Keresés

Részletes keresés

torqmatic Creative Commons License 2004.08.08 0 0 11610
Ráadásul nem értem, hogy mi ez a nagy Solaris-elenesség... Egyáltalán utaztál már ilyen típussal?
(Az pedig pláne érthetetlen, hogy miért akarnál orosz trolit Szegedre. Minőségben valószínűleg meg se közelíti az európai gyártmányokat.)
Előzmény: 7-es troli (11608)
seTTebello Creative Commons License 2004.08.08 0 0 11609
Nem vagyok Dózsa Úr, de:


>>Az orosz troliipar többféle alacsonypadlós járművet kifejlesztett már

Ezek nem protótipusok? Nem tudom, csak kérdezem.

Oroszország nem EU ország, ezért vámot is kellene fizetni. A Solaris után nem kell.

Előzmény: 7-es troli (11608)
7-es troli Creative Commons License 2004.08.08 0 0 11608

 

T. Dózsa Úr!

 

Miért nem lehet orosz gyártmányú alacsonypadlós trolibusz karosszériákat vásárolni, és azokba Cegelec hajtást beépíteni? Az orosz troliipar többféle alacsonypadlós járművet kifejlesztett már (mind szólót, mind csuklósat), biztosan van olyan amelyik Szegedre megfelelne.

 

Pl az alábbi képen látható troli zöld-fehér színben, cegelec hajtással nagyon is jól nézne ki! Szerintem szép a külseje.

 

 

http://1.im.cz/n/photo//03/34/72tmyrv-topsirka.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Más:

Kíváncsian várom az új gyorsáratú váltó debütálását holnap.

Lesz-e még az idén több ilyen váltó Szegeden?

seTTebello Creative Commons License 2004.08.08 0 0 11607
Ezekből akartak trolit csinálni?



Előzmény: tupolev (11601)
Ivoa Creative Commons License 2004.08.07 0 0 11606

ISK-368 megmarad autóbusznak, vagy T-851 lesz belőle?

 

T-852-853 is Volvo lesz?

Előzmény: mdozsa (11572)
csehpacilla Creative Commons License 2004.08.07 0 0 11605

informatívabb, mint az, hogy: "8-20 óráig 24 percenként"

Ebben igazad van. Ezért is olyan jól beváltak (szerintem) az SzKT menetrendjei. Csakhogy a buszok nem közlekednek 6- 8- 12- 16- 24 perces menetidővel. A 10- 15- 20- 30- 40- 60 perces követésnél pedig a régi menetrend használható, legfeljebb a 40 perces követésnél igényel kiegészítést, pl.
a páros órákban: 00, 40 perckor
a páratlanokban: 20 perckor.

Most olyan nehéz lenne ezt megérteni???

 

10
Előzmény: vizes zsemle (11599)
vizes zsemle Creative Commons License 2004.08.07 0 0 11604
Igaz.
Előzmény: ifj. Nagy Gábor (11603)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.08.06 0 0 11603

Pedig olvasható.

 

Igen, csak a kicsit es nagyon idosebbek kedveert mellekelhetnenek minden megalloba egy nagyitot! Marha kicsi a betumeret, szerintem az ellenirany fel nem tuntetesevel nyerhetnenek annyi helyet, hogy jo legyen.

Előzmény: vizes zsemle (11599)
ifj. Nagy Gábor Creative Commons License 2004.08.06 0 0 11602

Odamentel es lemerted, vagy csak vagdalkozol?

 

En ugy gondolom, hogy ha a tomegkozlekedesi rendszert ugy alakitgatjak/tak at mostanaban, hogy a hosszu kozvetlen jaratokat megszuntettek (leroviditettek), akkor igenis fokozottan kell torekedni a rovid ragyaloglasi tavokra az atszallasoknal, mivel tobben kenyszerulnek atszallasra.

 

peterr: pontosan mi volt a gond a Novotel elotti megalloval forgalmi szempontbol?

Előzmény: Turbo Intercooler (11600)
tupolev Creative Commons License 2004.08.06 0 0 11601

Szegedi Közlekedési Kft. tájékoztatója az eljárás eredményéről:

 

A beszerzés tárgya és mennyisége: 2 db új, városi, alacsony padlós, 2 tengelyes autóbusz beszerzése

 

Ha az eljárás eredménytelen, ennek oka: nem érkezett ajánlat

Turbo Intercooler Creative Commons License 2004.08.05 0 0 11600
"Csak a pontosság kedvéért: Az emlegetett átszállási távolság legalább 150-230m "
Na ne! Persze ha valaki kerülő úton megy akkor lehet akár 1Km-is!
Előzmény: peterr (11592)
vizes zsemle Creative Commons License 2004.08.05 0 0 11599

András80:

 

"...az új buszmenetrend egyszerűen olvashatatlan..."

 

Pedig olvasható. Meg kell szoknunk ezt a verziót, máshol már hosszú évek óta ezt találni, egyébként is informatívabb, mint az, hogy: "8-20 óráig 24 percenként" - na ezzel számolj, gyorsan, fejben, mikor is jön a busz...

Előzmény: András80 (11579)
7-es troli Creative Commons License 2004.08.05 0 0 11598

1- nem az én verzióm, mert maga Dózsa Gábor is említette ezt a variációt még annó, amikor a 7-es torli Mars téri vezetékeit, illetve az ott lévő gyorsjáratú váltókat építették be! Sőt azóta több felsővezetékszerelő s megerősítette ezt a verziót!

 

2.- Az életben semmi sem biztos! Változtak dolgok, és úgy döntöttek marad ott a váltó ahol volt! És nekem ezzel nincs emmi bajom! Sőt így jobban tetszik nekem is, mert a széchenyi téren maradt a 3 pár vezeték!

 

 

"Gondold el: ha a te változatod szerint(szkt változat!!!!) készül el akkor át kellett volna építeni a széchenyi téri troli-villamos kereszteződést is. Erre gondolom meg nem akartak vállalkozni, mert túl bonyolult lett volna, sőt a villamosforgalmat is korlátozni kellett volna."

 

Nem kellett volna átépíteni a troli-vili vezetékkereszteződést!!!! Csupán a 9-es troli vezetékeit kellett volna leszedni a játéküzlettől a boszikonyhánál tervezett új váltóig, valamint a második sodronyzást (amit sorolásnak hívnak), illetve a 9-es troli vezetékei ahol keresztezik a villamosvezetéket, onnan kellett volna a keresztezési öntvényeket kiszedni, és rézcsővel pótolni a villamosvezeték alácsövezését a villamos áramszedő gondtalan futása érdekében!

 

Ezt éjszaka könnyedén meg lehetett volna tenni, sőt a mostani gyér forgalom miatt még akár nappal is dolgozhattak volna bizonyos munkafázisokon a vezetékszerelők!

 

És az életben semmi sem biztos, addig amíg meg nem történik! Olykor változnak dolgok, de ezzel gondolom Te is tisztában vagy!

 

 

Szép napot!

 

Előzmény: KÜKLOPSZ (11585)
KZsoci Creative Commons License 2004.08.05 0 0 11597
informácsnyi szisztem :DDDD
Előzmény: KÜKLOPSZ (11596)
KÜKLOPSZ Creative Commons License 2004.08.05 0 0 11596
Remélem most már jó lesz, de ha nem:

BUSE

Előzmény: KÜKLOPSZ (11595)
KÜKLOPSZ Creative Commons License 2004.08.05 0 0 11595
Csak majdnem, talán majd most:

<a href="http://kep.tar.hu/ik280t/index.phtml?aid=27633283&pid=5741788&beginnum=12" target="_blank">BUSE</a>

Előzmény: KÜKLOPSZ (11587)
Törölt nick Creative Commons License 2004.08.05 0 0 11594

Hali mindenki

 

Úgy láttam a Tisza Volán népszerűsége errefelé nem áll a helyzet magaslatán, úgyhogy azért jöttem, hogy ezen a helyzeten némiképp változtassak...

 

Emil (www.ikarusbus.freeweb.hu)

fvv1200 Creative Commons License 2004.08.05 0 0 11593
492 the red flash.
peterr Creative Commons License 2004.08.05 0 0 11592

Csak a pontosság kedvéért:

Az emlegetett átszállási távolság legalább 150-230m

iránytól megállóhely-párosítástól függően,. A költségekre pedig csak annyit, hogy volt közelebb is a Belváros irányú troli a csomóponthoz, tehát a helye még megvan...

Más kérdés, hogy az áthelyezést itt a forgalomlefolyás megkönnyítése indokolta, de ezen másképp is lehetett volna segíteni.

 

Előzmény: Turbo Intercooler (11589)
Vandorr Creative Commons License 2004.08.05 0 0 11591
Késésben a körúton
"A múlt heti esőzések miatt leghamarabb október elején indulhat el a forgalom a megújult Tisza Lajos körúton." - írja a Webrádió
KZsoci Creative Commons License 2004.08.04 0 0 11590

Ha egy utas akarja; nem várhatja el. Ha az utasok többsége, sorozatosan panaszkodik valami miatt, lehet, hogy a szolgáltatónak kell elgondolkodnia, hogy nem ő rontott-e el valamit.

 

A konkrét helyzetet nem ismerem, de itt Budapesten van egy pár nagyon ravasz rágyaloglási táv...

Előzmény: Turbo Intercooler (11589)
Turbo Intercooler Creative Commons License 2004.08.04 0 0 11589
"Volt szerencsétlenségem a héten sokat tömközni. Hát, jó vacak ami az átszállási kapcsolatokat jelenti. Szegeden igen sok helyen nincs közvetlen átszállási lehetőség a járatok között, ez gyakorta még azonos cég-járatok között sem, LSD: 9-es troli >-< 3-4-es tuják a Novotelnél... Őszre jó lenne visszaállítani a Belvedere-vel szembeni megállót!"
Nem hiszem, hogy olyan megeröltető 50m-t gyalogolni a 2 megálló közt. Gondolom nem várod el, hogy pár 10mFt-ért valamelyiknek járat útvonalát változtassák meg (pl. a villamospályát vigyük el a tisza parti megállóba, vagy fordítva a troli megállót a), hogy ne kelljen 50m-t gyalogolni.
Előzmény: joy (11565)
Turbo Intercooler Creative Commons License 2004.08.04 0 0 11588
Hányszor akarod még ezt a szart berakni?
Előzmény: KIRCSI-SA (11574)
KÜKLOPSZ Creative Commons License 2004.08.05 0 0 11587
Végre sikerült rájönnöm, hogy működik ez a kütyü.:

<a href="http://kep.tar.hu/ik280t/index.phtml?aid=27633283&pid=5741788&beginnum=12" target="_blank">BUSE</a>

toto92 Creative Commons License 2004.08.04 0 0 11586

Ilyenkor mutatkozik meg a pocsék megállóelhelyezés: átszállás troliról vilire a mars téren.

 

nem csak szegeden van ilyen. Pesten is valami ilyesmi van. De nem csak építkezés alatt. :o((

Előzmény: András80 (11579)
KÜKLOPSZ Creative Commons License 2004.08.05 0 0 11585
"Ezután nemsokára megépül a volt Boszorkánykonyha előtt a legújabb gyorsjárású rádióvezérlésű váltó!"

Kedves 7-es troli!

Tudom, hogy kicsit későn válaszolok de nem baj:

Az idézőjelbe tett mondatod tartalmát nem tudom honan vetted, ugyanis a történések mást mutatnak.

A régi "párizsi" váltó helyén épült meg az új gyorsjárású váltó, ha nem jártál arra ideje elnézned hidd el érdemes. Amúgy szerintem nagyon jó lett/lesz az új váltó. Én már akkor is biztos voltam benne, hogy a régi helyén épül az új és nem variálnak vele annyit. Gondold el: ha a te változatod szerint készül el akkor át kellett volna építeni a széchenyi téri troli-villamos kereszteződést is. Erre gondolom meg nem akartak vállalkozni, mert túl bonyolult lett volna, sőt a villamosforgalmat is korlátozni kellett volna.

Üdv: KÜKLOPSZ
Előzmény: 7-es troli (11284)
KÜKLOPSZ Creative Commons License 2004.08.04 0 0 11584
Tök jó a kép, azt hiszem a T-615-ös is ilyen fényezésű.
Előzmény: P.stephenson (11582)
KÜKLOPSZ Creative Commons License 2004.08.04 0 0 11583
Bocs de nem tudom megérteni az új hozzászólás-szerkesztőt. Nem baj majd csak megértem egyszer.
Előzmény: KÜKLOPSZ (11581)
P.stephenson Creative Commons License 2004.08.04 0 0 11582

610 2004.07.14.-én

P.s

Előzmény: KÜKLOPSZ (11580)
KÜKLOPSZ Creative Commons License 2004.08.04 0 0 11581
Hogy miket tud ez a [link1] !

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!