Keresés

Részletes keresés

V4Jani Creative Commons License 2009.11.28 0 0 42789
Bocs ez lemaradt.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800-3441552
V4Jani Creative Commons License 2009.11.28 0 0 42788
Ki árulja a vasat, nem tudjátok?
Klub matrinyás.
Café Racer Creative Commons License 2009.11.28 0 0 42787
Nem tudjátok véletlenül, gyárt e valamelyik cég hátsó kerékjárati ív takarót, láncvédő burkolattal egyben? Esetleg hol érdemes utána nézni?
Repics Creative Commons License 2009.11.28 0 0 42786

>  És állítólag 4 fölött lesz.<

 

Ez azért érdekes info, mert itt "északon" 3.998.000-ért lehet rendelni...az előfordulhat, hogy mire oda leér, már 4 fölött lesz :)

 

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_1200_f-3335464

Előzmény: Lxxa (42785)
Lxxa Creative Commons License 2009.11.28 0 0 42785
Elvittem a kecskét a doktorbácsihoz (24ezres szervíz) és ha már ott voltam, megkérdeztem, mikor jön a VFR 1200? Hát semmikor. Állítólag márciustól átvehető, de szalonba nem lekérhető. Mint ahogy pl. a Pan/Goldwing sem. Tehát ritka kivételektől eltekintve nem fogjuk megtapizni. Remélem ez csak itt délvidéken igaz... És állítólag 4 fölött lesz. :(
bishi72 Creative Commons License 2009.11.28 0 0 42784
Sziasztok!

Én is érdeklődöm akkor. Az RC 36 II-nek valaki nem rendelkezik pluszba egy jobbos lábtartóval. Az enyémnek csak a 2/3-a van meg. Tudom fogyó termék, de hátha. Jó lenne hallgatni a karistolgatását, mert ha most leérne akkor igen csak lapján lenne a moci. :)) :)
kozmax2 Creative Commons License 2009.11.28 0 0 42783
Most van benne 45ezer ,cserés most. Mondjuk én kinosan ügyelek az ápolására. Dupla X-gyűrűs.
Előzmény: Ahoj68 (42774)
Repics Creative Commons License 2009.11.28 0 0 42782

Nekem adott az előző tulaj valami testidegen kapaszkodót a Vtec-hez...talán még meg is van. Ha előkerült, dobok fel ide fotót, hátha valami korábbi VFR. Illetve az tuti, csak hogy hátha kell valakinek.

 

Előzmény: kovizsé (42780)
Repics Creative Commons License 2009.11.28 0 0 42781

:)

Ennyire jó lenne az a nehézsúlyú rakéta? Lehet, mégis elő kell keresnem nagyanyám ezüstjét? :)

Előzmény: Tiwu (42773)
kovizsé Creative Commons License 2009.11.28 0 0 42780
én is kerestem 93as rc36ra hátsó kapaszkodót, de én nem adnék érte 12000ret.

de megkérdezem ezt a bontóst. hátha.
vfrtopi Creative Commons License 2009.11.27 0 0 42779
Szeva Süni!
Ha jól megnézem egészen sárga a szine! :)
Előzmény: Sünike 27 (42777)
Café Racer Creative Commons License 2009.11.27 0 0 42778

Akkor mégegy örömhír ma estére...

 

Már csak 1db eladó, fehér VFR 800A van az országban :o)))

Sünike 27 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 42777
Sziasztok hejj!

ezt figyuzzátok mit sikerült beszereznem!!! :-)))

S lőőőőn EKE IDOM!


EKe idom 1

Vééééégre meg vaaaaan!

Nem hibába vártam.

Teljesen sérülés mentes!
Nem mondom hogy olcsó volt, de végre van egyáltalán.
Az országban szerintem az egyetlen. ( legalábbis ilyen jó állapotú )
12.000.-Ft-ot adtam érte.
Egy bontós hívott fel 3-4 napja hogy neki van ilyen.
Előtte persze már felvettem vele a kapcsolatot de pont akkor vitték el amikor felhívtam.
Mondta hogy amint van megkeres.
Már leis tettem róla amikor felhívott és mondta hogy érkezett neki és felvoltam írva neki a kis füzetében. :-)

Szóval nagyon kellemeset csalódtam.

Megadom nektek az e-mail címét hátha ti is tudtok vele érdemben értekezni alkatrész ügyben.
Bontós: hondaparts@citromail.hu


Gondoltam megosztom veletek az én nem kis örömömet! :-)

Nah további szépet és jót mindenkinek.

Pacsker!

Süni.
mmjr73 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 42776
Helló
VTEC
O gyűrűs D.I.D 18 000 Km
X gyűrűs D.I.D 28 000 Km
Én akkor szoktam cserélni amikor egyszer hirtelen egy nagyot nyúlik. Számomra ilyenkor a bizalom megszűnik a láncban. Lehet hogy elmenne még ezer v kétezer km-t de nem szeretek kockáztatni csere.
Előzmény: Ahoj68 (42774)
mmjr73 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 42775
Helló
Én tavaly augusztusában tettem fel a Roadsmartot. Előtte BT-21 volt fent. Michelinem még nem volt. A BT-21-hez képest más dimenzió a Dunlop, beletekertem 13 500 Km-t, és lassan cseréré szorul a hátulja. Szeretném jelezni, hogy ennek a távolságnak 60-70%-ban 2 személlyel mentem. Szeretek kanyarogni, és nálam minden túrában van kanyargós rész. Simán lel lehet dönteni lábtartóig. Emlékeim szerint nem volt olyan szituáció ahol gyengén teljesített volna. Esőben nagyon ritkán megyek, azt hiszem idén egyszer volt erre példa és akkor jól dolgozott a gumi. A Bridgestone-val viszont voltak problémáim, többször előfordult hogy elkönnyült az eleje (és nem is volt lapra döntve a gép).
Maximálisan ajánlom, én ismét ezt fogok rá tenni, nekem bevált.
Eddig használt gumik: gyárilag Dunlop 204 ajánlott (mondjuk akkor motorozni sem tudtam), Dunlop 207 kiválló, Avon ST45-46 felejtős, Bridgestone BT-21, feltételesen ajánlott, Dunlop Roadsmart kiváló
Ausztriából szerzem be a gumikat a reifenonline.at-ról. Lakásig szállítják és árban sem rosszak.
Előzmény: PeC (RC46) (42766)
Ahoj68 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 42774
HI !!!!
Azt szeretném megkérdezni tőletek,
Kb hány km-t tudtok elmenni egy
lánc szettel ?? Mikor érdemes már
kicserélni? Esetleg van-e jel a
cserének?

Ahoj !!!
Tiwu Creative Commons License 2009.11.27 0 0 42773
Hát azt a Motorrevü nem írta amiért marad a régi, de mi tudjuk már. Tudod a hurkás okfejtés. :-)
Előzmény: Repics (42772)
Repics Creative Commons License 2009.11.27 0 0 42772

Hi Tiwu!

 

Csak nem felcsaptál rikkancsnak? :)

 

Bízzunk abban, hogy olyat írnak, ami miatt csak legyintünk egyet, hogy "na, marad a régi!"? :)

Előzmény: Tiwu (42767)
laserati Creative Commons License 2009.11.26 0 0 42771

Azért nincs miért szégyenkeznem a BT21-el sem.:)

Árban sem rossz,futásteljesítmény meg 12000 felett lesz.Persze nem is a ringen használom.

Előzmény: soma74maj (42769)
IsuVF Creative Commons License 2009.11.26 0 0 42770
Autó-Motorban (24-es szám) is. 40-42. oldalon.
Előzmény: Tiwu (42767)
soma74maj Creative Commons License 2009.11.26 0 0 42769

Hali!

 

Én a Roadsmartot fogom feltenni tavasszal. Most Sportmax Qualifier van fent, ami ragadja az utat rendesen, olyan 8-9000km-t megy el hátul, de erősen jobbkézfüggő. A német sport-túra teszteken az első hároban végez, a Metzeler Z6 és a Michelin Pilot Road 2 2CT mellett, viszont árban jobb.

 

Próbálok feltölteni egy teszteredményt...

gumiteszt
Előzmény: PeC (RC46) (42766)
kornel72 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 42768
Üdv PeC RC(46)

Dunlop Sportmax II D204 van gyárilag a motoron, semmi bajom nincs vele, nagyon szépen megy. Stabil még kanyarban is, bár már elég kopott. -1 fokban még jó volt, bár már nem mertem feszegetni a határait. 13e. van benne, még belefér kb 2ezer reményeim szerint. Aztán én is cserélek.
Két gumit nagyon ajánlanak a tapasztaltabbak:
1. Dunlop Roadsmart
2. Michelin Pilot Road2
3. Lifestyle Dragonkill :)

+ a Motorrevü korábbi számaiban van részletes gummateszt, annak a végeredményére már nem emlékszem, de asszem ott is ez volt a 2 féjvorit.

Üdv: K.
Előzmény: PeC (RC46) (42766)
Tiwu Creative Commons License 2009.11.26 0 0 42767
Motorrevüben VFR 1200 teszt!
PeC (RC46) Creative Commons License 2009.11.26 0 0 42766
Sziasztok.

Van-e valakinek már hosszabb távú tapasztalata a Dunlop Roadsmartal kapcsolatban?
Kifejezetten az érdekelne, hogy hideg időben mennyire tapad, illetve hogy hogy viselkedik a kifényesedett, nem túl tapadós aszfalton.(esetleg kanyarba fékezéskor felegyenesedési hajlam, kopottan mennyire gáz)

Jelenleg már a 3. Pilot Power garnitúrát koptatom, imádom, hibátlan gumi mindig, sose váltanék másra, csak már idén elég sok autópálya volt 2 személy+dobozok+160 és ettől már kockásodik a közepe :(. (ez mindig tapad, kezes, esőben és hidegben is király, kopottan is jó, kanyarba is lehet vele fékezni, 10-12e km-t elmegy hátul)

Eddigi összehasonlításom VFR-en:
pirelli diablo strada, ami számomra egy fostalicska szar, nevetséges, hogy mennyire csúszik kopott aszfalton, pláne hidegebb időben. (tudom, emiatt majd jól le leszek ugatva, de ez van, 1000km-es új gumik csinálták többször is, el is lett adva)
Pilot Road2, ami a diablo strada helyett került fel, igen szimpatikus jó cucc, ugyanazon a kopott aszfalton már nem csúszik, hidegben is tapad.
Pilot Road (régi) bután fordult, kevésbé tapadt, kanyarba fékezéskor erősen felállított (érdekes, hogy hidegen még ez is jobb volt a pirellinél).
Bridgestone BT020, ez meg kopottan förmedvény, amúgy meg elmegy

Tehát van-e valakinek részeltesebb tapasztalata Roadsmartal, esetleg összehasonlítva Pilot Road2-vel (még jobb, ha Pilot Powerrel)?
Repics Creative Commons License 2009.11.25 0 0 42765
Már az index-en is olvasható ...
Előzmény: Repics (42764)
Repics Creative Commons License 2009.11.25 0 0 42764

Végre még nem lehet, majd csak januártól ... Üdv, Kekec :)

 

Egyébként a wap-on olvasható cikk szerint motorral is előre lehet majd gurulni a pirosnál. Szóval meg kellene várni a hivatalos verziót! :)

 

Ez a nyitott kerékpársáv azért is érdekes - nekem :) -, főleg az a része, hogy a jogalkotók nem támogatták, mert egyébként legutóbb éppen a Thököly úton (Zuglóban) született egy ilyen. Na most, ha jogilag nem lehetne, akkor hogyan "születik meg" mégis?

 

Az meg sztendápkomedi-ba való, hogy a gyalog- és kerékpárúton a kerékpáros nem zavarhatja a gyalogos forgalmat, viszont az kikerült, hogy a gyalogos nem zavarhatja a bringások forgalmát...holott az utóbbiból vannak a súlyos balesetek az ilyen helyeken, lásd pl. Stefánia út! Én nem tudom, hogy ez a sok nyúltagyú, akik kitalálják ezeket a szabályokat, hol él! Mi a fülért nem mennek ezek néha emberek közé, illetve oda, ahol az emberek élnek?

Előzmény: mmjr73 (42761)
Dex_ Creative Commons License 2009.11.25 0 0 42763
Szia Mex86!

"
Egyáltalán, van értelme megvenni pl a VFR mellé egy ilyet? Bár úgyis csak pár hónapot lehet melóba járni motorral (a kényesebbeknek mint nekem) de vonz engem is a dolog.
"

Igen, nekem naponta 2-2.5 órát jelent az, hogy motorral járok, plusz nem vagyok időhöz kötve. Meg élvezem is. Ja egy csomó mindent el tudtam intézni a városba, mert mindenhova odaértem zárás előtt.

Nyáron a vonat óránként jár, és 1 óra a menetidő.

(10perc a vonathoz + 55 perc vonat + 10 perc metró + 15 perc gyalog) *2 oda-vissza = 180 perc
Ebben nincs benne a vonatkésés, ami átlagban 15 perc.

A legrosszabb eset az, hogy elindulok a munkahelyemről 5:40-kor, a vonat 6-kor indul, pont 5 percel késem le. A következő 1 óra múlva indul. Eddig 80perc. Utána 55 perc haza és 10 perc séta. Összesen 145 perc, és az csak a hazaút ami 27Km. Hozzáadva a reggeli 90-et az 235 perc, majdnem 4 óra.
Ezt megcsináltam párszor, és akkor kezdtem el OFF MZ-vel ON bejárni. Forgalomtól függően 25-40 perc a menetidő.

A városnak azok a helyei, amit BKV-val 1 óra alatt érsz el, az 15-20 perc motorrral. Szerintem utólérhetetlen. Nem tudom elképzelni hogy képesek az emberek autóval dugóban álni 1 órát, mikor én 5 perc alatt megyek el azon a szakaszon. Én megőrülnék. Ja nem kell azon gondolkoznom, hogy merre menjek mert dugó van, lesz@rom. Max lassaban jutok el a célomhoz egy kicsit, de még mindíg fényévekkel gyorsabban mint mással. Mindenhol el tudok vergődni, az autósok meg csak állnak és állnak, szidják a bicikliseket és a motorosokat mert azok haladnak.

Előzmény: mex86 (42749)
Repics Creative Commons License 2009.11.25 0 0 42762

A wap-on az is olvasható, hogy a motorosok is előregurulhatnak pirosnál...ebben a (pi)cikkben viszont nem.

 

Az ún. nyitott kerékpársáv kérdése azért érdekes, mert ha amúgy a jogalkotók nem értenek egyet vele (vagyis eddig nem is volt ilyen jogilag), akkor hogy a p...pardon...szóval hogy a bánatba lehetett ilyeneket létrehozni már eddig is? (Lásd csak a legutóbbi példát, a Thököly utat Zuglóban...)

 

Előzmény: mmjr73 (42761)
mmjr73 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 42761
Sziasztok!
Végre lehet használni hivatalosan is a buszsávot motorral:
"Újdonság viszont, hogy a motorkerékpárok a jövőben használhatják a buszsávot is, mert megfelelő ehhez a sebességük."
itt egy cikk
soma74maj Creative Commons License 2009.11.25 0 0 42760

Hali!

 

Nekem meg példáúl azért ajánlotta a germán eladó a felnyitható sisakot, mert kiváló túrázáshoz. Persze nem azt hoszta fel indoknak, hogy napokig a el tudod viselni a fejeden, hanem mert fényképezéskor elég csak felhajtani a sisakot és máris látszik, hogy ki van a képen, illetve a fénykép készítésekor sem kell levenni, hogy belenézz a keresőbe (tükrös gépre gondolt, nem kompaktra)...:)

 

Motor téren egyenlőre az újban gondolkodom, de kell egy "B" terv is...

 

Üdv

Soma

Előzmény: Repics (42756)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!