Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Janek71 Creative Commons License 2015.10.30 0 0 61759

Köszi

Előzmény: FeZ_ (61579)
florentiam Creative Commons License 2015.10.30 0 0 61758

Köszönöm szépen a választ! Jó a kézügyességem, de úgy gondolom, erre azért nem elég alapozni. Inkább olyanhoz mennék, aki tényleg látott már ilyet, és valóban megtudja csinálni.

Előzmény: Kárász00 (61749)
Hf1968 Creative Commons License 2015.10.29 0 0 61757

Sziasztok

A 61740-es hozzá szólásban írtam egy Óbudai szerelőről,aki COM2000-es kapcsolóval foglalkozik. Előre meg kell vele beszélni az időpontot. Lehet kiszerelt állapotban is vinni hozzá a kapcsolót,de oda is lehet gurulni az autóval. Megnézi,és megmondja mit érdemes vele kezdeni. Ha a nyáklap már kopott, vagy be van égve, akkor semmi értelme javítgatni, újra forrasztgatni lehetetlen. Nem olcsó,de jó munkát végez. Ha csak alkatrész kell, azt is árul. Pl: Rézkarika(ami el szokott tőrni) 2500Ft. A ki-be szerelés 4000Ft. De kiszerelés nélkül is megoldható,ha van valakinek egy kis műszaki érzéke. Nekem sikerült. Arra kell vigyázni,mikor lehuzzátok a forgó részt a karról, van benne két kis pöcök rugóval ellátva,az ne hogy elpattanjon valahova. Ki fog esni a helyéről,de egy kis kézügyességgel vissza lehet szerelni. A rézkarika helye pedig adott. Elég a nyáklapot megnézni, és látni hogy kell behelyezni. Gyárilag zsírozva van, mivel a kapcsolgatáshoz kell a kenőanyag. Tehát szerintem nem érdemes WD-40-el telefújkálni,(kipróbáltam azt a megoldást is),semmi értelme. Egy kevés koszt kihozott,azon kívül semmi értelme az egésznek. De ha valaki erre fanyalodik akkor,ajánlom a BERNER féktisztító spray-t. A hibás kontaktot nem fogja megjavítani. Nem kell megijedni, 15 peres munka, ha új zsírt is teszünk bele.

BallyS16 Creative Commons License 2015.10.29 0 0 61756

Az is, meg radiátor is :-)

Előzmény: BXtwelve (61747)
francecoupe Creative Commons License 2015.10.29 0 0 61755

Az az ABS csati volt ;)

Előzmény: Apa27 (61754)
Apa27 Creative Commons License 2015.10.29 0 0 61754

Valóban nem írtam, II-es Xsara-ról lenne szó.

Amihez nyúltam még a nyáron és babrálva volt, az a bal oldali izzó cseréjénél történt. Csak úgy tudtam cserélni, hogy az előtte található (azt hiszem az az ECU csatlakozó) csatlakozót leszedtem. Amúgy nem bírtam volna izzót cserélni. Visszaraktam a csatit, semmi baj nem volt vele.

A kiolvasást megpróbáltatom szervízben...

 

Köszönöm a választ!

Előzmény: Kárász00 (61750)
BXtwelve Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61753

Nem árt néha ránézni a szintre.

Előzmény: Kárász00 (61752)
Kárász00 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61752

Vasból van, de semmi szükség nincs rá.

 

Előzmény: BXtwelve (61751)
BXtwelve Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61751
Előzmény: Kárász00 (61748)
Kárász00 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61750

Biztos vészprogramra kapcsolt.:)

Azért legalább azt írhattad volna hogy I, vagy II.

Nem volt mostanában valami babrálva rajta?

Nézd meg a motortérben a kasztnira menő testkábeleket. De lehet akár akksi hiba is. Vagy bármi más. Ki kellene olvasni a hibatárolót.

A 2-es ponthoz:Otthon! Édes otthon!

Előzmény: Apa27 (61745)
Kárász00 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61749

Állapotfüggő hogy mit lehet vele csinálni.

Le kell szedni a forgatható világításkapcsoló részt.

Érintkezőket megigazítani, kijavítani és letisztítani róluk a zsírt.

Összerakni.

Elmondani ilyen egyszerű. Megcsinálni már kevésbé.

De csak akkor szabad nekiállni ha van hasonló javításokban tapasztalatod. Mert lehet hogy nem tudod megfelelően összerakni, vagy akár végérvényesen tönkre is teheted.

 

Előzmény: florentiam (61744)
Kárász00 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61748

Nívópálca. Az mi?:) 1.6 16v-ben csak plusz súlyként szerepel.

A tiédben műanyag a vége? Mert ha igen, akkor inkább azért aggódj és ne a fogantyúja miatt.

1.6 8V Picassoba beletört már évekkel ezelőtt. Azóta is benne van valahol.

 

Előzmény: BXtwelve (61743)
BXtwelve Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61747

Mi eredeti, a nívópálca? Az nem egyezik a dízelével.

 

 

Előzmény: BallyS16 (61746)
BallyS16 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61746

Nekem még az eredeti van mind2ben.

Az X2-n (2000-es) a cső már 1x megadta magát, X1-en (szintén 2000-es) még az is az eredeti.

Előzmény: BXtwelve (61743)
Apa27 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61745

Sziasztok!

Már régen voltam itt...most újból egy kis segítséget kérnék!

 

Feleségem ment az autóval (emelkedőnek harmadikban, ködben első-hátsó ködlámpákkal), mire felhív, hogy baj van az autóval, mert villog az ABS az ESP villog az üzemanyag visszajelző félig tele tanknál, világít a vízhőfok visszajelző (habár elmondása szerint 90fokos volt a víz hegymenetnek harmadikban), meg az autódiagnosztika világított folyamatosan.

Pár kilóméter múlva elértek a célig...kicsit hagyta "pihenni" az autót, aztán újra indította az autót. Már semmi más nem villogott,világított, csak az autódiagnosztika lámpácska.

Na mindegy, gondolta...haza is kell érni valahogy... Egész úton világított a kis sárga lámpa. Hazaérve kipakolt...aztán mivel nem hagyta nyugodni a dolog, újra beindította az autót, és lám csodák csodája...a sárga lámpa már nem vilkágított.

 

1, Értem, hogy gyújtás, befecskendezés, környezetvédelmi dolgok miatt van az a lámpácska és a funkciója..., de mi ez pontosan?

2, Mitől lehet az, hogy odafele-visszafele világít, aztán mikor hazaérnek vele leállítás után (újraindításnál) már nem világít?

3, és mi okozhatta szerintetek a többi visszajelző villogását?

 

Még ködöds időben csak csak érteném, hogy az ABS-szel nem Ok.valami, de az üzemanyag szint jelző sosem villog. Akkor is ha kevés benne az üzemanyag Max, csak sárgán világít...

  

Valaki tudna nekem segíteni?

 

Elviszem/elvinném én szerelőhöz, ha világítana, de nem világít. Valakinek valami ötlete?

Kontakthiba? Ha igen akkor hol van csati amit elég lenne széthúzni és "befújni"?

florentiam Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61744

Nekem is hasonló a problémám...... Hogyan sikerült megjavítani? Megköszönöm a tájékoztatást, mert nagyon bosszantó ez a jelenség! 

 

Előzmény: Kárász00 (61738)
BXtwelve Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61743

Akkor a tiéd nagyon fiatalon megadta magát. :-(

Lehet hogy beszerzek egyet tartalékba. :-/

 

Nekem most nívópálcát kell vennem, mert a fogója elmállott.

Előzmény: Kárász00 (61737)
bordoxsara Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61742

szia! írtam mailt.

Előzmény: Kárász00 (61738)
bravura2 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61741

nekem detto. 16 ezerért javították.

Előzmény: wolf_ (61723)
Hf1968 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61740

Óbudán, Bécsi úton.

Tel:06302470831

Előzmény: szürcsi1 (61739)
szürcsi1 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61739

Pesten van egy szerelő aki megtudja javítani a com 2000

Előzmény: bordoxsara (61730)
Kárász00 Creative Commons License 2015.10.27 0 1 61738

A sajátomban ezt a hibát kb. fél éve javítottam. Azóta tuti.

Nem találtam az Era katalógusban ezt a számot azért kérdeztem hogy helyes e. Meg kellene nézni alvázszám alapján hogy milyen gyári cikkszámú kell bele. Ha nem tudod akkor add meg az alvázszámod.

 

Előzmény: bordoxsara (61735)
Kárász00 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 61737

Látom nyugtatod magad.:)

Én meg azt hiszem 3 éve cseréltem radiátort és én is meggyepáltam akkor a csonkot. Alig tudtam kiszedni úgy bele volt gyógyulva. Visszarakáskor is alaposan kifárasztottam(meg magamat is), mert rossz technikával próbálkoztam sokáig. Úgyhogy akkor még ez is nagyon erős volt.

 

Előzmény: BXtwelve (61736)
BXtwelve Creative Commons License 2015.10.27 0 0 61736

Az enyém 2000-es. 2 és fél éve cseréltem a radiátort, akkor alaposan meggyepáltam. Mivel nem ment bele a kínai radiátorba, erőltettem, csiszoltam belőle, újra próbáltam, volt hogy már alig bírtam kitépni, úgy beleszorult. Szóval azt elég jól viselte, pedig féltem tőle, hogy eltörik.

Lehet, hogy ez évjáratfüggő dolog? Más beszállító, beszállító kispórolt valami adalékot a műanyagból, pl..

Előzmény: Kárász00 (61732)
bordoxsara Creative Commons License 2015.10.27 0 0 61735

folyton villog a tompitott ledje, random lekapcsolgatja a vilagitast, a helyzetjelzot neha nem lehet lekapcsolni es a refit sem tudom hasznalni, amugy minden masra tokeletes :D nem irtam el a szamot ez valami rohadtritka lehet mert ebayen is 2 volt belole osszesen...

Előzmény: Kárász00 (61734)
Kárász00 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 61734

Mi a hibajelenség? Nem írtad el véletlenül a számot?

 

Előzmény: bordoxsara (61730)
Kárász00 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 61733

Szia! De milyen gyártmányt? Be tudnád linkelni?

 

Előzmény: BXfan (61731)
Kárász00 Creative Commons License 2015.10.27 0 0 61732

2003-as. Hát igen. A veteránozás macerás dolog.:) És hogy még jobban parázz, azt kell hogy mondjam hogy nem alaptalan a félelmed. Bár a dieselnél valamennyivel alacsonyabb a hőmérséklet.

 

Előzmény: BXtwelve (61729)
BXfan Creative Commons License 2015.10.27 0 0 61731

Szia én vettem utángyártott csonkot ami közvetlen a radiátorba megy a tűzfalnál,és semmi gond vele,tökéletesen zár.

Előzmény: Kárász00 (61728)
bordoxsara Creative Commons License 2015.10.27 0 0 61730

Sziasztok! 96477 554 XT számú COM2000 kormánykapcsolót keresek ami működőképes, vagy valakit aki meg tudja csinálni a mostanit :) Bárdinál néztem ezeket, ott csak ERA gyártmányú újjak vannak, az ERA kódját nem tudja valaki véletlenül? Google-t kérdeztem már de nem tudtam kideríteni..

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!