e60-nál fordult elő valakinél,hogy a tűző napon hagyott autó indítás után légzsák hibát reklamál?Diag. vezető övfeszítőjét írja be múló hibaként.(övfeszítő kapufa?).Valaki inpa telepítésben tudna tanácsot adni?
Igen én is úgy gondolom egy porlasztó felújítás nem fog sok eredményt hozni de itt sajnos többről lesz szó ugyanis sz*ar az összes gyújtógyertya is. Amikor felujitáson lesznek a porlasztók akkor megy majd bele az új 6 db és majd vissza a már felùjított csúcsok és fel az új szívósor. Na és ezenfelül rossz a turbonyomásom is. Ott még nem nézték meg minlehet a gond a szerelőm nagyon profi amint raer megnezi és remélem sikerül helyre hozni a gyári értékeket. a hasznàltauto sajna ilyen :/ egr-t os tisztít majd. Most itt vagyunk Egerben hétvégére 10-es átlaggal jöttünk le 150km/h. Imádom az autót egyszerűen gyonyoru de ha nem változik meg akkor 35d és akkor az már adjon is cserébe!!
Ha jól tudom a korrekciós értékeknek -5.0 és +4.0 között kell lennie, az a 2.0 valóban rossz de a többi elmegy szvsz.....biztos hogy ez nem jelent litereket.
Köszönöm! LE még nem szedtük csak látni hogy folyik az olaj rendesen. Ha szét lesz szedve és esetleg a pillangó szelepek egyben vannak nem lehet megoldani egy tőmítéssel? 90.000 km nél volt már szívósorcsere most 160.000. van benne. Ha kell mindenképp megveszem az újat csak ha megoldható egy tömítéscserével is...nemtudom
Sziasztok! Ma sikeresen atvesézték az autóm, gépre is rákötötték. Hát van baj. Én írtam korábban hogy sok a fogyasztásom. Elsősorban szívo sor csere mert abbol folyik az olaj aztán rosszak a gyertyak az autoban és 1 db porlasztó nagyon rossz értéket mutat egy másik pedig rossz értéket. Sajnos az én szerelőm bennt van a wallisnál és ott nem tudnak a porlasztóval mit kezdeni vagyis kötve van a keze. Sürgősen szükségem lenne egy szakemberre aki rátudna nézni a porlasztókra és akkor már egyben a gyújtásra is vagyis a gyertyak cseréjére is. Szívosort esetleg tud valaki jó áron? Köszönöm segítségeiteket! Üdv.
Igen közben rá találtam én is erre az oldalra, és ez bizonyul a legolcsóbbnak és népszerűnek.
Jaja hallottam már én is hogy a "nem Német " emberkéktől ÓVAKODNI kell, de hirdetés alapján elég nehéz ezt ki szűrni, de biztos lehet rá találni meg oldást.
Most 1 kicsit meg égettem magam a diesel autóval, (előző sem folt felhőtlen) és gondolkodom 1 BENZINES behozatalán.
El kezdem nézelődni és majd látjuk lesz e belőle valami...
Mértünk kerék(gumi) kerületet első és hátsó tengelyen, a különbség 30mm volt. Tettem fel 4 új gumit, gondolván ez egy 4x4-es autó, biztosan ez lehet a probléma.
Nem ez volt...
Továbbra is rángat (OLDALIRÁNYBA) gyorsításkor ha fent van az első kardán.
Osztómű, váltó hibakódot nem ad. Gyorsításkor egyenletesen gyorsul, fordulatszám nem ingadozik.
Ezt én is felvetettem magamban. A szívem szintén a hat hengerhez húz, de az biztos, hogy már csak ritkán használnám ki. Elég nagy váltás lesz így is a szívó benzines V6 helyett a dízel, de mivel a BMW számomra ismeretlen terep, nem feltétlen mernék egy garantál 105e km-t futott gép helyett egy bizonytalanabb előéletű 200e+ km-t futott 30, vagy 35d-t választani.
Persze itt is kérdés, hogy mi a jobb. egy fullos, kevesett futott, leelenőrizhető, magyar 520d 4M-ért, vagy egy sokat látott 530d valamivel 3M felett és 1M-ért rendbe tenni.
A hirdetésben ez szerepel: "GYÁRI M-SPORTPACKET, M-KÜLSŐ-BELSŐ, M-ES MULTIKORMÁNY, M-SPORTFUTÓMŰ, M-AERODYNAMIC CSOMAG", de gondolom ettől nem leszünk beljebb. A felni az 18-as. Mondjuk a mostani Signumon is ez van. Nekem még pont határeset itt Budapesten. Emiatt tartok tőle, hogy egy keményebb futóművet már nem élveznék.
Megpróbálok kicsit közelebb jutni a célhoz és ahelyett hogy itt rontom a levegőt, holnap rájuk csörgök. :)
Hát nem tudom.....nekem a 35D-ben gyári m futómű van 19-es kerekekkel, de az elmúlt lassan hat év alatt semmi bajom nem volt sem a futóművel, sem a kerék mérettel pedig elég sokat megyek nem csak a fővárosban, hanem alsóbb rendű utakon is. Még görgőzni sem kellett, most ellenőriztettem tavasszal...... Pedig szoktam "haladósan" közlekedni.
Személy szerint én nem az m-es futómű miatt "aggódnék" , hanem a 20-as négyhengeres motor miatt, mivel nálam a BMW 6 hengertől kezdődik. De kinek a pap, kinek a ......
Szerintem csak a próba után dönts, asszem olyan hogy "M-es sport futómű" opció nem nagyon van, az a kocsi ami alatt az a futómű van, az egy valódi M-es BMW, de abba nem a 20D-motor dohog....
Szóval a menetkomfort mindenkinek mást jelent, nekem a 30D e61-ben egy "S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG" nevű opció van, szerintem a kiszemelt is ez lehet. 18"-as kerékkel valóban kerülgetősebb vele a pesti sztráda, de a gyári 16" már kezelhető. Az aszony 2008-as 120D-je, P337A M SPORTPAKET, S704A M SPORTFAHRWERK, S715A M AERODYNAMIKPAKET, S710A M LEDERLENKRAD, S2MHA M LM RAEDER DOPPELSP. 208 M MISCHB már eléggé "M"-esre sikerült. Az utolsó opció a 18-as M-es kerék hátul 245/35r18 elöl 215/45r18....na ez már szinte vállalhatatlan a nem kifogástalan aszfalton...
Viszont egész jó ez a177 lovas 20d. Múltkor vizes aszfalton, teljesen üres 4 sávos kereszteződés ben teljesen kinyomott DTC-vel 270fok fordulat után tudtam csak megfogni...:)
Ettől tartottam én is. Sajnálom, mert minden másban nagyon ígéretes lenne az autó, de a menetkomfort nekem Budapesten belül legalább annyira fontos, mint autópályán. Ha hétvégén még meglesz, talán elmegyek kipróbálni. Ritka a leinformálható, ennyi évesen csak 105e km-t futott autó.
en szinten 2007 vegi E61 et vettem, "sportos futomu hangolas "al, ami tudtommal valahol a normal es az M futomu kozott van. En azt tapasztaltam, hogy jo utakon kellemes es stabil ez a fajta futomu, de rosszabb uton mar ez a hangolas is tul razos/kemeny, gondolom az M-nel meg rosszabb- mar annak, aki kenyelemre vagyik.
Az atvizsgalas feltetlen ajanlott, ott (ha valoban szakertok) fogjak tudni, mit nezzenek. Ettol fuggetlenul nezesd meg a termosztatokat (2 db) a kornyezetemben levo 5 autobol 4 -nek hibas volt...
De a vizhomerseklet ellenorzeset Te is el tudod vegezni, ehhez tenyleg vissza tudsz olvasni, itt el is magyarazzak, hogyan kell:
Tudom, hogy rengeteg hasznos infó van a topikban, és igyekeztem is előzetesen kulcsszavakra keresni. Sajnálom ha zavaróak már az ehhez hasonló hozzászólások, de építkezés közben vagyok, kevés emiatt az idő, ráadásul a kinézett BMW is most eladó, így nem volt egy hetem a 30.000 hozzászólás végigolvasására.
Minden autómnál hasonlóképpen jártam el. Készülök az elején a költségekre. Eddig is nagyobb autóim voltak, de ez lesz az első dízel. Korábban Volvo S60 2.4T, most meg egy Opel Signum 3.2 V6 van.
Ez a kocsi nagyon tetszene, minden benne van amire vágyom, de a négyhengeres dízelt még emésztem. Igaz, feleségem Passatjában is az van és nincs bajom vele, de akkor is... :)