Azzal a csavarral mi is megküzdöttünk mikor kiszedtük. :) Ki kell jönnie de nehéz ügy az biztos! Viszont jo hir hogy jo anygbol van a csavar mert tölünk kapott rendesen de semmi baja nem lett, lehetett utánna visszatenni.
Megtudnátok mondani hogy hogyan van rögzítve a bal első belső ajtó kilincs xsara 2-ön?
Ugyanis szétszedtem az enyémet, de van rajta egy beakasztó fül hátul, elöl meg valami csavar lehetett, de ez nekem annyira szét van furkálva, és mögötte a lemez is, hogy nem látszik mi volt itt.
Most egy 6-os hatlapfejű csavar volt a túloldalon egy anyával. De az látszik hogy ez nem a gyári megoldás, ráadásul nem tudom hogyan lehet visszatenni a az anyát az ajtómerevítésen belülre.
Köszönöm! Akkor mielőtt neki esek szerzek pótcsavart! Hétfőn tudok próbálkozni! Amúgy nagyon durván szitál az autó, főleg az M0-láson. Arra gondoltam hogy azért lehet!
Jól be kell fújni valamilyen lazító spray-vel, utána megütögetni dornival az agy részét ahol a csavar benne van, és utána kiütni. Ha nagyon benne van, lehet, hogy melegíteni is kellhet vagy ha nagyon ütni kell a csavar nem biztos, hogy túléli. Csere. Arra figyelj, hogy csak nagy szakítószilárdságú mehet bele !!
Igen arra a csavarra gondoltam! Azt még a gyárba rakták bele!:-) Azt mondod akkor üssem meg rendesen? És ki kell jönnie!? Van esetleg valami fortély hogyan kell szétszedni? A szilenteket is akarom cserélni. Amúgy köszi a segítséget!
Elnézést előre is, hogy így berontok a fórumra de lenne egy fontos kérdésem! Van egy xsara II 1,6 2004-es kocsim amin ki szeretném cserélni a lengőkar gömbfejet. Igen ám de mindenhol azt látom hogy a rögzítő csavart kicsavarják kiütik és kiszedik és aztán lehet a gömbfejet kiszedni. Igen ám de amikor én a csavart kicsavarom és el kezdem kiütni meg sem mozdul a csavar. Ez most fiszen van és csak meg kell lazítani? Vagy valamit rosszul csinálok! Aki ért hozzá segítsen. Előre is köszönöm!
Már írtam a problémámról, ami: a vas hideg motornál felpörög kb. 4000-es fordulatra 10-15 másodpercig, majd ingadozik amíg a víz nem éri el a 65-70 fokot, akkor beáll. Hőgomba, alapjárati motor cserélve, a probléma nem múlt el. Xsara 1.6 bezin 1988. Ötletek?
Köszönöm szépen a választ! Jó a kézügyességem, de úgy gondolom, erre azért nem elég alapozni. Inkább olyanhoz mennék, aki tényleg látott már ilyet, és valóban megtudja csinálni.
A 61740-es hozzá szólásban írtam egy Óbudai szerelőről,aki COM2000-es kapcsolóval foglalkozik. Előre meg kell vele beszélni az időpontot. Lehet kiszerelt állapotban is vinni hozzá a kapcsolót,de oda is lehet gurulni az autóval. Megnézi,és megmondja mit érdemes vele kezdeni. Ha a nyáklap már kopott, vagy be van égve, akkor semmi értelme javítgatni, újra forrasztgatni lehetetlen. Nem olcsó,de jó munkát végez. Ha csak alkatrész kell, azt is árul. Pl: Rézkarika(ami el szokott tőrni) 2500Ft. A ki-be szerelés 4000Ft. De kiszerelés nélkül is megoldható,ha van valakinek egy kis műszaki érzéke. Nekem sikerült. Arra kell vigyázni,mikor lehuzzátok a forgó részt a karról, van benne két kis pöcök rugóval ellátva,az ne hogy elpattanjon valahova. Ki fog esni a helyéről,de egy kis kézügyességgel vissza lehet szerelni. A rézkarika helye pedig adott. Elég a nyáklapot megnézni, és látni hogy kell behelyezni. Gyárilag zsírozva van, mivel a kapcsolgatáshoz kell a kenőanyag. Tehát szerintem nem érdemes WD-40-el telefújkálni,(kipróbáltam azt a megoldást is),semmi értelme. Egy kevés koszt kihozott,azon kívül semmi értelme az egésznek. De ha valaki erre fanyalodik akkor,ajánlom a BERNER féktisztító spray-t. A hibás kontaktot nem fogja megjavítani. Nem kell megijedni, 15 peres munka, ha új zsírt is teszünk bele.
Amihez nyúltam még a nyáron és babrálva volt, az a bal oldali izzó cseréjénél történt. Csak úgy tudtam cserélni, hogy az előtte található (azt hiszem az az ECU csatlakozó) csatlakozót leszedtem. Amúgy nem bírtam volna izzót cserélni. Visszaraktam a csatit, semmi baj nem volt vele.
Le kell szedni a forgatható világításkapcsoló részt.
Érintkezőket megigazítani, kijavítani és letisztítani róluk a zsírt.
Összerakni.
Elmondani ilyen egyszerű. Megcsinálni már kevésbé.
De csak akkor szabad nekiállni ha van hasonló javításokban tapasztalatod. Mert lehet hogy nem tudod megfelelően összerakni, vagy akár végérvényesen tönkre is teheted.
Már régen voltam itt...most újból egy kis segítséget kérnék!
Feleségem ment az autóval (emelkedőnek harmadikban, ködben első-hátsó ködlámpákkal), mire felhív, hogy baj van az autóval, mert villog az ABS az ESP villog az üzemanyag visszajelző félig tele tanknál, világít a vízhőfok visszajelző (habár elmondása szerint 90fokos volt a víz hegymenetnek harmadikban), meg az autódiagnosztika világított folyamatosan.
Pár kilóméter múlva elértek a célig...kicsit hagyta "pihenni" az autót, aztán újra indította az autót. Már semmi más nem villogott,világított, csak az autódiagnosztika lámpácska.
Na mindegy, gondolta...haza is kell érni valahogy... Egész úton világított a kis sárga lámpa. Hazaérve kipakolt...aztán mivel nem hagyta nyugodni a dolog, újra beindította az autót, és lám csodák csodája...a sárga lámpa már nem vilkágított.
1, Értem, hogy gyújtás, befecskendezés, környezetvédelmi dolgok miatt van az a lámpácska és a funkciója..., de mi ez pontosan?
2, Mitől lehet az, hogy odafele-visszafele világít, aztán mikor hazaérnek vele leállítás után (újraindításnál) már nem világít?
3, és mi okozhatta szerintetek a többi visszajelző villogását?
Még ködöds időben csak csak érteném, hogy az ABS-szel nem Ok.valami, de az üzemanyag szint jelző sosem villog. Akkor is ha kevés benne az üzemanyag Max, csak sárgán világít...
Valaki tudna nekem segíteni?
Elviszem/elvinném én szerelőhöz, ha világítana, de nem világít. Valakinek valami ötlete?
Kontakthiba? Ha igen akkor hol van csati amit elég lenne széthúzni és "befújni"?