Keresés

Részletes keresés

KÜKLOPSZ Creative Commons License 2004.08.04 0 0 11580
Látom senkinek nem tűnik fel: ELKÉSZÜLT A T-610-es TROLI!!!!!! A telepen áll az A szektorban 8-as táblákkal feltáblázva (talán csak nem volt már kint forgalomban is?).
András80 Creative Commons License 2004.08.04 0 0 11579

Sziasztok!

 

Már ostoroztam néhányszor a szegedi tömegközlekedést, lehet hogy sok újat nem is mondok...

 

- az új buszmenetrend egyszerűen olvashatatlan

 

- szerintem vicces, hogy azokon a trolikon, amelyeken van vizuális utastájékoztató, ott sem működik funkciójában. Nagyon szép, hogy tegnap a T800-as kiírta hogy Bartók térig megy, "forgalomterelés", de szerintem egy nagyon kevés a boldogsághoz.

Két lehetőség van, vagy álljon meg mindenütt a troli/busz, és legyen az utastérben feltüntetve a megállók neve, vagy esetleg lehetne venni szép hangszórókat, mikrofonnal. Úgy érzem, ennyi járna a turistáknak, idetévedt idegeneknek.

Mert hogy igen nehezen tudnád megmagyarázni valakinek, aki még soha nem járt Szegeden, hogy hogyan jut el az I. SZTK-hoz, hanyadik megálló, vagy ha a Retek utca 4-be menne, esetleg az ÁNTSZ-hez igyekezne.

 

Kérdésem, a T800-ason van klíma és nem működik/működtetik, vagy ilyen csapnivaló a tervezése, hogy minimális szellőzés lehetséges, klíma meg nincs?

 

Az építkezés meg jól betett - ezt most nem kritikusan mondom, ez van. Gyakorlatilag kisebb-nagyobb séta- és legalább 10 perces plusz nélkül a HONVÉD-tér, a Klinikák elérhetetlenek.

Ilyenkor mutatkozik meg a pocsék megállóelhelyezés: átszállás troliról vilire a mars téren.

1047 005-2 Creative Commons License 2004.08.03 0 0 11578

"És a két összeépített troli a T-801-en kívül értendő?"

 

Szerintem a T 801-ről és a T 851-ről van szó.

Előzmény: 7-es troli (11575)
9-115 Creative Commons License 2004.08.03 0 0 11577

"Az 5-7-es pótlás jól szervezett"

 

ISK-368 jól nyomja: tegnap még arról akartam írni, hogy milyen hangosan-haragosan brummog, de mára a hangereje normális szintre csökkent.

Előzmény: 7-es troli (11575)
LA871 Creative Commons License 2004.08.03 0 0 11576

Még egy kicsit az utastájékoztatásról.

 

 

Délmagyar
7-es troli Creative Commons License 2004.08.03 0 0 11575

Az 5-7-es pótlás jól szervezett, 6 percenként jön egy busz! Ez dícséretreméltó!

 

Arra én is kíváncsi vagyok hogy a még két összeépítendő troli volvó lesz-e vagy solaris, vagy esetleg valami más!

 

T-801 akkor végülis cegelc hajtású lesz vagy marad olyan mint a T-800? És a két összeépített troli a T-801-en kívül értendő?

 

A buszpályázat hogy áll, van már eredmény?

torqmatic Creative Commons License 2004.08.03 0 0 11573

> A legjobb ajánlatot mi adtuk, a másodikat a SKODA a 24Tr-rel, az legrosszabbat a Ganz

 

Árban a legjobb?

 

> A Ganz ajánlata kb 200 millióval volt magasabb a mienknél.

 

Mármint az összes (mind a 21) trolira vonatkozóan?

 

> (MOst készül Svájc részére Solaris Cegelec hajtással és diesel agregáttal.)

Az SZKT közreműködésével?

 

> mégy kettő alacsonypadlós trolit fogunk összeszerelni

 

Akkor ezek már Solarisok lesznek?

Előzmény: mdozsa (11572)
mdozsa Creative Commons License 2004.08.02 0 0 11572
Üdv mindenkinek
Szabadságról hazatérve, Presov, Prága, Postdam és Rostok előtt néhány infó.
Az SzKT nem a VOLVOval pályázott Debrecenben, hanem a Solarissal. A legjobb ajánlatot mi adtuk, a másodikat a SKODA a 24Tr-rel, az legrosszabbat a Ganz, de mivel az első kettőt formai okok miatt kizárták nyert a Ganz. Az eljárást a Közbeszerzési Tanács vizsgálja. A Ganz ajánlata kb 200 millióval volt magasabb a mienknél. Az SZKT-Ostrava-CEGELEC konzorcium megfelelő referenciával rendelkezett. (MOst készül Svájc részére Solaris Cegelec hajtással és diesel agregáttal.)
Ha elolvassátok az SZKT fejlesztéséről szóló közgyűlési határozataot, láthatjátok, hogy mégy kettő alacsonypadlós trolit fogunk összeszerelni, melyre megvan a pénzügyi fedezet is. Mindent egyszerre azonban nem tudunk csinálni és az 1,2 milliárdos fejlesztési tervben több trolira nincs pénz.
Azt, hogy melyik troli mibe kerül azt tudjuk, azt, hogy melyik hogyan válik be kb két év múlva kezdjük sejteni, mint például a prototipusok esetén lsd. T-750 - T-502. Egyébként a nagy eső alatt se a T-750 se a T-850 nem lett testkötéses és üzemképes volt.
Dózsa Gábor
DrTr Creative Commons License 2004.08.02 0 0 11571

"A Széchenyi téren meg nemigen lehetne felmenni a hídra, mert a villamoskereszt után kiszedtek egy (két) ...?... valamit."

 

Megbontották a Kumler-Matter (traficc kedvéért :-)) rendszerű trolibusz-villamos felsővezeték kereszteződés csövezését, mivel az új gyorsjáratú váltó beépítése miatt áramtalanítás volt szükséges az adott szakaszon, de a 9-eseknek a Vár utca-Deák F. u.-Híd u. részen biztosítani kellett az áramellátást. Ez a két rész ugyanabban a betáplálási szakaszban van, emiatt kellett "fizikailag" is bontani a hálózatot.

 

Ui.: Jó képek lettek.

Előzmény: 9-115 (11570)
9-115 Creative Commons License 2004.08.02 0 0 11570

Egyéb átmeneti dolgok:

Az Attila utcában és a Deák Ferenc utcában, ha jól néztem, a váltók most alapállásban balra terelnek.

A Széchenyi téren meg nemigen lehetne felmenni a hídra, mert a villamoskereszt után kiszedtek egy (két) ...?... valamit.

 

s1
9-115 Creative Commons License 2004.08.02 0 0 11569

Meglepi: a Nagy Jenő utcában felkerült a rádiós állítású váltó.

 

n4n1
Addamsx Creative Commons License 2004.07.31 0 0 11568
Ez itt uhi honlapjának címe:
http://app.uhisoft.hu/album/page.php?page=2
Belinkelni nem tudom, használd a kijelölés és ctrl+c; és ctrl+v másolás/beillesztést...
Előzmény: hoppeak (11564)
Addamsx Creative Commons License 2004.07.31 0 0 11567
Valóban jobb volt ott, de lehetne úgy is, hogy ott egy plusz megálló lenne...
Előzmény: joy (11565)
joy Creative Commons License 2004.07.31 0 0 11566

És valami jó!

A T-612-13-14-en használják az utastájékoztatót. Hétközben helyesen jelezte a végállomást a vezető mögötti piroska, és a 2. ajtó fölötti is. Igaz, a következő megálló még nem műxik, de már az is valami, hogy legalább az irányt (a várható végállomást) jelzik!!!

joy Creative Commons License 2004.07.31 0 0 11565
Volt szerencsétlenségem a héten sokat tömközni. Hát, jó vacak ami az átszállási kapcsolatokat jelenti. Szegeden igen sok helyen nincs közvetlen átszállási lehetőség a járatok között, ez gyakorta még azonos cég-járatok között sem, LSD: 9-es troli >-< 3-4-es tuják a Novotelnél... Őszre jó lenne visszaállítani a Belvedere-vel szembeni megállót!
hoppeak Creative Commons License 2004.07.31 0 0 11564
Köszönöm a segítséget, majd utánanézek a lapoknak, amiket ajánlottál.
Ha jól hallottam megint sok eső esett Szegeden.

Előzmény: Addamsx (11555)
joy Creative Commons License 2004.07.31 0 0 11563
biztos sietett, hogy elérje a csatlakozást.
Előzmény: Addamsx (11561)
Ivoa Creative Commons License 2004.07.30 0 0 11562
Bővült az oldalam, de magyarázatok nélkül:

 

 

Erdély közlekedése

 

Bővültek a Szeged 1, Sopron és Szentendrei Múzeum oldalak is!

Addamsx Creative Commons License 2004.07.30 0 0 11561
:o)

Tegnapi hír:

Az ütközőt áttörve elsodort egy büféépületet és az utasváró peron födémét is megrongálta egy InterCity szerelvény a fővárosban csütörtökön nem sokkal dél előtt a Déli Pályaudvaron. A szerelvényen csak a tolatásvezető és a mozdonyvezető volt, nekik nem esett bajuk.

http://www.delmagyar.hu/cikk.php?id=217&cid=75048
Előzmény: Ízirájder (11560)
Ízirájder Creative Commons License 2004.07.30 0 0 11560

én azt hittem rossz a fórum...azért írtam ma, hogy teszteljem:) ezek szerint nyaralnak a szakmeberek:)

Előzmény: Addamsx (11559)
Addamsx Creative Commons License 2004.07.30 0 0 11559
Egy nap alatt összesen csak öt hozzászólás...
V43 1222 Creative Commons License 2004.07.30 0 0 11558
JCX-254
Ízirájder Creative Commons License 2004.07.30 0 0 11557
műszaki hiba miatt kigyulladt egy gázüzemű busz (JCK-254???)  motortere Debrecenben. személyi sérülés nem történt
ELR-434 Creative Commons License 2004.07.29 0 0 11556
Helyette van egy más megoldást! Egy drótot lógatnak le (C) BKV!
Előzmény: Addamsx (11554)
Addamsx Creative Commons License 2004.07.29 0 0 11555
Hát a legismertebb talán a villamos.budapest.hu, és a trolibusz.budapest.hu, de uhi honlapján is találhatsz fotókat...
Előzmény: hoppeak (11550)
Addamsx Creative Commons License 2004.07.29 0 0 11554
Mondja meg valaki ha tévedek, de úgy tudom, hogy a trolikat egy láncnak kellene leszigetelnie, régen folyton csilingelve jártak, ma szinte soha nem látom/hallom, hogy volna lánc ami el is éri a talajt...
Előzmény: V43 1222 (11532)
V43 1222 Creative Commons License 2004.07.29 0 0 11553

7-es troli!!!

 

Egy kicsit jobban körüljártam a NABI témát és őszintén megvallva nagyon szép busz. (sötétben és távolról)

V43 1222 Creative Commons License 2004.07.29 0 0 11552

Itt nem a T-800 eredeti színe a lényeg, hanem at, hogy nem tudunk saját kútfőből kitalálni egy fényezést.

 

Senkit nem érdekel, hogy alul milyen színű, a két troli nagyon hasonlít egymásra éa ez a lényeg!!!!!!

Előzmény: 7-es troli (11541)
hoppeak Creative Commons License 2004.07.28 0 0 11550

Üdv. Mindenkinek!

 

Nemrég jártam fotózás céljából a szép városotokban. A tömegközlekedés jelenlegi helyzetével már tisztában vagyok valamelyest, viszont érdekelne a múlt. Tudnátok ajánlani nekem olyan oldalakat, ahol Szeged hajdanvolt tömegközlekedéséről lehet olvasni, illetve régi képeket lehet letölteni? Főleg a régi közlekedési képek érdekelnének.

 

Köszi

joy Creative Commons License 2004.07.28 0 0 11549

Ha a Csillagtér környék...

:o)

Előzmény: Tavaszutca (11537)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!