Tudom, hogy ez nem hirdető oldal, de...... egy ismerősöm eladná a komplett gépparkját ( MTZ, eke, tárcsa, rendsodró, bálázó, stb). Nincs hirdetve sehol, ha valakit érdekel, akkor nálam kérdezhet privátban.
Csutkát nem szereti ,de valahogy ,ha emelsz a köldökön brutál lesz .Van aki zártszelvényt tesz a váz alá és hosszú cuppántokkal fogatja fel az eke testet!
Neem :-) vettem egy gépet donornak, amiből átakartam rakni a motort mert a balfasz szerelőm nem tudta eldönteni, hogy mi a baja a gépnek. Amit vettem trakit, annak meg gépszerelő a gazdája. Egyből vágta, hogy mi a baja, így csere helyett felújításra került. 3as hüvely repedt volt, kettesnék kompresszió gyűrű eltörvre, a szelep meg belebaszott a dugóba. Szal felújították, így most van egy eladó, nagyon jó motorom, bár mondták, hogy tegyem el tertalékba, mert kár eladni, annyira jó, de nem avgyok ilyen gyűjtögetős, így az eladás mellett döntöttem. Szerkezetileg a vásárolt donor traki tökéletes állapotú, így a darázsderék kivételével szerintem eladom az egészet :-)
Azért kérdeztem mert én is le cseréltem ilyenre és én azért mert nehezen indult meg az olajnyomásom hidegen,melegen egyaránt 5,6 másodperc eltelt mire megindult a mechanikus óra.Na de én 1hete tettem rá és arra lettem figyelmes,hogy 2000-res fordulatnál 5,5 bárt mutat de üzem meleg motornál már kevesebb 2000-res fordulaton 4 bár körül.Alapjáraton hidegen 3,2 tized melegen 2,3tized környélén van.És neked?
Tavaly valamikor, már vagy 2 olajcsere lement azóta, olajnyomás ugyan olyan mint előtte.De miért kellene 5,5 bar-ig felmennie?Igazából azért lett cserélve mert pont mindig legfőbb munkaszezonba jön el az olajcsere ideje és nincs idő baszakodni a centrifugálszűrő fél órás takarítgatásával olyankor. Különben vagy 2 éve gyárilag is ilyen szűrővel jönnek ki a 820-asok.
Ha esetleg valakit érdekelne, azonnal beépíthető alkatrész MTZ80-ba! Egy komlett motor, adagolóval, kuplungszerkezettel, önindítóval, generátorral, mindennel, 270 000 ft. Egy komplett emelőszerkezet 22 000 ft, egy nagylakat kell rá, váltó, azonnal beépíthető 45 000 ft, féltengelyek, difizár, difimű stb. Ha kell valami kérdezd meg mert ami még megvan hozzá, eladó :-)
Balra forog a ventilátor a bal oldal jó is, de a jobb oldalt felül miért csavarodik visszafelé a szer a fa lombkoronától és így abba gondolkozok hogy a felső lombkorona nincs rendesen lefedve! Hosszabb terelőlemez megoldaná szerintetek a problémát? A kép az csak ilusztráció de a lényeg rajta van!
A függesszetbe van 6mázsa ebbe meg 2x annyi 13mázsa!
Nem mindegy,de a mélegre rá merem tenni hogy négy számjegyü az eredmény!
Tied lehet hogy könnyü de ez biztos hogy van benne suly mint a törö féle tárcsa látam én már 22mázsás tárcsát és a 82 nem birta le kellett vágni ezt egy kulák mesélte!
Én még nem cseréltem a kereszt kardánt sosem!Igaz mikor megvettem akkor komplett vettem rá 2db uj gardánt ami 8eft volt darabja és elmegy vagy 5-1000üzemórát,még csak 500van benne!
Azért kellett cserélni mert ami volt az eredeti gardán volt,és a keresztek nem olyan volt benne ami mai nap csináltak!
Egyik ember azt mondta hegesszem be,jó de ha forog és eröködik a gardán,és elfárad a hegesztés,szétveri a olajteknöt és a motort,nem mentem bele igy ujat vettem,mig arra költöttem jobb félni,mint megilyedni!
Te tudod,még sima terepen elmegy,hatodikba,de ha már dombos és megis van szántva akkor már köszködik!
Láttam én már itt a homokon 90lovas turbóst,töröféle 3,2m tárcsa mikor a dombra fel kell menni elsökerékkel kiemeli az eleje a tárcsa elsö tagját,ugy fel lehet menni,pedig még nem is olyan domb mint ami nekem a Zsombin van vagy gebén,igaz és eleje nélkül megyek fel a dombra a szürke gép!
Még sosem kapcsoltam be és mégis elmegy ott ahol a piros csak a szárban sem