Látom senkinek nem tűnik fel:
ELKÉSZÜLT A T-610-es TROLI!!!!!!
A telepen áll az A szektorban 8-as táblákkal feltáblázva (talán csak nem volt már kint forgalomban is?).
Már ostoroztam néhányszor a szegedi tömegközlekedést, lehet hogy sok újat nem is mondok...
- az új buszmenetrend egyszerűen olvashatatlan
- szerintem vicces, hogy azokon a trolikon, amelyeken van vizuális utastájékoztató, ott sem működik funkciójában. Nagyon szép, hogy tegnap a T800-as kiírta hogy Bartók térig megy, "forgalomterelés", de szerintem egy nagyon kevés a boldogsághoz.
Két lehetőség van, vagy álljon meg mindenütt a troli/busz, és legyen az utastérben feltüntetve a megállók neve, vagy esetleg lehetne venni szép hangszórókat, mikrofonnal. Úgy érzem, ennyi járna a turistáknak, idetévedt idegeneknek.
Mert hogy igen nehezen tudnád megmagyarázni valakinek, aki még soha nem járt Szegeden, hogy hogyan jut el az I. SZTK-hoz, hanyadik megálló, vagy ha a Retek utca 4-be menne, esetleg az ÁNTSZ-hez igyekezne.
Kérdésem, a T800-ason van klíma és nem működik/működtetik, vagy ilyen csapnivaló a tervezése, hogy minimális szellőzés lehetséges, klíma meg nincs?
Az építkezés meg jól betett - ezt most nem kritikusan mondom, ez van. Gyakorlatilag kisebb-nagyobb séta- és legalább 10 perces plusz nélkül a HONVÉD-tér, a Klinikák elérhetetlenek.
Ilyenkor mutatkozik meg a pocsék megállóelhelyezés: átszállás troliról vilire a mars téren.
Üdv mindenkinek Szabadságról hazatérve, Presov, Prága, Postdam és Rostok előtt néhány infó. Az SzKT nem a VOLVOval pályázott Debrecenben, hanem a Solarissal. A legjobb ajánlatot mi adtuk, a másodikat a SKODA a 24Tr-rel, az legrosszabbat a Ganz, de mivel az első kettőt formai okok miatt kizárták nyert a Ganz. Az eljárást a Közbeszerzési Tanács vizsgálja. A Ganz ajánlata kb 200 millióval volt magasabb a mienknél. Az SZKT-Ostrava-CEGELEC konzorcium megfelelő referenciával rendelkezett. (MOst készül Svájc részére Solaris Cegelec hajtással és diesel agregáttal.) Ha elolvassátok az SZKT fejlesztéséről szóló közgyűlési határozataot, láthatjátok, hogy mégy kettő alacsonypadlós trolit fogunk összeszerelni, melyre megvan a pénzügyi fedezet is. Mindent egyszerre azonban nem tudunk csinálni és az 1,2 milliárdos fejlesztési tervben több trolira nincs pénz. Azt, hogy melyik troli mibe kerül azt tudjuk, azt, hogy melyik hogyan válik be kb két év múlva kezdjük sejteni, mint például a prototipusok esetén lsd. T-750 - T-502. Egyébként a nagy eső alatt se a T-750 se a T-850 nem lett testkötéses és üzemképes volt. Dózsa Gábor
"A Széchenyi téren meg nemigen lehetne felmenni a hídra, mert a villamoskereszt után kiszedtek egy (két) ...?... valamit."
Megbontották a Kumler-Matter (traficc kedvéért :-)) rendszerű trolibusz-villamos felsővezeték kereszteződés csövezését, mivel az új gyorsjáratú váltó beépítése miatt áramtalanítás volt szükséges az adott szakaszon, de a 9-eseknek a Vár utca-Deák F. u.-Híd u. részen biztosítani kellett az áramellátást. Ez a két rész ugyanabban a betáplálási szakaszban van, emiatt kellett "fizikailag" is bontani a hálózatot.
Ez itt uhi honlapjának címe:
http://app.uhisoft.hu/album/page.php?page=2
Belinkelni nem tudom, használd a kijelölés és ctrl+c; és ctrl+v másolás/beillesztést...
A T-612-13-14-en használják az utastájékoztatót. Hétközben helyesen jelezte a végállomást a vezető mögötti piroska, és a 2. ajtó fölötti is. Igaz, a következő megálló még nem műxik, de már az is valami, hogy legalább az irányt (a várható végállomást) jelzik!!!
Volt szerencsétlenségem a héten sokat tömközni. Hát, jó vacak ami az átszállási kapcsolatokat jelenti. Szegeden igen sok helyen nincs közvetlen átszállási lehetőség a járatok között, ez gyakorta még azonos cég-járatok között sem, LSD: 9-es troli >-< 3-4-es tuják a Novotelnél... Őszre jó lenne visszaállítani a Belvedere-vel szembeni megállót!
Az ütközőt áttörve elsodort egy büféépületet és az utasváró peron födémét is megrongálta egy InterCity szerelvény a fővárosban csütörtökön nem sokkal dél előtt a Déli Pályaudvaron. A szerelvényen csak a tolatásvezető és a mozdonyvezető volt, nekik nem esett bajuk.
Mondja meg valaki ha tévedek, de úgy tudom, hogy a trolikat egy láncnak kellene leszigetelnie, régen folyton csilingelve jártak, ma szinte soha nem látom/hallom, hogy volna lánc ami el is éri a talajt...
Nemrég jártam fotózás céljából a szép városotokban. A tömegközlekedés jelenlegi helyzetével már tisztában vagyok valamelyest, viszont érdekelne a múlt. Tudnátok ajánlani nekem olyan oldalakat, ahol Szeged hajdanvolt tömegközlekedéséről lehet olvasni, illetve régi képeket lehet letölteni? Főleg a régi közlekedési képek érdekelnének.