Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BXtwelve Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61770

Az M0-án természetes ha szitál. :-)

Mértéke gumifüggő is, de jól tudják rángatni a kocsit az úttest hosszirányú hullámos bordái.

Előzmény: Törölt nick (61766)
toji76 Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61769

A lengőkart emeld meg egy hangya fasznyit emelővel mert a teló feszíti lefelé. Úgy könnyebb lesz.

Előzmény: Törölt nick (61766)
baka38 Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61768

Szia !

Azzal a csavarral mi is megküzdöttünk mikor kiszedtük. :) Ki kell jönnie de nehéz ügy az biztos! Viszont jo hir hogy jo anygbol van a csavar mert tölünk kapott rendesen de semmi baja nem lett, lehetett utánna visszatenni.

 

Előzmény: Törölt nick (61762)
wolf_ Creative Commons License 2015.11.01 0 0 61767

Sziasztok!

 

Megtudnátok mondani hogy hogyan van rögzítve a bal első belső ajtó kilincs xsara 2-ön?

Ugyanis szétszedtem az enyémet, de van rajta egy beakasztó fül hátul, elöl meg valami csavar lehetett, de ez nekem annyira szét van furkálva, és mögötte a lemez is, hogy nem látszik mi volt itt.

 

Most egy 6-os hatlapfejű csavar volt a túloldalon egy anyával. De az látszik hogy ez nem a gyári megoldás, ráadásul nem tudom hogyan lehet visszatenni a az anyát az ajtómerevítésen belülre.

 

üdv

wolf

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.10.31 0 0 61766

Köszönöm! Akkor mielőtt neki esek szerzek pótcsavart! Hétfőn tudok próbálkozni! Amúgy nagyon durván szitál az autó, főleg az M0-láson. Arra gondoltam hogy azért lehet!

FeZ_ Creative Commons License 2015.10.31 0 0 61765

Jól be kell fújni valamilyen lazító spray-vel, utána megütögetni dornival az agy részét ahol a csavar benne van, és utána kiütni. Ha nagyon benne van, lehet, hogy melegíteni is kellhet vagy ha nagyon ütni kell a csavar nem biztos, hogy túléli. Csere. Arra figyelj, hogy csak nagy szakítószilárdságú mehet bele !!

 

Előzmény: Törölt nick (61764)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.31 0 0 61764

Igen arra a csavarra gondoltam! Azt még a gyárba rakták bele!:-) Azt mondod akkor üssem meg rendesen? És ki kell jönnie!? Van esetleg valami fortély hogyan kell szétszedni? A szilenteket is akarom cserélni. Amúgy köszi a segítséget!

FeZ_ Creative Commons License 2015.10.31 0 0 61763

Valószínűleg bele van rohadva rendesen az agyba a csavarja. (mert gondolom arra a csavarjára gondoltál ugye, ami az agyban rögzíti a gömbfejet ? )

Előzmény: Törölt nick (61762)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.31 0 0 61762

Elnézést előre is, hogy így berontok a fórumra de lenne egy fontos kérdésem! Van egy xsara II 1,6 2004-es kocsim amin ki szeretném cserélni a lengőkar gömbfejet. Igen ám de mindenhol azt látom hogy a rögzítő csavart kicsavarják kiütik és kiszedik és aztán lehet a gömbfejet kiszedni. Igen ám de amikor én a csavart kicsavarom és el kezdem kiütni meg sem mozdul a csavar. Ez most fiszen van és csak meg kell lazítani? Vagy valamit rosszul csinálok! Aki ért hozzá segítsen. Előre is köszönöm!

Kárász00 Creative Commons License 2015.10.30 0 0 61761

Fals levegő?

 

Előzmény: Janek71 (61760)
Janek71 Creative Commons License 2015.10.30 0 0 61760

Sziasztok!

Már írtam a problémámról, ami: a vas hideg motornál felpörög kb. 4000-es fordulatra 10-15 másodpercig, majd ingadozik amíg a víz nem éri el a 65-70 fokot, akkor beáll. Hőgomba, alapjárati motor cserélve, a probléma nem múlt el. Xsara 1.6 bezin 1988. Ötletek?

Janek71 Creative Commons License 2015.10.30 0 0 61759

Köszi

Előzmény: FeZ_ (61579)
florentiam Creative Commons License 2015.10.30 0 0 61758

Köszönöm szépen a választ! Jó a kézügyességem, de úgy gondolom, erre azért nem elég alapozni. Inkább olyanhoz mennék, aki tényleg látott már ilyet, és valóban megtudja csinálni.

Előzmény: Kárász00 (61749)
Hf1968 Creative Commons License 2015.10.29 0 0 61757

Sziasztok

A 61740-es hozzá szólásban írtam egy Óbudai szerelőről,aki COM2000-es kapcsolóval foglalkozik. Előre meg kell vele beszélni az időpontot. Lehet kiszerelt állapotban is vinni hozzá a kapcsolót,de oda is lehet gurulni az autóval. Megnézi,és megmondja mit érdemes vele kezdeni. Ha a nyáklap már kopott, vagy be van égve, akkor semmi értelme javítgatni, újra forrasztgatni lehetetlen. Nem olcsó,de jó munkát végez. Ha csak alkatrész kell, azt is árul. Pl: Rézkarika(ami el szokott tőrni) 2500Ft. A ki-be szerelés 4000Ft. De kiszerelés nélkül is megoldható,ha van valakinek egy kis műszaki érzéke. Nekem sikerült. Arra kell vigyázni,mikor lehuzzátok a forgó részt a karról, van benne két kis pöcök rugóval ellátva,az ne hogy elpattanjon valahova. Ki fog esni a helyéről,de egy kis kézügyességgel vissza lehet szerelni. A rézkarika helye pedig adott. Elég a nyáklapot megnézni, és látni hogy kell behelyezni. Gyárilag zsírozva van, mivel a kapcsolgatáshoz kell a kenőanyag. Tehát szerintem nem érdemes WD-40-el telefújkálni,(kipróbáltam azt a megoldást is),semmi értelme. Egy kevés koszt kihozott,azon kívül semmi értelme az egésznek. De ha valaki erre fanyalodik akkor,ajánlom a BERNER féktisztító spray-t. A hibás kontaktot nem fogja megjavítani. Nem kell megijedni, 15 peres munka, ha új zsírt is teszünk bele.

BallyS16 Creative Commons License 2015.10.29 0 0 61756

Az is, meg radiátor is :-)

Előzmény: BXtwelve (61747)
francecoupe Creative Commons License 2015.10.29 0 0 61755

Az az ABS csati volt ;)

Előzmény: Apa27 (61754)
Apa27 Creative Commons License 2015.10.29 0 0 61754

Valóban nem írtam, II-es Xsara-ról lenne szó.

Amihez nyúltam még a nyáron és babrálva volt, az a bal oldali izzó cseréjénél történt. Csak úgy tudtam cserélni, hogy az előtte található (azt hiszem az az ECU csatlakozó) csatlakozót leszedtem. Amúgy nem bírtam volna izzót cserélni. Visszaraktam a csatit, semmi baj nem volt vele.

A kiolvasást megpróbáltatom szervízben...

 

Köszönöm a választ!

Előzmény: Kárász00 (61750)
BXtwelve Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61753

Nem árt néha ránézni a szintre.

Előzmény: Kárász00 (61752)
Kárász00 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61752

Vasból van, de semmi szükség nincs rá.

 

Előzmény: BXtwelve (61751)
BXtwelve Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61751
Előzmény: Kárász00 (61748)
Kárász00 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61750

Biztos vészprogramra kapcsolt.:)

Azért legalább azt írhattad volna hogy I, vagy II.

Nem volt mostanában valami babrálva rajta?

Nézd meg a motortérben a kasztnira menő testkábeleket. De lehet akár akksi hiba is. Vagy bármi más. Ki kellene olvasni a hibatárolót.

A 2-es ponthoz:Otthon! Édes otthon!

Előzmény: Apa27 (61745)
Kárász00 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61749

Állapotfüggő hogy mit lehet vele csinálni.

Le kell szedni a forgatható világításkapcsoló részt.

Érintkezőket megigazítani, kijavítani és letisztítani róluk a zsírt.

Összerakni.

Elmondani ilyen egyszerű. Megcsinálni már kevésbé.

De csak akkor szabad nekiállni ha van hasonló javításokban tapasztalatod. Mert lehet hogy nem tudod megfelelően összerakni, vagy akár végérvényesen tönkre is teheted.

 

Előzmény: florentiam (61744)
Kárász00 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61748

Nívópálca. Az mi?:) 1.6 16v-ben csak plusz súlyként szerepel.

A tiédben műanyag a vége? Mert ha igen, akkor inkább azért aggódj és ne a fogantyúja miatt.

1.6 8V Picassoba beletört már évekkel ezelőtt. Azóta is benne van valahol.

 

Előzmény: BXtwelve (61743)
BXtwelve Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61747

Mi eredeti, a nívópálca? Az nem egyezik a dízelével.

 

 

Előzmény: BallyS16 (61746)
BallyS16 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61746

Nekem még az eredeti van mind2ben.

Az X2-n (2000-es) a cső már 1x megadta magát, X1-en (szintén 2000-es) még az is az eredeti.

Előzmény: BXtwelve (61743)
Apa27 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61745

Sziasztok!

Már régen voltam itt...most újból egy kis segítséget kérnék!

 

Feleségem ment az autóval (emelkedőnek harmadikban, ködben első-hátsó ködlámpákkal), mire felhív, hogy baj van az autóval, mert villog az ABS az ESP villog az üzemanyag visszajelző félig tele tanknál, világít a vízhőfok visszajelző (habár elmondása szerint 90fokos volt a víz hegymenetnek harmadikban), meg az autódiagnosztika világított folyamatosan.

Pár kilóméter múlva elértek a célig...kicsit hagyta "pihenni" az autót, aztán újra indította az autót. Már semmi más nem villogott,világított, csak az autódiagnosztika lámpácska.

Na mindegy, gondolta...haza is kell érni valahogy... Egész úton világított a kis sárga lámpa. Hazaérve kipakolt...aztán mivel nem hagyta nyugodni a dolog, újra beindította az autót, és lám csodák csodája...a sárga lámpa már nem vilkágított.

 

1, Értem, hogy gyújtás, befecskendezés, környezetvédelmi dolgok miatt van az a lámpácska és a funkciója..., de mi ez pontosan?

2, Mitől lehet az, hogy odafele-visszafele világít, aztán mikor hazaérnek vele leállítás után (újraindításnál) már nem világít?

3, és mi okozhatta szerintetek a többi visszajelző villogását?

 

Még ködöds időben csak csak érteném, hogy az ABS-szel nem Ok.valami, de az üzemanyag szint jelző sosem villog. Akkor is ha kevés benne az üzemanyag Max, csak sárgán világít...

  

Valaki tudna nekem segíteni?

 

Elviszem/elvinném én szerelőhöz, ha világítana, de nem világít. Valakinek valami ötlete?

Kontakthiba? Ha igen akkor hol van csati amit elég lenne széthúzni és "befújni"?

florentiam Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61744

Nekem is hasonló a problémám...... Hogyan sikerült megjavítani? Megköszönöm a tájékoztatást, mert nagyon bosszantó ez a jelenség! 

 

Előzmény: Kárász00 (61738)
BXtwelve Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61743

Akkor a tiéd nagyon fiatalon megadta magát. :-(

Lehet hogy beszerzek egyet tartalékba. :-/

 

Nekem most nívópálcát kell vennem, mert a fogója elmállott.

Előzmény: Kárász00 (61737)
bordoxsara Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61742

szia! írtam mailt.

Előzmény: Kárász00 (61738)
bravura2 Creative Commons License 2015.10.28 0 0 61741

nekem detto. 16 ezerért javították.

Előzmény: wolf_ (61723)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!