Egyetértünk, azonban - folytatva a gondolatmenetem - józan paraszti ésszel gondolkodva - és elvonatkoztatva bármelyik szolgáltatótól - az átlagember sem öltönyben lapátol, hanem melós göncben.
Azaz vannak olyan szituációk, amikor felül kell emelkedni dolgokon és mérlegelni.
Az igaz, hogy a javítási költségek nincsenek egy súlycsoportban. De akkor ezzel az erővel ez nem csak meccs idején mondható el, hanem mindig. Tehát akkor az új buszt (függetlenül attól, hogy ki a tulajdonosa) soha ne járassuk, nehogy tönkremenjen? :-)
Viszont a kiesés költsége (kötbér) mindkét cégnek ugyanannyi elvileg.
Akkor se legyen olyan különbség, hogy "verjék szét csak a BKV-s kocsikat". Ennyi erővel akkor a HSJ-ket küldjék oda csapatszállítónak, és akkor mindenki örülne. Ilyenkor valahogy mindig jó a BKV, csak máskor nem...
egy-egy maligánfokkal megáldott csoport arányaiban nem ugyanazt tudja művelni egy C2-vel, mint egy IK-al... / gondolok itt a javítási költségekre/ A platós IFA nem volt rossz ötlet :)
Behívni? Miért? Benne van az Arriva szerződésében az a kitétel, hogy "kivéve labdarúgó mérkőzések alkalmával"??? Miért pont a Merciket kellene behívni? Miért nem a BKV-s kocsikat? OK. Hívjuk be a Merciket. De akkor arról a vonalról ugyanannyi BKV-s kocsit is.
Nem behívni kell a merciket, hanem el kell terelni.. Nádor - Fóti oda vissza, 147-est is lehetne terelni vmi alternatív útvonalon, menjenek gyalog. Anno volt már rá példa hogy meccs miatt elterelték a 30-asokat a Nádor Fótira.
Illetve, ha észlel valamilyen rongálást a sofőr, futáron keresztül lehet értesíteni a diszpécsert, majd onnét a rendőrséget. Úgy is tele van ilyenkor egész újpest velük rendőrrel.
Szedjék csak... A kamera mindent lát, az alapján meg nézni a tetteseket, majd a szurkolói nyilvántartásban meg is lehet őket találni. Aztán másnap fizethetik a károkat.
Most értem haza, már voltak vagy 10-12- en szurkolok a Mercin, örjöngve, énekelve, matt részegen...... az egyik meg is kérdezte: "Szétszedjük a buszt? Mire a másik: Áááááá, ráér az még...."