Elvittem a kecskét a doktorbácsihoz (24ezres szervíz) és ha már ott voltam, megkérdeztem, mikor jön a VFR 1200? Hát semmikor. Állítólag márciustól átvehető, de szalonba nem lekérhető. Mint ahogy pl. a Pan/Goldwing sem. Tehát ritka kivételektől eltekintve nem fogjuk megtapizni. Remélem ez csak itt délvidéken igaz... És állítólag 4 fölött lesz. :(
Én is érdeklődöm akkor. Az RC 36 II-nek valaki nem rendelkezik pluszba egy jobbos lábtartóval. Az enyémnek csak a 2/3-a van meg. Tudom fogyó termék, de hátha. Jó lenne hallgatni a karistolgatását, mert ha most leérne akkor igen csak lapján lenne a moci. :)) :)
Nekem adott az előző tulaj valami testidegen kapaszkodót a Vtec-hez...talán még meg is van. Ha előkerült, dobok fel ide fotót, hátha valami korábbi VFR. Illetve az tuti, csak hogy hátha kell valakinek.
Teljesen sérülés mentes! Nem mondom hogy olcsó volt, de végre van egyáltalán. Az országban szerintem az egyetlen. ( legalábbis ilyen jó állapotú ) 12.000.-Ft-ot adtam érte. Egy bontós hívott fel 3-4 napja hogy neki van ilyen. Előtte persze már felvettem vele a kapcsolatot de pont akkor vitték el amikor felhívtam. Mondta hogy amint van megkeres. Már leis tettem róla amikor felhívott és mondta hogy érkezett neki és felvoltam írva neki a kis füzetében. :-)
Szóval nagyon kellemeset csalódtam.
Megadom nektek az e-mail címét hátha ti is tudtok vele érdemben értekezni alkatrész ügyben. Bontós: hondaparts@citromail.hu
Gondoltam megosztom veletek az én nem kis örömömet! :-)
Helló VTEC O gyűrűs D.I.D 18 000 Km X gyűrűs D.I.D 28 000 Km Én akkor szoktam cserélni amikor egyszer hirtelen egy nagyot nyúlik. Számomra ilyenkor a bizalom megszűnik a láncban. Lehet hogy elmenne még ezer v kétezer km-t de nem szeretek kockáztatni csere.
Helló Én tavaly augusztusában tettem fel a Roadsmartot. Előtte BT-21 volt fent. Michelinem még nem volt. A BT-21-hez képest más dimenzió a Dunlop, beletekertem 13 500 Km-t, és lassan cseréré szorul a hátulja. Szeretném jelezni, hogy ennek a távolságnak 60-70%-ban 2 személlyel mentem. Szeretek kanyarogni, és nálam minden túrában van kanyargós rész. Simán lel lehet dönteni lábtartóig. Emlékeim szerint nem volt olyan szituáció ahol gyengén teljesített volna. Esőben nagyon ritkán megyek, azt hiszem idén egyszer volt erre példa és akkor jól dolgozott a gumi. A Bridgestone-val viszont voltak problémáim, többször előfordult hogy elkönnyült az eleje (és nem is volt lapra döntve a gép). Maximálisan ajánlom, én ismét ezt fogok rá tenni, nekem bevált. Eddig használt gumik: gyárilag Dunlop 204 ajánlott (mondjuk akkor motorozni sem tudtam), Dunlop 207 kiválló, Avon ST45-46 felejtős, Bridgestone BT-21, feltételesen ajánlott, Dunlop Roadsmart kiváló Ausztriából szerzem be a gumikat a reifenonline.at-ról. Lakásig szállítják és árban sem rosszak.
Én a Roadsmartot fogom feltenni tavasszal. Most Sportmax Qualifier van fent, ami ragadja az utat rendesen, olyan 8-9000km-t megy el hátul, de erősen jobbkézfüggő. A német sport-túra teszteken az első hároban végez, a Metzeler Z6 és a Michelin Pilot Road 2 2CT mellett, viszont árban jobb.
Dunlop Sportmax II D204 van gyárilag a motoron, semmi bajom nincs vele, nagyon szépen megy. Stabil még kanyarban is, bár már elég kopott. -1 fokban még jó volt, bár már nem mertem feszegetni a határait. 13e. van benne, még belefér kb 2ezer reményeim szerint. Aztán én is cserélek. Két gumit nagyon ajánlanak a tapasztaltabbak: 1. Dunlop Roadsmart 2. Michelin Pilot Road2 3. Lifestyle Dragonkill :)
+ a Motorrevü korábbi számaiban van részletes gummateszt, annak a végeredményére már nem emlékszem, de asszem ott is ez volt a 2 féjvorit.
Van-e valakinek már hosszabb távú tapasztalata a Dunlop Roadsmartal kapcsolatban? Kifejezetten az érdekelne, hogy hideg időben mennyire tapad, illetve hogy hogy viselkedik a kifényesedett, nem túl tapadós aszfalton.(esetleg kanyarba fékezéskor felegyenesedési hajlam, kopottan mennyire gáz)
Jelenleg már a 3. Pilot Power garnitúrát koptatom, imádom, hibátlan gumi mindig, sose váltanék másra, csak már idén elég sok autópálya volt 2 személy+dobozok+160 és ettől már kockásodik a közepe :(. (ez mindig tapad, kezes, esőben és hidegben is király, kopottan is jó, kanyarba is lehet vele fékezni, 10-12e km-t elmegy hátul)
Eddigi összehasonlításom VFR-en: pirelli diablo strada, ami számomra egy fostalicska szar, nevetséges, hogy mennyire csúszik kopott aszfalton, pláne hidegebb időben. (tudom, emiatt majd jól le leszek ugatva, de ez van, 1000km-es új gumik csinálták többször is, el is lett adva) Pilot Road2, ami a diablo strada helyett került fel, igen szimpatikus jó cucc, ugyanazon a kopott aszfalton már nem csúszik, hidegben is tapad. Pilot Road (régi) bután fordult, kevésbé tapadt, kanyarba fékezéskor erősen felállított (érdekes, hogy hidegen még ez is jobb volt a pirellinél). Bridgestone BT020, ez meg kopottan förmedvény, amúgy meg elmegy
Tehát van-e valakinek részeltesebb tapasztalata Roadsmartal, esetleg összehasonlítva Pilot Road2-vel (még jobb, ha Pilot Powerrel)?
Végre még nem lehet, majd csak januártól ... Üdv, Kekec :)
Egyébként a wap-on olvasható cikk szerint motorral is előre lehet majd gurulni a pirosnál. Szóval meg kellene várni a hivatalos verziót! :)
Ez a nyitott kerékpársáv azért is érdekes - nekem :) -, főleg az a része, hogy a jogalkotók nem támogatták, mert egyébként legutóbb éppen a Thököly úton (Zuglóban) született egy ilyen. Na most, ha jogilag nem lehetne, akkor hogyan "születik meg" mégis?
Az meg sztendápkomedi-ba való, hogy a gyalog- és kerékpárúton a kerékpáros nem zavarhatja a gyalogos forgalmat, viszont az kikerült, hogy a gyalogos nem zavarhatja a bringások forgalmát...holott az utóbbiból vannak a súlyos balesetek az ilyen helyeken, lásd pl. Stefánia út! Én nem tudom, hogy ez a sok nyúltagyú, akik kitalálják ezeket a szabályokat, hol él! Mi a fülért nem mennek ezek néha emberek közé, illetve oda, ahol az emberek élnek?
" Egyáltalán, van értelme megvenni pl a VFR mellé egy ilyet? Bár úgyis csak pár hónapot lehet melóba járni motorral (a kényesebbeknek mint nekem) de vonz engem is a dolog. "
Igen, nekem naponta 2-2.5 órát jelent az, hogy motorral járok, plusz nem vagyok időhöz kötve. Meg élvezem is. Ja egy csomó mindent el tudtam intézni a városba, mert mindenhova odaértem zárás előtt.
Nyáron a vonat óránként jár, és 1 óra a menetidő.
(10perc a vonathoz + 55 perc vonat + 10 perc metró + 15 perc gyalog) *2 oda-vissza = 180 perc Ebben nincs benne a vonatkésés, ami átlagban 15 perc.
A legrosszabb eset az, hogy elindulok a munkahelyemről 5:40-kor, a vonat 6-kor indul, pont 5 percel késem le. A következő 1 óra múlva indul. Eddig 80perc. Utána 55 perc haza és 10 perc séta. Összesen 145 perc, és az csak a hazaút ami 27Km. Hozzáadva a reggeli 90-et az 235 perc, majdnem 4 óra. Ezt megcsináltam párszor, és akkor kezdtem el OFF MZ-vel ON bejárni. Forgalomtól függően 25-40 perc a menetidő.
A városnak azok a helyei, amit BKV-val 1 óra alatt érsz el, az 15-20 perc motorrral. Szerintem utólérhetetlen. Nem tudom elképzelni hogy képesek az emberek autóval dugóban álni 1 órát, mikor én 5 perc alatt megyek el azon a szakaszon. Én megőrülnék. Ja nem kell azon gondolkoznom, hogy merre menjek mert dugó van, lesz@rom. Max lassaban jutok el a célomhoz egy kicsit, de még mindíg fényévekkel gyorsabban mint mással. Mindenhol el tudok vergődni, az autósok meg csak állnak és állnak, szidják a bicikliseket és a motorosokat mert azok haladnak.
A wap-on az is olvasható, hogy a motorosok is előregurulhatnak pirosnál...ebben a (pi)cikkben viszont nem.
Az ún. nyitott kerékpársáv kérdése azért érdekes, mert ha amúgy a jogalkotók nem értenek egyet vele (vagyis eddig nem is volt ilyen jogilag), akkor hogy a p...pardon...szóval hogy a bánatba lehetett ilyeneket létrehozni már eddig is? (Lásd csak a legutóbbi példát, a Thököly utat Zuglóban...)
Sziasztok! Végre lehet használni hivatalosan is a buszsávot motorral: "Újdonság viszont, hogy a motorkerékpárok a jövőben használhatják a buszsávot is, mert megfelelő ehhez a sebességük." itt egy cikk
Nekem meg példáúl azért ajánlotta a germán eladó a felnyitható sisakot, mert kiváló túrázáshoz. Persze nem azt hoszta fel indoknak, hogy napokig a el tudod viselni a fejeden, hanem mert fényképezéskor elég csak felhajtani a sisakot és máris látszik, hogy ki van a képen, illetve a fénykép készítésekor sem kell levenni, hogy belenézz a keresőbe (tükrös gépre gondolt, nem kompaktra)...:)
Motor téren egyenlőre az újban gondolkodom, de kell egy "B" terv is...