26-évnek kellett eltelni,hogy olyan utast szállítsak aki mozgássérült és közlekedési eszközével jelentkezett utazni.Elektromotoros jármű volt amit a ládába tudtunk betenni.Szerencsére könnyen szétszerelhető volt.Ülés le,kormányt behajtottuk így elfért a csomagládában.Utast felsegítettük az első ülésre leült,később kiderült valaha ő is volános volt.
Európa nagy országai közül a franciák voltak az utolsók, akik a nemzeti vasútjuk védelmében törvényileg tiltották a belföldi intercity autóbuszközlekedést, de ennek vége: Franciaország is liberalizálja a belföldi piacot, jöhetnek az olcsó buszjegyek.
Látva az angol, a[...] Bővebben!Tovább »
Az innen-onnan összegyűjtött Volán-bérletek közt akad pár szépség: aligha szabályos, ha a tulajdonos nevéhez beírod a monogramodat vagy a becenevedet, de a honnan, az útirány és a hová rubrikák is nehézséget okoznak egyeseknek... :D
Igazad van, magamból indultam ki, a buszt 40-50 km-ig preferálom, a felett vonattal járok.
Pont egy éve Szegeden járva láttam ahogy HIY-293 indul Bükre. El is határoztam hogy ősszel végig utazom ezt az utolsó E95-ös hosszú távú járatot, de megmenekültem ettől mert rá egy hétre lecserélték a buszt.
ezt a jegyváltáskor kellett volna mondani nekik. csak ugye hülyén veszi ki magát ha az ember beül egy pizzériába, kér a pincértől egy pizzát, az meg közlni vele hogy inkább javasolná a szemközti halászcsárdát.
Ön tudta, hogy a távolsági buszokon van felszállási sorrend az utasoknak? Igen? Ügyes, és akkor valahogy húzza ki a következő posztig, mert ez a többieknek szól. Egyúttal köszönjük olvasónknak, aki a földön ülve utazott 4 órát és levelezett a Volánnal ehhez a tudáshoz.[...] Bővebben!Tovább »
Az üzletszabályzatok jó nagy része pl. itt az utazási feltételek korábban (és most is )a VOLÁN know-how részét képezték: az pedig - 2015.01. előtt - azonos szabályozást tartalmazott minden a 24 VOLÁN-ra.
2015. 01-től van hét közlekedési régió 7 üzletszabályzata amikben - mit ad isten - ugyanazok az alapvető rendelkezések, és bizony továbbra is azonos alapúak mind a hétben.
Ezt az azonosságot - minimum szabályozási elvárások minden autóbuszos közlekedési szolgáltatóra az utasokkal kapcsolatban - garantálja pl. a Nemzeti Közlekedési Hatóság illetékes főosztálya, akik közreadás előtt minden üzletszabályzat-tervezetet jogszabály alapján megkap, tanulmányozza, szükség esetén megkifogásolja, hiánypótlást vagy módosítást kér hozzá. Csak az NKH jóváhagyás után hirdetheti meg a szolgáltató a lakosság felé (Sőt! minden közlekedési közszolgáltatóval, így a helyi közlekedési tárasságokkal és a vasútiakkal is így járnak el).
Borsof Volánnak utódának az ÉMKK nak nem bombajó üzlet a Boldva völgye, Torna kiszolgálása feladat van bevétel a sok öreg meg 90% is miatt nemigazán van. Más egyéb problémák is adódnak...
Olyan népek laknak arra akik finoman fogalmazva szociálisan rászorult rejtett erőforrásaink.
Ne tud meg segélyosztáskor hanyan utaznak teljesen kiszámíthatatlan mikor hova miért mennyien mennek.
Nappal 2 fő kalauz 2 biztonsági őr kínlódik velük jegyet se akarnak venni nekik a 90% os is túl drága a kocsik borzasztan néznek ki utánuk teleszemetelve stb.