999-es 2.0 16v sport benzines hogy hidegen nagyon jol indul de mihelytst 80 fok fölé megy a viz meleg a motor akkor inditáskor kétszer kell ráinditanom mert az elsöre lefullad és a második inditáskor elindul de kitesz egy motorjelet a müszerfalon középen egy villámszerü jellel.és nem ugy megy az auto ahogy kellene és 4000 fordulaton ledadog.hideg inditáskor nagyon jo mintha semmi baja nem lenne.opel szerviz se tud semmit mondani cseréltünk vezérmütengely jeladot alapjárati motort ujj gyári gyujtokábelokat gyertyát és még mindig az a hiba légtömegmérö aztmonták hogy jo a lambdaszonda is meg az egr szelep is jo.de viszint hibába bedobja a müszer,ha kitörlik a hibákat elalszik az a hibajelzö lámpa de inditáskor ugyan ugy viszajön ha meleg a motor de hideg motornál tökéletes az auto.kérem a véleményeteket.köszönöm
Üdv mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni :) Opel Astra G 2001-es 1.7 DTI váltó cserére szorul.Érdekelne,hogy megyezik-e az 1.7-es 1999-es DT váltó a 2001-es DTI-vel? A válaszokat előre is köszönöm!
Köszönöm Balázs a válaszodat! akkor a reggeli hideg motor beinditása beindul a motor ösze visza jár és pár másodperc mulva leáll!! de ha a pár másodperc közben gyors leálítom és megint indítok akkor már nem ösze visza jár a motor de a alapjáratom nem tökéletes ezért vittem beolvastatni a hibát és emlészék azt adta be hogy a levegő-menyiségmérő nincs jelen vagy valami ijesmit írt ki és a szerelők tanácstalanok de légtömegmérőt átraktuk egy másik autóba annál nem adot be hibát!! ezét vagyok tanácstalan mi lehet kábelhiba vezérlés vagy mi lehet még??? de remélem nem érted félre a trafót s.t.b megtartom pótalkatrésznek ja és nekem is még vagy 2 év nekem is minden ki lesz benne cserélve mint neked! Minden válaszolónak előre is köszönöm!!!!!!!!!!!
Szia. Én is M. berényi vagyok .. ugyanilyen asztrával kinlódok már évek óta csak ez 98-as .. nemtudom konkrétan milyen az indítás utáni dadogásod , de ha a gyomai úrta vittél hibát olvastatni a akkor kb adtál a szarnak egy pofont .. mert éppen semmi közük az egészhez.... mindegy is, csak pénz kidobás .. .. de ha légtömegmérőt adott be , próbáld meg hogy kitekerni a két csavarját és a csőbe elfordítani a vízszintestől valamelyik irányba persze nemkell sokat ha változik valami úgyis észrevevődik a motor hangján .. amúgy nekem akkor dadogott ha valami nem megszokott üzemanyag volt benne , vagy nem csinált elég nyomást a benzinpumpa .. elkoszolódott a szűrő stb, lambdaszonda is kinlódhat.. meg mondjuk mi nem..... az enyémen az indexen, meg a 4 dísztárcsán kívül már minden elromlott... úgy világít a műszerfal, mint egy karácsonyfa.. ( a régi gyujtótrafóra viszont vevő vagyok ha nem rossz!!)..