Akkor biztos képről ismerős. És a képen éppen 76-os akkor.
Cinkota garázs? Ez jó. Kéne mindre (nem csak Cinkotán)
Erősebb világítás = neoncső?
Mert ebből itt délpesten van egy pár. Pl:18-03, aki egy kivülről szép, belülről elmenős, motorikusan egy rettenet 280-as. :o)
Elég régi, mert most már nincs az oldalán az a reklám, és mostanság leginkább 76gy-n van. (bár valamelyik nap valamelyik másik járaton is láttam, csak nem tom hol)
Üdv!
"Nem tudom, hogy egy elektromüszerésznek miért kell majd kalapácsot reszelni?????" OFF
Hehe. Hehehehe. Az eredeti szakmám telefon -és hálózatszerelő (ha még értenék is hozzá, jó lenne), és elsőben nekünk is fémipari alapképzés volt az első félévben. Kalapácsreszelés, furatlapkészítés. (ez egy olyan téglatest alakú basz, aminek az egyik sarka adott sugárra van kerekítve, a másik sarka 45°-ban lecsapva, a felső éle fazettázva van. Nyolc furat van benne, ebből négy M4,M6,M8,M10 -es menettel ellátva, a másik négy pedig D= 4,6,8,10 mm.)
Szerintem az faipari és élelmiszeripari szakmákon kívül azért jól jön ez a dolog.
Más, még OFF -abb.
Tatán volt "szerencsém" az aut.áll. -on, fotózás közben találkozni a kredó helyi változatával. A maradék hajam is az égnek állt. (És egy Kisalföldes LC 9,5 képre is lett emulzifikálva).
Szerencsére azért találtam "békebeli" 200 -asokat is.- bár délután ölég hülén süt a nap, nem minden fényképezhető.
Öhöm... Ekkor felmerül a kérdés, hogy mit szoktál te éjjel csinálni?
Ez ugyanis a 16-32, ami állandó éjszakás kocsi, majd 76-os 7-es forgalmi, majd garázsba megy, majd du.-ra is mindig kihozza valaki.
Egyéb jellegzetességei:
- Cinkota garázs felirat (csak ezen van!)
- Új embléma
- Erősebb táblamegvilágítás