Keresés

Részletes keresés

Tavaszutca Creative Commons License 2004.07.26 0 0 11507
David 7végén itthon vagy? Kb. 1 hónapig nem megyek most haza, mert beindul a nyaralás...
Előzmény: Törölt nick (11437)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11506

Újra?

D szektroban kb 3-4 hete!

Előzmény: DrGanz (11502)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11505

Ma láttam a troli telepen nagyon jól néz ki!

 

:-)) csak már sötét volt a fotózáshoz....ú

Bal szedője vagy 3 darabbanmés a hátső szélvédő jobb oldala berepedvve a kijelzőnél...

 

Újhídnál ugrott, akartom mondani a Bertalan híd vagy mi a neve!

seTTebello Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11504
>>meg legalább 3 db alacsony padlós akármi kellene!

>>Azt kéne fölkutatni az EUban az SzKT-nak!!!


Én a korai alacsonypadlósokat inkább hanyagolnám. De a Konstal gyárt félig alacsonypadlós csuklóst. Az jó lenne Szegedre.
Előzmény: joy (11495)
s-zoli Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11503
Köszi szépen a likelést! 
 
Valószínű ennek köszönhetően ma 18 látogatója volt az oldalamnak, ami tartalmaz kb. 165 szegedi képet.
 
 
Előzmény: joy (11492)
DrGanz Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11502
Hol a VOLVOTROLI????
V43 1222 Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11501

Mi történt a T-613mal???

 

Táncsak nem letört róla a szedő a forgózsámollyal együtt?

 

Tud erről valaki valamit?

7-es troli Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11500
Köszi hogy segíteni akarsz! Csak az a gond, hogy pont így csináltam eddig is, és meg is jelent a szövegmező alatt (amit beírkáltam szöveget az alatt) a kép, majd ez után a Mehet gombra nyomtam egyet! Ez után megjelent a topicban a hozzászólásom, de a kép valahova eltűnt! Biztos másik topikba vándoroltak át a képeim, csak nem tudok róla...  :)
Előzmény: joy (11494)
V43 1222 Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11499

Itt egy pár kép az új vezetékről.

 

 

Íme a közvetlen állítású váltó.

 

 

 

Ivoa Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11498
Előzmény: Ivoa (11497)
Ivoa Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11497

BŐVÜLT AZ OLDALAM!

 

 

KZsoci Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11496

Tudom, hogy hogy néz ki Szeged hálózata.

 

Nem saját, hanem a németek véleményét mondtam. Ott helyben még válaszoltam nekik, hogy nem érdemes.

Előzmény: joy (11495)
joy Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11495

:o)

Igen, de Tarján-Vadaspark közötti vonalon már nem szerencsé egyoldali ajtósat járatni, míg fordító nincsen!

Ha lesz, akkor meg minek a kétarcú?

Csak azért megvenni, hogy legyen?

 

Jók lesznek a kt4-esek, meg legalább 3 db alacsony padlós akármi kellene!

Azt kéne fölkutatni az EUban az SzKT-nak!!!

Előzmény: KZsoci (11493)
joy Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11494

Segíthetek?

Rákattintasz az "Új kép"-->"Tallózás" gombra, ez rövid idő után fölad egy ablakot, amelyben kiválaszthatod a saját gépeden levő mappáid képeiből a kívántat, kettős kattintással fölküldöd a zIndexxerverre, a "Saját gépről" c csíkba beíródik az elérési útvinal, és fileneve. majd a "Kép feliratá"ba bepötyögöd nem hosszan! a süketet, és bekattintod a "Feltölt" gombot.

Rövid várakozas után megyjelenik a kép  az "Új kép:" szöveg alatt. és két feladatlink. a "Betölt" födugja a képet a szövegmezőbe!

 

Mindez persze valszeg csak a MS IEX5-6x verziókkal műxik!!!

 

Gubancos, de jól műxik, ha...

Előzmény: 7-es troli (11482)
KZsoci Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11493
Gondolom ők még ott tartottak, hogy a 3-ason járnak a 650-es Bengálik...
Előzmény: joy (11490)
joy Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11492

Jó, de a bonyolult útvonal helyett elég lett volna ennyi:

 

http://www.freeweb.hu/tram

 

:o)

Előzmény: s-zoli (11481)
joy Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11491
Szívesen!
Előzmény: joy (11465)
joy Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11490

Mellik vonalon?

:o)

Előzmény: KZsoci (11461)
joy Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11489

Má majnem mögörültem, hogy a zúj trolivonalat készítik.

:o(

Előzmény: V43 1222 (11476)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11488
Az hogy a váltó nyelv előtt 1-2 méterrel van  a váltóállító segédvezeték (lásd a Vár utcába bakanyarodó vezeték váltóját a a Széchényi felől jövet) és van olyan amelyiknek 40-60m-el van a váltónyyelv előtt a segédvezetéke (ilyen van Makkosházi krtn is).
Előzmény: ifj. Nagy Gábor (11487)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11487

Mit jelent az, hogy közvetlen állítású a váltó?

 

A "régieket" és az új rádiós állításúakat nagyjából tudom, de ezt még nem hallottam.

Előzmény: Törölt nick (11478)
n-misi Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11486
Igyekszem!

Ha jók az elgondolásaim akkor több száz képet tudok/ tudnék csinálni.
Amikre föképp hajtok: UV-k, ZIU9-ek, egyébb nyalánkságok (csufi, 602, tehergépek).
Na és persze a kedvenc vonalam (41-es) és egy volt kedves kolléganőm aki jelenleg a BKV kötelékében praktizál! Szinte teljesen be vagyok sózva. :-))))))

misi
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11485

Fényképeződ ne hagyd szegeden (nekem egyszer összejöt, még jó hogy fotózni mentem ... :-)))

Előzmény: n-misi (11484)
n-misi Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11484
Igazad van bocs egy kicsit fáradt voltam! De sebaj ha minden jól megy mától egy hétig pihengetek! Pesten töltök pár napot! Resszkess BKV!
misi
Előzmény: Törölt nick (11467)
7-es troli Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11483

.

7-es troli Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11482

Elkészült GYERMEKKORHÁZ végállomáson a második vezeték!

A trolibuszok már a teljes vonalon közlekednek! Nagyon szépen megcsinálták a második vezetéket. A segédvezetéket lehetett volna 3-4 m-rel hátrébb rakni, így könnyebb lenne a váltóállítás, de így is jó!!!! A váltó alapállása kitérő irányú (az új vezetéket használják a trolibuszok, amelyik a járda széle felett található). Ez a kitérő irány van kiszigetelve mind az elektromos váltónál, mind az egyesítő váltónál. Szerintem a közvetlen állíthatósága a váltónak nem von le az értékéből, és a szükségességéből! Ja és szegeden máshol is vannak közvetlen állítású váltók, és működnek! Sőt Budapestről ne is beszéljünk(ott sok ilyen váltó van, és azok is beváltak).

 

Megpróbálok képet berakni, bár eddig sem sikerült, de most hátha... (ha nem sikerül akkor csak a valóságban láthatjátok az új vezetéket, váltókat):

s-zoli Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11481
Ajanlom mindem szegedi villamosbarát figyemébe oldalamat:
<br><a href="http://www.freeweb.hu/tram">tram.freeweb.hu</a>
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11480

Kanyar előtti egyik sodronyra fel lehetett volan rakni.....

 

Tegnap láttam a TV Neoplan buszukat asszem ez szánkázot le kb 1 éve a Bajai úton az árokba!
Szépen fel lett újítva s kapott vaalmi új rendszámot is! Fxx-xxx valamit, sajan nem jegyeztem meg!

Előzmény: V43 1222 (11479)
V43 1222 Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11479

 

Ebben igazad van, hogy meg kellett voln fordítani a váltót, dehát ne gondolkozz!

 

A változatosság kedvéért az újszegedi váltó is közvetlen állítású.

Előzmény: Törölt nick (11478)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.25 0 0 11478

Ideje kimenni fotózni....

 

Telepen a sorváltó elkerülésére a 4-es akna elől kiszedték a váltót és az 1-es akana váltója elé betették, ez nagyon jó ötlet!

De én vagyok az aki mindenben talál hibát (vagy valamit amibe ele lehet kötni) itt is megtaláltam!

 

Annyit kelett volna, hgyo a váltót átfordítani, mégpedig: AKi az AKnákra akar menni annak (ment volna kitérőba) vágódott volna a szedője és a 8-asnak ment volna egyenesen!

S nem közvetlen állításúra csináltam volna, hanem a segédvezetéke hátrébb tetttem volna 2-3 sodronnyal.

Előzmény: V43 1222 (11476)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!