Köszi hogy segíteni akarsz! Csak az a gond, hogy pont így csináltam eddig is, és meg is jelent a szövegmező alatt (amit beírkáltam szöveget az alatt) a kép, majd ez után a Mehet gombra nyomtam egyet! Ez után megjelent a topicban a hozzászólásom, de a kép valahova eltűnt! Biztos másik topikba vándoroltak át a képeim, csak nem tudok róla... :)
Rákattintasz az "Új kép"-->"Tallózás" gombra, ez rövid idő után fölad egy ablakot, amelyben kiválaszthatod a sajátgépeden levő mappáid képeiből a kívántat, kettős kattintással fölküldöd a zIndexxerverre, a "Saját gépről" c csíkba beíródik az elérési útvinal, és fileneve. majd a "Kép feliratá"ba bepötyögöd nem hosszan! a süketet, és bekattintod a "Feltölt" gombot.
Rövid várakozas után megyjelenik a kép az "Új kép:" szöveg alatt. és két feladatlink. a "Betölt" födugja a képet a szövegmezőbe!
Mindez persze valszeg csak a MS IEX5-6x verziókkal műxik!!!
Az hogy a váltó nyelv előtt 1-2 méterrel van a váltóállító segédvezeték (lásd a Vár utcába bakanyarodó vezeték váltóját a a Széchényi felől jövet) és van olyan amelyiknek 40-60m-el van a váltónyyelv előtt a segédvezetéke (ilyen van Makkosházi krtn is).
Ha jók az elgondolásaim akkor több száz képet tudok/ tudnék csinálni.
Amikre föképp hajtok: UV-k, ZIU9-ek, egyébb nyalánkságok (csufi, 602, tehergépek).
Na és persze a kedvenc vonalam (41-es) és egy volt kedves kolléganőm aki jelenleg a BKV kötelékében praktizál! Szinte teljesen be vagyok sózva. :-))))))
Elkészült GYERMEKKORHÁZ végállomáson a második vezeték!
A trolibuszok már a teljes vonalon közlekednek! Nagyon szépen megcsinálták a második vezetéket. A segédvezetéket lehetett volna 3-4 m-rel hátrébb rakni, így könnyebb lenne a váltóállítás, de így is jó!!!! A váltó alapállása kitérő irányú (az új vezetéket használják a trolibuszok, amelyik a járda széle felett található). Ez a kitérő irány van kiszigetelve mind az elektromos váltónál, mind az egyesítő váltónál. Szerintem a közvetlen állíthatósága a váltónak nem von le az értékéből, és a szükségességéből! Ja és szegeden máshol is vannak közvetlen állítású váltók, és működnek! Sőt Budapestről ne is beszéljünk(ott sok ilyen váltó van, és azok is beváltak).
Megpróbálok képet berakni, bár eddig sem sikerült, de most hátha... (ha nem sikerül akkor csak a valóságban láthatjátok az új vezetéket, váltókat):
Kanyar előtti egyik sodronyra fel lehetett volan rakni.....
Tegnap láttam a TV Neoplan buszukat asszem ez szánkázot le kb 1 éve a Bajai úton az árokba! Szépen fel lett újítva s kapott vaalmi új rendszámot is! Fxx-xxx valamit, sajan nem jegyeztem meg!
Telepen a sorváltó elkerülésére a 4-es akna elől kiszedték a váltót és az 1-es akana váltója elé betették, ez nagyon jó ötlet!
De én vagyok az aki mindenben talál hibát (vagy valamit amibe ele lehet kötni) itt is megtaláltam!
Annyit kelett volna, hgyo a váltót átfordítani, mégpedig: AKi az AKnákra akar menni annak (ment volna kitérőba) vágódott volna a szedője és a 8-asnak ment volna egyenesen!
S nem közvetlen állításúra csináltam volna, hanem a segédvezetéke hátrébb tetttem volna 2-3 sodronnyal.