A "bömi vásárlás előtt állok, mire számítsak?" kérdéskör állandóan felmerül, elég visszaolvasni és bőven van válasz, de igazából azt kéred tőlünk, hogy az egész topikot soroljuk fel...hiszen ezekről a problémákról szól /némi reklámmal vegyítve :) / az egész.
De, hogy építő hozzászólás legyen: nekem is ilyen futómű van a kocsim alatt és 300e km-nél még semmi komoly gondot nem okozott. Néhányan a kompresszorral bajlódtak de nem jellemző hiba. Az elektronika, dpf, autováltó és a motor lesz a hunyó.
Összefoglalva: nézesd meg, és tegyél félre minimum fél millát a kb. 1 év alatt megjelenő hibákra.
volna egy nem ebbe a topicba való kérdésem hozzád! mivel más helyet nem találtam ahol írhatnék neked! van egy x5-ösöm e53 2004 3.0d ami olyan hibát produkál hogy folyamatosan írja a 4x4 hibát. diagra tettük ott a kormánydölésszög szenzort írja. okozhatja-e rossz futóműbeállítás? mert nekem azt mondták hogy igen csak hozzáértő véleménye érdkelne miket érdemes megnézni mielőtt vennék új jeladót. hátha nem az a rossz! előre is köszönöm
520i-m olajcsere előtt néha-néha bejelezett alacsony olajnyomást. Megtörtént az olajcsere, még pluszba olajnyomás érzékelőt is cseréltettem, viszont az alacsony olajnyomás bejelzése azóta sűrűsödött, konkrétan a motor ha eléri a üzemi hőmérsékletet, szinte minden erőteljesebb fékezésnél bejelez. Egy cseppet már idegesít. Valaki tapasztalt már hasonlót?
Srácok az mitől lehet ,hogy a navi allig akarja felismerni a dvd-t és sokszor kiírja hogy olvasó hiba. sokszor 10x bekel raknom mire jó lesz mit lehetne vele csinálni több dvd-vel is próbáltam nagyon idegesítő .
Nekem nem ráz hanem koppan egyet olyan, mint amikor gumikalapáccsal alulról ütnék. Ez jelen van hirtelen gázadásnál illetve amikor elveszem a lábamat a pedálról.
Hardy OK
Difi szilent cserélve lett (amúgy ketté volt szakadva több helyen is)
Osztomuvet huzzatok le es nezzetek meg, hogy utana is fennáll-e a hiba? Ha lehuzzatok akkor 4x4 hibát fog dobni de ugyanugy tudsz vele menni hatsokerékkel. Hasonlo cipoben jarok..
Ha kell valakinek LCI előtti (2003-2007-ig gyártott E60-ba) I-Drive (gomb és teljes szerkezet) és/vagy business navihoz board (kis kijelző), az dobjon rám egy e-mailt. Anno profra cseréltem a business navimat és megmaradt. Jelképes összegért odaadom. Most találtam meg a garázsban. :)
Titkos menű előhívása egy kódsor alkalmazása, ha rákeresel itt a fórumban már többször többen leírtuk, de röviden a lényeg:
Folyamatosan nyomva tartod a műszerfalon a kilométer nullázó bal oldali gombot amig olyat nem látsz, hogy 01-es menü. Ha ez megvan elnyomkodod egyesével a 19-es menü pontig ( legalábbis azt hiszem, ha nem majd mások javítanak) amikor ideérsz az alvázszámod utolsó öt számjegyének összegét bepötyögöd (pld 29.) ha ez megvan elnyomod a 7-es menü pontig indítás és írja a víz hőfokot a következő leállításig. Ha így nem volt érhető youtube/kereső csomó feltöltést találsz róla.
A víz hőfokot nem nagyon érzed, inkább ha a befecskendező rendetlenkedik, ennek egyik hibája lehet az adott fordulaton (pld. tempomatnál) pici ingázás, rángatás majd ismét egyenletes járás, de a szakik majd ebben is ponosítanak.
Steef-et megtalálod itt a fórumon, egyébként BMW márkaszervízben dolgozik Budán, de otthon is javít a faterjával, igazi patika műhely, dízel diagnosztikára és javításra specializálódva.
Nagyon szépen köszönöm. Ezek olyan jelenségek amit üzem közben nem észlelek? Ezt a titkos menüt hogyan tudom előhívni a hőfokkal kapcsolatban? Köszönöm még egyszer, holnap délután kötik fel gépre meg átnéznek mindent remélem ezeket ott is kijelzik. Ha nem akkor az általad ajánlott Úriember.
Nem tűnik ez olyan vészes fogyasztàsnak szerintem.....
Viszont a gyári méret az 225/50 R17 nem pedig 225/55...... De gondolom nem dől össze a vilag ha ballonosabb gumit teszel fel, max. kevesebbet mutat a km-óra.