Keresés

Részletes keresés

kona.king Creative Commons License 2013.08.26 0 0 88696

pár napja megakartam kérdezni, hogy mi lehet az oka, hogy a dupla faluban kicsit lekapta az őszibarackot. :) úgy kellett ledörzsölni, állítólag trafóolaj van benne, büdös is mikor melegszik.

Előzmény: ebatta (88685)
ebatta Creative Commons License 2013.08.26 0 0 88695

AJJAJajj ! Most én kezdőként próbálkozzak?

Előzmény: Hurkafej (88693)
ebatta Creative Commons License 2013.08.26 0 0 88694

emoj! Jó kérdés..én is kezdő vagyok! Én azt olvastam a neten, hogy az alszesz az jöhet úgy ahogy van, majd a második főzésnél kell ezzel foglalkozni...vagy a 82 éves papa mondta azt márnem a várjuk a válaszokat, engem is érdekel!

Előzmény: emojnarode (88691)
Hurkafej Creative Commons License 2013.08.26 0 0 88693

Sima fagyálló folyadék egyik tulajdonsága azis, hogy P0 nyomáson is emeli a fagyálló-víz elegy forráspontját, azzal szerintem nem korrodál.

Előzmény: barkócza (88690)
ebatta Creative Commons License 2013.08.26 0 0 88692

Köszi! Na ez megint vegyészet :)) Valaki ? Oxidációt okoz ez az egyveleg a réééézel?

Előzmény: barkócza (88690)
emojnarode Creative Commons License 2013.08.26 0 0 88691

Tisztelt hozzáértő fórumozók! Visszaolvasva jó sokat itt a fórumon, sikerűlt az itt leírtak alapján kitünő cefrét készitenem /körte/ . Betartva minden ajánlást, szeretném itthon kifőzni házilag. Mivel kissé kezdő vagyok a szakmában és a főzés folyamatát áttanulmányozva egy dologra lennék kiváncsi, amire sajnos nem találtam itt utalást, nevezetesen, hogy az első főzéskor keletkező rézeleje, jellemző-e a második főzéskor is? Köszönöm a választ és mindenkinek jó pálinkafőzést kivánok.

barkócza Creative Commons License 2013.08.26 0 0 88690

Olaj helyett alternatíva a sós (vagy inkább kalcium-kloridos) víz. Figyelni kell, hogy nem okoz-e korróziót.

Előzmény: ebatta (88689)
ebatta Creative Commons License 2013.08.26 0 0 88689