Elvileg minden, autóbuszjavításra szakosodott cég csinál(hat) ilyet, pl. Mezőtúr, GJSz, meg ilyenek.
(GJSz vállal "külső" javítást?)
Vázcseréhez, általában akkor folyamodnak (itt most alapvetően a 200 -as típusra gondolok), ha a régi vázszerkezet erősen korrodált vagy karambol által sérült.
Ha jó a gondolatmenetem, akkor egy ilyen vázcsere után az alvázszám is VIN -né változik (már ha évjáratmódosítás van), 2xx.xx.xx -ről TSBxxxx -re?
"...van egy zsír új váz, meg egy busz. A buszt lebontják vázra és a cuccot a zsír új vázba teszik..."
És, ha jók az ismereteim, ezen felül +1 fődarab cserével (pl. vadonatúj motor) évjáratmódosítás is kérhető, így egy vázcserés+ új motorral ellátott kocsiból, ami eredetileg pl. '83 -as, a papírmunkák után 2003 -as évjárat lesz.
Azért kérdezem, mert csodálom, hogy megérte anyagilag "lecserélni" egy vázat, ahelyett, hogy a vázcserére érett kocsit kidobták volna, és egy kevésbé felújítandó kocsit "csináltak volna meg"
03-24 szerintem nem neonos, még ha valami neonos Cinkotán az a 01-59 (régen biztos az volt, most már nem vagyok benne biztos.) Mivel két kocsiról tudod, hogy neonos, azért gondolhatod, hogy ennél minimum 10-szer több éjszakás kocsi kell legyen.